Volgensmij niet..quote:Op maandag 17 juli 2006 16:44 schreef ROG het volgende:
[..]
Had Alien Ant Farm nou nog meer hits eigenlijk? Zoja welke?![]()
M'n zusje is ook net terug uit Turkije en zij vertelde dat Basshunter - Boten Anna daar helemaal grijs werd gedraaid. Misschien is dat hem?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:45 schreef -TimM het volgende:
[..]
Werd er wel grijs gedraaid maar is hem helaas niet, nummer wat ik zoek heeft een wat hardere beat. Zo frustrerend, in Turkije werd werkelijk overal hetzelfde gedraaid, zelf op het vliegveld hoor je dezelfde nummers maar weer terug in Nederland lukt het me zelfs met uren googlen niet om ze te vinden.
Iemand anders?
Helaas, ook eigenlijk helemaal niet gehoord daar, klinkt ook echt te fout eerlijk gezegd dat nummerquote:Op maandag 17 juli 2006 17:49 schreef MissLuna het volgende:
[..]
M'n zusje is ook net terug uit Turkije en zij vertelde dat Basshunter - Boten Anna daar helemaal grijs werd gedraaid. Misschien is dat hem?
Het is panic at the disco, misschien helpt dat al met je zoektocht?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:05 schreef PAA-053 het volgende:
1) Nieuwe nummer van Panic at the Discotheque?
Iets met:
"She will/won't be suprised and she will/won't be shot"
2) En, titels van artiesten die dezelfde muziek maken als ERA, maar dan zonder de gitaren. Blijft over de zang, kerkelijke koren-stijl. Welke artiesten maken dat soort muziek?
3) Kroegennummer, weet niets van melodie en tekst maar na een regel brult iedereen uit volle borst:
"HOER!"
Iemand?
KT Tunstall - Suddenly I see denk ikquote:Op maandag 17 juli 2006 18:59 schreef DuranK het volgende:
Nummer dat ik elke dag op de radio hoor. Is door een meisje gezongen en dat gaat hele tijd iets dergelijks van: we all see, we all see, lalalalalala![]()
Hehe, die is denk ik al vaker voorbijgekomen: Wir Sind Helden - Wenn Es Passiertquote:Op maandag 17 juli 2006 20:34 schreef Blommie-Junior het volgende:
Tijdens het WK altijd onder de samenvatting van de wedstrijden. Met: ''Ich wil da sein''
Iemand... vast wel!
Enigma.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:05 schreef PAA-053 het volgende:
2) En, titels van artiesten die dezelfde muziek maken als ERA, maar dan zonder de gitaren. Blijft over de zang, kerkelijke koren-stijl. Welke artiesten maken dat soort muziek?
André Hazes - 'n Vriend?quote:3) Kroegennummer, weet niets van melodie en tekst maar na een regel brult iedereen uit volle borst:
"HOER!"
Iemand?
dat denk ik ook... ff checken.. Thnxxquote:Op maandag 17 juli 2006 20:48 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Hehe, die is denk ik al vaker voorbijgekomen: Wir Sind Helden - Wenn Es Passiert![]()
Ja dat is het, thanx. Haha wat kun je een nummer krom horen als je aan het werk bent tussen al die herriequote:Op maandag 17 juli 2006 20:47 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
KT Tunstall - Suddenly I see denk ik
Rosemarys sons - Shinequote:Op maandag 17 juli 2006 21:08 schreef Smeich het volgende:
ok, een paar jaar geleden had Ilse de Lange een nummer samen met een (Nederlandse rock?) band (niet Kane).. wie kan me vertellen wie dat waren en het nummer?
Weinig, maar bedanktquote:Op maandag 17 juli 2006 20:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Het is panic at the disco, misschien helpt dat al met je zoektocht?
Die eerste is superquote:
Het publiek zingt het meestal mee, het zit niet in de plaat zelf.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:35 schreef PAA-053 het volgende:
Die eerste is super![]()
Dat nummer, lijkt er wel erg op. Dat HOER zou dan middenin het refrein komen, 2X. Misschien een kroegenmix, of wordt het uberhaupt niet gezongen?
Als je me verder kunt helpen dan heel graag, en al bedankt voor je moeite
Gaat het zoiets als: ''Hielp ik je daarom uit de goot... uit de goot kutHOER!''quote:Op maandag 17 juli 2006 20:05 schreef PAA-053 het volgende:
3) Kroegennummer, weet niets van melodie en tekst maar na een regel brult iedereen uit volle borst:
"HOER!"
Iemand?
Niemand een idee?quote:Op zondag 16 juli 2006 13:15 schreef rustig het volgende:
Hello!
Ik ben op zoek naar een nummer! (jawel) waarvan duidelijk is dat het blues is.
Gehoord op de radio en ik heb het met mn mobiel opgenomen.
Het is een klein stukje maar misschien herkent iemand het?
Hier te beluisteren: http://www.filefactory.com/?ce3e11
(tis .3gp dus moet met quicktime)
Bij voorbaat veel dank!![]()
Hoi Daan,quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:33 schreef rustig het volgende:
Niemand een idee?
Wil het zo graag weten maar kan het nergens te weten komen!
Het stukje is hier te vinden: http://www.filefactory.com/?ce3e11
Nogmaals, dank alvast!
en heb het zelf al gevondenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:56 schreef Arti het volgende:
Ik zoek een nummer wat een maand geleden regelmatig op Curacao werd gedraaid met een sample van Calabria van Rune en daar werd dan ook nog in het papiaments bij gezongen.
Kraftwerk - Autobahn.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 05:14 schreef Sebasser het volgende:
een liedje, waarin best veel verschillende dingen voorbij komen.
het was een lang liedje dacht ik wel.
en steeds iets met autobahn..
van een duitse band dacht ik, heleboel jaartjes terug..
Weet iemand welk nummer dat is ?
Hoi dvr,quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:08 schreef dvr het volgende:
[..]
Hoi Daan,
't Klinkt als iets van Booker T. & the MG's, een band uit de jaren 60-70 die o.a. Wilson Pickett en Otis Redding begeleid heeft maar ook allerlei instrumentale soloplaten heeft uitgebracht. Luister op www.allmusic.com eens naar stukken van hun eerste plaat, Green Onions - ik denk dat je daarmee erg in de buurt komt.
Kon je op de site van dat radiostation trouwens geen playlists bekijken?
Ja ongeveer wel, dan is het hem toch wel hequote:Op maandag 17 juli 2006 23:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Gaat het zoiets als: ''Hielp ik je daarom uit de goot... uit de goot kutHOER!''
Zo heb ik de versie wel eens gehoord.
'Lying Is The Most Fun A Girl Can Have Without Taking Her Clothes Off'quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:38 schreef PAA-053 het volgende:
Hoe heet het nieuwe nummer van Panic! at the Disco?
Kan iemand me hier nog mee helpen?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:38 schreef crossover het volgende:
Welk nummer van (de) Dandy Warhols zit een trompet of ander blaasinstrument in op het begin?
Weet iemand het?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zoek dat liedje van de Martini reclame. Heb al op Ster.nl gekeken maar daar staat 'ie niet
Dank jequote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:09 schreef MissLuna het volgende:
The Darkman - Illegale. Tof nummer wel.
Zit er ook een (akoestische) gitaar bij? Dan zou het misschien "All the Money or the Simple Life Honey" kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:49 schreef crossover het volgende:
[...]
Welk nummer van (de) Dandy Warhols zit een trompet of ander blaasinstrument in op het begin?
[...]
Kan iemand me hier nog mee helpen?
Het is niet Godless volgensmij..
Yeaaah dat is em!!!!!! Bedankt!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:21 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Zit er ook een (akoestische) gitaar bij? Dan zou het misschien "All the Money or the Simple Life Honey" kunnen zijn.
Nelly furtado - Promiscuousquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
enig idee wat de titel is dit 't (belachelijke tmfgehalte) nummer
.. mysterious girl ....
.. mysterious boy, I already know ...
en nee, NIET peter andre
650 Brand Bier reclame: Morcheeba - Wonders Never Ceasequote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:51 schreef AgLarrr het volgende:
Whoeeeelp, ik zoek:
Nummer van Gotan Project: De clip draait om een donkerharige dame in een rode jurk, die een tango dansend paar bekijkt.
Brand (bier) reclame: "What we've been trough, bringsm y soul so close to you" of zoiets..
die zocht ik dus! fantastischquote:Op maandag 17 juli 2006 17:49 schreef MissLuna het volgende:
[..]
M'n zusje is ook net terug uit Turkije en zij vertelde dat Basshunter - Boten Anna daar helemaal grijs werd gedraaid. Misschien is dat hem?
ameno, van eraquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:36 schreef chilipenn het volgende:
PLEASE hELP,
We zoeken hier al een paar dagen met een man of 4 een nummer dat erg bombastisch begint en de woorden ( fonetisch) anema en domina erin heeft. het heeft een beetje weg van carmina burana maar is t zeker niet, wel opera ( achtig) wie helpt me?? volgens mij wordt het ook vaak in filmmuziek gebruikt als erg spectaculair....
wie helpt me???
Gotan Project - diferentequote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:51 schreef AgLarrr het volgende:
Whoeeeelp, ik zoek:
Nummer van Gotan Project: De clip draait om een donkerharige dame in een rode jurk, die een tango dansend paar bekijkt.
Brand (bier) reclame: "What we've been trough, bringsm y soul so close to you" of zoiets..
Een tenenkrommende cover van Marvin Gaye's What's Going On (uitgebracht als All Stars Tribute).quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:59 schreef denthemen het volgende:
ik zoek een nummer, het is een nummer net als we are the world, veel artiesten, alleen dan moderner, met Britney spears en justim timberlake en zo, voor het goede doel was het, weet iemand de naam?
Band Aid II ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:59 schreef denthemen het volgende:
ik zoek een nummer, het is een nummer net als we are the world, veel artiesten, alleen dan moderner, met Britney spears en justim timberlake en zo, voor het goede doel was het, weet iemand de naam?
Nope dat is hem volgens mij niet. Het is een stuk rustiger. (ja of ik luister weer ns niet goedquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:36 schreef crossover het volgende:
Rooftops van Lostprophets denk ik! Ik heb die clip maar 1 keer voorbij zien flitsen dus ik weet het niet zeker, maar dat is iig de nieuwe single van Lp, en wordt wel eens gedraaid op TMF
Blur - Girls & Boys?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:57 schreef Koepert het volgende:
Nope dat is hem volgens mij niet. Het is een stuk rustiger. (ja of ik luister weer ns niet goedclips beinvloeden bij mij nog wel eens hoe een nummer klinkt
)
Stukje tekst is:
"<iets> Boys and <iets><iets> Girls oid "
k weet t ; klein stukjeMaar ze herhalen het wel vaak.
![]()
niemand die me kan helpen ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:42 schreef Romie het volgende:
gezocht!
het naam van de liedje die op de achtergrond speelt van het kenzo l'eau pourhomme/pourfemme reclame.
ik verstond alleen deze gedeelte: " time to give roses .... " ofzoiets
Xzibit - Paparazzi, bedoel je.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:36 schreef bbtb77 het volgende:
Help! Ik zoek hedendaagse nummers (rock, hiphop, dance etc.) met samples of thema's uit de klassieke muziek (zoals dat ene rap-nummer met dat deuntje van Beethoven)
Nope dat is m ook nietquote:
Niet helemaal, maar wellicht toch interessant: Enigma - Sadenessquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:52 schreef bbtb77 het volgende:
Muchos gracias!
Ken je er nog meer, zou me ontzettend helpen.
Zoek even naar The Rapsody Overture, een heel album met een crossover van klassiek en hiphop. Onder andere met het hele bekende en prachtige The Rapsody feat. Warren G & Sissel - Prince Igor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:36 schreef bbtb77 het volgende:
Help! Ik zoek hedendaagse nummers (rock, hiphop, dance etc.) met samples of thema's uit de klassieke muziek (zoals dat ene rap-nummer met dat deuntje van Beethoven)
Outwork feat. Mr Gee - Electroquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:52 schreef Blommie-Junior het volgende:
Zojuist was op Slam fm een dansnummer waar een mannenstem zingt: ''electro makes you feel fine'' iemand enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |