hij was afzichtelijk en boven de 60quote:Op maandag 10 juli 2006 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie zijn samen in de badkamer verdwenen en hij heeft jou eens even schoon gemaakt?
ERIK!!!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie zijn samen in de badkamer verdwenen en hij heeft jou eens even schoon gemaakt?
Ach ja ook bad memories blijven soms wel eens wat langer hangen hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 21:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ERIK!!!![]()
BAH
sexist
nou ja, hij heeft in ieder geval indruk op je gemaakts stroekie dat je dat 5 maanden na dato nog weet
Ach, alsof iemand er niet aan dacht. Ik durfde het gewoon te postenquote:
Dat is geen ontkenning.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:17 schreef Stroekie het volgende:
hij was afzichtelijk en boven de 60
Niet!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:23 schreef Stroekie het volgende:
Maar ontkennen werkt op Fok dan weer vaak contra produktief![]()
waxxer met wie ga je ?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:28 schreef Waxxer het volgende:
*hhhhhhhhhhhhhhh*![]()
Ik ga zó ontzettend wat vergeten he...
gelukkig kennen ze daar het fenomeen taxfree winkelcentrum nietquote:Op maandag 10 juli 2006 21:28 schreef Waxxer het volgende:
Fuck!Over een week zit ik al drie dagen op Tenerife!
Het is geen expeditie naar Tenerife hoorquote:
en om het tourisme te stimuleren kennen de Canarische (w)eilanden dus geen BTW tarief en zijn er tabac en parfum en zo heel goedkoop. Het is een soort van See Buy Fly maar dan heel erg grootquote:Op maandag 10 juli 2006 21:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het is geen expeditie naar Tenerife hoor
de winkels zijn er beter gesorteerd en meer met electronica uitgerust dan hier op de Heuvel![]()
Hoi daar heb je Weemzquote:Op maandag 10 juli 2006 21:49 schreef Weemz het volgende:
Hallo... Hoest hier?
Hand voor je mond. *keelsnoepje geef*quote:Op maandag 10 juli 2006 21:49 schreef Weemz het volgende:
Hallo... Hoest hier?
Dat zijn er hier nog een heleboelquote:Op maandag 10 juli 2006 21:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
weemz is nog steeds oranje
Ik ga met een vriend van mijquote:Op maandag 10 juli 2006 21:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waxxer met wie ga je ?
en ben je nog nooit op vakantie geweest want je hyperventileert er helemaal van?
tenerife is trouwens erg leuk voor homo's ook mbt uitgaan en zo
Nee, ik baal van m'n dip.quote:
weet je vorig jaar ben ik niet op zomervakantie geweest, maar juist die was zo rampzalig dat ik er juist toen veel behoefte aan hadquote:Op maandag 10 juli 2006 22:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ga met een vriend van mijEn ik ben wel vaker op vakantie geweest hoor, maar de laatste keer twéé weken is nu wel een jaar of acht geleden... En het is zomervakantie ipv een wintersport, dus een heel andere voorbereiding. En ik vind het al doodeng dat de vliegtickets bij mij in huis liggen...
Dag TMMquote:Op maandag 10 juli 2006 22:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu ga ik de laatste afleveringen van Taken kijken ciao
Dat moet ik ook nog steeds doen!quote:Op maandag 10 juli 2006 22:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu ga ik de laatste afleveringen van Taken kijken ciao
Goei man eej! Elke dag gaan de gemiddelde km/h's iets omhoogquote:Op maandag 10 juli 2006 22:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey bikerboy man!Hoest met je conditie??
Ik bewonder je doorzettingsvermogen.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goei man eej! Elke dag gaan de gemiddelde km/h's iets omhoog
Je weegt niks, maar toch zweef je niet weg?quote:
Tja.. 't is gewoon je reinste conditietraining..quote:Op maandag 10 juli 2006 22:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik bewonder je doorzettingsvermogen.
Het is een film, mallerdquote:Op maandag 10 juli 2006 22:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je weegt niks, maar toch zweef je niet weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |