Weinig, maar bedanktquote:Op maandag 17 juli 2006 20:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Het is panic at the disco, misschien helpt dat al met je zoektocht?
Die eerste is superquote:
Het publiek zingt het meestal mee, het zit niet in de plaat zelf.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:35 schreef PAA-053 het volgende:
Die eerste is super![]()
Dat nummer, lijkt er wel erg op. Dat HOER zou dan middenin het refrein komen, 2X. Misschien een kroegenmix, of wordt het uberhaupt niet gezongen?
Als je me verder kunt helpen dan heel graag, en al bedankt voor je moeite
Gaat het zoiets als: ''Hielp ik je daarom uit de goot... uit de goot kutHOER!''quote:Op maandag 17 juli 2006 20:05 schreef PAA-053 het volgende:
3) Kroegennummer, weet niets van melodie en tekst maar na een regel brult iedereen uit volle borst:
"HOER!"
Iemand?
Niemand een idee?quote:Op zondag 16 juli 2006 13:15 schreef rustig het volgende:
Hello!
Ik ben op zoek naar een nummer! (jawel) waarvan duidelijk is dat het blues is.
Gehoord op de radio en ik heb het met mn mobiel opgenomen.
Het is een klein stukje maar misschien herkent iemand het?
Hier te beluisteren: http://www.filefactory.com/?ce3e11
(tis .3gp dus moet met quicktime)
Bij voorbaat veel dank!![]()
Hoi Daan,quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:33 schreef rustig het volgende:
Niemand een idee?
Wil het zo graag weten maar kan het nergens te weten komen!
Het stukje is hier te vinden: http://www.filefactory.com/?ce3e11
Nogmaals, dank alvast!
en heb het zelf al gevondenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:56 schreef Arti het volgende:
Ik zoek een nummer wat een maand geleden regelmatig op Curacao werd gedraaid met een sample van Calabria van Rune en daar werd dan ook nog in het papiaments bij gezongen.
Kraftwerk - Autobahn.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 05:14 schreef Sebasser het volgende:
een liedje, waarin best veel verschillende dingen voorbij komen.
het was een lang liedje dacht ik wel.
en steeds iets met autobahn..
van een duitse band dacht ik, heleboel jaartjes terug..
Weet iemand welk nummer dat is ?
Hoi dvr,quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:08 schreef dvr het volgende:
[..]
Hoi Daan,
't Klinkt als iets van Booker T. & the MG's, een band uit de jaren 60-70 die o.a. Wilson Pickett en Otis Redding begeleid heeft maar ook allerlei instrumentale soloplaten heeft uitgebracht. Luister op www.allmusic.com eens naar stukken van hun eerste plaat, Green Onions - ik denk dat je daarmee erg in de buurt komt.
Kon je op de site van dat radiostation trouwens geen playlists bekijken?
Ja ongeveer wel, dan is het hem toch wel hequote:Op maandag 17 juli 2006 23:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Gaat het zoiets als: ''Hielp ik je daarom uit de goot... uit de goot kutHOER!''
Zo heb ik de versie wel eens gehoord.
'Lying Is The Most Fun A Girl Can Have Without Taking Her Clothes Off'quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:38 schreef PAA-053 het volgende:
Hoe heet het nieuwe nummer van Panic! at the Disco?
Kan iemand me hier nog mee helpen?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:38 schreef crossover het volgende:
Welk nummer van (de) Dandy Warhols zit een trompet of ander blaasinstrument in op het begin?
Weet iemand het?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zoek dat liedje van de Martini reclame. Heb al op Ster.nl gekeken maar daar staat 'ie niet
Dank jequote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:09 schreef MissLuna het volgende:
The Darkman - Illegale. Tof nummer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |