ga naar de hoeren jongenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:02 schreef eyebrow het volgende:
blablabla, hormoonverhaal
waarom?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:09 schreef eyebrow het volgende:
alleen die auto lukt niet echt :-)
en het moet geheim blijven natuurlijk
ja heb een vriendin, dus het sextekort is het niet hoor. alleen een soort onvervulde fantasie zeg maar.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:10 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom?
schaam je je?
lekker aantrekkelijk dan![]()
of ben je bezet al?
Nee niet rond 12-en dan zitten alle jonge moedertjes net thuis met hun kids te eten.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:11 schreef Mario-Hanna het volgende:
ehm...... t klinkt misschien stom, maar probeer 'es in de supermarkt, rond 12'en.
Wacht een aantal jaar en je vriendin bereikt als vanzelf de juiste leeftijd.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:11 schreef eyebrow het volgende:
ja heb een vriendin, dus het sextekort is het niet hoor. alleen een soort onvervulde fantasie zeg maar.
en laat me raden, het moet een vrouw van 35 + zijn, maar er liefst niet uitzien als 35+quote:Op maandag 10 juli 2006 13:11 schreef eyebrow het volgende:
[..]
ja heb een vriendin, dus het sextekort is het niet hoor. alleen een soort onvervulde fantasie zeg maar.
Zo lang ze er maar uit ziet als 25?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:17 schreef eyebrow het volgende:
nee het hoeft geen vrouw van 35 te zijn die eruit ziet als 25, het mag ook van 40 zijn hoor. of 45
nou, succes ermee danquote:Op maandag 10 juli 2006 13:17 schreef eyebrow het volgende:
nee het hoeft geen vrouw van 35 te zijn die eruit ziet als 25, het mag ook van 40 zijn hoor. of 45
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:07 schreef milagro het volgende:
heb je donker haar?
heb je een lekker lijf ?
heb je een auto?
heb je tijd?
Niet???quote:Op maandag 10 juli 2006 13:28 schreef Aventura het volgende:
Iig niet via dit forum, want Fok is geen datingsite
zal best, maar ze moeten je wel lekker vinden, hè, jij moet wat te bieden hebben, je jeugdige leeftijd alleen is echt niet genoeg, denk ik zoquote:Op maandag 10 juli 2006 13:25 schreef eyebrow het volgende:
het lijkt me toch wel dat er genoeg oudere dames zijn die hun huidige relatie als een sleur ervaren en best een keer een avontuurtje zouden willen met een jonge knul.
en het is niet zo dat elke vrouw die de 35 gepasseerd is in aanmerking komt hoor. maar een ideaalplaatje heb ik niet
Zo jij mag blijven.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:26 schreef longinus het volgende:
Ik ben ook op zoek in die leeftijdscatagorie, maar om ze nou oudere vrouwen te noemen.
Ik noem het meer ervaren vrouwen![]()
Milfhunters.NL ?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:36 schreef eyebrow het volgende:
zullen we een clubje oprichten???
Slijmbalquote:Op maandag 10 juli 2006 13:26 schreef longinus het volgende:
Ik ben ook op zoek in die leeftijdscatagorie, maar om ze nou oudere vrouwen te noemen.
Ik noem het meer ervaren vrouwen![]()
Dat is toevallig! Ik zoek al tijden een gewillige jongere vrouw van juist die leeftijd.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:32 schreef eyebrow het volgende:
21
Aventura en haar grote ogen.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:39 schreef Aventura het volgende:
Hier was ooit al een topic over. Van een jongen die zijn 'milfhunt' hier in geuren en kleuren kwam vertellen steeds
Weet bij god niet meer hoe dat topic heette.
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is toevallig! Ik zoek al tijden een gewillige jongere vrouw van juist die leeftijd.
Zou zij de sleur willen doorbreken en eens met een oudere ervaren man het bed in willen duiken?
In voorkomend geval mag ze me emailen op uio_ams at fok punt nl
Ow in dat geval.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:42 schreef milagro het volgende:
maar eyebrow, vertel eens wat over jezelf dan, wie weet wat er stiekem meeleest, hè
doe je aan sport?
kleur haar, kleur ogen, lengte (van jou als geheel)
Heel mooi.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:41 schreef eyebrow het volgende:
je hebt een mailtje als het goed is!!
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is toevallig! Ik zoek al tijden een gewillige jongere vrouw van juist die leeftijd.
Zou zij de sleur willen doorbreken en eens met een oudere ervaren man het bed in willen duiken?
In voorkomend geval mag ze me emailen op uio_ams at fok punt nl
Heet jij Eyebrow?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:44 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ow in dat geval.
Blond kort haar.
20 jaar.
1,88m lang.
Gespierd door judo en fitness.
Heb een auto en wordt politie agent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |