Zo beter ?quote:Op maandag 10 juli 2006 04:26 schreef svann het volgende:
Je vergeet de OP, tong.
Door de week vanaf 1 uur, in het weekend vanaf 2 uur. Voor de bikkeljunioren.
Géén slowchat, en, zoals Lamon zou zeggen, probeer wat moeite in je post te stoppen.
Thom Yorke ken ik niet en ben zowiezo slecht met namen. Ontdek ik weer eens een leuk muziekje,vergeet ik de naam van de band en wie de zanger dan is Tsja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:20 schreef Lamon het volgende:
Minder is niet altijd meer, blijkt.
Thom Yorke mag dan leuke melodietjes hebben, maar met die irritante minimalistische arrangementen trek ik zijn solo-project echt voor geen meter.
Alsof al het moois uit de nummers gehaald moet worden, omdat dat zo origineel is, of iets dergelijks. Niet aan mij besteedt.
O nee, je begrijpt me helemaal verkeerd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:33 schreef svann het volgende:
Misschien voor jou vanavond, Lamon. Daar is niets mis mee.
Morgen kun je weer voor een heel ander nummer vallen. Maar net hoe je hum is.
Staat het op repeat, of is het een plotselinge inval?
Gewéldig nummer.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:10 schreef Lamon het volgende:
Ben ik een heel vreemd figuur als ik denk dat Message in a bottle van the Police misschien wel het beste popnummer aller tijden is? Niet het slimste, noch het meest inventieve of creatieve of dramatische nummer, maar gewoon, simpelweg, en vooral zonder vlaggen en wimpels, toch een beetje het beste nummer?
Net als bij Stone Roses - Fools Gold, maar dan nog beter, want dat is de mother of all lekkere gitaarrifjes en loopjes. Dat nummer is zoooo knettergoed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:54 schreef Arcee het volgende:
Kort intro en dan is 't alsof er een emmer met lekkere gitaarrifjes en loopjes over je heen leeggegoten wordt.
De waarde van de spontane beleving is toch moeilijk te overschatten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:45 schreef Lamon het volgende:
O nee, je begrijpt me helemaal verkeerd.
Het is geen biertje-op-zo-staat-mijn-pet-he-wat-is-dit-goed-nonrevelatie.
Als ik dit werkelijk tot beste popnummer aller tijden ga bombarderen (let wel popnummer, voor andere genres zijn er nog een hoop alternatieven), moet ik het wel heel erg menen.
Ik luister het nummer al jarenlang met veel plezier, en nu durf ik mijn persoonlijke conclusie pas te trekken.
Ik ga niet over 1 nacht ijs, alles in het leven dient geinspireerd doch weloverwogen te zijn.
Zomaar bevliegen is zo overschat.![]()
Wat je er ook van mag vinden is het rifje in jI can't get Satisfaction van de Stones natuurlijk het rifje der rifjes.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Net als bij Stone Roses - Fools Gold, maar dan nog beter, want dat is de mother of all lekkere gitaarrifjes en loopjes. Dat nummer is zoooo knettergoed.
Een van de meest herkenbare, dat iig wel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:05 schreef tong80 het volgende:
Wat je er ook van mag vinden is het rifje in jI can't get Satisfaction van de Stones natuurlijk het rifje der rifjes.
Raar dat The Stone Roses alweer bijna 20 jaar gheleden isquote:Op woensdag 12 juli 2006 03:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een van de meest herkenbare, dat iig wel.
16,5 jaar... dan rond ik nog niet af naar 20, hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:11 schreef tong80 het volgende:
Raar dat The Stone Roses alweer bijna 20 jaar gheleden is
86 was dacht ik hun eerste singel hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
16,5 jaar... dan rond ik nog niet af naar 20, hoor.
Maar idd, time flies.
Ik doelde op Fools Gold, 1990.quote:
88 dacht ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 03:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik doelde op Fools Gold, 1990.
Is eigenlijk van 1989, maar hier in 1990 uitgebracht. Volgens mij is hun eerste werk van 1989, het titelloze album dus.
Okee, maar voor mij is het begin 1990. Kende ze daar voor nog niet.quote:
Absoluut kan het zuiverder.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:03 schreef svann het volgende:
[..]
De waarde van de spontane beleving is toch moeilijk te overschatten.
Nog vrij van politiek en cultureel verantwoorde etiketjes weet iets je te raken.
Kan het zuiverder?
Eindelijk! We zijn het oneens. Ik vind het een fantastische cd. Zwaar, oké. Af en toe wat té gecompliceerd, alla! Maar toch fantastisch.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:20 schreef Lamon het volgende:
Minder is niet altijd meer, blijkt.
Thom Yorke mag dan leuke melodietjes hebben, maar met die irritante minimalistische arrangementen trek ik zijn solo-project echt voor geen meter.
Alsof al het moois uit de nummers gehaald moet worden, omdat dat zo origineel is, of iets dergelijks. Niet aan mij besteedt.
Een moment om te koesteren.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:52 schreef broer het volgende:
Eindelijk! We zijn het oneens.
En dat magische moment van een waar meningsverschil weer teniet doen?quote:Er zitten zulke mooie melodieën en beats in. Echt, je moet hem nog een paar keer luisteren. Dit is er zo eentje die dat nodig heeft.
Wat dacht je dat ik heb gedaan sinds ik dit las?quote:
Je wilt het gewoon niet.quote:Maar serieus, het is echt niet mijn ding, het voelt voor mij als arrangeren om het arrangeren en niet om de muziek te complimenteren. Dit gaat het voor mij niet worden, vrees ik.
Proberen kan nooit kwaad, dus ja.quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:16 schreef broer het volgende:
Ga je Islands wel proberen? Als je The Arcade Fire leuk vond, denk ik dat je dit ook prettig vindt. Het lijkt er totaal niet op en tóch vind ik het vergelijkbaar. Iets met sfeer of intentie, of zo...
Had je 3 jaar niet gespeeld dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:19 schreef broer het volgende:
O, voor wie het interesseert: mijn auditie werd niet wat ik ervan verwachtte.
Ik ga eerst maar eens wat meer in mijn eentje repeteren om de drie jaar achterstand die ik heb opgelopen in te halen.
Hoewel ik niet exact weet wat je bedoelt, vermoed ik dat je zojuist iets heel ranzigs hebt gezegd.quote:
Amper. Een hele tijd terug eens een keer of vier met een coverbandje meegespeeld. En een paar maanden terug één keer met een net beginnend bandje. Tegenwoordig speel ik amper tien minuten per twee weken, terwijl ik 'vroeger' zeker een uur per dag speelde. Als het niet meer was. Dus je kunt eigenlijk wel stellen dat ik drie jaar niet gespeeld had.quote:
Ik neuk graag op lekkere muziek.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:19 schreef broer het volgende:
[..]
Hoewel ik niet exact weet wat je bedoelt, vermoed ik dat je zojuist iets heel ranzigs hebt gezegd.
Heej, ik heb er 7 jaar over gedaan hoor, dus van een bevliieging kun je niet echt spreken. En als we het over Ierland hebben met Ieren, dan staan ze altijd verbaasd over mijn kennis en vragen waarom ik geen tourguide wordt. Maar daar heb ik nou net geen zin in, beetje touristen rondleiden zeg, pfffffff.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mensen die emigreren omdat het hip is, mensen die ineens een land waarvan ze eigenlijk stiekem niets weten adoreren
Je bent nog geen Ierse, hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:06 schreef ElizabethR het volgende:
waarom ik geen tourguide wordt.
Weltrusten en bedankt voor die dooie mus........quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb vandag een dramatisch TVdebuut gehad en heb vanaf vandaag weer internet, maar ik ga morgen op vakantie dus dan kan ik m'n afwezigheid voortzetten.
Welterusten.
Bijna hoor, daarom vervaagt mijn nederlandsquote:
Feliciteer -> HIER <- I.R.Baboon.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
Weltrusten en bedankt voor die dooie mus........
WELK tvdebuut en waarom was het dramatisch... Nou kan ik niet slapen!
quote:
quote:Truste Elies.
I go to sleep, Elizabeth my dear.quote:
Nietus, jij gaat op bedquote:
Ehm, ik had het niet over jou hoor, of uberhaupt over iemand in dit topic...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:06 schreef ElizabethR het volgende:
Heej, ik heb er 7 jaar over gedaan hoor, dus van een bevliieging kun je niet echt spreken. En als we het over Ierland hebben met Ieren, dan staan ze altijd verbaasd over mijn kennis en vragen waarom ik geen tourguide wordt.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:03 schreef Lamon het volgende:
Ehm, ik had het niet over jou hoor
Naar bed, dacht ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
Nietus, jij gaat op bed![]()
![]()
![]()
Slaap lekker![]()
Ik ga in bed.
Mensen zijn altijd erger dan je denkt, Lamon.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:07 schreef Lamon het volgende:
Ik heb pas geleden die documentaire over Kees & co (die van die flauwe kankerkachelhype hier), en die van "Haagse Sjonnie" gekeken.
Ik zou zo graag eens een paar minuten met die mensen willen praten, en kijken of het echt zo erg is, of dat dat soort documentaires gewoon handig gemonteerd zijn.
Ik kan me er gewoon geen voorstelling van maken.
Ja, bijna goed van slechtheid.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:04 schreef Arcee het volgende:
http://us.imdb.com/title/tt0450278/ ook gezien, Lamon?
We zijn het duidelijk niet eens:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:10 schreef Lamon het volgende:
Ja, bijna goed van slechtheid.
Ik heb niet zoveel tegen slechte films, als de maker heel doelbewust zwelgt in de slechtheid van zijn film. Dan is het weer camp.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:21 schreef Arcee het volgende:
Juist wel en dat werd gruwelijk duidelijk toen die enge Amerikaan ging vertellen wat-ie al had gedaan en nog ging doen toen-ie Paxton tegen kwam die probeerde te vluchten.
Creepy sfeertje, spannend door de ontsnapping en gruwelijk door de beelden, maar vooral door het verhaal.
Goeie film.
Ga eens boodschappen doen in een zogenoemde volkswijk. Dan hoef je niet eens met mensen te praten. Dan zie je gewoon dat het inderdaad echt zo erg is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:07 schreef Lamon het volgende:
en kijken of het echt zo erg is
Ja, hoe komt dat toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:06 schreef broer het volgende:
Je moet je nogal eens verdedigen hier, of niet?
GMTA, broer.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:12 schreef broer het volgende:
Het gros van de mensen is nog erger dan je al dacht.
We hebben allebei van de film genoten, en hopen waarschijnlijk allebei dat Eli Roth nog heel veel films gaat maken. We zijn het toch een beetje eens.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:11 schreef Arcee het volgende:
We zijn het duidelijk niet eens:
Geen idee. En ik ga me er ook niet mee bemoeien. Voor je het weet moet ik me ook constant verdedigen tegen al dat vrouwvolk.quote:
Mensen met geld die een moord kopen. Dat vond ik gruwelijk. En dat kwam geweldig tot uiting door die ene engerd die erover vertelde.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:14 schreef Lamon het volgende:
We hebben allebei van de film genoten, en hopen waarschijnlijk allebei dat Eli Roth nog heel veel films gaat maken. We zijn het toch een beetje eens.
Of minder Fok!ken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:17 schreef broer het volgende:
Ik wil de hele tijd hierop klikken: Israel en Libanon at war # 7, omdat ik steeds lees 'Israel en I.R.Baboon at war'.
Ik moet óf minder zuipen, óf eerder gaan slapen.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:18 schreef Arcee het volgende:
Of minder Fok!ken.
Dat was eigenlijk ook mijn missionstatement. Maar ik ben nu al een tijdje bezig, weliswaar gepaard met heel veel opgelegde zelfreflectie en dwangmatigheid, mezelf te vertellen dat ik het niet zo zwart wit moet zien, en dat er meer achter mensen steekt dan een eerste indruk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:12 schreef broer het volgende:
Maak je geen illusies. Het gros van de mensen is nog erger dan je al dacht.
Ik snap waarom je dat een werelds en tekenend gegeven zou vinden om nu een film over te maken, maar dan had hij het toch een stuk serieuzer moeten aanpakken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:15 schreef Arcee het volgende:
Mensen met geld die een moord kopen. Dat vond ik gruwelijk. En dat kwam geweldig tot uiting door die ene engerd die erover vertelde.
Dat heb jij er totaal niet uitgehaald dus? Ik had juist gedacht van wel.
Nog zo'n missionstatement, waar ik dan nog wel helemaal achter ben blijven staan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:27 schreef broer het volgende:
Ware het niet dat ik nog een biertje wil.
En dus werd het voorgoed beslecht...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:31 schreef Waris3 het volgende:
LIEVER KIPS LEVERWORST DAN GEWONE LEVERWORST
olé olé
Kleine tip voor jou: klik morgen als je wakker wordt niet op My Active Topics.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:31 schreef Waris3 het volgende:
LIEVER KIPS LEVERWORST DAN GEWONE LEVERWORST
olé olé
Nou weet ik eindelijk wat ik moet doen wanneer ik morgen wakker wordquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:34 schreef broer het volgende:
[..]
Kleine tip voor jou: klik morgen als je wakker wordt niet op My Active Topics.
Je kon nog wel eens schrikken...
Goh. Geen d/t-fout. Is dat toeval?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:35 schreef Waris3 het volgende:
Nou weet ik eindelijk wat ik moet doen wanneer ik morgen wakker word![]()
*plaatst subtiel vraagtekentje*quote:
Ik daarentegen, durf daar niets over te zeggen, aangezien ik me daar met enige regelmaat schuldig aan maak.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:36 schreef broer het volgende:
Is Arcee nu gewoon gaan slapen zonder iets te zeggen?
Dat doet me verdriet...
Het maakt me werkelijk niets uit. Alleen plaatst Arcee normaal gesproken wel wat zwaai-smileys voor de vrouwen in het topic.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:40 schreef Lamon het volgende:
Ik daarentegen, durf daar niets over te zeggen, aangezien ik me daar ik met enige regelmaat schuldig aan maak.
Ik vind dat het moet kunnen hoor, je gaat even op de bank liggen omdat je toch wel moe bent, en ineens is het ochtend..
Ben ik te cynisch, svann?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:40 schreef svann het volgende:
Het valt niet mee, broer.
Misschien helpt het als je een leuke anecdote vertelt of emotionele revelatie, zodat niet iedereen de indruk heeft dat de reden van posten een toevalige hoge plek in de Active Topics is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:38 schreef Waris3 het volgende:
*plaatst subtiel vraagtekentje*
Arcee is best wel een slijmbal, wat vrouwelijke posters aangaat, niet dat ik het erg vind, maar het is lekker wel zo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:42 schreef broer het volgende:
Het verwonderde me dat hij dat niet doet voor de mannen.
Nou, als dát hem niet terug haalt om even naar ons te zwaaien, dan weet ik niet wat daar wel voor moet zorgen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:45 schreef Lamon het volgende:
Arcee is best wel een slijmbal, wat vrouwelijke posters aangaat
Zoiets, maar niet precies.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:42 schreef broer het volgende:
Ben ik te cynisch, svann?
Ik pakte überhaupt niets aan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:59 schreef svann het volgende:
Je had gewoon die leverworst aan moeten pakken en niet die jongen.![]()
Ik heb geduld. Ik gaf al toe dat het langzaam was.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:07 schreef svann het volgende:
Een lijstje van twee...
Dat waardeer ik nou bijzonder aan jou, Lamon, die positieve instelling.
Ik wil graag de Veulpoepers en Bertus Staigerpaip toevoegen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb geduld. Ik gaf al toe dat het langzaam was.
Ik zei hier ooit al dat ik de perfecte "mixed tape" wilde maken naar aanleiding van High Fidelity, omdat het triest maar leuk was.
Geef me nog een paar maanden en ik heb 10 nummers of meer. Genoeg genres.
Ja dat is alweer oude lullen muziek.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:28 schreef TommyGun het volgende:
Jezus wat gaat de tijd hard
oquote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Muziek ontwikkelt zich en oude lullen blijven vasthangen aan muziek die ze kennen.![]()
Mjah, zijn mening staat vaak zo uitgesproken tegenover die van mijquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:06 schreef broer het volgende:
[..]
Je moet je nogal eens verdedigen hier, of niet? Met name tegen ER.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Arcee is best wel een slijmbal, wat vrouwelijke posters aangaat, niet dat ik het erg vind, maar het is lekker wel zo.
Het?quote:
Het slijmbal zijnquote:
Ja, snapte ik wel.quote:
Is mij al uit meerdere bronnen getipt, maar ben er nog niet aan begonnen.quote:Ik ben overigens in twee weken tijd in het vierde seizoen van 'Alias' geraakt. Ik vind het voor een discutabele serie behoorlijk de moeite waard moet ik zeggen! We zijn er allebei een beetje aan verslaafd, mijn man en ik
En, wat is de voorlopige conclusie?quote:Verder ben ik een aria uit Fürst Igor aan het analyseren Muziekprojectje: 'Wat maakt een bas een bas'
Maar dan op zijn Iers
En die heb ik nog nooit gezien. Hoewel ik Kiefer een schatje vind.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:39 schreef Arcee het volgende:
Is mij al uit meerdere bronnen getipt, maar ben er nog niet aan begonnen.
'24' daarentegen wel.Alle 5 series al gekeken.
Die moet ik nog schrijvenquote:En, wat is de voorlopige conclusie?
Te vroeg.quote:
Stomme gewoonte. Ik probeer er wel op te letten hoor!quote:Op maandag 17 juli 2006 01:28 schreef Arcee het volgende:
Grappig dat jij achter je zinnen vaak 2 puntjes zet, Ole.
Doe es niet altijd zo strikt!! DURF te leven!!quote:
Ken je zijn cover van U2's One? Erg goed.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:18 schreef ElizabethR het volgende:
Paar nieuwe ontdekkingen gedaan vandaag
Johnny Cash - If you could read my mind
Origineel van Gordon Lightfoot. En dat vond ik een draak van een nummer. Wat Johnny Cash ervan maakt bezorgt me telkens weer kippenvel. Hij hapt naar adem lijkt het wel, kan het bijna niet aan om te zingen, maar met slechts acoustische gitaar als begeleiding, en zijn, benadrukte qua volume, stem in dit nummer bezorgt mij een vat vol emotie.
Ik ben helemaal niet dol op Cash, (behalve de echte pecunia dan ), en ik vind het normaliter niet meer dan een voorspelbaar country deuntje op een ritme waarin je elk country deuntje kunt gieten, maar dit nummer is werkelijk fenomenaal!
Niet alles serieus nemen, Elies.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:19 schreef ElizabethR het volgende:
Doe es niet altijd zo strikt!! DURF te leven!!![]()
Nee? Van MJ of JC?quote:Op maandag 17 juli 2006 02:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ken je zijn cover van U2's One? Erg goed.
JC, ik had juist 't deel van MC uit de quote weggehaald.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:22 schreef ElizabethR het volgende:
Nee? Van MJ of JC?
Ow excuseer, ik las maar half.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
JC, ik had juist 't deel van MC uit de quote weggehaald.
Benieuwd wat je ervan vindt.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:26 schreef ElizabethR het volgende:
Ow excuseer, ik las maar half.
*Torrent opstart*
Maar ik ga géén JC fan worden zeg!! Ik hou niet van 'Dingdingedingedinge dingdingedingedinge dingdignedignedingeding, pompompom....' (repeat a zillion times)
Ja, die wil ik ook nog zien.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:29 schreef Lamon het volgende:
Wow, United 93 was echt niet sensatiegericht.
Ik ben onder de indruk en tegelijkertijd zeer verbaasd.
Queued (18 sources)quote:Op maandag 17 juli 2006 02:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Benieuwd wat je ervan vindt.
Ik vind dat-ie er een mooie geheel eigen versie van heeft gemaakt.
Hee, Arcee, jij houdt van cijfers, help me eens om mensen te overtuigen;quote:
Hahahaha, lollig! Een kip - ei discussie!!quote:Op maandag 17 juli 2006 02:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hee, Arcee, jij houdt van cijfers, help me eens om mensen te overtuigen;
Wat is slimer, blijven staan of wisselen?
Ik voor het ei, omdat je 2/3de kans hebt dat dat het eerste was, als je intuitie en de daarmee persoonlijke voorkeur laat varen.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:38 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zou voor de kip gaan, daar zit het meeste vlees aan!!!!!
Mooi topic.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ach, wat heet persoonlijke voorkeur, jij bent altijd recalcitrant en obstinaatquote:Op maandag 17 juli 2006 02:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik voor het ei, omdat je 2/3de kans hebt dat dat het eerste was, als je intuitie en de daarmee persoonlijke voorkeur laat varen.
Donequote:Op maandag 17 juli 2006 02:34 schreef Lamon het volgende:
Je hebt het juist moeilijker gemaakt, het is heel makkelijk als het 1 op 3 is.quote:
Truste Elies.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:48 schreef ElizabethR het volgende:
Ach, wat heet persoonlijke voorkeur, jij bent altijd recalcitrant en obstinaat
Ik draai Johnny nog maar eens. En dan ga ik naar bed.
Trusten RC
Nee, vind ik niet. Ik zie een hele lange rij gordijnen voor me en vind 't dan erg logisch om te wisselen, aangezien de kans dat die eerste keuze goed was erg klein is.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:54 schreef Lamon het volgende:
Je hebt het juist moeilijker gemaakt, het is heel makkelijk als het 1 op 3 is.
Dan kun je beter uitleggen dat de quizmaster niet zomaar een keuze mag maken in 2 van de 3 gevallen.
In dit geval zijn 't er 3 en met dit weer zijn gordijnen wel erg handig tegen verdwaalde muggen en andere vage insecten.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Ik zie een hele lange rij gordijnen voor me en vind 't dan erg logisch om te wisselen, aangezien de kans dat die eerste keuze goed was erg klein is.
Ik wou trouwens net gaan slapen toen jij met dat topic aan kwam zetten.
Neeheu.quote:Op maandag 17 juli 2006 03:38 schreef svann het volgende:
Slaap lekker, Arcee!
Het zijn helemaal geen drie gordijnen, want er staat vast dat de quizmaster een 'leeg' gordijn gaat openen.
De werkelijke keus is dus tussen twee gordijnen.
Blijft de vraag of dat lege gordijn net die je gekozen hebt open gemaakt wordt in de 1e ronde.quote:Op maandag 17 juli 2006 03:38 schreef svann het volgende:
Slaap lekker, Arcee!
Het zijn helemaal geen drie gordijnen, want er staat vast dat de quizmaster een 'leeg' gordijn gaat openen.
De werkelijke keus is dus tussen twee gordijnen.
Jij denkt veel te positief over quizmasters!quote:Op maandag 17 juli 2006 03:40 schreef Lamon het volgende:
Neeheu.![]()
De quizmaster zorgt ervoor dat je 66,6% kans hebt.
Daar zal wel ergens een budget zijn zodat er niet tevel auto's gewonnen worden.quote:Op maandag 17 juli 2006 03:46 schreef svann het volgende:
[..]
Jij denkt veel te positief over quizmasters!
Hij is zo goed je kans van 33% naar 50% op te krikken.
Daardoor houdt hij wel 66,6% van de kijkers ademloos aan de buis gekluisterd.
Het is goed met jullie.quote:Op maandag 17 juli 2006 03:46 schreef svann het volgende:
Jij denkt veel te positief over quizmasters!
Hij is zo goed je kans van 33% naar 50% op te krikken.
Daardoor houdt hij wel 66,6% van de kijkers ademloos aan de buis gekluisterd.
Nee, in de eerste ronde wordt er een gordijn open gemaakt waar jij niet voor en de prijs niet achter staat.quote:Op maandag 17 juli 2006 03:42 schreef sig000 het volgende:
Blijft de vraag of dat lege gordijn net die je gekozen hebt open gemaakt wordt in de 1e ronde.![]()
Ok maar als ze al teveel auto's hebben weggegeven kun je dus in de 1e ronde al een verkeerd gordijn kiezen.quote:Op maandag 17 juli 2006 03:51 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, in de eerste ronde wordt er een gordijn open gemaakt waar jij niet voor en de prijs niet achter staat.
Beetje vage zin, sig!
Ik wil stiekem bijna een deel 2 openen, zo hoog zit het.quote:Op maandag 17 juli 2006 03:59 schreef tong80 het volgende:
Waar het zoal over gaat 's nachts Heerlijk
Wel erg vermakelijkquote:Op maandag 17 juli 2006 04:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wil stiekem bijna een deel 2 openen, zo hoog zit het.
Het is wel heel erg ja.
Die is vannacht wel erg duidelijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 04:27 schreef tong80 het volgende:
Lamon 5 jaar geleden was je 's nachts al wakker.Wat is tegenwoordig de reden ?
Hee Tong ik vraag me weleens af of je er nog plezier in hebt of dat 't een soort dwangmatig iets is geworden?quote:Op maandag 17 juli 2006 04:27 schreef tong80 het volgende:
Lamon 5 jaar geleden was je 's nachts al wakker.Wat is tegenwoordig de reden ?
Nee het gaat wel, ik heb er nog steeds plezier in alhoewel m'n vriendin er anders over denkt. Die vindt 4 keer per dag neuken steeds moeilijker worden.quote:Op maandag 17 juli 2006 04:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee Tong ik vraag me weleens af of je er nog plezier in hebt of dat 't een soort dwangmatig iets is geworden?![]()
Die van mij doe ik nog 4x in de maand maar na een tijdje wordt alles minder.quote:Op maandag 17 juli 2006 04:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee het gaat wel, ik heb er nog steeds plezier in alhoewel m'n vriendin er anders over denkt. Die vindt 4 keer per dag neuken steeds moeilijker worden.
Ja dat heb ik even gehad maar zat met m'n handen in het haar kwa verveling.quote:Op maandag 17 juli 2006 04:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die van mij doe ik nog 4x in de maand maar na een tijdje wordt alles minder.![]()
Tsja mijn haar dat wordt steeds minder.quote:Op maandag 17 juli 2006 04:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik even gehad maar zat met m'n handen in het haar kwa verveling.
Met moeite, hoe kan een mens zo spontaan geobsedeerd raken van iets volkomen willekeurigs, he?quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:22 schreef Lamon het volgende:
Met moeite, hoe kan een mens zo spontaan geobsedeerd raken van iets volkomen willekeurigs, he?
Het zal wel door de hitte komen.
Ik ben nu gewoon weer ouderwets muziek aan het draaien, en heb alle interesse in de stelling verloren. Het kan verkeren.
En bovendien iets dat al sooooo three years ago is!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Met moeite, hoe kan een mens zo spontaan geobsedeerd raken van iets volkomen willekeurigs, he?
Nooit en te nimmer heb ik de indruk proberen achter te laten dat ik hip en/of up to date was in welke vorm dan ook, dus dat verbaast me niets.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:29 schreef Marble het volgende:
En bovendien iets dat al sooooo three years ago is!
Of je zuipt genoeg, dan slaap je vanzelf wel!!quote:
Een fotocameraquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:48 schreef Marble het volgende:
Proficiat, ER. Wat is EOS?
Tuurlijk, maar omdat het morgen 35 graden is en ik de touretappe helemaa;l wil zien doe ik vanavond maar rustig aan met de alcohol.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Of je zuipt genoeg, dan slaap je vanzelf wel!!
Je bent voor het weer naar Ierland verhuisd?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:41 schreef ElizabethR het volgende:
Of je zuipt genoeg, dan slaap je vanzelf wel!!
Maar ik ben het met je eens hoor, het is om af te pikken! En dat in Ierland! Pffff. Daar ben ik verdomme niet voor verhuisd! Ik wil KOELTE!!! Ik haat de zon!
Hell yeah!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:50 schreef tong80 het volgende:
en ik de touretappe helemaal wil zien
Ondermeer ja, wat is daar zo belachelijk aan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je bent voor het weer naar Ierland verhuisd?
Oh, mijn God, nee toch..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:50 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk, maar omdat het morgen 35 graden is..
Ik kan er op dit moment hard over mee praten. Hatsjoe.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:56 schreef ElizabethR het volgende:
Ondermeer ja, wat is daar zo belachelijk aan?
Het weer hier is van dusdanige aard dat mijn man bijvoorbeeld sinds wij hier wonen nog niet één keer verkouden is geweest. In NL was ie minstens 4x per jaar ernstig verkouden! En dan bedoel ik ook met rochelhoestbuien!
Denk niet dat 't morgen 35 wordt. Tong rondt graag ruim naar boven af. Doet-ie ook met z'n postaantal altijd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:56 schreef Lamon het volgende:
Oh, mijn God, nee toch..
Nu is 1 hittegolf per jaar zelfs al niet meer genoeg.
Leefde ik maar in de ogen van de tandartsassistente.
En beste eurodance-nummer dan, die mag toch zeker niet ontbreken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:05 schreef Lamon het volgende:
Oh, beste new wave nummer;
Joy Division - Love will tear us apart
Dat maakt;
Beste popnummer Police met Message in a bottle.
Beste folk nummer Elliott Smith met Between the bars
Beste new wave nummer Joy Division met Love wil tear us apart.
Het wordt al een lijstje.
Ja stel je voor, keuzes maken, brrr.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:07 schreef Arcee het volgende:
Da's eng.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:09 schreef Marble het volgende:
Ja stel je voor, keuzes maken, brrr.
Snap - Rhythm is a Dancerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:07 schreef Marble het volgende:
En beste eurodance-nummer dan, die mag toch zeker niet ontbreken.
Ik vind dat het wel eens wat beperkter mag, het blijft anders allemaal zo algemeen verantwoord enzo, nu wordt het tenminste echt een persoonlijk lijstje.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:07 schreef Arcee het volgende:
1 nummer per genre? Da's eng. Ik zou dan liever een top 10 maken, of zo.
Alsof een top 10 niet persoonlijk is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:12 schreef Lamon het volgende:
Ik vind dat het wel eens wat beperkter mag, het blijft anders allemaal zo algemeen verantwoord enzo, nu wordt het tenminste echt een persoonlijk lijstje.
Doe dan maar Push The Feeling On van de Nightcrawlers.quote:
Dat is wel een bijzonder relevante link in deze reeks RC, wie herinnert zich immers niet de aflevering van I.M. Weasel & I.R. Baboon met de theremin?quote:
Niet! Urban Heroes - Habadawariwikidiquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:10 schreef Arcee het volgende:
Beste SKA-nummer: Madness - One Step Beyond
Je weet toch waar het nummer over gaat hè ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet! Urban Heroes - Habadawariwikidi
Ken je Gorky - Mia, Tong?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:16 schreef tong80 het volgende:
België
Even zoeken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:16 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga dan voor Gwen Stefani - Hollaback girl. Met de legendarische frase "This shit is bananas, b-a-n-a-n-a-s."quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat zal wel mijn moeilijkste genre worden, ik heb erg veel hardrock om uit te kiezen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:16 schreef tong80 het volgende:
Hardrock - MC5 - Kick out the Jams
Ja! De overige Fokkers hebben je gemist!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:54 schreef Thisbe het volgende:
Ik zou nu op het Valkhof moeten staan met een biertje in mijn linkerhand.Maar de kut-NS heeft besloten om vanavond geen treinen te laten rijden. Want er was weer eens iets. En geen bussen inzetten he
![]()
Post #222 om 2:22 uur.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:22 schreef broer het volgende:
Ja had ik ook kunnen kiezen. Staat in the top 1000 eindejaarslijst van Studio-Brussel altijd op 1quote:
Beste lichting, ik heb het je al vaker gezegd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:22 schreef Arcee het volgende:
Veel 4-cijferige users uit het 5001-9999-segment aanwezig, trouwens.
Dat ziet eruit als een quizvraag, Tong.quote:
Daar heb ik 'm ook vandaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:23 schreef tong80 het volgende:
Ja had ik ook kunnen kiezen. Staat in the top 1000 eindejaarslijst van Studio-Brussel altijd op 1
Die eer is bij mij voor de King of Camp, Billy Ocean met Get outta my dreams, get into my car. Doet het ook altijd bijzonder goed bij playbackshows en als openingszin tegen toekomstige exen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:17 schreef Arcee het volgende:
Beste 80's nummer: Doe Maar - Is Dit Alles
Een best live performance lijstje is ook wel verleidelijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:22 schreef broer het volgende:
O, en even een live tip voor iedereen die hier maar lijstjes post, maar de deur niet uit komt om mensen te zien optreden: Final Fantasy. Zoals ik elders al postte: kan iemand even dat plasje lichaamsvocht bij mijn schoenen opvegen?
Zou-ie te algemeen verantwoord worden, denk je?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:26 schreef Lamon het volgende:
Een best live performance lijstje is ook wel verleidelijk eigenlijk.
Maar ik geef er niet aan toe.
Dat wordt teveel van het goede.
Thin Lizzy met hun live albumquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Een best live performance lijstje is ook wel verleidelijk eigenlijk.
Maar ik geef er niet aan toe.
Dat wordt teveel van het goede.
Weer een nummer dat ook in Welcome to Sarajevo zit, net als Stone Roses, en niet zomaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:27 schreef Arcee het volgende:
Overigens vind ik Don't Worry Be Happy - Bobby Mc Ferrin nog altijd een hele fijne 80's deun.
Ja hoezo? Ik heb een relatie gehad met de zanger, dus heb het van nabij meegemaakt allemaal.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je weet toch waar het nummer over gaat hè ?
http://us.imdb.com/title/tt0120490/ ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:29 schreef Lamon het volgende:
Weer een nummer dat ook in Welcome to Sarajevo zit, net als Stone Roses, en niet zomaar.
Toch maar kijken die film, he?![]()
Was dat die zanger die je aan het neuken was toen Herman Brood even verder op lag te neuken?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:30 schreef ElizabethR het volgende:
Ja hoezo? Ik heb een relatie gehad met de zanger, dus heb het van nabij meegemaakt allemaal.
Knappe vent was datquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja hoezo? Ik heb een relatie gehad met de zanger, dus heb het van nabij meegemaakt allemaal.
In the summertime - Mungo Jerryquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:27 schreef Arcee het volgende:
Overigens vind ik Don't Worry Be Happy - Bobby Mc Ferrin nog altijd een hele fijne 80's deun.
Tja, ze waren hartsvrienden, en het was in mijn ruige tijdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Was dat die zanger die je aan het neuken was toen Herman Brood even verder op lag te neuken?
Je moet ook linkjes verschaffen, iedereen is vanaf deze eeuw voor altijd lui, wen er maar aan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:31 schreef broer het volgende:
Ja, mijn FF-tip is aan dovemansoren gericht. Ik hoor het alweer.
Had ik al gedaan vorige keer.quote:Overigens heb ik vanavond ook Islands gezien, Lamon. Als je The Arcade Fire leuk vindt, moet je Islands echt eens proberen. Hun album heet 'Return to the sea'.
Da's geen 80's, Elies. Maar de deun bevalt je nog steeds, bedoel je natuurlijk.quote:
En ook van Chesney Hawkes - The One and Only wordt de grootste zuurpruim nog blij.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In the summertime - Mungo Jerry
Ook!
Ow, en shmoops, SHUT!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
Niet iedereen heeft Herman zien neuken, en Evert kon het veel beter trouwens![]()
Ik zeur niet, ik vond 't wel geestig.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
Tja, ze waren hartsvrienden, en het was in mijn ruige tijd
Heb er geen spijt van hoor. Dus jullie zeuren maar lekker door
Niet iedereen heeft Herman zien neuken, en Evert kon het veel beter trouwens![]()
Nee, ik bedoel dat dat in de jaren 80 een veel gedraaid nummer was in de zomer, want daar ging het toch over? Zomerhits?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Da's geen 80's, Elies. Maar de deun bevalt je nog steeds, bedoel je natuurlijk.
Nee, over eighties krakers.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat dat in de jaren 80 een veel gedraaid nummer was in de zomer, want daar ging het toch over? Zomerhits?
Mwah, niet echt laag. Maar 6.9/7.0 is wel de psychologische IMDb-grens idd.quote:
Daarom moest je het even ten berde brengen in dit topic?quote:
Er is niet zoveel beschikbaar. Hier is wat te vinden. Maar dan houdt het ook wel op... Maar zelf zoeken is de moeite waard.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:33 schreef Lamon het volgende:
Je moet ook linkjes verschaffen, iedereen is vanaf deze eeuw voor altijd lui, wen er maar aan.
Op plaat is het een stuk verstilder, inderdaad. Live is het veel energieker. Ik vond het erg aangenaam!quote:Had ik al gedaan vorige keer.
Wel een stuk verstilder. Ik laat het nog even bezinken.
Ben ik gek als ik zeg dat het me een beetje aan Kate Bush doet denken?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:38 schreef broer het volgende:
Er is niet zoveel beschikbaar. Hier is wat te vinden. Maar dan houdt het ook wel op... Maar zelf zoeken is de moeite waard.!
Ik neem aan dat je geen dingen op een openbaar forum post die je niet elders wilt zien opduiken. Zeker niet als 't ook nog datzelfde openbare forum betreft.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:37 schreef ElizabethR het volgende:
Daarom moest je het even ten berde brengen in dit topic?
Je moet een ander chippie in je hoofd doen en deze, die je nu gebruikt, deleten. Je weet teveel.
Kate Bush had ik er nog niet in gehoord. Maar ik heb de mp3'tjes op de site nog niet geluisterd. Ik ken het alleen nog maar live.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:42 schreef Lamon het volgende:
Ben ik gek als ik zeg dat het me een beetje aan Kate Bush doet denken?
Ik vind het wel goed eigenlijk.
O nee, dat is het niet hoor. ik erger me gewoon aan je kennis. Soms heb ik het idee dat jij iets één keer leest en het 3 jaar later feilloos weet op te diepen. Dat vind ik een beetje eng. Mensen veranderen, en jij blijft teruggrijpen op archief.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen dingen op een openbaar forum post die je niet elders wilt zien opduiken. Zeker niet als 't ook nog datzelfde openbare forum betreft.
Ach, jij hebt gewoon niet goed opgelet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:45 schreef thaleia het volgende:
Ik vond het niet zo energiek hoor, die Islands. Nouja, naar het einde toe wel, maar dan moet je dus vanaf het begin al hebben volgehouden. Doe mij maar gewoon de echte Arcade Fire.
Dat dan weer wel!quote:Nee, laat die Islands-tip van broer maar voor wat ie is, en volg slechts zijn tip aangaande Final Fantasy![]()
Klopt, ik was aan het drinken.quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:51 schreef Lamon het volgende:
Die band die je een maand geleden aanraadde, broer, is best wel een hit aan het worden, he?
Ik hoor ze tenminste vaak op de radio.
Ik weet even niet meer hoe het heette, maar die band waarbij ik zei dat het te vrolijk klonk.
Ik verander ook, maar ik onthoud veel, ja. Doe je niks aan, gaat helemaal vanzelf. Geen reden om je zorgen te maken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:48 schreef ElizabethR het volgende:
O nee, dat is het niet hoor. ik erger me gewoon aan je kennis. Soms heb ik het idee dat jij iets één keer leest en het 3 jaar later feilloos weet op te diepen. Dat vind ik een beetje eng. Mensen veranderen, en jij blijft teruggrijpen op archief.
Je was de eerste kerel die ik heb ontmoet via fok. Maar ik maak me soms zorgen om je 'fascinatie'
quote:Verder ben je natuurlijk de grootste schat die er op fok rondloopt zeg!
Herken jij ironie als je ermee in je gezicht geslagen wordt?quote:
Leg uit, wat ontging je?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:01 schreef broer het volgende:
Herken jij ironie als je ermee in je gezicht geslagen wordt?
(Of zie ik de ironie in die smileys nu niet?)
Welnee, ik bedoel die zanger met die hele zware bluesachtige stem.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:59 schreef broer het volgende:
Of was dat nou The Decemberists?
En je slotconclusie was dat George Clintin dit allemaal al eens véél beter heeft gedaan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:58 schreef ElizabethR het volgende:
Heb ze ooit gerecenseerd.
Zal ik er een originele mening tegenaan gooien dan? Ik vind Pearl Jam een schijtband. Elk nummer, elk album, helemaal kut.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:05 schreef Lamon het volgende:
Oeh, Pearl Jam op mijn winamp! Ten was toch wel mooi, al is dat misschien de minst originele mening ooit.
O, Gnarls Barkley. Dat begint inderdaad een beetje aan te slaan. Na die enorme Britse hype mocht dat ook wel eens.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:02 schreef Lamon het volgende:
Welnee, ik bedoel die zanger met die hele zware bluesachtige stem.
Als ik nou wist waar je op doelt... leg uit dan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:06 schreef broer het volgende:
Ik dacht dat mij niks ontging. Jou daarentegen...
Maar ik zal het wel mis hebben.
Strakke studioplaat.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:07 schreef broer het volgende:
O, Gnarls Barkley. Dat begint inderdaad een beetje aan te slaan. Na die enorme Britse hype mocht dat ook wel eens.
Dat is inderdaad een mening die je niet vaak hoort.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:06 schreef Arcee het volgende:
Zal ik er een originele mening tegenaan gooien dan? Ik vind Pearl Jam een schijtband. Elk nummer, elk album, helemaal kut.
Crazy is idd een erg catchy nummer. En je waant je echt met een neger die met een zeis in de weer is op een plantage door die sound. Erg Color Purple.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
O, Gnarls Barkley. Dat begint inderdaad een beetje aan te slaan. Na die enorme Britse hype mocht dat ook wel eens.
Zal ik er een niet-originele tegen-mening tegenaan gooien, dan? 'Ten' is een van de beste albums ooit. Daar staat geen slecht nummer op. En voor die tijd was het nog niet eens onorigineel, ook. (Al hadden de jaren-zeventigbands al wel wat gras voor bepaalde voeten weggemaaid.)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:06 schreef Arcee het volgende:
Zal ik er een originele mening tegenaan gooien dan? Ik vind Pearl Jam een schijtband. Elk nummer, elk album, helemaal kut.
Vind jij.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:10 schreef broer het volgende:
'Ten' is een van de beste albums ooit.
Ik vatte ditquote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:08 schreef Arcee het volgende:
Als ik nou wist waar je op doelt... leg uit dan.
op als een ironische opmerking. Jij niet. That's it.quote:Verder ben je natuurlijk de grootste schat die er op fok rondloopt zeg!
Had broer die een maand geleden pas getipt? Daar was-ie wel laat mee dan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:51 schreef Lamon het volgende:
Die band die je een maand geleden aanraadde, broer
Vond je die Top of the Pops-versie niet goed?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:09 schreef Arcee het volgende:
Zo jammer dat ze dat dan live gaan zingen. Ontzettend slecht gedaan.Vind ik dan.
Zoek het gerust op.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:13 schreef Arcee het volgende:
Had broer die een maand geleden pas getipt? Daar was-ie wel laat mee dan.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:15 schreef Marble het volgende:
Zeg stelletje kemphanen. Jullie lijken Jack en Sawyer uit Lost wel. Should i go and get a ruler?
Je gaat toch niet pimpen he, Arcee?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Had broer die een maand geleden pas getipt? Daar was-ie wel laat mee dan.
Ah.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:12 schreef broer het volgende:
Ik vatte dit
[..]
op als een ironische opmerking. Jij niet. That's it.
Stars Are Blind van Paris Hilton.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:17 schreef sig000 het volgende:
Ow en beste Reggaenr: Natural mystic van Bob Marley.![]()
![]()
Ja, vreselijk vind ik die. Waardeloos gezongen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:14 schreef broer het volgende:
Vond je die Top of the Pops-versie niet goed?
Ga maar gauw slapen idd, dit heeft geen niveau meer.quote:Jij houdt gewoon niet van goede muziek.
Dat dacht ik al, anders had je dat wel gepost als beste reggaenummer ever.quote:
Welja, ik ben zojuist ineens bij U2 New Year's Day aanbeland, niveau all over the place.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:20 schreef Arcee het volgende:
Ga maar gauw slapen idd, dit heeft geen niveau meer.
Doe mij hun beste maar: One.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:23 schreef Lamon het volgende:
Welja, ik ben zojuist ineens bij U2 New Years Day aanbeland, niveau all over the place.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |