ga naar de hoeren jongenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:02 schreef eyebrow het volgende:
blablabla, hormoonverhaal
waarom?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:09 schreef eyebrow het volgende:
alleen die auto lukt niet echt :-)
en het moet geheim blijven natuurlijk
ja heb een vriendin, dus het sextekort is het niet hoor. alleen een soort onvervulde fantasie zeg maar.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:10 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom?
schaam je je?
lekker aantrekkelijk dan![]()
of ben je bezet al?
Nee niet rond 12-en dan zitten alle jonge moedertjes net thuis met hun kids te eten.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:11 schreef Mario-Hanna het volgende:
ehm...... t klinkt misschien stom, maar probeer 'es in de supermarkt, rond 12'en.
Wacht een aantal jaar en je vriendin bereikt als vanzelf de juiste leeftijd.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:11 schreef eyebrow het volgende:
ja heb een vriendin, dus het sextekort is het niet hoor. alleen een soort onvervulde fantasie zeg maar.
en laat me raden, het moet een vrouw van 35 + zijn, maar er liefst niet uitzien als 35+quote:Op maandag 10 juli 2006 13:11 schreef eyebrow het volgende:
[..]
ja heb een vriendin, dus het sextekort is het niet hoor. alleen een soort onvervulde fantasie zeg maar.
Zo lang ze er maar uit ziet als 25?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:17 schreef eyebrow het volgende:
nee het hoeft geen vrouw van 35 te zijn die eruit ziet als 25, het mag ook van 40 zijn hoor. of 45
nou, succes ermee danquote:Op maandag 10 juli 2006 13:17 schreef eyebrow het volgende:
nee het hoeft geen vrouw van 35 te zijn die eruit ziet als 25, het mag ook van 40 zijn hoor. of 45
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:07 schreef milagro het volgende:
heb je donker haar?
heb je een lekker lijf ?
heb je een auto?
heb je tijd?
Niet???quote:Op maandag 10 juli 2006 13:28 schreef Aventura het volgende:
Iig niet via dit forum, want Fok is geen datingsite
zal best, maar ze moeten je wel lekker vinden, hè, jij moet wat te bieden hebben, je jeugdige leeftijd alleen is echt niet genoeg, denk ik zoquote:Op maandag 10 juli 2006 13:25 schreef eyebrow het volgende:
het lijkt me toch wel dat er genoeg oudere dames zijn die hun huidige relatie als een sleur ervaren en best een keer een avontuurtje zouden willen met een jonge knul.
en het is niet zo dat elke vrouw die de 35 gepasseerd is in aanmerking komt hoor. maar een ideaalplaatje heb ik niet
Zo jij mag blijven.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:26 schreef longinus het volgende:
Ik ben ook op zoek in die leeftijdscatagorie, maar om ze nou oudere vrouwen te noemen.
Ik noem het meer ervaren vrouwen![]()
Milfhunters.NL ?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:36 schreef eyebrow het volgende:
zullen we een clubje oprichten???
Slijmbalquote:Op maandag 10 juli 2006 13:26 schreef longinus het volgende:
Ik ben ook op zoek in die leeftijdscatagorie, maar om ze nou oudere vrouwen te noemen.
Ik noem het meer ervaren vrouwen![]()
Dat is toevallig! Ik zoek al tijden een gewillige jongere vrouw van juist die leeftijd.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:32 schreef eyebrow het volgende:
21
Aventura en haar grote ogen.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:39 schreef Aventura het volgende:
Hier was ooit al een topic over. Van een jongen die zijn 'milfhunt' hier in geuren en kleuren kwam vertellen steeds
Weet bij god niet meer hoe dat topic heette.
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is toevallig! Ik zoek al tijden een gewillige jongere vrouw van juist die leeftijd.
Zou zij de sleur willen doorbreken en eens met een oudere ervaren man het bed in willen duiken?
In voorkomend geval mag ze me emailen op uio_ams at fok punt nl
Ow in dat geval.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:42 schreef milagro het volgende:
maar eyebrow, vertel eens wat over jezelf dan, wie weet wat er stiekem meeleest, hè
doe je aan sport?
kleur haar, kleur ogen, lengte (van jou als geheel)
Heel mooi.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:41 schreef eyebrow het volgende:
je hebt een mailtje als het goed is!!
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is toevallig! Ik zoek al tijden een gewillige jongere vrouw van juist die leeftijd.
Zou zij de sleur willen doorbreken en eens met een oudere ervaren man het bed in willen duiken?
In voorkomend geval mag ze me emailen op uio_ams at fok punt nl
Heet jij Eyebrow?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:44 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ow in dat geval.
Blond kort haar.
20 jaar.
1,88m lang.
Gespierd door judo en fitness.
Heb een auto en wordt politie agent.
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:45 schreef Aventura het volgende:
Wat zei ik nou? Fok is géén datingsite!
Ik ben te oud voor jouquote:Op maandag 10 juli 2006 13:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]jij wil me gewoon voor jezelf houden. Geeft niks hoor. Dat is best wel lief.
Doe je ding en maak me gek.quote:
Dat bepaal ik wel!quote:
ja, weet je wat het is, ik heb tijd, ik ben 43 en niet gebonden, maar ik loop zo niet warm voor dit soort willekeur, hèquote:Op maandag 10 juli 2006 13:45 schreef eyebrow het volgende:
ik voetbal zo'n 3x per week. ik heb donker haar, groene ogen, 1.88 meter.
wanneer heb je tijd milagro? en wat is je leeftijd? vrijgezel?
Dude ze kan al typen..!Da's echt te oud!quote:
Noem me ouderwets, maar ik hou van een goede kont en goede tieten. Dat typen neem ik wel voor lief.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:52 schreef Bendeleider het volgende:
Dude ze kan al typen..!Da's echt te oud!
Rustig maar.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:52 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, weet je wat het is, ik heb tijd, ik ben 43 en niet gebonden, maar ik loop zo niet warm voor dit soort willekeur, hè
ik vind het idee dat iemand écht MIJ leuk vindt, en niet enkel mijn leeftijd, toch wel prettig, ben ik een rare in
maar er is vast wel iemand die dat niet boeit te vinden ergens
Ik wist dat die zou komen.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:51 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Doe je ding en maak me gek.
Dan zwaai ik met mijn scepter!
Ehm, moet ik nu beledigd zijn?quote:Ik hou van een vrij donkere kamer (net elkaar kunnen zien is geil.) en rustige muziek.
En jij?
Ben jij mijn broer?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Noem me ouderwets, maar ik hou van een goede kont en goede tieten. Dat typen neem ik wel voor lief.
ja 43 en ongebonden...het had spannender geweest als je wel gebonden was natuurlijk. en als je man naar werk was, dat ik ff stiekem langs zou 'wippen'.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:52 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, weet je wat het is, ik heb tijd, ik ben 43 en niet gebonden, maar ik loop zo niet warm voor dit soort willekeur, hè
ik vind het idee dat iemand écht MIJ leuk vindt, en niet enkel mijn leeftijd, toch wel prettig, ben ik een rare in
oh dus een dame van 35+ neukt per definitie lekkerquote:Op maandag 10 juli 2006 13:55 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Rustig maar.
Die leeftijd is alleen een soort van garantie dat je lekker neukt en rijp bent.
We doen het echt enkel en alleen als je lekker bent! Zie het dus als een complimentje en erkenning voor je harde werken.
Hoi milagro,quote:
Je moet elkaar net kunnen zien VROUW.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik wist dat die zou komen.
[..]
Ehm, moet ik nu beledigd zijn?
Maar ik kan ook al praten.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Noem me ouderwets, maar ik hou van een goede kont en goede tieten. Dat typen neem ik wel voor lief.
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Om haar levensideeën te spreiden?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoi milagro,
Jouw inzichten in het leven die doorspiegelen in jouw posts op dit forum spreken mij enorm aan. Hoe kan ik met jou in contact komen om de levensideeën die jij hier ten toon spreidt beter te leren kennen?
Liefs en zo,
Dennis (UIO_AMS)
Maar wel ''te kneden en vormen'' naar wensquote:Op maandag 10 juli 2006 13:58 schreef milagro het volgende:
[..]
oh dus een dame van 35+ neukt per definitie lekker
en we doen het enkel en alleen ......![]()
![]()
jullie moeten zelf ook eerst in de smaak vallen, jong is ook niet per definitie lekker, hè
Een probleem, dat geef ik toe, maar zolang je weet wanneer je moet zwijgen komt alles wel in orde.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:59 schreef Aventura het volgende:
Maar ik kan ook al praten.
Als je goed bent opgevoed en niet praat met je mond vol is dat snel verholpen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een probleem, dat geef ik toe, maar zolang je weet wanneer je moet zwijgen komt alles wel in orde.![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoi milagro,
Jouw inzichten in het leven die doorspiegelen in jouw posts op dit forum spreken mij enorm aan. Hoe kan ik met jou in contact komen om de levensideeën die jij hier ten toon spreidt beter te leren kennen?
Liefs en zo,
Dennis (UIO_AMS)
14.gifquote:Op maandag 10 juli 2006 13:07 schreef milagro het volgende:
heb je donker haar?
heb je een lekker lijf ?
heb je een auto?
heb je tijd?
ja doe ik!!!!!!!! en net als jij pik een willekeurig nummer.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:57 schreef eyebrow het volgende:
[..]
ja 43 en ongebonden...het had spannender geweest als je wel gebonden was natuurlijk. en als je man naar werk was, dat ik ff stiekem langs zou 'wippen'.
en ik zou toch echt niet verliefd worden op iemand van 43, terwijl de sexuele aantrekkingskracht er wel zou kunnen zijn.
je belt me maar als je interesse hebt :p
OWNED!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:02 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
Dennis,
Bedankt voor de getoonde belangstelling, ik heb net je fotoboek ... uuuh CV bekeken en je bent helaas niet wat ik zoek
ik wens je veel succes met verdere sollicitaties
Met vriendelijke groet,
milagro
Vind je dat nou zelf ook niet een beetje beledigend?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:06 schreef Bendeleider het volgende:
Sanne valt dus zeker onder de catagory ''te doen''.
Lieve milagro,quote:Op maandag 10 juli 2006 14:02 schreef milagro het volgende:
Dennis,
bladiebladiebla ...
Met vriendelijke groet,
milagro
Manier van opvatten.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:08 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Vind je dat nou zelf ook niet een beetje beledigend?
Ik vind "niet te doen" beledigender eigenlijkquote:Op maandag 10 juli 2006 14:08 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Vind je dat nou zelf ook niet een beetje beledigend?
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:12 schreef Sanne het volgende:
Single, eigen huis, eigen vervoer, eigen hypotheek, eigen kat.
Alleen geen eigen neukerdje.
Jij bent nog lang geen 35+quote:
Daar valt zij onder ja.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:06 schreef Bendeleider het volgende:
je mag me af en toe opbellen als ik tijd hebt. als je tenminste 35 + bent he. ik neem namelijk niet genoegen met minder!!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:12 schreef Sanne het volgende:
Single, eigen huis, eigen vervoer, eigen hypotheek, eigen kat.
Alleen geen eigen neukerdje.
Ik heb wel tijd voor 2 schone weeldes.quote:
Zeker een mooie vrouw.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:06 schreef Bendeleider het volgende:
Nee, wij vallen in het grote grijze gebied tussen lekker jong ding en leuke rijpe vrouwquote:
Even quoten hoor, voor later.quote:
Goeie tietenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Zeker een mooie vrouw.![]()
Leuke intresses, mooi figuur.
![]()
![]()
Het wordt alleen maar beter, dat zie je!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, wij vallen in het grote grijze gebied tussen lekker jong ding en leuke rijpe vrouw![]()
Fantastische tietenquote:
Behaalde resultaten uit het verleden kunnen niet ontkend worden.quote:
Wanneer ik 35 ben wil ik of een miljonair van een jaartje of 45 (midlifecrisis, dus maak ik weer kans), of een lekkere 20-jarige toyboy.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar beter, dat zie je!
Maar verwacht niet dat je op mijn leeftijd een vent van je eigen leeftijd vindt hoor.
Dat is godsonmogelijk.
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Behaalde resultaten uit het verleden kunnen niet ontkend worden.
ben je mal.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:19 schreef the_jestert het volgende:
misschien moet TS zijn lusten maar botvieren op zijn eigen moeder
een lekker, leuk, jong, rijp, vrouwelijk ding dusquote:Op maandag 10 juli 2006 14:15 schreef Ripley het volgende:
Nee, wij vallen in het grote grijze gebied tussen lekker jong ding en leuke rijpe vrouw![]()
TS moet beginnen met zijn fotoboek te vullen, dan praten we verder.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:19 schreef the_jestert het volgende:
misschien moet TS zijn lusten maar botvieren op zijn eigen moeder
Hoezo, had je suggesties?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:20 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik dit het grote "ik wil iets raars neuken" topic?![]()
Ik ben 20....quote:Op maandag 10 juli 2006 14:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wanneer ik 35 ben wil ik of een miljonair van een jaartje of 45 (midlifecrisis, dus maak ik weer kans), of een lekkere 20-jarige toyboy.
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:20 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik dit het grote "ik wil iets raars neuken" topic?![]()
Ja, ik vind dat ook. Foto's en dan praten we verder.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
TS moet beginnen met zijn fotoboek te vullen, dan praten we verder.
ja maak je daar maar geen zorgen over hoor. maar ik kan natuurlijk geen foto's van mezelf hier plaatsen. dan komen mn vrienden/ouders etc. erachter en dan word ik uitgelachen en roepen ze: "ha jij wil een rijpe vrouw neuken". ja dat risico wil ik dus ff niet lopen. en het moet geheim blijven voor mn vriendin hequote:Op maandag 10 juli 2006 14:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
TS heeft speciaal voor dit topic een account aangemaakt, dus die kans is bijzonder klein.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:20 schreef Sanne het volgende:
Pony lover is de borstvoeding nog niet ontgroeid.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:22 schreef Averon het volgende:
[..]
![]()
Ik vind vrouwen van 30 niet zo gek raar hoor trouwens
Maar over 7 jaar ben je 27quote:
Er zijn gekkere dingen jaquote:Op maandag 10 juli 2006 14:22 schreef Averon het volgende:
[..]
![]()
Mail ze dan maar even.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:22 schreef eyebrow het volgende:
[..]
ja maak je daar maar geen zorgen over hoor. maar ik kan natuurlijk geen foto's van mezelf hier plaatsen. dan komen mn vrienden/ouders etc. erachter en dan word ik uitgelachen en roepen ze: "ha jij wil een rijpe vrouw neuken". ja dat risico wil ik dus ff niet lopen. en het moet geheim blijven voor mn vriendin he
Pure romantiekquote:Op maandag 10 juli 2006 14:22 schreef eyebrow het volgende:
[..]
ja maak je daar maar geen zorgen over hoor. maar ik kan natuurlijk geen foto's van mezelf hier plaatsen. dan komen mn vrienden/ouders etc. erachter en dan word ik uitgelachen en roepen ze: "ha jij wil een rijpe vrouw neuken". ja dat risico wil ik dus ff niet lopen. en het moet geheim blijven voor mn vriendin he
Fuck it.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:22 schreef eyebrow het volgende:
[..]
Neen daarvoor sport ik te hoog.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar over 7 jaar ben je 27Mogelijk heb je dan al een bierbuik en wat grijze haren en een saaie kantoorbaan.
Waarom TS..quote:Op maandag 10 juli 2006 14:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
In jouw fotoboek staat Chuck Norris? Ik ga niet zoeken over het hele forum hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:23 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Fuck it.
Op fok staan ook foto's van mij dus.
Dames u mag mailen!
ik wil ze best even mailen hoor, maarja, we moeten eerst een band kweken. als ik je vertrouw dan kunnen we verder gaan. jij zet natuurlijk meteen al mn foto's online, sta ik straks op een grote weblog, heeft iedereen me gefotofucked. sta ik voor lul omdat ik een afwijkende sexuele fantasie heb! mooi is dat. ik heb niet voor niks een nieuwe account aangemaaktquote:
Jij hebt daarentegen wel een behoorlijk fotoboek.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Waarom TS..
Ik ben degene met intresse in je.![]()
Als je er zo weinig moeite voor doetquote:Op maandag 10 juli 2006 14:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
In jouw fotoboek staat Chuck Norris? Ik ga niet zoeken over het hele forum hoor.
Jij lijkt twee druppels water op Chuck Norris.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:23 schreef Bendeleider het volgende:
Fuck it.
Op fok staan ook foto's van mij dus.
Dames u mag mailen!
hahaha ja iddquote:
Oja, je bent/wordt politieagent. Dat verandert de zaak. Straks als ik 35 ben: 'mevrouw, ik zal u toch even moeten fouilleren'. Mja ok, ik zie dat wel voor me.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:24 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Neen daarvoor sport ik te hoog.
En politie agenten moeten fit blijven.
Zuke moeilijke jongetjes begin ik niet aan.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:25 schreef eyebrow het volgende:
[..]
ik wil ze best even mailen hoor, maarja, we moeten eerst een band kweken. als ik je vertrouw dan kunnen we verder gaan. jij zet natuurlijk meteen al mn foto's online, sta ik straks op een grote weblog, heeft iedereen me gefotofucked. sta ik voor lul omdat ik een afwijkende sexuele fantasie heb! mooi is dat. ik heb niet voor niks een nieuwe account aangemaakt
is dat je gummiknuppel of ben jegewoon blij om me te zien?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oja, je bent/wordt politieagent. Dat verandert de zaak. Straks als ik 35 ben: 'mevrouw, ik zal u toch even moeten fouilleren'. Mja ok, ik zie dat wel voor me.
Dat zou ik ook zeggen als ik jou was.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Een afwijkende sexuele fantasie.
Age ain't nothing but a number.
Uit ervaring kan ik vertellen dat dat alleen je niet zal redden.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:24 schreef Bendeleider het volgende:
Neen daarvoor sport ik te hoog.
Nee, ik ook niet hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 14:22 schreef Averon het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen IDEE waar je het over hebt.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik jou was.
Of mezelf![]()
Hoeveel onplezierigheden kun je in één post stoppen!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:20 schreef eyebrow het volgende:
aventure heeft trouwens wel een mooie volle kezen. maarja, uit 78 is nog een beetje te vers he
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of mezelf![]()
spannend hequote:Op maandag 10 juli 2006 14:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zuke moeilijke jongetjes begin ik niet aan.
Tja, als je perse een jongere jongen wil hebben dan is dat op die leeftijd al snel een 'jongentje'quote:Op maandag 10 juli 2006 14:27 schreef Sanne het volgende:
Tegenwoordig zeg ik dat ook weleensquote:Op maandag 10 juli 2006 14:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of mezelf![]()
I'm lethal.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik vertellen dat dat alleen je niet zal redden.
ik speel hard to get!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
Handboeien.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oja, je bent/wordt politieagent. Dat verandert de zaak. Straks als ik 35 ben: 'mevrouw, ik zal u toch even moeten fouilleren'. Mja ok, ik zie dat wel voor me.
Daar ben ik nog nooit op gevallen.quote:
Als jij een post in de trant van : "Zoek oudere vrouw voor sex", hard-to-get vind, dan vraag ik me serieus af wat je in vredesnaam 'easy' noemt?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:30 schreef eyebrow het volgende:
ik speel hard to get!
Eensch, na spieken. Maar je moet minder hard springen, je melk gaat ervan schuimen.quote:
Dat duurt bij jou ongetwijfeld ook niet zo lang meerquote:Op maandag 10 juli 2006 14:31 schreef eyebrow het volgende:
daarom ben je ook nog vrijgezel
Ik ben vrij makkelijk.quote:
Gaat dat over de oude of de nieuwe tieten?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
Eensch, na spieken. Maar je moet minder hard springen, je melk gaat ervan schuimen.![]()
ik heb er binnenkort 2! 1 van 21 en 1 van 40quote:Op maandag 10 juli 2006 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat duurt bij jou ongetwijfeld ook niet zo lang meer
Stukje arrogantie hé.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:33 schreef DenniZZ het volgende:
De rollen zijn ineens wel omgedraaid... eerst is TS nog hard op zoek naar een oudere vrouw en nu ineens speelt die "hard to get"
alleen grootmoeders tot 60 jaar, we maken het niet te gortig natuurlijkquote:Op maandag 10 juli 2006 14:33 schreef Ripley het volgende:
Is er ook een bovengrens? Of kunnen we onze oma's ook in de uitverkoop gooien?
Sanne is dertig. Geweest.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:33 schreef Averon het volgende:
Sanne, wellicht dat ik vreselijk onbeleefd ben, of gewoon blind, maar hoe oud ben je eigenlijk?
Ik ben 37.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:33 schreef Averon het volgende:
Sanne, wellicht dat ik vreselijk onbeleefd ben, of gewoon blind, maar hoe oud ben je eigenlijk?
Weet ik dus nog niksquote:
het is tactiek veranderen. tot nu toe hapte de dames niet toe. misschien dat ze willen dat ik hard to get speel...ff afwachten of het wat oplevertquote:
Die met dat schuim, die clubmed foto. Ik weet niet genoeg van je om te kunnen zien of dat oude of nieuwe tieten zijn. Ze hangen er in ieder geval goed bijquote:Op maandag 10 juli 2006 14:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
Gaat dat over de oude of de nieuwe tieten?
Dat gaat over de oude versie. Versie 1.0 zeg maar. Versie 2.0 is sterk verbeterd naar mijn mening.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:32 schreef Sanne het volgende:
Gaat dat over de oude of de nieuwe tieten?
Ik blijf erbij, "Hoi oudere vrouw, wil je met me de koffer induiden" is NIET hard to getquote:Op maandag 10 juli 2006 14:35 schreef eyebrow het volgende:
het is tactiek veranderen. tot nu toe hapte de dames niet toe. misschien dat ze willen dat ik hard to get speel...ff afwachten of het wat oplevert
Ow joh! Dat zijn de oude nog!!! Die heb ik laten pimpen tot een paar kleine fijne rechtopstaande twins met vrolijke kleine tepels.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Die met dat schuim, die clubmed foto. Ik weet niet genoeg van je om te kunnen zien of dat oude of nieuwe tieten zijn. Ze hangen er in ieder geval goed bij![]()
er, klink goed ..... foto's ?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:36 schreef Sanne het volgende:
Ow joh! Dat zijn de oude nog!!! Die heb ik laten pimpen tot een paar kleine fijne rechtopstaande twins met vrolijke kleine tepels.
Het is meer op het leidseplein gaan staan en dan heel hard schreeuwen "Welk oud wijf wil met mij neuken?".quote:Op maandag 10 juli 2006 14:36 schreef Averon het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, "Hoi oudere vrouw, wil je met me de koffer induiden" is NIET hard to get![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat gaat over de oude versie. Versie 1.0 zeg maar. Versie 2.0 is sterk verbeterd naar mijn mening.
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:35 schreef eyebrow het volgende:
[..]
het is tactiek veranderen. tot nu toe hapte de dames niet toe. misschien dat ze willen dat ik hard to get speel...ff afwachten of het wat oplevert
Ik voel mij niet aangesproken deze taak tot uitvoer te brengen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:37 schreef Ripley het volgende:
Het is meer op het leidseplein gaan staan en dan heel hard schreeuwen "Welk oud wijf wil met mij neuken?".
Hetgeen nog best zou kunnen werken overigens
godver, oudere vrouwen zijn moeilijk...laat ook maar!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:38 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
in 1 en hetzelfde topic opdat ze het niet doorhebben
maar ik heb je herkend al![]()
nu is het niet meer spannend![]()
Voor vrouwen werkt dat dus inderdaad een stuk beter.quote:
Echt vertrouwen heb je niet in de mensheid he..quote:Op maandag 10 juli 2006 14:25 schreef eyebrow het volgende:
[..]
ik wil ze best even mailen hoor, maarja, we moeten eerst een band kweken. als ik je vertrouw dan kunnen we verder gaan. jij zet natuurlijk meteen al mn foto's online, sta ik straks op een grote weblog, heeft iedereen me gefotofucked. sta ik voor lul omdat ik een afwijkende sexuele fantasie heb! mooi is dat. ik heb niet voor niks een nieuwe account aangemaakt
nee, hoor, ik alleen, Sanne is weer een stuk jongerquote:Op maandag 10 juli 2006 14:40 schreef eyebrow het volgende:
[..]
godver, oudere vrouwen zijn moeilijk...laat ook maar!
Vanavond heb ik niets te doen. Je weet waar ik woon.quote:
is goed, half 8 zie ik je daarquote:Op maandag 10 juli 2006 14:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vanavond heb ik niets te doen. Je weet waar ik woon.
Damn, das pas topic kapen. Nu gaat iemand anders er met je aantrekkelijke sexy 'oudere' vrouw vandoor TS, lucky bastard.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Vanavond heb ik niets te doen. Je weet waar ik woon.
UIO!!!! Ik ben al niet meer nodig.quote:
meestal gaat het na 300 posts op slotquote:Op maandag 10 juli 2006 14:43 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.
Terwijl hij te druk bezig was met 'hard-to-get' spelenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:43 schreef Averon het volgende:
[..]
Damn, das pas topic kapen. Nu gaat iemand anders er met je aantrekkelijke sexy 'oudere' vrouw vandoor TS, lucky bastard.
Je haalt een paar users door de war ben ik bang. Geeft niet hoor. Ik voel me gevleid.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:43 schreef eyebrow het volgende:
is goed, half 8 zie ik je daar
Pff, een vrouw met dat uiterlijk is altijd wel ergens 'nodig'quote:
ik ben het nu zo zat, ik ben op het punt aangekomen dat ik echt met alles genoegen neem. heeft er iemand nog een halve os ofzo? ik vind alles best. ik heb opeens een hekel aan volwassen vrouwen. ze hebben geen werk, hangen een beetje op fok rond en praten de hele dag zinloos gebrabbel.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je haalt een paar users door de war ben ik bang. Geeft niet hoor. Ik voel me gevleid.
En daar gaan we al hard naar toe.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:44 schreef milagro het volgende:
[..]
meestal gaat het na 300 posts op slot
wie heeft er geen werk? Ik zie hier alleen maar hardwerkende ambitieuze foksters rond hangen hoor!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:46 schreef eyebrow het volgende:
[..]
ik ben het nu zo zat, ik ben op het punt aangekomen dat ik echt met alles genoegen neem. heeft er iemand nog een halve os ofzo? ik vind alles best. ik heb opeens een hekel aan volwassen vrouwen. ze hebben geen werk, hangen een beetje op fok rond en praten de hele dag zinloos gebrabbel.
Of vakantie.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:48 schreef eyebrow het volgende:
dan heb je een kutbaan als je tijd hebt om te Fokken
En lang voordat we bij de 300 zijn heb je wat neuken.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:47 schreef Sanne het volgende:
En daar gaan we al hard naar toe.
Dat heeft niets met geluk te maken.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:43 schreef Averon het volgende:
Damn, das pas topic kapen. Nu gaat iemand anders er met je aantrekkelijke sexy 'oudere' vrouw vandoor TS, lucky bastard.
ik heb wel wat neukbaars voorbij zien komen in dit topic inderdaad.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:49 schreef Averon het volgende:
[..]
En lang voordat we bij de 300 zijn heb je wat neuken.
Ik denk dat je in OUD meer suc6 zult hebben.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:51 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik wil trouwens graag met een zwangere vrouw neuken, mag ik daar hier ook een oproep voor doen?![]()
doel je nou alweer op mij...je bent doorzichtig Sannequote:Op maandag 10 juli 2006 14:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik heb wel wat neukbaars voorbij zien komen in dit topic inderdaad.![]()
--> OUDquote:Op maandag 10 juli 2006 14:51 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik wil trouwens graag met een zwangere vrouw neuken, mag ik daar hier ook een oproep voor doen?![]()
Of een hele goeiequote:Op maandag 10 juli 2006 14:48 schreef eyebrow het volgende:
dan heb je een kutbaan als je tijd hebt om te Fokken
Maar ik wil neuken en geen suffe verhalen over zwangerschapsstriae en babkleertjes aanhoren, SEX is dus het juiste forum denk ikquote:Op maandag 10 juli 2006 14:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik denk dat je in OUD meer suc6 zult hebben.
ja dat wil ik dan ook wel!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:54 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Maar ik wil neuken en geen suffe verhalen over zwangerschapsstriae en babkleertjes aanhoren, SEX is dus het juiste forum denk ik![]()
![]()
quote:
Je bent geen 19 meer hè. Dat is dan wel weer sneu voor je. Anders hadden we het FOK!icoon ingezet voor je.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:55 schreef eyebrow het volgende:
ja dat wil ik dan ook wel!
Helaas kan ik die fantasie niet voor je vervullen.quote:
Is die zwanger?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je bent geen 19 meer hè. Dat is dan wel weer sneu voor je. Anders hadden we het FOK!icoon ingezet voor je.
Ik koester me in de gedachte dat enkel en alleen door aanwezig te zijn in het topic ik wellicht onder de noemer "neukbaar" val.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:50 schreef Sanne het volgende:
Nee, maar die heeft wel de beste verhalen daarover.quote:
Nikky heeft behalve een dikke buik ook al haar eigen boytoy. Hij maakt dus weinig kans.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:59 schreef Sanne het volgende:
Misschien heeft Nikky wel interesse.
Alleen is die weer 30- dus kun je alleen de zwangere-vrouw-neuk-fantasie bevredigen dan.
Fotoboek checkt.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:58 schreef Averon het volgende:
[..]
Ik koester me in de gedachte dat enkel en alleen door aanwezig te zijn in het topic ik wellicht onder de noemer "neukbaar" val.![]()
Iedere man heeft immers recht op zijn eigen illusies![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nikky heeft behalve een dikke buik ook al een boytoy. Je maakt dus weinig kans.
Met een klein beetje fantasie is ze zo 30+quote:Op maandag 10 juli 2006 14:59 schreef Sanne het volgende:
Alleen is die weer 30- dus kun je alleen de zwangere-vrouw-neuk-fantasie bevredigen dan.
Hallo, het is Bendeleider !quote:
Dat hoeft ook niet.quote:
wel even visualiseren he:quote:Op maandag 10 juli 2006 14:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hehe hoi!quote:Op maandag 10 juli 2006 15:01 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Hallo, het is Bendeleider !
Die hoeft niet aangesproken te worden om antwoord te mogen geven !![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:03 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Je bent rijp en lekker en aardig enzo.
Ik jong,gespierd lekker en haal morgen mijn uniform op.
Heequote:Op maandag 10 juli 2006 14:59 schreef Sanne het volgende:
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:05 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
![]()
Dit topic is echt goud waard, ik zweer het je!
Aventura's got a date!!!quote:Op maandag 10 juli 2006 15:03 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Je bent rijp en lekker en aardig enzo.
Ik jong,gespierd lekker en haal morgen mijn uniform op.
Vrijwilliger in hulpverlening. Ik lees daar vrij veel.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:00 schreef Sanne het volgende:
Fotoboek checkt.
Je bent zeker geen weggooier. Werkt in een leuke sector, ik vind het heerlijk om na het neuken nog even over ITzaken te babbelen.
Alleen je favo forum baart mij een beetje zorgen.
Zing je ook klassiek onder de douche?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:06 schreef Averon het volgende:
[..]
Vrijwilliger in hulpverlening. Ik lees daar vrij veel.
Is geen reden voor zorgenBen iets te oud voor 'tiener' problemen.
Somsquote:
Ja hoi, ik lees hier ook mee! Ben een monogaam ingesteld typ. Ook als het om dates gaat waarin het enige doel stampend hete seks is. Nokken dus met dat geflirt.quote:
Jij draait Franse chansons voor me.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja hoi, ik lees hier ook mee! Ben een monogaam ingesteld typ. Ook als het om dates gaat waarin het enige doel stampend hete seks is. Nokken dus met dat geflirt.
Maak je je zorgen dan?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja hoi, ik lees hier ook mee! Ben een monogaam ingesteld typ. Ook als het om dates gaat waarin het enige doel stampend hete seks is. Nokken dus met dat geflirt.
Je bracht iemand mee.quote:
Hij is zelfs cola light voor mij gaan halen als ontbijt en vond dat niet eens gek.quote:
quote:
Er kwamen nu allemaal hele spitsvondige bitchy posts in me opquote:
Die is nu uit de picture.quote:
oe daar word ik wel nieuwsgierig van.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er kwamen nu allemaal hele spitsvondige bitchy posts in me op![]()
Maar toen kreeg mijn goede, verstandige kant weer de overhand![]()
En Sanne vind het wel prettig zo uitgebreid in de picture te zijn denk ik.quote:
nee! ik had ook gehoopt op 1 reactie in dit topic, van een volwassen vrouw die zegt: "ik wil wel ff volgeblaft worden, kom vanavond naar me toe"quote:Op maandag 10 juli 2006 15:13 schreef Averon het volgende:
[..]
Maak je je zorgen dan?![]()
Kom op zeg, een beetje leuk is die strijd om aandacht toch wel.
Ik geloof niet dat ik bij Ripley in de picture kom wat dat betreft hoor. Alhoewel ik haar wel heel lief vind.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:16 schreef Averon het volgende:
[..]
En Sanne vind het wel prettig zo uitgebreid in de picture te zijn denk ik.
Ah well, maar flirten biljft altijd leuk.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef Sanne het volgende:
Ik geloof niet dat ik bij Ripley in de picture kom wat dat betreft hoor. Alhoewel ik haar wel heel lief vind.
Ja, daar droom ik ook wel eens van.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:16 schreef eyebrow het volgende:
[..]
nee! ik had ook gehoopt op 1 reactie in dit topic, van een volwassen vrouw die zegt: "ik wil wel ff volgeblaft worden, kom vanavond naar me toe"
niet dat gelul reomheen. hoppa, recht op de man/vrouw af.
Zolang jij die Chuck Norris niet vervangt wordt je niet gemaild vrees ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef Bendeleider het volgende:
Ik wacht ook nog op een oprecht mailtje.
Wie zegt dat ik Bendeleider niet allang een mail heb gestuurd met daarin mijn adres, telefoonnummer, mobiele nummer, BH-maat en pincode?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:16 schreef eyebrow het volgende:
[..]
nee! ik had ook gehoopt op 1 reactie in dit topic, van een volwassen vrouw die zegt: "ik wil wel ff volgeblaft worden, kom vanavond naar me toe"
niet dat gelul reomheen. hoppa, recht op de man/vrouw af.
Ik heb de indruk dat mijn avatar ook niet zo uitnodigdquote:Op maandag 10 juli 2006 15:18 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zolang jij die Chuck Norris niet vervangt wordt je niet gemaild vrees ik.
Ik ben klaar voor het WK!!quote:Op maandag 10 juli 2006 15:18 schreef Sanne het volgende:
[..]
Chuck Norris of niet, mail maakt het gelijk wel een stuk persoonlijker....quote:Op maandag 10 juli 2006 15:18 schreef Sanne het volgende:
Ik hou wel van een beetje bitchy dames. Zeker als de desbetreffende dames in de grijze categorie vallen. Niet jong meer, maar zeker ook niet oud. Niet meer op het uiterlijke hoogtepunt, waardoor ze ietsje onzeker zijn over hun uiterlijk, terwijl dat helegaar niet nodig is. En daarbij ook weer wat wijzer, zodat je niet na afloop alleen maar over de studie hoeft te praten.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:15 schreef Ripley het volgende:
Er kwamen nu allemaal hele spitsvondige bitchy posts in me op![]()
Maar toen kreeg mijn goede, verstandige kant weer de overhand![]()
Als ze maar geen lange nagels hebben he?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje bitchy dames. Zeker als de desbetreffende dames in de grijze categorie vallen. Niet jong meer, maar zeker ook niet oud. Niet meer op het uiterlijke hoogtepunt, waardoor ze ietsje onzeker zijn over hun uiterlijk, terwijl dat helegaar niet nodig is. En daarbij ook weer wat wijzer, zodat je niet na afloop alleen maar over de studie hoeft te praten.![]()
![]()
In vredesnaam ja, als ik nog één keer dat verhaal over één of ander examen of vakantiebaantje moet horen.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik hou wel van een beetje bitchy dames. Zeker als de desbetreffende dames in de grijze categorie vallen. Niet jong meer, maar zeker ook niet oud. Niet meer op het uiterlijke hoogtepunt, waardoor ze ietsje onzeker zijn over hun uiterlijk, terwijl dat helegaar niet nodig is. En daarbij ook weer wat wijzer, zodat je niet na afloop alleen maar over de studie hoeft te praten.![]()
![]()
Ik bijt nagelsquote:Op maandag 10 juli 2006 15:23 schreef Sanne het volgende:
[..]
Als ze maar geen lange nagels hebben he?
![]()
Ik heb hem anders nog niet mogen ontvangen.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Bendeleider niet allang een mail heb gestuurd met daarin mijn adres, telefoonnummer, mobiele nummer, BH-maat en pincode?
Daar zul je mij niet over horen.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:23 schreef Averon het volgende:
[..]
In vredesnaam ja, als ik nog één keer dat verhaal over één of ander examen of vakantiebaantje moet horen.
jaaaaaaaa, maar je gezicht, hè, da's ook belangrijkquote:
ONZ meet topic sta ik tussen.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:27 schreef milagro het volgende:
[..]
jaaaaaaaa, maar je gezicht, hè, da's ook belangrijk
Nog een plustpuntje voor Sanne erbijquote:
85 C lees ik net. Ik denk, ik post het maar even. Hoeft ze het mailtje niet nog een keer te versturen.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:25 schreef Bendeleider het volgende:
Ik heb hem anders nog niet mogen ontvangen.
Ik knip ze toch echt niet af hoor. Watje.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:25 schreef UIO_AMS het volgende:
En lange nagels zijn uit den boze!!!
Telefoon nummer dan?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
85 C lees ik net. Ik denk, ik post het maar even. Hoeft ze het mailtje niet nog een keer te versturen.
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
85 C lees ik net. Ik denk, ik post het maar even. Hoeft ze het mailtje niet nog een keer te versturen.
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik knip ze toch echt niet af hoor. Watje.
Straks komt er nog een Pollquote:
Die torso is niet slecht, maar als er een lelijk hoofd op zit kan ik het er niet op.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:27 schreef milagro het volgende:
[..]
jaaaaaaaa, maar je gezicht, hè, da's ook belangrijk
Er moet iets zijnquote:Op maandag 10 juli 2006 15:30 schreef Sanne het volgende:
Die torso is niet slecht, maar als er een lelijk hoofd op zit kan ik het er niet op.![]()
Heb ik ook. Het is alleen tegen de policy om dergelijke privacygegevens van anderen op dit forum te plaatsen. Dan zal ze het mailtje toch nog een keer moeten versturen.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:28 schreef Bendeleider het volgende:
Telefoon nummer dan?
Shit, de BCC knop niet gezienquote:Op maandag 10 juli 2006 15:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb ik ook. Het is alleen tegen de policy om dergelijke privacygegevens van anderen op dit forum te plaatsen. Dan zal ze het mailtje toch nog een keer moeten versturen.
Daar hebben ze vuilniszakken voor..quote:Op maandag 10 juli 2006 15:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die torso is niet slecht, maar als er een lelijk hoofd op zit kan ik het er niet op.![]()
Terwijl jij toch het technisch wonder van ons twee bent.quote:
Pfffffquote:
Beroepslurcker post ook weer eens.quote:
Via jou toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Beroepslurcker post ook weer eens.
Nou toe, vertel jij de TS eens waar jij je gewillige oudere vrouwen oppikt.
Wat is er mis met de kroeg?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als hij het niet doet, dan doet een ander het wel. Dit topic-geflirt is te leuk om te stoppen.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:37 schreef Sanne het volgende:
Opent TS straks nog een deel twee?
Yvonne!quote:
Dat ik hem toevallig één keer aan jou heb voorgesteld.quote:
Verjaardag / feestjes van mijn oudere zus..quote:Op maandag 10 juli 2006 15:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Of op een bruiloftquote:
En jij maar niet snappen dat je ff moest wieberenquote:Op maandag 10 juli 2006 15:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat ik hem toevallig één keer aan jou heb voorgesteld.
Heb je geen spreekkamerquote:
Vrouwen en subtiele hints. Ook zoiets dat ik nooit zal begrijpen.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:40 schreef yvonne het volgende:
En jij maar niet snappen dat je ff moest wieberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |