Je hebt het of je hebt het niet hequote:Op maandag 10 juli 2006 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Alsof den duvel d'r mee speelt
jij weet ook wel elke keer te timen hoor![]()
![]()
Sorry, het is een aangeboren afwijkingquote:Op maandag 10 juli 2006 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Leer mij die truc dan ook eens, want ik kom het niet tegen in de LOI thuiscatalogus![]()
van jou wil ik voortaan n kusjequote:Op maandag 10 juli 2006 17:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik doe niet gemeen ik wil alleen je verwachtingen, het protocol dscherp stellen
Was jij het niet die valse 'grapjes' maakte over het gewicht van ons aller TMM?quote:
ik ben lief voor BB koning hij krijgt van mij voortaan altijd een kusje als hij binnenkomtquote:
Oh maar die service zou ik ook wel willen hebben hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 17:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben lief voor BB koning hij krijgt van mij voortaan altijd een kusje als hij binnenkomt
![]()
Ja we kunnen natuurlijk hier dat zwaaien in de ochtend en avond ook kunnen vervangen door het zoenen van iedereeen hier in het topicquote:Op maandag 10 juli 2006 17:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja en zo blijven we aan het zoenen, want ik zoen diegenen die ik wel wil zoenen ook nog niet
Geprovoceerde terreur is ook terreur.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:34 schreef davidov het volgende:
Mwah als iemand echt een enorme kwetsende racistische opmerking maakt kan ik zijn reactie wel begrijpen. Niet goedpraten, maar wel begrijpen
Ik begrijp het nog steeds niet: een kopstoot tegen iemands borstquote:Op maandag 10 juli 2006 16:34 schreef davidov het volgende:
[..]
Mwah als iemand echt een enorme kwetsende racistische opmerking maakt kan ik zijn reactie wel begrijpen. Niet goedpraten, maar wel begrijpen
Hij werd in zijn hart geraakt en wilde even laten weten hoe dat voelt?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:13 schreef BB_Koning het volgende:
Ik begrijp het nog steeds niet: een kopstoot tegen iemands borst![]()
![]()
Het was een stoot met de kop, maar kopstoten worden meestal tegen het hoofd van een ander gegeven.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hij werd in zijn hart geraakt en wilde even laten weten hoe dat voelt?
En een kopstoot heet alleen zo omdat het een stoot met je kop is. Of bier met jenever...
Een corner?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:25 schreef BB_Koning het volgende:
Het was een stoot met de kop, maar kopstoten worden meestal tegen het hoofd van een ander gegeven.
Ik had m een hoek gegeven![]()
We zullen een plekje voor je warm houden.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:28 schreef Ang3l het volgende:
ff TVP, dna eten pakken en dna kom ik weer terug
Ben ik weerquote:Op maandag 10 juli 2006 18:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
We zullen een plekje voor je warm houden.
Moet ik al jaloers worden? (en ik hou ff in het midden op wie van de 2)quote:Op maandag 10 juli 2006 17:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben lief voor BB koning hij krijgt van mij voortaan altijd een kusje als hij binnenkomt
![]()
Was dat een rel?quote:
Nog niet, maar ik had wel zin in een rel. Ik heb enorm veel trek om mensen te slaan of schoppen. Of verbaal heel klein te maken. Maar ik kan het allemaal niet zo goed.quote:
maar ik kan dat wel hoor, vooral bij mensen die al onzeker zijn, so u better be good to mamaquote:Op maandag 10 juli 2006 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik had wel zin in een rel. Ik heb enorm veel trek om mensen te slaan of schoppen. Of verbaal heel klein te maken. Maar ik kan het allemaal niet zo goed.
When you're good to Mamaquote:Op maandag 10 juli 2006 18:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar ik kan dat wel hoor, vooral bij mensen die al onzeker zijn, so u better be good to mama
Daar heeft ze'm ook uit gejatquote:Op maandag 10 juli 2006 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
When you're good to Mama
Mama's good to you!
©Chicago, Queen Latifah
Heerlijke musical/films.
Ik vond dat een vermakelijke film. Mede door Audrey Tautouquote:Op maandag 10 juli 2006 18:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vanavond met mijn (biologische) moeder naar de Da Vinci Code.
Ook al heb ik die al gezien. maar dan komt ze ook nog eens ergens he
Tja. Achquote:Op maandag 10 juli 2006 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond dat een vermakelijke film. Mede door Audrey Tautou.
Steph zou met mij naar catsquote:Op maandag 10 juli 2006 19:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
steph en ik gaan naar Cats en Chess
Coole foto'squote:Op maandag 10 juli 2006 19:12 schreef Ang3l het volgende:
O ja en dan ook nog Charlie's Angels met de bruid
[afbeelding]
En stoere bouwvakkers met de andere getuige en de bruidegom
[afbeelding]
Nou dat wil wel HEEL veel zeggen over de stoerheid van de andere 2 danquote:Op maandag 10 juli 2006 19:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Coole foto's
Je bent wel duidelijk de stoerste van de bouwvakkers
Van de bruiloft enzo, euromast-park en bouwplaatsquote:
Ik denk dat het aan de heupen ligtquote:Op maandag 10 juli 2006 19:20 schreef wonderer het volgende:
Ik wilde net zeggen dat je op die eerste foto wel heel homo overkomt, op de een of andere manier. Waar ligt dat toch aan? Op zich loop je niet raar of zo...
Maar wel heel mooie foto's ja. Leuke herinneringen voor later ook
Mja, die met die bril kijkt echt van "wat doe ik hier?" en die ander staat te nonchalant om stoer te zijn. Maar dan nogquote:Op maandag 10 juli 2006 19:17 schreef Ang3l het volgende:
Nou dat wil wel HEEL veel zeggen over de stoerheid van de andere 2 dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |