--> OUDquote:Op maandag 10 juli 2006 14:51 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik wil trouwens graag met een zwangere vrouw neuken, mag ik daar hier ook een oproep voor doen?![]()
Of een hele goeiequote:Op maandag 10 juli 2006 14:48 schreef eyebrow het volgende:
dan heb je een kutbaan als je tijd hebt om te Fokken
Maar ik wil neuken en geen suffe verhalen over zwangerschapsstriae en babkleertjes aanhoren, SEX is dus het juiste forum denk ikquote:Op maandag 10 juli 2006 14:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik denk dat je in OUD meer suc6 zult hebben.
ja dat wil ik dan ook wel!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:54 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Maar ik wil neuken en geen suffe verhalen over zwangerschapsstriae en babkleertjes aanhoren, SEX is dus het juiste forum denk ik![]()
![]()
quote:
Je bent geen 19 meer hè. Dat is dan wel weer sneu voor je. Anders hadden we het FOK!icoon ingezet voor je.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:55 schreef eyebrow het volgende:
ja dat wil ik dan ook wel!
Helaas kan ik die fantasie niet voor je vervullen.quote:
Is die zwanger?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je bent geen 19 meer hè. Dat is dan wel weer sneu voor je. Anders hadden we het FOK!icoon ingezet voor je.
Ik koester me in de gedachte dat enkel en alleen door aanwezig te zijn in het topic ik wellicht onder de noemer "neukbaar" val.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:50 schreef Sanne het volgende:
ik heb wel wat neukbaars voorbij zien komen in dit topic inderdaad.![]()
Nee, maar die heeft wel de beste verhalen daarover.quote:
Nikky heeft behalve een dikke buik ook al haar eigen boytoy. Hij maakt dus weinig kans.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:59 schreef Sanne het volgende:
Misschien heeft Nikky wel interesse.
Alleen is die weer 30- dus kun je alleen de zwangere-vrouw-neuk-fantasie bevredigen dan.
Fotoboek checkt.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:58 schreef Averon het volgende:
[..]
Ik koester me in de gedachte dat enkel en alleen door aanwezig te zijn in het topic ik wellicht onder de noemer "neukbaar" val.![]()
Iedere man heeft immers recht op zijn eigen illusies![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nikky heeft behalve een dikke buik ook al een boytoy. Je maakt dus weinig kans.
Met een klein beetje fantasie is ze zo 30+quote:Op maandag 10 juli 2006 14:59 schreef Sanne het volgende:
Alleen is die weer 30- dus kun je alleen de zwangere-vrouw-neuk-fantasie bevredigen dan.
Hallo, het is Bendeleider !quote:
Dat hoeft ook niet.quote:
wel even visualiseren he:quote:Op maandag 10 juli 2006 14:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik heb wel wat neukbaars voorbij zien komen in dit topic inderdaad.![]()
Hehe hoi!quote:Op maandag 10 juli 2006 15:01 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Hallo, het is Bendeleider !
Die hoeft niet aangesproken te worden om antwoord te mogen geven !![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:03 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Je bent rijp en lekker en aardig enzo.
Ik jong,gespierd lekker en haal morgen mijn uniform op.
Heequote:Op maandag 10 juli 2006 14:59 schreef Sanne het volgende:
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:05 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
![]()
Dit topic is echt goud waard, ik zweer het je!
Aventura's got a date!!!quote:Op maandag 10 juli 2006 15:03 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Je bent rijp en lekker en aardig enzo.
Ik jong,gespierd lekker en haal morgen mijn uniform op.
Vrijwilliger in hulpverlening. Ik lees daar vrij veel.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:00 schreef Sanne het volgende:
Fotoboek checkt.
Je bent zeker geen weggooier. Werkt in een leuke sector, ik vind het heerlijk om na het neuken nog even over ITzaken te babbelen.
Alleen je favo forum baart mij een beetje zorgen.
Zing je ook klassiek onder de douche?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:06 schreef Averon het volgende:
[..]
Vrijwilliger in hulpverlening. Ik lees daar vrij veel.
Is geen reden voor zorgenBen iets te oud voor 'tiener' problemen.
Somsquote:
Ja hoi, ik lees hier ook mee! Ben een monogaam ingesteld typ. Ook als het om dates gaat waarin het enige doel stampend hete seks is. Nokken dus met dat geflirt.quote:
Jij draait Franse chansons voor me.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja hoi, ik lees hier ook mee! Ben een monogaam ingesteld typ. Ook als het om dates gaat waarin het enige doel stampend hete seks is. Nokken dus met dat geflirt.
Maak je je zorgen dan?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja hoi, ik lees hier ook mee! Ben een monogaam ingesteld typ. Ook als het om dates gaat waarin het enige doel stampend hete seks is. Nokken dus met dat geflirt.
Je bracht iemand mee.quote:
Hij is zelfs cola light voor mij gaan halen als ontbijt en vond dat niet eens gek.quote:
quote:
Er kwamen nu allemaal hele spitsvondige bitchy posts in me opquote:
Die is nu uit de picture.quote:
oe daar word ik wel nieuwsgierig van.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er kwamen nu allemaal hele spitsvondige bitchy posts in me op![]()
Maar toen kreeg mijn goede, verstandige kant weer de overhand![]()
En Sanne vind het wel prettig zo uitgebreid in de picture te zijn denk ik.quote:
nee! ik had ook gehoopt op 1 reactie in dit topic, van een volwassen vrouw die zegt: "ik wil wel ff volgeblaft worden, kom vanavond naar me toe"quote:Op maandag 10 juli 2006 15:13 schreef Averon het volgende:
[..]
Maak je je zorgen dan?![]()
Kom op zeg, een beetje leuk is die strijd om aandacht toch wel.
Ik geloof niet dat ik bij Ripley in de picture kom wat dat betreft hoor. Alhoewel ik haar wel heel lief vind.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:16 schreef Averon het volgende:
[..]
En Sanne vind het wel prettig zo uitgebreid in de picture te zijn denk ik.
Ah well, maar flirten biljft altijd leuk.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef Sanne het volgende:
Ik geloof niet dat ik bij Ripley in de picture kom wat dat betreft hoor. Alhoewel ik haar wel heel lief vind.
Ja, daar droom ik ook wel eens van.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:16 schreef eyebrow het volgende:
[..]
nee! ik had ook gehoopt op 1 reactie in dit topic, van een volwassen vrouw die zegt: "ik wil wel ff volgeblaft worden, kom vanavond naar me toe"
niet dat gelul reomheen. hoppa, recht op de man/vrouw af.
Zolang jij die Chuck Norris niet vervangt wordt je niet gemaild vrees ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef Bendeleider het volgende:
Ik wacht ook nog op een oprecht mailtje.
Wie zegt dat ik Bendeleider niet allang een mail heb gestuurd met daarin mijn adres, telefoonnummer, mobiele nummer, BH-maat en pincode?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:16 schreef eyebrow het volgende:
[..]
nee! ik had ook gehoopt op 1 reactie in dit topic, van een volwassen vrouw die zegt: "ik wil wel ff volgeblaft worden, kom vanavond naar me toe"
niet dat gelul reomheen. hoppa, recht op de man/vrouw af.
Ik heb de indruk dat mijn avatar ook niet zo uitnodigdquote:Op maandag 10 juli 2006 15:18 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zolang jij die Chuck Norris niet vervangt wordt je niet gemaild vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |