Moet je me wel van te voren beloven dat je me dus geen enkele bonbon of andere vorm van chocolade gaat verkopen hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 12:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar, ze zijn zo lekker.Kom je mijn ijsschepkunsten niet bewonderen?
Wat is er, kindje?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
AAAAARGH....
Vriendinnen die hun eigen ego belangrijker vinden dan het plezier van een goede gemeenschappelijke vriendin.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat is er, kindje?
Kom jij ook bij mij een ijsje eten?
Bij de Australiaaaaan.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vriendinnen die hun eigen ego belangrijker vinden dan het plezier van een goede gemeenschappelijke vriendin.![]()
![]()
Waar ga je werken dan?
Leidsestraat.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Welke Aussie?
Mja naja da's nog een restje BrE3z4H in mijn bloed...quote:Op maandag 10 juli 2006 12:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Mooooie TT.
Waarom zit er BrE3z4H in je bloed?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja naja da's nog een restje BrE3z4H in mijn bloed...
Het kan erger.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja naja da's nog een restje BrE3z4H in mijn bloed...
Ik vind die bonbons van ze dus goddelijkquote:Op maandag 10 juli 2006 12:29 schreef Tally het volgende:
Australiaaaaan vind ik vies
Alleen de aardbeienijs vond ik lekker
volgens mij is Waxxer al begonnen met oefenen voor op de vakantiequote:Op maandag 10 juli 2006 12:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom zit er BrE3z4H in je bloed?
Ibiza? Lloret De Mar?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is Waxxer al begonnen met oefenen voor op de vakantie![]()
Geforceerd jong willen blijvenquote:Op maandag 10 juli 2006 12:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom zit er BrE3z4H in je bloed?
Joh! Ik heb wel wat beters te doen!quote:Op maandag 10 juli 2006 12:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gewoon het topic goed blijven volgen, dan had je dat geweten![]()
Conformist!quote:Op maandag 10 juli 2006 13:04 schreef Waxxer het volgende:
Ja dat ga ik ook zeker doen!Maar het is nou niet echt een bestemming dat je zegt, joh, wat apárt!
Wat.... wat ánders!
Wat... niet met de massa meegaand!
Tenerife...quote:Op maandag 10 juli 2006 13:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Joh! Ik heb wel wat beters te doen!
quote:
Hoe laat ben jij vrijdag op Schiphol.....quote:Op maandag 10 juli 2006 13:04 schreef Waxxer het volgende:
Ja dat ga ik ook zeker doen!Maar het is nou niet echt een bestemming dat je zegt, joh, wat apárt!
Wat.... wat ánders!
Wat... niet met de massa meegaand!
Woar goade gij hene dan?!quote:Op maandag 10 juli 2006 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij vrijdag op Schiphol.....
Kan ik je nog uitzwaaien, want mijn vlucht vertrekt om 16.25
Dan lopen we elkaar net mis, want ik moet 's morgens nog wel gewoon werken en zoquote:Op maandag 10 juli 2006 13:17 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhhh wacht, stámpende beats.
Ik ben ommmm..... drie uur weg.
maar daardoor niet minder leuk hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 13:20 schreef TehRockstar het volgende:
Gay!
Wordt het niet voornamelijk bezocht door de dommeren onder ons?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar daardoor niet minder leuk hoor
Het zou gewoon voor iedereen verplicht moeten zijn om tijdens zijn/haar opleiding minimaal 1 keer te gaan kijken
Je wil zeggen, het zou verplicht moeten zijn voor de bezoekers om minimaal 1x een opleiding af te maken?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:27 schreef TehRockstar het volgende:
Wordt het niet voornamelijk bezocht door de dommeren onder ons?
Ach tussen die 500.000 tot 1 miljoen bezoekers kunnen niet alleen maar slimmerikken rondlopen hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wordt het niet voornamelijk bezocht door de dommeren onder ons?
Juist wel van wege de verscheidenheid van de bezoekersquote:Op maandag 10 juli 2006 13:33 schreef Waxxer het volgende:
Ja idd, mede daarom vind ik de LP nou niet echt iets dat je zegt van dat hoort bij ieders opvoeding...
Mij te druk. Ik ga dan liever gewoon een keer naar Berlijn...quote:Op maandag 10 juli 2006 13:33 schreef Stroekie het volgende:
Ach tussen die 500.000 tot 1 miljoen bezoekers kunnen niet alleen maar slimmerikken rondlopen hoor.
Maar het is wel een geweldig evenement op mensen te kijken![]()
![]()
Jongens, Examens, Verslagen, Broertje, Kater..quote:Op maandag 10 juli 2006 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe kommet?
dat roep ik ook al 5 jaar maar dat is er nog steeds niet van gekomenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:26 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mij te druk. Ik ga dan liever gewoon een keer naar Berlijn...
Wat voor jongens? Welke jongens? Foto's?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jongens, Examens, Verslagen, Broertje, Kater..
Dat gaat je niets aan.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat voor jongens? Welke jongens? Foto's?
Ook niet.quote:
Doe ik wel..quote:Op maandag 10 juli 2006 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan hoef je je er ook niet kut over te voelen.
Ik ga er vanuit dat ik nog tijd genoeg heb.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:31 schreef Stroekie het volgende:
dat roep ik ook al 5 jaar maar dat is er nog steeds niet van gekomen![]()
Jij bent keivals.quote:
Hij is mooi, ja.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij bent keivals.Is/zijn hij/ze mooi?
Hoe langer je wacht hoe mooier Berlijn wordtquote:Op maandag 10 juli 2006 14:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik nog tijd genoeg heb.
2 mensen hebben sex gehad en ik had dat echt NIET willen wetenquote:
Je bent wild en je jongt watquote:Op maandag 10 juli 2006 15:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
2 mensen hebben sex gehad en ik had dat echt NIET willen weten
sprak de legendarische heer Michels niet al de legendarische woorden "voetbal is oorlog"quote:Op maandag 10 juli 2006 16:06 schreef davidov het volgende:
Een geniale speler die op de meest achterlijke manier idd een einde maakt aan zn carriere.
Naar het schijnt zou die Italiaan wel iets extreem naars tegen heb gezegd hebben... iets dat hij een terrorist was ofzo ivm zn afkomst
Iets dat hij zo lekker bevestigt.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:06 schreef davidov het volgende:
Een geniale speler die op de meest achterlijke manier idd een einde maakt aan zn carriere.
Naar het schijnt zou die Italiaan wel iets extreem naars tegen heb gezegd hebben... iets dat hij een terrorist was ofzo ivm zn afkomst
Mwah als iemand echt een enorme kwetsende racistische opmerking maakt kan ik zijn reactie wel begrijpen. Niet goedpraten, maar wel begrijpenquote:
iiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuwwwwwwwquote:Op maandag 10 juli 2006 16:27 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vind Zidane lekker.
Ach dit is echt niet de eerste keer dan TRS ons, zeg maar weet te verrassen, met zijn smaak voor mannenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
iiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuwwwwwww
nee niet zidane yoch er zijn zoveel lekkere voetballers
maar zidane die neandertaler
Wat is dat nou weer voor valsheid, Stroekie!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach dit is echt niet de eerste keer dan TRS ons, zeg maar weet te verrassen, met zijn smaak voor mannen![]()
Ik heb niks gezegd dat vals is hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 16:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor valsheid, Stroekie!.
[afbeelding]
Als Pete Doherty en Zidane een baby zouden maken, zou ik die opeten.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd dat vals is hoorik heb gezegd verrast
![]()
Die benen.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hee TehRockstar!
[afbeelding]
Dat vind ik altijd zo'n halflauwe binnenkomer. Zo van, moet er nu iets gezegd worden? Ga jij iets zeggen? Blijft het stil?quote:
Dank u.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n halflauwe binnenkomer. Zo van, moet er nu iets gezegd worden? Ga jij iets zeggen? Blijft het stil?
.
Dat betekent: hallo, ik ben er, ik, BBquote:Op maandag 10 juli 2006 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n halflauwe binnenkomer. Zo van, moet er nu iets gezegd worden? Ga jij iets zeggen? Blijft het stil?
.
dat soort benen heb ik ook zo breed en gespierdquote:
Wat sexyquote:Op maandag 10 juli 2006 17:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat soort benen heb ik ook zo breed en gespierd
ja dus....quote:Op maandag 10 juli 2006 17:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat betekent: hallo, ik ben er, ik, BB![]()
En dan? 't Is zo'n dooddoener.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat betekent: hallo, ik ben er, ik, BB![]()
Jij bent een halfbakken arrogante kastmongool.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dus....
nou moeten we je zeker wild enthousiast begroeten
Jeetje, ik heb zo vaak mensen hier zomaar 'hallo' zien zeggen, maar bij BB doen jullie gemeenquote:
Aso.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:10 schreef BB_Koning het volgende:
Zorgt overgewicht automatisch voor valsheid?![]()
Ik mag mijn ongenoegen toch wel uiten? Alsof jij dat nooit doetquote:Op maandag 10 juli 2006 17:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Jeetje, ik heb zo vaak mensen hier zomaar 'hallo' zien zeggen, maar bij BB doen jullie gemeenWaarom komt het dat jullie 2 zo doen? Zorgt overgewicht automatisch voor valsheid?
![]()
![]()
Wat waren jouw probleempjes met die jongens? Te lang bottomsletje gespeeld en nu gaat zitten zo moeilijk en wil je het op mij afreagerenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij bent een halfbakken arrogante kastmongool.
Té grappigquote:Op maandag 10 juli 2006 17:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat waren jouw probleempjes met die jongens? Te lang bottomsletje gespeeld en nu gaat zitten zo moeilijk en wil je het op mij afreageren![]()
ik doe niet gemeen ik wil alleen je verwachtingen, het protocol dscherp stellenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Jeetje, ik heb zo vaak mensen hier zomaar 'hallo' zien zeggen, maar bij BB doen jullie gemeenWaarom komt het dat jullie 2 zo doen? Zorgt overgewicht automatisch voor valsheid?
![]()
![]()
Je hebt het of je hebt het niet hequote:Op maandag 10 juli 2006 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Alsof den duvel d'r mee speelt
jij weet ook wel elke keer te timen hoor![]()
![]()
Sorry, het is een aangeboren afwijkingquote:Op maandag 10 juli 2006 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Leer mij die truc dan ook eens, want ik kom het niet tegen in de LOI thuiscatalogus![]()
van jou wil ik voortaan n kusjequote:Op maandag 10 juli 2006 17:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik doe niet gemeen ik wil alleen je verwachtingen, het protocol dscherp stellen
Was jij het niet die valse 'grapjes' maakte over het gewicht van ons aller TMM?quote:
ik ben lief voor BB koning hij krijgt van mij voortaan altijd een kusje als hij binnenkomtquote:
Oh maar die service zou ik ook wel willen hebben hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 17:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben lief voor BB koning hij krijgt van mij voortaan altijd een kusje als hij binnenkomt
![]()
Ja we kunnen natuurlijk hier dat zwaaien in de ochtend en avond ook kunnen vervangen door het zoenen van iedereeen hier in het topicquote:Op maandag 10 juli 2006 17:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja en zo blijven we aan het zoenen, want ik zoen diegenen die ik wel wil zoenen ook nog niet
Geprovoceerde terreur is ook terreur.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:34 schreef davidov het volgende:
Mwah als iemand echt een enorme kwetsende racistische opmerking maakt kan ik zijn reactie wel begrijpen. Niet goedpraten, maar wel begrijpen
Ik begrijp het nog steeds niet: een kopstoot tegen iemands borstquote:Op maandag 10 juli 2006 16:34 schreef davidov het volgende:
[..]
Mwah als iemand echt een enorme kwetsende racistische opmerking maakt kan ik zijn reactie wel begrijpen. Niet goedpraten, maar wel begrijpen
Hij werd in zijn hart geraakt en wilde even laten weten hoe dat voelt?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:13 schreef BB_Koning het volgende:
Ik begrijp het nog steeds niet: een kopstoot tegen iemands borst![]()
![]()
Het was een stoot met de kop, maar kopstoten worden meestal tegen het hoofd van een ander gegeven.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hij werd in zijn hart geraakt en wilde even laten weten hoe dat voelt?
En een kopstoot heet alleen zo omdat het een stoot met je kop is. Of bier met jenever...
Een corner?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:25 schreef BB_Koning het volgende:
Het was een stoot met de kop, maar kopstoten worden meestal tegen het hoofd van een ander gegeven.
Ik had m een hoek gegeven![]()
We zullen een plekje voor je warm houden.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:28 schreef Ang3l het volgende:
ff TVP, dna eten pakken en dna kom ik weer terug
Ben ik weerquote:Op maandag 10 juli 2006 18:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
We zullen een plekje voor je warm houden.
Moet ik al jaloers worden? (en ik hou ff in het midden op wie van de 2)quote:Op maandag 10 juli 2006 17:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben lief voor BB koning hij krijgt van mij voortaan altijd een kusje als hij binnenkomt
![]()
Was dat een rel?quote:
Nog niet, maar ik had wel zin in een rel. Ik heb enorm veel trek om mensen te slaan of schoppen. Of verbaal heel klein te maken. Maar ik kan het allemaal niet zo goed.quote:
maar ik kan dat wel hoor, vooral bij mensen die al onzeker zijn, so u better be good to mamaquote:Op maandag 10 juli 2006 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik had wel zin in een rel. Ik heb enorm veel trek om mensen te slaan of schoppen. Of verbaal heel klein te maken. Maar ik kan het allemaal niet zo goed.
When you're good to Mamaquote:Op maandag 10 juli 2006 18:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar ik kan dat wel hoor, vooral bij mensen die al onzeker zijn, so u better be good to mama
Daar heeft ze'm ook uit gejatquote:Op maandag 10 juli 2006 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
When you're good to Mama
Mama's good to you!
©Chicago, Queen Latifah
Heerlijke musical/films.
Ik vond dat een vermakelijke film. Mede door Audrey Tautouquote:Op maandag 10 juli 2006 18:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vanavond met mijn (biologische) moeder naar de Da Vinci Code.
Ook al heb ik die al gezien. maar dan komt ze ook nog eens ergens he
Tja. Achquote:Op maandag 10 juli 2006 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond dat een vermakelijke film. Mede door Audrey Tautou.
Steph zou met mij naar catsquote:Op maandag 10 juli 2006 19:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
steph en ik gaan naar Cats en Chess
Coole foto'squote:Op maandag 10 juli 2006 19:12 schreef Ang3l het volgende:
O ja en dan ook nog Charlie's Angels met de bruid
[afbeelding]
En stoere bouwvakkers met de andere getuige en de bruidegom
[afbeelding]
Nou dat wil wel HEEL veel zeggen over de stoerheid van de andere 2 danquote:Op maandag 10 juli 2006 19:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Coole foto's
Je bent wel duidelijk de stoerste van de bouwvakkers
Van de bruiloft enzo, euromast-park en bouwplaatsquote:
Ik denk dat het aan de heupen ligtquote:Op maandag 10 juli 2006 19:20 schreef wonderer het volgende:
Ik wilde net zeggen dat je op die eerste foto wel heel homo overkomt, op de een of andere manier. Waar ligt dat toch aan? Op zich loop je niet raar of zo...
Maar wel heel mooie foto's ja. Leuke herinneringen voor later ook
Mja, die met die bril kijkt echt van "wat doe ik hier?" en die ander staat te nonchalant om stoer te zijn. Maar dan nogquote:Op maandag 10 juli 2006 19:17 schreef Ang3l het volgende:
Nou dat wil wel HEEL veel zeggen over de stoerheid van de andere 2 dan
Jawelquote:Op maandag 10 juli 2006 19:20 schreef wonderer het volgende:
Ik wilde net zeggen dat je op die eerste foto wel heel homo overkomt, op de een of andere manier. Waar ligt dat toch aan? Op zich loop je niet raar of zo...
Ja, dat viel mij ook al op bij die fotoquote:Op maandag 10 juli 2006 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawelmijn armen zijn te dicht bij de rest van m'n lijf, daar ligt het aan. Hetero's lopen en wijdbeenser en wijdarmser
Jamaar de foto's DAARNA laten duidelijk een enerverende passionle tango zienquote:Op maandag 10 juli 2006 19:25 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
roodjurkig vrouwtje: ah toe nou, trouw met mij!
ang3l: nee! ben homo, eng vrouwmens, laat me allen!
roodjurkig vrouwtje: maar je bent zo....goddelijk!
ang3l: ksssht! ik draai me niet om hoor! kssht!
roodjurkig huppelend vrouwtje:.
Volgens mij is je houding ook te correct, te recht.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:23 schreef Ang3l het volgende:
Jawelmijn armen zijn te dicht bij de rest van m'n lijf, daar ligt het aan. Hetero's lopen en wijdbeenser en wijdarmser
Hij is danser.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
Volgens mij is je houding ook te correct, te recht.
Gij sletquote:Op maandag 10 juli 2006 19:27 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar de foto's DAARNA laten duidelijk een enerverende passionle tango zien
Zou ik dan toch ...............................
![]()
Dé is òk!
Van de achterkant gezien loop ik misschien wel recht (was een spontane foto, geen geposeerde), maar van de zijkant gezien ben ik net Quasimodoquote:Op maandag 10 juli 2006 19:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
Volgens mij is je houding ook te correct, te recht.
Ach, die kreeg ook zijn eigen disney-film, dus het kan erger.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
Van de achterkant gezien loop ik misschien wel recht (was een spontane foto, geen geposeerde), maar van de zijkant gezien ben ik net Quasimodo
And out therequote:Op maandag 10 juli 2006 19:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ach, die kreeg ook zijn eigen disney-film, dus het kan erger.
Nou, zie, je eigen film ligt zo in het verschietquote:
een sinterklaasfilm?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nou, zie, je eigen film ligt zo in het verschiet
Ach, als je het vriendelijk vraagt, wil-ie er vast wel een ander genre van maken voor je.quote:
Pr0n?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ach, als je het vriendelijk vraagt, wil-ie er vast wel een ander genre van maken voor je.
*moet ook nog dingen kopen. Vooral dingen waarbij je in de winkel een rooie kop krijgt als je afrekent*quote:Op maandag 10 juli 2006 19:38 schreef NathaN het volgende:
Hmz, heb een beetje een virtueel gat in m'n hand, geloof ik. Doe teveel aan webshoppen de afgelopen 2 weken...
Witte sportsokken?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
*moet ook nog dingen kopen. Vooral dingen waarbij je in de winkel een rooie kop krijgt als je afrekent*
Bejaardenluiers?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
*moet ook nog dingen kopen. Vooral dingen waarbij je in de winkel een rooie kop krijgt als je afrekent*
Onder anderequote:
Cola?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een heel sjiek drankje gemaakt.
Met ijsblokjes.
^^
Doe dan foto's posten.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef TehRockstar het volgende:
Met ijsblokjes.
^^
Eew, nee.quote:
Lijkt me ook vaag om online te bestellen...quote:Op maandag 10 juli 2006 19:48 schreef wonderer het volgende:
Eew, nee.
Ik was op n feestje en zette een kommetje met ijsklontjes neer en een lepel ernaast (er was geen ijsoppakding), das pas chiquequote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef TehRockstar het volgende:
Met ijsblokjes.
^^
Ja, je moet toch passen enzo... straks zijn ze te groot of te klein.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Lijkt me ook vaag om online te bestellen...
Doe je dat in de winkel ook?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:50 schreef wonderer het volgende:
Ja, je moet toch passen enzo... straks zijn ze te groot of te klein.
Nee, thuis, en als ze niet passen breng ik ze terug.quote:
Je hebt geen ijsoppakding en dan durf je het nog chique te noemen?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik was op n feestje en zette een kommetje met ijsklontjes neer en een lepel ernaast (er was geen ijsoppakding), das pas chique![]()
Nee, paardenrimmer.quote:
Ik had hen ook hun handen kunnen laten gebruikenquote:Op maandag 10 juli 2006 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt geen ijsoppakding en dan durf je het nog chique te noemen?![]()
Hande, lippen, buik... whatever.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik had hen ook hun handen kunnen laten gebruiken![]()
En t was niet bij mij thuis, ik speelde gastheer bij iemand anders, lief he![]()
Dat zijn geen excuses. Een lepel bij de ijsblokjes is een lapmiddel.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik had hen ook hun handen kunnen laten gebruiken![]()
En t was niet bij mij thuis, ik speelde gastheer bij iemand anders, lief he![]()
"I'm a pirate!"quote:Op maandag 10 juli 2006 19:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, paardenrimmer.
Rum.Ik ben een piraat.
Gerbenquote:Wat is je voornaam?
Die komt uit de tekenfilmserie Inspector Gadget. Zit niet echt een diepere betekenis achter, maar je moet toch wat kiezen als je je bij Fok aanmeldtquote:Wat is de betekenis van je nickname?
Ik heb echt geen idee meer, dat was ergens in de prehistorie.quote:Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
Toen ik voor het eerst bij Fok kwam was ik nog heel jong en onschuldig, en hield ik me daar in het geheel niet mee bezigquote:En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
27quote:Hoe oud ben je?
Ik heb gestudeerd in Enschede, en werk nu mee bij het implementeren van SAP (softwarepakket) bij bedrijven. Maar ik heb al gezien dat ik niet de enige IT-nerd ben hierquote:Wat voor studie/werk doe je?
Den Haagquote:Waar woon je (ongeveer)?
Nu nog nietquote:Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Jaja, ik heb al 4 1/2 jaar een relatie en woon al ruim twee jaar samen. Allemaal heel burgerlijk dusquote:Heb je een vriendje? (of zoiets)
Sporten, reizen, kokenquote:Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Goeie vraagquote:Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Moeders houdt uw kind'ren thuis!quote:Op maandag 10 juli 2006 20:07 schreef TehRockstar het volgende:
Ik voel me keiseksie nu, ik ga naar een feestje ,daag!
foto's foto'squote:Op maandag 10 juli 2006 20:07 schreef TehRockstar het volgende:
Ik voel me keiseksie nu, ik ga naar een feestje ,daag!
Ik was toen al braaf naar bedquote:Op maandag 10 juli 2006 20:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
iedereen is er stil van
veel te vroeg alleen wakker worden toen er om 9.30 uur een man mijn hotelkamer op kwam lopenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
En we willen niet weten wat je daar deed.
Jullie zijn samen in de badkamer verdwenen en hij heeft jou eens even schoon gemaaktquote:Op maandag 10 juli 2006 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
veel te vroeg alleen wakker worden toen er om 9.30 uur een man mijn hotelkamer op kwam lopen
en dat was dus de schoonmaker![]()
hij was afzichtelijk en boven de 60quote:Op maandag 10 juli 2006 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie zijn samen in de badkamer verdwenen en hij heeft jou eens even schoon gemaakt?
ERIK!!!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie zijn samen in de badkamer verdwenen en hij heeft jou eens even schoon gemaakt?
Ach ja ook bad memories blijven soms wel eens wat langer hangen hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 21:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ERIK!!!![]()
BAH
sexist
nou ja, hij heeft in ieder geval indruk op je gemaakts stroekie dat je dat 5 maanden na dato nog weet
Ach, alsof iemand er niet aan dacht. Ik durfde het gewoon te postenquote:
Dat is geen ontkenning.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:17 schreef Stroekie het volgende:
hij was afzichtelijk en boven de 60
Niet!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:23 schreef Stroekie het volgende:
Maar ontkennen werkt op Fok dan weer vaak contra produktief![]()
waxxer met wie ga je ?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:28 schreef Waxxer het volgende:
*hhhhhhhhhhhhhhh*![]()
Ik ga zó ontzettend wat vergeten he...
gelukkig kennen ze daar het fenomeen taxfree winkelcentrum nietquote:Op maandag 10 juli 2006 21:28 schreef Waxxer het volgende:
Fuck!Over een week zit ik al drie dagen op Tenerife!
Het is geen expeditie naar Tenerife hoorquote:
en om het tourisme te stimuleren kennen de Canarische (w)eilanden dus geen BTW tarief en zijn er tabac en parfum en zo heel goedkoop. Het is een soort van See Buy Fly maar dan heel erg grootquote:Op maandag 10 juli 2006 21:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het is geen expeditie naar Tenerife hoor
de winkels zijn er beter gesorteerd en meer met electronica uitgerust dan hier op de Heuvel![]()
Hoi daar heb je Weemzquote:Op maandag 10 juli 2006 21:49 schreef Weemz het volgende:
Hallo... Hoest hier?
Hand voor je mond. *keelsnoepje geef*quote:Op maandag 10 juli 2006 21:49 schreef Weemz het volgende:
Hallo... Hoest hier?
Dat zijn er hier nog een heleboelquote:Op maandag 10 juli 2006 21:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
weemz is nog steeds oranje
Ik ga met een vriend van mijquote:Op maandag 10 juli 2006 21:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waxxer met wie ga je ?
en ben je nog nooit op vakantie geweest want je hyperventileert er helemaal van?
tenerife is trouwens erg leuk voor homo's ook mbt uitgaan en zo
Nee, ik baal van m'n dip.quote:
weet je vorig jaar ben ik niet op zomervakantie geweest, maar juist die was zo rampzalig dat ik er juist toen veel behoefte aan hadquote:Op maandag 10 juli 2006 22:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ga met een vriend van mijEn ik ben wel vaker op vakantie geweest hoor, maar de laatste keer twéé weken is nu wel een jaar of acht geleden... En het is zomervakantie ipv een wintersport, dus een heel andere voorbereiding. En ik vind het al doodeng dat de vliegtickets bij mij in huis liggen...
Dag TMMquote:Op maandag 10 juli 2006 22:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu ga ik de laatste afleveringen van Taken kijken ciao
Dat moet ik ook nog steeds doen!quote:Op maandag 10 juli 2006 22:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu ga ik de laatste afleveringen van Taken kijken ciao
Goei man eej! Elke dag gaan de gemiddelde km/h's iets omhoogquote:Op maandag 10 juli 2006 22:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey bikerboy man!Hoest met je conditie??
Ik bewonder je doorzettingsvermogen.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goei man eej! Elke dag gaan de gemiddelde km/h's iets omhoog
Je weegt niks, maar toch zweef je niet weg?quote:
Tja.. 't is gewoon je reinste conditietraining..quote:Op maandag 10 juli 2006 22:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik bewonder je doorzettingsvermogen.
Het is een film, mallerdquote:Op maandag 10 juli 2006 22:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je weegt niks, maar toch zweef je niet weg?
Waar val jij eigenlijk onder, als je jezelf een label toe moest kennen?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het is een film, mallerdEen film over jullie homo's
![]()
Oh?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:09 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh Oh
Is deze vraag nav mn opmerking of gewoon een vraag die je me altijd al wilde stellen?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar val jij eigenlijk onder, als je jezelf een label toe moest kennen?
Beiden. Ik wilde 'm al langer stellen, maar de opmerking herinnerde mij eraan.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is deze vraag nav mn opmerking of gewoon een vraag die je me altijd al wilde stellen?![]()
Oh ja?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:18 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh god
Wat ben je weer lekker ontwijkend.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:15 schreef BB_Koning het volgende:
Is deze vraag nav mn opmerking of gewoon een vraag die je me altijd al wilde stellen?![]()
Speciaal om NataN te laten zien dat ik ook duidelijkheid kan geven: ik hou van allesquote:
Paul ...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie is het?
tacobake met kalkoengehakt. Ja.quote:
Nee, ik zit nog steeds achter m'n pc geplakt..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:55 schreef NathaN het volgende:
Vlarp waarschijnlijk ook.
Oh hallo, Vlarp! Goe-den-mor-gen!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, ik zit nog steeds achter m'n pc geplakt..
Wax!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh hallo, Vlarp! Goe-den-mor-gen!Heb je er een beetje zín an??
Ga maar met de bus.
![]()
Heb je je pyama nog aan?!
Haai en doei!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax!Wat een drukte weer
uhm, zin an? Nee, natuurlijk niet. Service zuigt, ik wil over!!! Ik weet nog niet of ik met de bus ga. Ik beslis zo welEn nee, geen pyama, die draag ik sowieso niet
Mijn pleeborstel is ook zwart.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ey, CDP, ik heb Aäron gezien in Eindhoven.
Dat zal best, maar ik denk niet dat jouw pleeborstel een kudde meisjes om 'm heen heeft hangen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn pleeborstel is ook zwart.![]()
Alsof Äaron daar wat aan heeftquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik denk niet dat jouw pleeborstel een kudde meisjes om 'm heen heeft hangen.
Point being?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:22 schreef TehRockstar het volgende:
Ik zag Katja Schuurman laatst in de Leidsestraat.
Ze keek vals.
Van origine, of....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn pleeborstel is ook zwart.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |