Eew, nee.quote:
Lijkt me ook vaag om online te bestellen...quote:Op maandag 10 juli 2006 19:48 schreef wonderer het volgende:
Eew, nee.
Ik was op n feestje en zette een kommetje met ijsklontjes neer en een lepel ernaast (er was geen ijsoppakding), das pas chiquequote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een heel sjiek drankje gemaakt.
Met ijsblokjes.
^^
Ja, je moet toch passen enzo... straks zijn ze te groot of te klein.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Lijkt me ook vaag om online te bestellen...
Doe je dat in de winkel ook?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:50 schreef wonderer het volgende:
Ja, je moet toch passen enzo... straks zijn ze te groot of te klein.
Nee, thuis, en als ze niet passen breng ik ze terug.quote:
Je hebt geen ijsoppakding en dan durf je het nog chique te noemen?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik was op n feestje en zette een kommetje met ijsklontjes neer en een lepel ernaast (er was geen ijsoppakding), das pas chique![]()
Nee, paardenrimmer.quote:
Ik had hen ook hun handen kunnen laten gebruikenquote:Op maandag 10 juli 2006 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt geen ijsoppakding en dan durf je het nog chique te noemen?![]()
Hande, lippen, buik... whatever.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik had hen ook hun handen kunnen laten gebruiken![]()
En t was niet bij mij thuis, ik speelde gastheer bij iemand anders, lief he![]()
Dat zijn geen excuses. Een lepel bij de ijsblokjes is een lapmiddel.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik had hen ook hun handen kunnen laten gebruiken![]()
En t was niet bij mij thuis, ik speelde gastheer bij iemand anders, lief he![]()
"I'm a pirate!"quote:Op maandag 10 juli 2006 19:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, paardenrimmer.
Rum.Ik ben een piraat.
Gerbenquote:Wat is je voornaam?
Die komt uit de tekenfilmserie Inspector Gadget. Zit niet echt een diepere betekenis achter, maar je moet toch wat kiezen als je je bij Fok aanmeldtquote:Wat is de betekenis van je nickname?
Ik heb echt geen idee meer, dat was ergens in de prehistorie.quote:Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
Toen ik voor het eerst bij Fok kwam was ik nog heel jong en onschuldig, en hield ik me daar in het geheel niet mee bezigquote:En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
27quote:Hoe oud ben je?
Ik heb gestudeerd in Enschede, en werk nu mee bij het implementeren van SAP (softwarepakket) bij bedrijven. Maar ik heb al gezien dat ik niet de enige IT-nerd ben hierquote:Wat voor studie/werk doe je?
Den Haagquote:Waar woon je (ongeveer)?
Nu nog nietquote:Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Jaja, ik heb al 4 1/2 jaar een relatie en woon al ruim twee jaar samen. Allemaal heel burgerlijk dusquote:Heb je een vriendje? (of zoiets)
Sporten, reizen, kokenquote:Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Goeie vraagquote:Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Moeders houdt uw kind'ren thuis!quote:Op maandag 10 juli 2006 20:07 schreef TehRockstar het volgende:
Ik voel me keiseksie nu, ik ga naar een feestje ,daag!
foto's foto'squote:Op maandag 10 juli 2006 20:07 schreef TehRockstar het volgende:
Ik voel me keiseksie nu, ik ga naar een feestje ,daag!
Ik was toen al braaf naar bedquote:Op maandag 10 juli 2006 20:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
iedereen is er stil van
veel te vroeg alleen wakker worden toen er om 9.30 uur een man mijn hotelkamer op kwam lopenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
En we willen niet weten wat je daar deed.
Jullie zijn samen in de badkamer verdwenen en hij heeft jou eens even schoon gemaaktquote:Op maandag 10 juli 2006 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
veel te vroeg alleen wakker worden toen er om 9.30 uur een man mijn hotelkamer op kwam lopen
en dat was dus de schoonmaker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |