Haha, ja, daar trap ik ook steeds weer in!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:37 schreef DutchBird het volgende:
Nog een leuke:
Wist je dat AH weer slamelange verkoopt?
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:54 schreef star_gazer het volgende:
tvp
De HEMA had de smulmelange in het assortimentquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:37 schreef DutchBird het volgende:
Nog een leuke:
Wist je dat AH weer slamelange verkoopt?
sterrufquote:Op maandag 1 januari 2007 22:06 schreef FiXeR999 het volgende:
banaanvraag.
Dat had ik ook. Maar dan stiekem toch bewust. hihihiquote:Op maandag 1 januari 2007 22:34 schreef JufJoop het volgende:
Ik moest nog even denken aan deze:
Bij biologie hadden we het over een organisme...
Een klasgenootje moest een stukje voorlezen en jawel: een orgasme.....
Niet met negers spotten.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Negeren
Arie kan veren?quote:Op maandag 1 januari 2007 22:46 schreef DoorBell het volgende:
kanarieveren
Welke school zat/zit je, dat was bij mij in de klas nl ookquote:Op maandag 1 januari 2007 22:34 schreef JufJoop het volgende:
Ik moest nog even denken aan deze:
Bij biologie hadden we het over een organisme...
Een klasgenootje moest een stukje voorlezen en jawel: een orgasme.....
Goh bij mij ookquote:Op maandag 1 januari 2007 23:26 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Welke school zat/zit je, dat was bij mij in de klas nl ook
Dat heb ik echt nog nooit gehoordquote:Op maandag 1 januari 2007 23:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Goh bij mij ook
Wat mij ook opvalt is dat veel mensen Geopend soms verkeerd lezen
Soms zegggen ze Goepend
Laatst nog in de trein een kindquote:Op maandag 1 januari 2007 23:28 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehoord
OT: Barendrechter
het is zoëven dacht ikquote:Op maandag 15 januari 2007 09:11 schreef Robar het volgende:
[..]
![]()
Wie zijn zus heeft een penis?
"Zoeven" vind ik ook wel irritant
Of zoeen . . .
Iemand die je verast zal wel verrast zijn..quote:Op maandag 15 januari 2007 11:11 schreef Heinekenner het volgende:
ik had ooit voor nederlands een vraag over klambelen. dat moet ook een soort van instrument voorstellen. verder heb ik moet ik altijd nadenken over het woord verassen en verrassen.
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:49 schreef Martijn85 het volgende:
lengtestiksels
bommel-dingquote:Op maandag 15 januari 2007 13:18 schreef vamos1 het volgende:
bommelding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
Ja.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:42 schreef Toeps het volgende:
Heeft iemand bommelding al genoemd? Nee? En banaanvraag?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:08 schreef GSi het volgende:
Kassalade. Zie FP.
Kanariepietquote:Op maandag 1 januari 2007 22:46 schreef DoorBell het volgende:
kanarieveren
Haha, ja, zonet las ik het wéér verkeerd...quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:35 schreef eskimono het volgende:
knieslot (goh nog actueel ook..)
Ik denk eerder bal-kanker / balk-anker...quote:
Ja. Geshredderd.quote:Op zondag 15 april 2007 16:28 schreef Qunix het volgende:
Balkanker
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:28 schreef DonkereKip het volgende:
depenisvanjezus
maar die zou vast al eens gepost zijn
Goed dat je het even uitlegt!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:17 schreef Scootmobiel het volgende:
banduur.
Ik las band-uur, haha... terwijl het om de duur van een ban ging, hier op Fok.![]()
das een palindroomquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:24 schreef sjarreltje het volgende:
nepparterretrappen
best te lezen hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:09 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
liek duh..desalniettemin een compleet onleesbaar woord
Baas, neem een racecar, neem een saab.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nora bedroog o zo goor de baron
Amazing!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:28 schreef Scootmobiel het volgende:
In een speelgoedkrantje zag ik een keer een 'meezing-cassetterecorder' staan... ik dacht dat het Engels was, haha! 'Miezing'??? Wat moet ik me daar onder voorstellen??'![]()
![]()
potstalmelkkoortspilstaalplaatslipstrookklemlatstop.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:19 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Baas, neem een racecar, neem een saab.
Of legermeetsysteemregel
NICE!quote:
Gewoon wat van die woordjes achter elkaar geplakt, dat is ook geen leesbaar woord / zin meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
potstalmelkkoortspilstaalplaatslipstrookklemlatstop.
nou jij weer
Whehehequote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:02 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Gewoon wat van die woordjes achter elkaar geplakt, dat is ook geen leesbaar woord / zin meer.
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had ooit een toets Muziek op de middelbare school en daar werd gevraagd wat een Koe Bel was voor instrument, er stond dus koebel.. en ik me maar de hele tijd af vragen wat de hell een koebel is
Ah, mijn Avatar is in de reclamequote:Op maandag 15 januari 2007 11:21 schreef SpongeRob85 het volgende:
Brug bij het plaatsje Echt (limburg) die afgesloten was ivm wegwerkzaamheden:
Brug Echt afgesloten.
Hahaha... die kwam ik vorig jaar toen ik naar Luxemburg ging ook tegenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ah, mijn Avatar is in de reclame
Wat denk je?quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is bommelding al genoemd?
Ellen Degeneresquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:19 schreef DevilsWhore het volgende:
Ellen Degener [ofzo, die van die talkshow]
ik las deneger:X
quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ook leuk; Een collega, die toen ik iets liet vallen zijn: het KAN KAPOT, en dan de 'het' half inslikt en de nadruk op KAN KAPOT legt...
Hij moest het drie keer herhalen voordat ik hoorde dat hij geen 'kanker pot' zei...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |