Gewoon gaan, spreek voor de deur met fokkers af ofzoquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:58 schreef Reena het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik zal gaan of niet. Aangezien niemand met me meewil, zal ik in mijn eentje moeten gaan. Ben nog nooit alleen naar een concert gegaan, dus weet het nog niet...![]()
Wat denken jullie? Moet ik gewoon gaan?
Ja gewoon doen! Ben ook wel 's in mn eentje naar een concert gegaan, was leuk!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:58 schreef Reena het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik zal gaan of niet. Aangezien niemand met me meewil, zal ik in mijn eentje moeten gaan. Ben nog nooit alleen naar een concert gegaan, dus weet het nog niet...![]()
Wat denken jullie? Moet ik gewoon gaan?
quote:The Strokes
May 6, 2006
Ricoh Coliseum
Toronto, ON
01 Heart In A Cage
02 Red Light
03 Juice Box
04 The End Has No End
05 You Only Live Once
06 12:51
07 The Ize Of The World
08 Electricityscape
09 Someday
10 Alone Together
11 Walk On The Wild Side (Lou Reed)
12 Lastnight
13 Hard To Explain
14 Soma
15 Barely Legal
16 Ask Me Anything
17 Vision Of Division
18 Reptilia
19 <encore break>
ENCORE
20 <Julian Talking>
21 New York City Cops
22 Is This It
23 Hawaii
Sloss Furnaces
Birmingham, AL
Tuesday, May 23, 2006
Setlist:
01 Intro
02 Ize Of The World
03 Red Light
04 The End Has No End
05 Juicebox
06 It's Not My Place In The 9 To 5 World (Ramones cover)
07 Someday
08 You Only Live Once
09 Electricityscape
10 Last Nite
11 Alone, Together
12 Hard To Explain
13 Ask Me Anything
14 Vision Of Division
15 Reptilia
16 crowd noise
17 NYC Cops
18 Heart In A Cage
19 Is This It
20 Barely Legal
21 Take It Or Leave It
Thomas Wolfe Auditorium
Asheville, NC
Friday, May 26, 2006
Setlist:
01 Intro
02 Ize Of The World
03 The End Has No End
04 Red Light
05 Juicebox
06 The Modern Age
07 You Only Live Once
08 Last Nite
09 Take A Walk On The Wild Side (Lou Reed cover)
10 Hard To Explain
11 Someday
12 Barely Legal
13 Ask Me Anything
14 Vision Of Division
15 Reptilia
16 crowd noise
17 NYC Cops
18 Is This It
19 Heart In A Cage
20 Take Or Leave It
Voor 11 juli? Hoe kom je daar zo bij?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:06 schreef Flibble het volgende:
Adam Green
Klikkerdeklik!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:25 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Voor 11 juli? Hoe kom je daar zo bij?![]()
Hee ja, wat maf.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:24 schreef paaskannekoekje het volgende:
op de site van adam green staat trouwens dat in ahoy staat 11 juli beetje vaag he carlo
The Strokes die A Walk On The Wild Side spelenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:27 schreef soul114 het volgende:
Meest recente die ik heb/weet
[..]
[..]
[..]
Kan natuurlijk zijn dat ze die in Amsterdam niet doen..quote:Op zondag 18 juni 2006 23:25 schreef koston het volgende:
[..]
The Strokes die A Walk On The Wild Side spelen![]()
Van de week toch maar ff een kaartje gaan halen
Verveelde doorgesnoven rijkeluisjochies, tijdens dat laatste HMH concert. Ik bedenk me sindsdien wel drie keer.... En ben daar blijkbaar niet de enige in.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:08 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat de heren toch te veel moeten teren op het weergaloze Is This It, dat op het juiste moment kwam. De latere platen zijn toch van beduidend minder klasse en zo zijn ze langzamerhand ingehaald door nieuwe snoepjes.
Zou de reden kunnen zijn dat het niet uitverkocht is Peter6000.
Ik ben zeker niet geheel ongeinteresseerdquote:Op maandag 10 juli 2006 14:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Misschien wil Asmo 'm wel overkopen voor een leuk prijsje, ik zal 'm even roepen
waarom heb jij geen email in je profiel?quote:
geef me je mail.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:21 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
waarom heb jij geen email in je profiel?
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 10 juli 2006 14:50 schreef Grumpey het volgende:
the strokes, zeker de eerste 2 albums waren fantastisch. Geweldig eigenlijk. Als ik nog wat met een ex van me had gehad zou ik hier erg graag heen gegaan zijn net als paar jaar terug, nu houd ik het lekker bij de muziek heel hard aanzetten terwijl ik zometeen naar huis ga fietsenVeel plezier in ieder geval iedereen.
Da's maar 'n minuut of 5 á 6 in de metro, van Bijlmer naar Duivendrecht. Haal je makkelijk dus, als je zorgt dat je snel je jas haalt. De HMH is best strikt wat betreft tijden, dus dat uitlopen zal best meevallen.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
Mail van Mojo
Vier bands voor je kiezen tijdens The Strokes concert
Bezoekers van het concert van The Strokes krijgen maar liefst vier bands voor hun kiezen. Het voorprogramma wordt verzorgd door South en Adam Green, na afloop van het concert van The Strokes kan het publiek zich te goed doen aan de puike gitaarpop van Johan. Kijk snel in het schema wie hoe laat begint. Let op: het concert van Johan vindt plaats in de Postbank Lounge.
19.45 - 20.15 uur: South
20.30 - 21.00 uur: Adam Green
21.30 - 22.45 uur: The Strokes
23.00 - 23.45 uur: Johan (in de Postbank Lounge)
G*dver, half 10 is veel te laat als begintijdstip, dan loopt het natuurlijk weer uit en ik moet om 2330 op Duivendrecht zijn.
Johan is erg goed, wilde ze al in Paradiso gaan zien dit najaar, maar helaas begint het pas 2300.
Asmodian al gemaild?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:48 schreef Noodles het volgende:
ik had em al gepost in het HMH-concert-topic, maar wellicht zijn er in dit topic nog geinteresseerden:
Ik heb nog een kaartje over.... als er iemand nog heen wil?
Helaas kan ik zelf niet
Accepteer elk bod dat niet belachelijk laag is Af te halen in Hilversum.
En als je een beetje doorloopt loop je het in een kwartier, dus dat moet wel te doen zijn lijkt me zo!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Da's maar 'n minuut of 5 á 6 in de metro, van Bijlmer naar Duivendrecht. Haal je makkelijk dus, als je zorgt dat je snel je jas haalt. De HMH is best strikt wat betreft tijden, dus dat uitlopen zal best meevallen.
Ik zou daar niet graag in het pikkedonker gaan lopen andersquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:35 schreef Jape het volgende:
[..]
En als je een beetje doorloopt loop je het in een kwartier, dus dat moet wel te doen zijn lijkt me zo!
Met 20e voor dat kaartje ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Asmodian al gemaild?![]()
Er was daar ook een meisje die haar kaartje kwijt wou, maar dan tegen kostprijs, dan kan Asmo natuurlijk net zo goed zelf bij ticketservice een kaartje halen. Hoe veel wil je er voor hebben? Dan kan ik hem ook wel even een smsje sturen![]()
Ik hoorde van Asmo dat je 'm al gemaild hadquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:53 schreef Noodles het volgende:
[..]
Met 20e voor dat kaartje ben ik tevreden.
Ik denk het niet voor de aankoopprijs, dan is het voor vrijwel iedereen stukken makkelijker om gewoon even naar ticketservice te gaan. Op marktplaats zijn zelfs kaartjes te vinden voor ¤15 en ¤20...quote:
daar doe ik het niet voor. anders krijg ik toch wel mijn geld van diegene die nu dus niet meer mee kan. dus zo een ramp is het niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik denk het niet voor de aankoopprijs, dan is het voor vrijwel iedereen stukken makkelijker om gewoon even naar ticketservice te gaan. Op marktplaats zijn zelfs kaartjes te vinden voor ¤15 en ¤20...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:22 schreef methodmich het volgende:
Adam Green is gewoon een held!
Daar kunnen de Strokes nog wat van leren de laatste tijd.
bronquote:Strokes' Hammond Goes Solo
Following in the illustrious footsteps of such alt-rock guitarists as James Iha, John Frusciante, and that dude from Korn who found Jesus, the Strokes' Albert Hammond Jr. is heading out on his own. No, he isn't leaving the band (as far as we know), but according to NME.com, he's putting out a solo album.
Entitled Yours to Keep and due out in the UK on October 9 on Rough Trade, the disc features bassist Josh Lattanzi (Ben Kweller) and drummer Matt Romano (Adam Green) serving as Hammond's backing band as well as guest spots from Kweller, Sean Lennon, Strokes manager Ryan Gentles, Fountains of Wayne's Jody Porter, Mikki James of Thin Lizard Dawn and Sammy James Jr. of the Mooney Suzuki. Greg Lattimer of Thin Lizard Dawn produced the album.
Vetquote:
quote:Following in the illustrious footsteps of such alt-rock guitarists as James Iha, John Frusciante, and that dude from Korn who found Jesus, the Strokes' Albert Hammond Jr. is heading out on his own.
Dat belooft dan heel wat, want ik vind First Impressions persoonlijk een geweldige plaat!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:25 schreef methodmich het volgende:
Die soloplaat van Albert Hammond Jr. schijnt de plaat te worden die The Strokes sinds hun debuut niet meer konden maken.
Heb je het dan over de zaal of over het concert? Want hoe kut HMH ook mag zijn (wat ik zelf overigens nog wel mee vind vallen), de Strokes waren fijn!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:26 schreef SilverRocket het volgende:
Ook: HMH is niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |