Merci grande OldJellerquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Kansas - Dust in the wind
Art Garfunkel - Bright eyes
Knappe mix, 1 nummer kan ik je al verklappen: Q-ic & Ghost - Desire (Go Higher)... De rest ken ik spijtig genoeg niet...quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:36 schreef Camickaeze het volgende:
Beste iedereen,
Ik ben op zoek naar het nummer/de nummers die in dit filmpje (Technogirl) word gedraaid.. Iemand enig idee of dit 1 nummer is of meerdere nummers??
Alvast bedankt!!![]()
Volgens mij is het een stukje van de liveset van Bam Bam @ In Qontrol 2005.quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:36 schreef Camickaeze het volgende:
Beste iedereen,
Ik ben op zoek naar het nummer/de nummers die in dit filmpje (Technogirl) word gedraaid.. Iemand enig idee of dit 1 nummer is of meerdere nummers??
Alvast bedankt!!![]()
Neem aan dat je het dan ook op deze website bent tegengekomen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:34 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Volgens mij is het een stukje van de liveset van Bam Bam @ In Qontrol 2005.
Eigenlijk niet. Ik heb deze set zelf en herkende de stijl meteen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:47 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Neem aan dat je het dan ook op deze website bent tegengekomen?
http://www.wijfzonderlijf.be/fun/index.asp?par=f_post&ID=2514&y=2006&m=6&d=20
en is het een ballad? rocknummer? popnummer? gezongen door man? vrouw? kind? dat moet je je dan toch nog wel kunnen herinneren?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:45 schreef Renate_Tumm het volgende:
Ik zoek een nummer dat twee jaar terug (denk ik) een hit(je) was in Duitsland. Ik weet geen titel of artiest, alleen dat er in het refrein steeds "du bist mein..." gezongen werd en dat de clip een opname van een balletdanseres op een podium was. Bvd.
Heb wel de tekst kunnen vinden op een Roemeense site.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:32 schreef Blackletter het volgende:
[..]
jeps op het topic "wat wordt dé zomerhit van 2006?" wordt regelmatig over dit nummer gepraat, zoals bijvoorbeeld hier. dus dan ga ik er wel van uit dat het van akcent is
Put your hands up for Detroit gok ik zomaarquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:48 schreef Manono het volgende:
Ik zoek een nummer wat nu een hit is, het is een upbeat feestnummer, met een drumritme van die Carraibische metalen percussie dingen, de aanzet zoiets gaat:
teng teng terrerreng tedeng teng terrerreng
Beetje in de sfeer van Fishbowl (I wanna see the sunlight on your face) en Bob Sinclair
Tekst is heel simpel maar kan me ff niet herinneren, ik geloof iets van put your hands up
niemand???quote:Op maandag 10 juli 2006 15:33 schreef suuzepluus het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje dat ik ken van vakantie. graag wil ik de titel en/of artiest.
Het is een spaans nummer. hier 2 korte filmpjes, waar je de muziek op hoort.
Nee ik ben het niet op de film![]()
http://video.tinypic.com/player.php?v=1zh1c02
http://video.tinypic.com/player.php?v=1zh1fcx
als je niet de titel weet, maar wel duidelijk woorden herkent ofzo, graag ook reageren.
alvast bedankt, ik hoop dat iemand me kan helpen.
Was ook mijn eerste ingeving, maar om dat nou Caribisch te noemen?!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:40 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Put your hands up for Detroit gok ik zomaar![]()
Yves la rock-Zookey (Lift you leg up)quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:48 schreef Manono het volgende:
Ik zoek een nummer wat nu een hit is, het is een upbeat feestnummer, met een drumritme van die Carraibische metalen percussie dingen, de aanzet zoiets gaat:
teng teng terrerreng tedeng teng terrerreng
Beetje in de sfeer van Fishbowl (I wanna see the sunlight on your face) en Bob Sinclair
Tekst is heel simpel maar kan me ff niet herinneren, ik geloof iets van put your hands up
The Good Men- Give it upquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:22 schreef Flurry het volgende:
Ik zoek een nummer dat in (volgens mij - het kan een jaartje eerder of later zijn) 1993 een hit was. Het is een dance/house track en het begint met een ritme met een heleboel trommels... ik hoor het begin gewoon in m'n hoofd, maar heb geen idee meer hoe het heette en hoe het verder gaat![]()
yesss!! dank je!quote:
Iets meer info?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:13 schreef Mathijz het volgende:
Ik zoek een nummer dat net voor 8 uur werd gedraaid op city FM. Nummer krijgt eerst een aankondiging (live versie denk) en bestaat voornamelijk uit syntesizer en bas. De act bestaat uit 2 personen, ik dacht een peter? en nog een helemaal onbekende naam.
Mecano - Hijo De La Lunaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:15 schreef Invert het volgende:
he ik zoek een heel oud nummer, dat gisteren rond AM 11:50 op skyradio werd gedraaid. op hun eigen playlist kan je maar 1 uur voor- of achteruit kijken dat schiet niet op. het is een beetje spaanstalig nummer dat word gezongen door een vrouw. klinkt een beetje zigeuner achtig. ik zag nog op de autoradio kruma staan ofzo maar ik heb geen idee of dat verband had met het liedje![]()
Ik zet er een biertje op dat het Emerson, Lake & Palmer - Peter Gunn is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:13 schreef Mathijz het volgende:
Ik zoek een nummer dat net voor 8 uur werd gedraaid op city FM. Nummer krijgt eerst een aankondiging (live versie denk) en bestaat voornamelijk uit syntesizer en bas. De act bestaat uit 2 personen, ik dacht een peter? en nog een helemaal onbekende naam.
Kaoma ipv Kruma misschien met de Lambada?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:15 schreef Invert het volgende:
he ik zoek een heel oud nummer, dat gisteren rond AM 11:50 op skyradio werd gedraaid. op hun eigen playlist kan je maar 1 uur voor- of achteruit kijken dat schiet niet op. het is een beetje spaanstalig nummer dat word gezongen door een vrouw. klinkt een beetje zigeuner achtig. ik zag nog op de autoradio kruma staan ofzo maar ik heb geen idee of dat verband had met het liedje![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Emerson, Lake & Palmer - Peter Gunn Theme
Het was ballad-achtig, maar niet heel erg triest. Het werd gezongen door een man, dat is alles wat ik nog weet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:59 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
en is het een ballad? rocknummer? popnummer? gezongen door man? vrouw? kind? dat moet je je dan toch nog wel kunnen herinneren?
Emmerson, Lake and Palmer - Peter Gunn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:13 schreef Mathijz het volgende:
Niemand een idee?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:48 schreef matthendriks het volgende:
Hallauw,
Weet iemand hoe het liedje heet waarop een aantal astronauten de ruimte ingaan?
Op het einde landen ze op een 'planeet' en zien ze de restanten van onze bewoonde wereld (ik geloof Londen)...
De setting alleen al vond ik erg mooi!
Kun je iets meer zeggen over de muziek, zang ed? Ik kijk namelijk nooit naar de muziek zenders iets te veel sms pulp in beeld IMHO.quote:
In Muse - Sing for Absolution gaan ze ook naar de ruimte in een ruimteschip, maar ik heb het einde van die clip nooit gezien omdat ik hem altijd afzet omdat ik het zo'n kutnummer vind...quote:
John Frusciante, hij heeft solo ook nummers dacht ikquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:31 schreef Kinz het volgende:
Ik zoek het nummer dat de gitarist van The Red Hot Chilli Peppers solo deed bij hun optreden op Pinkpop dit jaar. Iemand een idee?
jap, dat wist ik.. maar nu de titel nogquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:35 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
John Frusciante, hij heeft solo ook nummers dacht ik
Ja, maar jij kan spieken want je hebt de singlequote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:13 schreef Gambolputty het volgende:
Emerson, Lake & Palmer - Peter Gunn Theme
Ja, ik heb de single er nog even bijgehaald, en daar staat Peter Gunn op, nergens een theme te bekennen. Dus proost.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:04 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja, maar jij kan spieken want je hebt de single![]()
Het biertje is al op, trouwens![]()
dank jequote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik zet er een biertje op dat het Emerson, Lake & Palmer - Peter Gunn is.
Too Sexy van Right Said Fredquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:33 schreef Sebasser het volgende:
Die 2 broer's (toch ?)
Met to sexy for my shirt, ect.
iedereen kent het wel.
Weet iemand de naam van het liedje ?
En dus ook van hoe hun heten
Celine Dion - Immortality?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:16 schreef suuzepluus het volgende:
ik zoek de titel van het liedje waar dit in voorkomt:
"... now i must follow on the road that lies ahead........ no i'm so lonely...." ofzo...
langzaam nummer.... denk ook al een beetje oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |