quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik kwam nog wat bekenden tegen en toen ik met ze stond te praten, zag ik een cameraman lopen, dus ik zeg: Misschien komen we nog op tv
The next thing we knew was dat 'ie dat ding recht in onze gezichten duwde..
Ik weet niet waar Evertje was, maar ik stond achter de draaitafels...quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:13 schreef lienelien het volgende:
Maarre, Love Mae King & Evertje, waar waren jullie?![]()
Heb ik tegen jou staan klagen dat jullie (dans le rock dus zeg maar) niet terug mailden? Of had jij dat zwarte shirt aan met in het wit "dans' (en misschien stond er ook wel meer opquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:15 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ik weet niet waar Evertje was, maar ik stond achter de draaitafels...
Misschien ben ik gewoon kleurenblind en weet ik niet eens wat voor kleurtjes ik allemaal aanheb.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:54 schreef MaJo het volgende:
Sorry voor mijn late reactie, ben nu pas thuis
Het was geweldig gisterNewbie had ons binnen 1 seconden gevonden en we hebben inderdaad uitgekeken naar Evertje maar niet gezien. Aan het eind toen er nog zo´n 20 mensen waren heb ik nog rondgekeken naar iemand met een groene broek + shirt maar niet gezien
![]()
Ehmm..maar ik ben er dan helemaal nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:55 schreef lienelien het volgende:
Ik wil ook wel een keertje dansen in een bushokje, zaterdag?Ik heb namelijk de Cow&Chicken tune op m'n mobieltje, dan kunnen we Newbie weer zien dansen daarop
![]()
Tja zo´n bushokjes dans iets is natuurlijk iets speciaals, dat kun je niet plannenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:55 schreef lienelien het volgende:
Ik heb ondertussen mail terug van Dans Le Rock![]()
Ik wil ook wel een keertje dansen in een bushokje, zaterdag?Ik heb namelijk de Cow&Chicken tune op m'n mobieltje, dan kunnen we Newbie weer zien dansen daarop
![]()
Ohh, MaJo, kwam 'ie op LL met je dansen?Ik dacht dat je toen woensdag bedoelde... ik vond het al jammer dat ik dat ook had moeten missen, maar gelukkig niet dus
![]()
Oh, leuk! Maar staan ze dit jaar weer op Lowlands dan ja? Leuk-leuk-leuk! Mag ik meedansen dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tja zo´n bushokjes dans iets is natuurlijk iets speciaals, dat kun je niet plannen![]()
Nee hij had beloofd woensdag met me te dansen. Toen zag ik hem weglopen en ging ik naar hem toe om te vragen of we nog gingen dansen. Toen zei hij dat ze echt wegmoesten en trok ik mijn pruillip. Hij zei dat hij daar niet tegen kon en ging toen op zijn knieën om zich te verontschuldigenEen beetje zoals dit:
Toen zei hij dat hij het echt goed met me ging maken de volgende keer. Ik zei dat dat Lowlands was en hij zei deal. En toen kreeg ik een nogal bezweterige knuffel van hem
![]()
Yep ze staan op Lowlandsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oh, leuk! Maar staan ze dit jaar weer op Lowlands dan ja? Leuk-leuk-leuk! Mag ik meedansen dan?![]()
Je mag ze allemaal hebbenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep ze staan op LowlandsVorig jaar ook dan? Tuurlijk mag je meedansen! Alleen de vage keyboardgast is van mij
én de gitarist. En Bnan natuurlijk
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vertel ze wel even over jullie douche-praktijken op LL![]()
*meldt*quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:09 schreef denimfanatism het volgende:
woa indie topic
arctic monkeys fans?
Waarvan eentje een gruwelijke, on-dansbare remix van 'When the Sun goes Down'quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
*meldt*Vind je ook nog andere bands leuk behalve Arctic Monkeys? Kom vanavond naar Club Rascal in Amsterdam, daar draait hij zeker twee nummers van AM
![]()
prettige vakantie!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:51 schreef lienelien het volgende:
Kick![]()
Ik ga lekker 2 weekjes in de Hongaarse zon liggen (en natuurlijk indie-muziekjes luisteren) dus tot daarna!![]()
![]()
![]()
Ik was zo druk in AKQ dat ik deze post helemaal niet gezien hebquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:51 schreef lienelien het volgende:
Kick![]()
Ik ga lekker 2 weekjes in de Hongaarse zon liggen (en natuurlijk indie-muziekjes luisteren) dus tot daarna!![]()
![]()
![]()
Ja dat dacht ik al...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:54 schreef MaJo het volgende:
Love Mae King, was jij één van de dj´s die op het eind nog stond te draaien? Ik was het meisje dat om the Beatles vroeg
Ha, nee dat was tegen de andere DJ. Hij was een "invaller" omdat de andere vaste Dans Le Rock DJ op vakantie was. De tshirts en zeker het hele Love Mae King verhaal zal volledig langs hem heen gegaan zijnquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Heb ik tegen jou staan klagen dat jullie (dans le rock dus zeg maar) niet terug mailden? Of had jij dat zwarte shirt aan met in het wit "dans' (en misschien stond er ook wel meer op) Want dan heb ik met degene gepraat die zei dat hij 't aan je door zou geven. Vroeg ook nog aan 'm of de naam 'Love Mae King' hem iets zei, maar toen kreeg ik een ontkennend antwoord. Dus, vertel, met wie was ik aan het praten toen?
![]()
Daar hou ik je aanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:32 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al...
Volgende keer draai ik ze. :-)
Houd er overigens rekening mee dat rockmuziek uitermate moeilijk te mixen is, maar goed de opbouw en platenkeuze moet het dan doen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:06 schreef Grobbel het volgende:
Zat gisterennacht in de NDRGRND waar de hoog aangeschreven DJ Slowpoke draaid
(...)
Oh, en diegene die Never be the same (We are your friends) van Simian ooit zo wanstaltig slecht heeft geremixt moeten ze radbraken. Om maar niet te beginnen over degenen die die remix in een set verwerken...![]()
Ahh, was jij dat tochquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:34 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ha, nee dat was tegen de andere DJ. Hij was een "invaller" omdat de andere vaste Dans Le Rock DJ op vakantie was. De tshirts en zeker het hele Love Mae King verhaal zal volledig langs hem heen gegaan zijn
Ik had dat zwarte shirt aan waar groot in het wit ROCK op stond overigens...
Hij heeft het aa me doorgegeven, je hebt ook al mail terug geloof ik
AAAAAAAAAARRRRRGGGGGGHHHHHHHHHH!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:30 schreef MaJo het volgende:
Hey allemaal, groetjes vanuit SpanjeErg indie he
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
AAAAAAAAAARRRRRGGGGGGHHHHHHHHHH!!!!!!!!![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
AAAAAAAAAARRRRRGGGGGGHHHHHHHHHH!!!!!!!!![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Speciaal voor de vaste bezoekers hier (you know who you are):
Filmje over ponies en zoetigheid
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Speciaal voor de vaste bezoekers hier (you know who you are):
Filmje over ponies en zoetigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |