De vier 'echte' namen uit (4), (5), (6) en (7): Eelco, Ruben, Thijs en Sven. Daar Ruben niet in ONZ post moeten dit Eelco, Thijs en Sven zijn (5). Sven post in ONZ dus, en volgens (7) zit FruitDruif daar niet, ergo FruitDruif = Ruben.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:06 schreef AntonDingeman het volgende:
Wat is er aan de hand:
Vier fictieve users zitten op het Fok!-forum: FruitDruif, Bupatsy,
tonk80 en Eikuul. Buiten het internet zijn het goede vrienden
van elkaar. Maar op Fok! zijn ze verspreid over 4 subfora. Iedere user
is een vaste poster in 2 subfora. (0)
Een paar gegevens:
- Drie users zijn vaste poster in ONZ (1)
- Er hangt maar eentje regelmatig in CUL rond (2)
- De helft van de vriendengroep klaagt steen en been in KLB (3)
- Twee Fok!kers, Eelco en tonk80, volgen de actualiteiten in NWS (4)
- Ruben is héél serieus en post nooit in ONZ (5)
- Thijs is vaste poster in KLB (6)
- FruitDruif zit nooit in de subfora waar Eikuul en Sven vaak posten (7)
Wat wil ik:
Geef mij van iedere user uit de vriendengroep:
- Zijn username
- Zijn echte naam
- De subfora waar hij vaste poster is
Nee, ik heb dit raadsel niet zelf bedacht, het oorspronkelijke
raadsel is met leraren en vakken in plaats van fokkers en subfora
Volgens mijn onafhankelijke berekening wel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:06 schreef Symer het volgende:
FruitDruif - Ruben - KLB - CUL
Bupatsy - Thijs - KLB - ONZ
Tonk80 - Sven - NWS - ONZ
Eikuul - Eelco - NWS - ONZ
Dit goed?
Dan zal hij wel goed zijn. Moet ik nu een nieuwe bedenken?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:34 schreef Iblis het volgende:
[..]
Volgens mijn onafhankelijke berekening wel.
Ja, hij is goed.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:50 schreef Symer het volgende:
[..]
Dan zal hij wel goed zijn. Moet ik nu een nieuwe bedenken?
wow mooie analysequote:Op donderdag 6 juli 2006 22:32 schreef Iblis het volgende:
[..]
De vier 'echte' namen uit (4), (5), (6) en (7): Eelco, Ruben, Thijs en Sven. Daar Ruben niet in ONZ post moeten dit Eelco, Thijs en Sven zijn (5). Sven post in ONZ dus, en volgens (7) zit FruitDruif daar niet, ergo FruitDruif = Ruben.
Tonk80 moet in NWS zitten. (4) en hij moet in ONZ zitten, want alleen Ruben c.q. FruitDruif zit daar niet. Dat zijn twee fora, en dus zit hij vol (0), hij is dus niet Thijs, want die zit ook in KLB. Ergo, Tonk80 is geen Thijs, hij is geen Ruben, hij is geen Eelco (4), dus hij moet Sven zijn.
Daar FruitDruif noch tonk80, noch Eelco is, zit hij niet in NWS, hij zit niet in ONZ, dus hij moet wel in CUL en KLB zitten. Thijs kan dus geen Eikuul zijn, want dat conflicteert met (7), dus Thijs moet Bupatsy zijn. En die zit dus ook in KLB. Eikuul moet dan wel in NWS zitten en Eelco heten.
FruitDruif = Ruben, zit in CUL & KLB.
Tonk80 = Sven, zit in ONZ & NWS
Bupatsy = Thijs, zit in ONZ & KLB.
Eikuul = Eelco, zit in ONZ & NWS.
Komt ie, inclusief onherkenbaar gemaakte Fok!ers:quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:53 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ja, hij is goed.![]()
Bedenk maar wat nieuws idd.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | / \ / \ / \ / \ / \ / \ / \ / \ / \ / \ / geel \ /blauw \ / rood \ /groen \ / wit \ / \ / \ / \ / \ / \ / \/ \/ \/ \/ \ |dWc_R |Meni |Alberto V. |Bianconijn |Biokarter | | | | | | | |The Face |Nieuwe Revu|VI |FHM |Playboy | | | | | | | |Noor |Deen |Engels |Duits |Zweed | | | | | | | |Water |Thee |Melk |Koffie |Bier | |
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:00 schreef stame het volgende:
Lezer FHM is Bianconijn
Wie waar woont..
[ code verwijderd ]
Zoiets?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:00 schreef stame het volgende:
Lezer FHM is Bianconijn
Wie waar woont..
[ code verwijderd ]
Zoiets?
|
Forum Opties | |