Ja ongeveer wel, dan is het hem toch wel hequote:Op maandag 17 juli 2006 23:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Gaat het zoiets als: ''Hielp ik je daarom uit de goot... uit de goot kutHOER!''
Zo heb ik de versie wel eens gehoord.
'Lying Is The Most Fun A Girl Can Have Without Taking Her Clothes Off'quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:38 schreef PAA-053 het volgende:
Hoe heet het nieuwe nummer van Panic! at the Disco?
Kan iemand me hier nog mee helpen?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:38 schreef crossover het volgende:
Welk nummer van (de) Dandy Warhols zit een trompet of ander blaasinstrument in op het begin?
Weet iemand het?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zoek dat liedje van de Martini reclame. Heb al op Ster.nl gekeken maar daar staat 'ie niet
Dank jequote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:09 schreef MissLuna het volgende:
The Darkman - Illegale. Tof nummer wel.
Zit er ook een (akoestische) gitaar bij? Dan zou het misschien "All the Money or the Simple Life Honey" kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:49 schreef crossover het volgende:
[...]
Welk nummer van (de) Dandy Warhols zit een trompet of ander blaasinstrument in op het begin?
[...]
Kan iemand me hier nog mee helpen?
Het is niet Godless volgensmij..
Yeaaah dat is em!!!!!! Bedankt!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:21 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Zit er ook een (akoestische) gitaar bij? Dan zou het misschien "All the Money or the Simple Life Honey" kunnen zijn.
Nelly furtado - Promiscuousquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
enig idee wat de titel is dit 't (belachelijke tmfgehalte) nummer
.. mysterious girl ....
.. mysterious boy, I already know ...
en nee, NIET peter andre
650 Brand Bier reclame: Morcheeba - Wonders Never Ceasequote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:51 schreef AgLarrr het volgende:
Whoeeeelp, ik zoek:
Nummer van Gotan Project: De clip draait om een donkerharige dame in een rode jurk, die een tango dansend paar bekijkt.
Brand (bier) reclame: "What we've been trough, bringsm y soul so close to you" of zoiets..
die zocht ik dus! fantastischquote:Op maandag 17 juli 2006 17:49 schreef MissLuna het volgende:
[..]
M'n zusje is ook net terug uit Turkije en zij vertelde dat Basshunter - Boten Anna daar helemaal grijs werd gedraaid. Misschien is dat hem?
ameno, van eraquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:36 schreef chilipenn het volgende:
PLEASE hELP,
We zoeken hier al een paar dagen met een man of 4 een nummer dat erg bombastisch begint en de woorden ( fonetisch) anema en domina erin heeft. het heeft een beetje weg van carmina burana maar is t zeker niet, wel opera ( achtig) wie helpt me?? volgens mij wordt het ook vaak in filmmuziek gebruikt als erg spectaculair....
wie helpt me???
Gotan Project - diferentequote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:51 schreef AgLarrr het volgende:
Whoeeeelp, ik zoek:
Nummer van Gotan Project: De clip draait om een donkerharige dame in een rode jurk, die een tango dansend paar bekijkt.
Brand (bier) reclame: "What we've been trough, bringsm y soul so close to you" of zoiets..
Een tenenkrommende cover van Marvin Gaye's What's Going On (uitgebracht als All Stars Tribute).quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:59 schreef denthemen het volgende:
ik zoek een nummer, het is een nummer net als we are the world, veel artiesten, alleen dan moderner, met Britney spears en justim timberlake en zo, voor het goede doel was het, weet iemand de naam?
Band Aid II ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:59 schreef denthemen het volgende:
ik zoek een nummer, het is een nummer net als we are the world, veel artiesten, alleen dan moderner, met Britney spears en justim timberlake en zo, voor het goede doel was het, weet iemand de naam?
Nope dat is hem volgens mij niet. Het is een stuk rustiger. (ja of ik luister weer ns niet goedquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:36 schreef crossover het volgende:
Rooftops van Lostprophets denk ik! Ik heb die clip maar 1 keer voorbij zien flitsen dus ik weet het niet zeker, maar dat is iig de nieuwe single van Lp, en wordt wel eens gedraaid op TMF
Blur - Girls & Boys?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:57 schreef Koepert het volgende:
Nope dat is hem volgens mij niet. Het is een stuk rustiger. (ja of ik luister weer ns niet goedclips beinvloeden bij mij nog wel eens hoe een nummer klinkt
)
Stukje tekst is:
"<iets> Boys and <iets><iets> Girls oid "
k weet t ; klein stukjeMaar ze herhalen het wel vaak.
![]()
niemand die me kan helpen ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:42 schreef Romie het volgende:
gezocht!
het naam van de liedje die op de achtergrond speelt van het kenzo l'eau pourhomme/pourfemme reclame.
ik verstond alleen deze gedeelte: " time to give roses .... " ofzoiets
Xzibit - Paparazzi, bedoel je.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:36 schreef bbtb77 het volgende:
Help! Ik zoek hedendaagse nummers (rock, hiphop, dance etc.) met samples of thema's uit de klassieke muziek (zoals dat ene rap-nummer met dat deuntje van Beethoven)
Nope dat is m ook nietquote:
Niet helemaal, maar wellicht toch interessant: Enigma - Sadenessquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:52 schreef bbtb77 het volgende:
Muchos gracias!
Ken je er nog meer, zou me ontzettend helpen.
Zoek even naar The Rapsody Overture, een heel album met een crossover van klassiek en hiphop. Onder andere met het hele bekende en prachtige The Rapsody feat. Warren G & Sissel - Prince Igor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:36 schreef bbtb77 het volgende:
Help! Ik zoek hedendaagse nummers (rock, hiphop, dance etc.) met samples of thema's uit de klassieke muziek (zoals dat ene rap-nummer met dat deuntje van Beethoven)
Outwork feat. Mr Gee - Electroquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:52 schreef Blommie-Junior het volgende:
Zojuist was op Slam fm een dansnummer waar een mannenstem zingt: ''electro makes you feel fine'' iemand enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |