Ik was zo druk in AKQ dat ik deze post helemaal niet gezien hebquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:51 schreef lienelien het volgende:
Kick![]()
Ik ga lekker 2 weekjes in de Hongaarse zon liggen (en natuurlijk indie-muziekjes luisteren) dus tot daarna!![]()
![]()
![]()
Ja dat dacht ik al...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:54 schreef MaJo het volgende:
Love Mae King, was jij één van de dj´s die op het eind nog stond te draaien? Ik was het meisje dat om the Beatles vroeg
Ha, nee dat was tegen de andere DJ. Hij was een "invaller" omdat de andere vaste Dans Le Rock DJ op vakantie was. De tshirts en zeker het hele Love Mae King verhaal zal volledig langs hem heen gegaan zijnquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Heb ik tegen jou staan klagen dat jullie (dans le rock dus zeg maar) niet terug mailden? Of had jij dat zwarte shirt aan met in het wit "dans' (en misschien stond er ook wel meer op) Want dan heb ik met degene gepraat die zei dat hij 't aan je door zou geven. Vroeg ook nog aan 'm of de naam 'Love Mae King' hem iets zei, maar toen kreeg ik een ontkennend antwoord. Dus, vertel, met wie was ik aan het praten toen?
![]()
Daar hou ik je aanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:32 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al...
Volgende keer draai ik ze. :-)
Houd er overigens rekening mee dat rockmuziek uitermate moeilijk te mixen is, maar goed de opbouw en platenkeuze moet het dan doen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:06 schreef Grobbel het volgende:
Zat gisterennacht in de NDRGRND waar de hoog aangeschreven DJ Slowpoke draaid
(...)
Oh, en diegene die Never be the same (We are your friends) van Simian ooit zo wanstaltig slecht heeft geremixt moeten ze radbraken. Om maar niet te beginnen over degenen die die remix in een set verwerken...![]()
Ahh, was jij dat tochquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:34 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ha, nee dat was tegen de andere DJ. Hij was een "invaller" omdat de andere vaste Dans Le Rock DJ op vakantie was. De tshirts en zeker het hele Love Mae King verhaal zal volledig langs hem heen gegaan zijn
Ik had dat zwarte shirt aan waar groot in het wit ROCK op stond overigens...
Hij heeft het aa me doorgegeven, je hebt ook al mail terug geloof ik
AAAAAAAAAARRRRRGGGGGGHHHHHHHHHH!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:30 schreef MaJo het volgende:
Hey allemaal, groetjes vanuit SpanjeErg indie he
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
AAAAAAAAAARRRRRGGGGGGHHHHHHHHHH!!!!!!!!![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
AAAAAAAAAARRRRRGGGGGGHHHHHHHHHH!!!!!!!!![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Speciaal voor de vaste bezoekers hier (you know who you are):
Filmje over ponies en zoetigheid
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Speciaal voor de vaste bezoekers hier (you know who you are):
Filmje over ponies en zoetigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |