Ook niet.quote:
Doe ik wel..quote:Op maandag 10 juli 2006 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan hoef je je er ook niet kut over te voelen.
Ik ga er vanuit dat ik nog tijd genoeg heb.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:31 schreef Stroekie het volgende:
dat roep ik ook al 5 jaar maar dat is er nog steeds niet van gekomen![]()
Jij bent keivals.quote:
Hij is mooi, ja.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij bent keivals.Is/zijn hij/ze mooi?
Hoe langer je wacht hoe mooier Berlijn wordtquote:Op maandag 10 juli 2006 14:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik nog tijd genoeg heb.
2 mensen hebben sex gehad en ik had dat echt NIET willen wetenquote:
Je bent wild en je jongt watquote:Op maandag 10 juli 2006 15:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
2 mensen hebben sex gehad en ik had dat echt NIET willen weten
sprak de legendarische heer Michels niet al de legendarische woorden "voetbal is oorlog"quote:Op maandag 10 juli 2006 16:06 schreef davidov het volgende:
Een geniale speler die op de meest achterlijke manier idd een einde maakt aan zn carriere.
Naar het schijnt zou die Italiaan wel iets extreem naars tegen heb gezegd hebben... iets dat hij een terrorist was ofzo ivm zn afkomst
Iets dat hij zo lekker bevestigt.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:06 schreef davidov het volgende:
Een geniale speler die op de meest achterlijke manier idd een einde maakt aan zn carriere.
Naar het schijnt zou die Italiaan wel iets extreem naars tegen heb gezegd hebben... iets dat hij een terrorist was ofzo ivm zn afkomst
Mwah als iemand echt een enorme kwetsende racistische opmerking maakt kan ik zijn reactie wel begrijpen. Niet goedpraten, maar wel begrijpenquote:
iiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuwwwwwwwquote:Op maandag 10 juli 2006 16:27 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vind Zidane lekker.
Ach dit is echt niet de eerste keer dan TRS ons, zeg maar weet te verrassen, met zijn smaak voor mannenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
iiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuwwwwwww
nee niet zidane yoch er zijn zoveel lekkere voetballers
maar zidane die neandertaler
Wat is dat nou weer voor valsheid, Stroekie!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach dit is echt niet de eerste keer dan TRS ons, zeg maar weet te verrassen, met zijn smaak voor mannen![]()
Ik heb niks gezegd dat vals is hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 16:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor valsheid, Stroekie!.
[afbeelding]
Als Pete Doherty en Zidane een baby zouden maken, zou ik die opeten.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd dat vals is hoorik heb gezegd verrast
![]()
Die benen.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hee TehRockstar!
[afbeelding]
Dat vind ik altijd zo'n halflauwe binnenkomer. Zo van, moet er nu iets gezegd worden? Ga jij iets zeggen? Blijft het stil?quote:
Dank u.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n halflauwe binnenkomer. Zo van, moet er nu iets gezegd worden? Ga jij iets zeggen? Blijft het stil?
.
Dat betekent: hallo, ik ben er, ik, BBquote:Op maandag 10 juli 2006 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n halflauwe binnenkomer. Zo van, moet er nu iets gezegd worden? Ga jij iets zeggen? Blijft het stil?
.
dat soort benen heb ik ook zo breed en gespierdquote:
Wat sexyquote:Op maandag 10 juli 2006 17:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat soort benen heb ik ook zo breed en gespierd
ja dus....quote:Op maandag 10 juli 2006 17:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat betekent: hallo, ik ben er, ik, BB![]()
En dan? 't Is zo'n dooddoener.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat betekent: hallo, ik ben er, ik, BB![]()
Jij bent een halfbakken arrogante kastmongool.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dus....
nou moeten we je zeker wild enthousiast begroeten
Jeetje, ik heb zo vaak mensen hier zomaar 'hallo' zien zeggen, maar bij BB doen jullie gemeenquote:
Aso.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:10 schreef BB_Koning het volgende:
Zorgt overgewicht automatisch voor valsheid?![]()
Ik mag mijn ongenoegen toch wel uiten? Alsof jij dat nooit doetquote:Op maandag 10 juli 2006 17:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Jeetje, ik heb zo vaak mensen hier zomaar 'hallo' zien zeggen, maar bij BB doen jullie gemeenWaarom komt het dat jullie 2 zo doen? Zorgt overgewicht automatisch voor valsheid?
![]()
![]()
Wat waren jouw probleempjes met die jongens? Te lang bottomsletje gespeeld en nu gaat zitten zo moeilijk en wil je het op mij afreagerenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij bent een halfbakken arrogante kastmongool.
Té grappigquote:Op maandag 10 juli 2006 17:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat waren jouw probleempjes met die jongens? Te lang bottomsletje gespeeld en nu gaat zitten zo moeilijk en wil je het op mij afreageren![]()
ik doe niet gemeen ik wil alleen je verwachtingen, het protocol dscherp stellenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Jeetje, ik heb zo vaak mensen hier zomaar 'hallo' zien zeggen, maar bij BB doen jullie gemeenWaarom komt het dat jullie 2 zo doen? Zorgt overgewicht automatisch voor valsheid?
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |