doeka +1quote:Op maandag 10 juli 2006 11:48 schreef doeka het volgende:
Esther Ofarim
Ik krijg 'm in de leesmap.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:48 schreef AntonDingeman het volgende:
Frollo, ben je misschien toevallig geabonneerd op de Quest?
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:52 schreef Neleos het volgende:
Eddy Wally?
Jij bedoelt Hein Verbrugge?quote:Op maandag 10 juli 2006 11:53 schreef Gooitzen het volgende:
voorzitter IOC?
Volgens mij welquote:Op maandag 10 juli 2006 12:15 schreef doeka het volgende:
Hebben jullie het nu allemaal opgezocht?
knap hoor!quote:Op maandag 10 juli 2006 12:27 schreef YoshiBignose het volgende:
willeke alberti?
De score bedoel je? Aan het eind van het jaar doen we in MUZ trivia. In FMT is het om de maand toch. Ik ben zelf voor 1 keer per jaar.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:27 schreef AntonDingeman het volgende:
Wanneer wordt deze kermis weer op 0 gezet trouwens?
Ok bedankt!quote:Op maandag 10 juli 2006 12:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
De score bedoel je? Aan het eind van het jaar doen we in MUZ trivia. In FMT is het om de maand toch. Ik ben zelf voor 1 keer per jaar.
quote:Op maandag 10 juli 2006 12:33 schreef Gooitzen het volgende:
de Deen
edit: ik zeg het later welquote:Op maandag 10 juli 2006 12:32 schreef YoshiBignose het volgende:
nu is het tijd voor een echt moeilijke PUZZEL
Er zijn 5 huizen, elk huis heeft een unieke kleur, en elke eigenaar is van een andere nationaliteit. Elke eigenaar heeft een verschillend huisdier, drinkt een ander drankje, en rookt andere sigaretten. De Engelsman woont in het rode huis, de Zweed heeft een hond, en de Deen drinkt thee. Het groene huis staat links van het witte huis. In het groene huis wordt koffie gedronken. De man die Pall Mall rookt heeft vogels. In het gele huis wordt Dunhill gerookt. In het middelste huis wordt melk gedronken. De Noor woont in het eerste huis. De man die Blend rookt woont in het huis naast het huis met katten. In het huis naast het huis waar ze een paard hebben, wordt Dunhill gerookt. De man die Blue Master rookt, drinkt bier. De Duitser rookt Prince. De Noor woont naast het blauwe huis. In het huis naast het huis waar Blend wordt gerookt, wordt water gedronken.
En nu komt het: Wie bezit een zebra?
Het gaat me vast wel ff duren, maar ik vind't leukquote:Op maandag 10 juli 2006 13:31 schreef YoshiBignose het volgende:
ja eerste huis is meest linkse huis. succes ermeegrappig dat je meteen in logigram doet, dit is namelijke (tenminste zou zijn) einsteins puzzel en die moet idd in logigram worden opgelost
ik kan het wel oplossen hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 13:41 schreef YoshiBignose het volgende:
ja ik vind die puzzels ook leuk. soms duurt het meerdere dagen voordat ik het op los maar leuk om te doen.
amaranta, begin jij er maar niet aan![]()
Hoi lien!quote:Op maandag 10 juli 2006 13:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Als je daar nou eens mee op zou houden?![]()
Dank je!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hoi Asmo![]()
MaJo nog niet uit bed?![]()
kijk eens hier trouwens
Asmodian + 1quote:Op maandag 10 juli 2006 14:01 schreef Asmodian het volgende:
De Duitser heeft de Zebra
tevens heb ik nog een hele boel informatie. Ik zal m'n logigram inscannen en op't internet zetten
Yay!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:25 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Asmodian + 1
good job!maar ik denk dat dat op internet zetten geen nut heeft. ik zie namelijk hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Logigram ook een soort logigram van zelfde vraag
![]()
Asmodian moet een vraag.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef lienelien het volgende:
wat een stilte hier..
oeh....gokje The Lion Kingquote:Op maandag 10 juli 2006 16:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
Asmodian moet een vraag.
Maar hij heeft aangekondigd dat hij wegging, dus ik denk niet dat het een probleem is als iemand anders gaat. Ik bijvoorbeeld!
Wat was de eerste Disney-tekenfilm waarin iemand in beeld doodging?
Een mens...?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:51 schreef Frollo het volgende:
Sorry, ik stelde de vraag verkeerd.
Wat was de eerste Disney-tekenfilm waarin een mens in beeld doodging?
Wat een stomme vraag eigenlijk. Té gezocht gewoon. Maar goed.
Yep. Kocoum wordt on-screen doodgeschoten. Uitzonderlijk voor een Disneyfilm.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:58 schreef Verbal het volgende:
Pocahontas?
Oja!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:01 schreef Frollo het volgende:
[..]
Yep. Kocoum wordt on-screen doodgeschoten. Uitzonderlijk voor een Disneyfilm.
Verbal +1
Warm, maar ik geef er toch een punt voor:quote:Op maandag 10 juli 2006 17:07 schreef Berkery het volgende:
Nergens voor, dat heeft hij erbij geplakt omdat het interessant staat.
sept en neuf?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:48 schreef Neleos het volgende:
Alleen nog de 7 en de 9
Die 9 wil ik nog wel door de vingers zien, maar de 7 is niet goed.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:49 schreef doeka het volgende:
uno
dos
tres
quatro
cinqo
seis
septo
ocho
novo
diez
Neuhquote:
Unoquote:Op maandag 10 juli 2006 17:55 schreef lienelien het volgende: