Lieve milagro,quote:Op maandag 10 juli 2006 14:02 schreef milagro het volgende:
Dennis,
bladiebladiebla ...
Met vriendelijke groet,
milagro
Manier van opvatten.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:08 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Vind je dat nou zelf ook niet een beetje beledigend?
Ik vind "niet te doen" beledigender eigenlijkquote:Op maandag 10 juli 2006 14:08 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Vind je dat nou zelf ook niet een beetje beledigend?
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:12 schreef Sanne het volgende:
Single, eigen huis, eigen vervoer, eigen hypotheek, eigen kat.
Alleen geen eigen neukerdje.
Jij bent nog lang geen 35+quote:
Daar valt zij onder ja.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:06 schreef Bendeleider het volgende:
Sanne valt dus zeker onder de catagory ''te doen''.
je mag me af en toe opbellen als ik tijd hebt. als je tenminste 35 + bent he. ik neem namelijk niet genoegen met minder!!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:12 schreef Sanne het volgende:
Single, eigen huis, eigen vervoer, eigen hypotheek, eigen kat.
Alleen geen eigen neukerdje.
Ik heb wel tijd voor 2 schone weeldes.quote:
Zeker een mooie vrouw.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:06 schreef Bendeleider het volgende:
Sanne valt dus zeker onder de catagory ''te doen''.
Nee, wij vallen in het grote grijze gebied tussen lekker jong ding en leuke rijpe vrouwquote:
Even quoten hoor, voor later.quote:
Goeie tietenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Zeker een mooie vrouw.![]()
Leuke intresses, mooi figuur.
![]()
![]()
Het wordt alleen maar beter, dat zie je!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, wij vallen in het grote grijze gebied tussen lekker jong ding en leuke rijpe vrouw![]()
Fantastische tietenquote:
Behaalde resultaten uit het verleden kunnen niet ontkend worden.quote:
Wanneer ik 35 ben wil ik of een miljonair van een jaartje of 45 (midlifecrisis, dus maak ik weer kans), of een lekkere 20-jarige toyboy.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar beter, dat zie je!
Maar verwacht niet dat je op mijn leeftijd een vent van je eigen leeftijd vindt hoor.
Dat is godsonmogelijk.
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Behaalde resultaten uit het verleden kunnen niet ontkend worden.
ben je mal.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:19 schreef the_jestert het volgende:
misschien moet TS zijn lusten maar botvieren op zijn eigen moeder
een lekker, leuk, jong, rijp, vrouwelijk ding dusquote:Op maandag 10 juli 2006 14:15 schreef Ripley het volgende:
Nee, wij vallen in het grote grijze gebied tussen lekker jong ding en leuke rijpe vrouw![]()
TS moet beginnen met zijn fotoboek te vullen, dan praten we verder.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:19 schreef the_jestert het volgende:
misschien moet TS zijn lusten maar botvieren op zijn eigen moeder
Hoezo, had je suggesties?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:20 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik dit het grote "ik wil iets raars neuken" topic?![]()
Ik ben 20....quote:Op maandag 10 juli 2006 14:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wanneer ik 35 ben wil ik of een miljonair van een jaartje of 45 (midlifecrisis, dus maak ik weer kans), of een lekkere 20-jarige toyboy.
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:20 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik dit het grote "ik wil iets raars neuken" topic?![]()
Ja, ik vind dat ook. Foto's en dan praten we verder.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
TS moet beginnen met zijn fotoboek te vullen, dan praten we verder.
ja maak je daar maar geen zorgen over hoor. maar ik kan natuurlijk geen foto's van mezelf hier plaatsen. dan komen mn vrienden/ouders etc. erachter en dan word ik uitgelachen en roepen ze: "ha jij wil een rijpe vrouw neuken". ja dat risico wil ik dus ff niet lopen. en het moet geheim blijven voor mn vriendin hequote:Op maandag 10 juli 2006 14:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
TS heeft speciaal voor dit topic een account aangemaakt, dus die kans is bijzonder klein.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:20 schreef Sanne het volgende:
Pony lover is de borstvoeding nog niet ontgroeid.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:22 schreef Averon het volgende:
[..]
![]()
Ik vind vrouwen van 30 niet zo gek raar hoor trouwens
Maar over 7 jaar ben je 27quote:
Er zijn gekkere dingen jaquote:Op maandag 10 juli 2006 14:22 schreef Averon het volgende:
[..]
![]()
Ik vind vrouwen van 30 niet zo gek raar hoor trouwens
Mail ze dan maar even.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:22 schreef eyebrow het volgende:
[..]
ja maak je daar maar geen zorgen over hoor. maar ik kan natuurlijk geen foto's van mezelf hier plaatsen. dan komen mn vrienden/ouders etc. erachter en dan word ik uitgelachen en roepen ze: "ha jij wil een rijpe vrouw neuken". ja dat risico wil ik dus ff niet lopen. en het moet geheim blijven voor mn vriendin he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |