Flikkert op!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Staat best goed als je als homo door het leven wilt gaan.
Dat is de verpakking!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:25 schreef Het_Biertje het volgende:
dat hard geworden doekje op de grond achter je spreekt boekdelen![]()
We nemen het mee naar achter.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:26 schreef demonseeker14 het volgende:
Ik heb die helm10 euro jeweets rembours gek!
nou als ik die foto zie krijg ik wel ineens een ongelofelijke drang om je eens lekker te pijpenquote:
Dat komt puur en alleen omdat ik stijve tepels heb op die foto.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:28 schreef Herald het volgende:
[..]
nou als ik die foto zie krijg ik wel ineens een ongelofelijke drang om je eens lekker te pijpen![]()
Tis een mda vario.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:31 schreef -jos- het volgende:
Siemens MC60die heb ik ook, kwist niet dat die foto's nog zo'n goede kwaliteit hadden?
Op het beeldscherm is de kwaliteit echt bagger, hoeveel kost een snoertje naar de pc?
Geniaal. Gewoon simpelweg: -jos-.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:31 schreef -jos- het volgende:
Siemens MC60die heb ik ook, kwist niet dat die foto's nog zo'n goede kwaliteit hadden?
Op het beeldscherm is de kwaliteit echt bagger, hoeveel kost een snoertje naar de pc?
Ik stuur het naar je , 10 euro rembours jeweets, met mooie kraagje.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:31 schreef -jos- het volgende:
Jos van den brugge booh dat was een bink joh !quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik wou dat ik Jos heette. Dan was ik waarschijnlijk de pimp van de klas geweest.
quote:
Ik ben een duvel...quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:34 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik al helemaal op internet kijken voor een datakabel
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:35 schreef Herald het volgende:
op die pic lijkt trouwens net of je zoeen hele dikke nek hebt Bendeleider
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:24 schreef Bendeleider het volgende:
Duitsland dáár gaat het gebeuren.
Ik als Hollander moet mijn vaderland bijstaan en zal dit ook zeker doen!
Maar zoals jullie weten ben ik een groot fan van Schlager en frituurhits ,dus er is sprake van duits bloed.
Daarom heb ik met mijn Grolsch Holland Hose eindelijk de ballans weten te vinden!
(met de oranje Stahlhelm ben ik helemaal af dus als iemand hem heeft ik bied 5 euro.)
[afbeelding]
Ik heb veel meer kans gezien het feit dat ik voor 2 supervoetballanden cheerquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:37 schreef Manono het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het allemaal niet voor niets is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |