Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Routine en Temporarily Expendable zijn gaaf.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:52 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik heb er echt een hele meuk gedownload maar tering wat valt het gros tegen van die band zeg.Sorry dat ik het zeg maar heb van al die nummers er maar 1tje op mn schijf laten staan.
Kut is dat toch dat sommige bands alleen een paar goeie nummers maken en dan denken van naja laten we voor de rest gewoon lekker KEI-HARD ZUIGEN we hebben de buit toch al binnen.
Was met garbage ook zo, 1 goed album en de rest alle 13 kut.
White Stripes - Seven Nation Armyquote:Op zondag 9 juli 2006 23:33 schreef JeroenV het volgende:
Ik zoek een nummer naar aanleiding van het WK.
Voor de wedstrijd begon werd er volgens mij bij elke wedstrijd een nummer gezongen, door de supporters. Met een simpel maar aanstekelijk deuntje. En nu de Italianen gewonnen hadden zongen ze het weer... Je hoorde het echt vaak. En ik wil weten waar het vandaan komt, een nummer ofzo?
Het is alleen maar oh o-o-oh oh oh oh... En nee, het is niet Melrose - O.
Wir Sind Helden - Wenn Es Passiertquote:Op zondag 9 juli 2006 23:43 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek het nummer van de compilatie van de WK-goals die NU op Ned 2 is.
Nee, kijk even naar de tijd van mijn vorige post.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:04 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wir Sind Helden - Wenn Es Passiert
Dat Franse nummer van die Wanadoo reclame?
Dankquote:Op maandag 10 juli 2006 00:10 schreef Jaytonism het volgende:
Franse nummer is overigens Michel Fugain - Une Belle Histoire.
Maak er Pakito van.quote:Op maandag 10 juli 2006 04:20 schreef Refragmental het volgende:
volgens een vriend van me moest ik zoeken op "Pacito"
De tekst is van 2Pac - Fight Musicquote:Op maandag 10 juli 2006 11:21 schreef flapdrolletje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EpG4AHlZrL4&search=Materazzi
Heeft iemand enig idee hoe dat eerste nummer heet van tupac?
Alvast bedankt.![]()
Dank je!quote:Op maandag 10 juli 2006 11:32 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
De tekst is van 2Pac - Fight Music
De beat is van Nas - Hate me now
de eerste paar albums zijn erg goed, nadat DNA wegging werden ze meer standaard rock helaas.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Routine en Temporarily Expendable zijn gaaf.
Lee Cabrera feat. Alex cartana - Shake itquote:Op maandag 10 juli 2006 12:27 schreef EsDe het volgende:
ik zoek zo'n nummer aarin je zo'n chick hoort 'Just move a little closer, la la laa... *nog meer tekst*'...
beetje dance-achtig, klein beetje latin ook... werd gister nog gedraaid op Caz..
iemand een idee?
Nummer stond een tijdje terug in de hitparade, hoorde hem vandaag terug in een remix.. nu kan ik me de titel noch de artiest voor de geest halen...
Als iemand het weet:![]()
Talk Talk heeft een album "History Revisted" met alleen maar mixen van de oude hits. Van Such A Shame is er de Gary Miller remix.quote:Op maandag 10 juli 2006 04:20 schreef Refragmental het volgende:
Ik zoek een nieuwe remix van "Talk Talk - Such a Shame". Deze komt regelmatig voorbij op X-Fm. Klink best goed!
Dat is hem, thanksquote:Op maandag 10 juli 2006 13:28 schreef c0ne het volgende:
[..]
Lee Cabrera feat. Alex cartana - Shake it
Outwork ft Mr. Gee - Elektro (Cube Guys mix).quote:Op maandag 10 juli 2006 12:13 schreef Narkie het volgende:
hoe heet dat liedje van 538 die ze gebruiken in (ik dacht) de dance department reclame van 8 juli. Da n zegt de stem zing met me mee en dan krijg je een soort van pa pa pampam padapam.
Alvast bedankt.
Hampenberg - Ducktoy.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:22 schreef BaggerUser het volgende:
hoi hoi, ik zoek dat nummer dat gemaakt was met die piepgeluiden van badeendjes..
was een paar jaar geleden redelijk in
was een beetje dance nummer
iemand ?
Ik ken de reclame niet maar voor dergelijke verzoeken kun je altijd kijken op www.ster.nl en dan bij ''muziek'' kijken, daar is een uitgebreide zoekmachine mbt tvreclames...quote:Op maandag 10 juli 2006 18:31 schreef Oxymoron het volgende:
Ik zoek: de muziek van de Fortis reclame met het oude mevrouwtje erin.
Maria Mena - Just Hold Mequote:Op maandag 10 juli 2006 22:20 schreef realbase het volgende:
Op RTL5 is steeds een reclame waarin ze promo maken voor o.a. de film " threesome"
Tijdens die reclame wordt een nummer gedraaid waar een vrouw in zingt.
Iemand enig idee welk nummer dat is ? ( twas net 3 mins geleden nog op tv)
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:43 schreef splendor het volgende:
Vanavond of ergens in de namiddag op royaal FM (staat op het werk standaard aan) hoorde ik een remix van Marco Borsato's De Bestemming, heeft iemand enig idee hoe dit nummer heet? Bij voorbaad dank uiteraard.
Bedankt.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hier kun je klikken naar een sample (klik op 'Begin hier', ga naar Inhoudsopgave > Ferry Corsten > rechtsonder op Play)
Marco Borsato - De Bestemming (Ferry Corsten remix) btw
ook verschenen op die cd van 'De muziek 10-daagse'...quote:Op maandag 10 juli 2006 22:57 schreef splendor het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Het klonk ook erg danceachtig dus ik had wel zoiets verwacht ja.
tot 3.37 of zo is in ieder geval een versie van Oh Fortuna uit de Carmina Burana.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:46 schreef Koepert het volgende:
[url=http://video.google.com/videoplay?docid=-1488494903422202558&q=zidane[].....:')[/url]
Oh wijze musicale fokkers. Welke nummers zitten er onder deze compilatie van Zizou
=edit= nou ja deze link dus. maar hij wil niet blauw worden
Het nummer heet Per Lei, van een Italiaanse zanger, maar weet even niet meer wie dat was . . .quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:32 schreef Cutebutpsycho het volgende:
'T zal vast ook wel elders op internet te vinden zijn, maar heb hem tot nu toe niet kunnen vinden, en ben een beetje lui vandaag.. Ben opzoek naar de originele Italiaanse versie van het nummer waarop Paul de Leeuw het nummer "Voorbij" gezongen heeft..
Weet iemand welke dat geweest is?
Thanks.
Neeee dat zou een deceptie zijn!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Het nummer heet Per Lei, van een Italiaanse zanger, maar weet even niet meer wie dat was . . .
Andrea Bocelli????????
Het is Ricardo Cocciante.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:40 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Neeee dat zou een deceptie zijn!!(Heeft hij het niet gewoon ook gecovered?? )Niks tegen Andrea maar laat het zon ouwe italiaan met meer statige stem zijn
quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:43 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Dankje. Margeritha dan ook geloof ik.
1 2 3 | Music/Text: Richard Cocciante, M. Luberti, Leo Driessen, Han Kooreneef Producer: John Ewbank |
Chumbawumba - I get knocked down?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:16 schreef Julien het volgende:
Ik zoek de wk-song van 1998 het ging iets met "i got no town"
Chumbawamba - Tubthumpingquote:
Pissing the night away.quote:
Nee, 't is de beschrijving van een nummer dat ik zoek.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:42 schreef fredDK het volgende:
Ik neem aan dat het tegen mij is, Ovidius?Het is geloof ik techno (al weet ik het verschil niet echt), en het refrein is trompetmuziek. En voor zover ik weet is het de enige met in de video skeletten op trompetten. In het refrein zit geen text en het was +- 10 jaar terug een top 10 hit.
Lene Marlin.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:51 schreef Stansfield het volgende:
En een andere vraag. Hoe heet die zangeres uit noorwegen ook alweer die nu weer een hitje heeft. Met bruin haar.
Volgens mij is die eerste Rihanna-Unfaithful.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:51 schreef Stansfield het volgende:
Was net een liedje op de radio dat ik al vaker gehoord heb maar nooit de zangeres.
Het is een vrouw/meisje en het is gewoon zang en een gitaar en piano ofzo eronder vrij rustig liedje dus. En een zin uit het refrein is:
"I don't wanna hurt you anymore"
En een andere vraag. Hoe heet die zangeres uit noorwegen ook alweer die nu weer een hitje heeft. Met bruin haar.
Maria Menaquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:51 schreef Stansfield het volgende:
Klopt, tnxquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Volgens mij is die eerste Rihanna-Unfaithful.
The Moon - Blow The Speakersquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:34 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een beetje een club nummer, iets als van Fedde le Grand - Put your hands..
Er zijn geen vocals in het nummer behalve 'Blow, blow, blow your speakers..'
Ik dacht eerst dat het van Don Diablo was, maar die heeft iets met beatkidz ofzo, en het is in ieder geval niet met vocals (dus zang) dus dat is het niet.
Iemand?![]()
Nee..quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
The Moon - Blow The Speakers
Het lijkt precies op Don Diablo, is het niet een of andere remix?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee..
Het is een redelijk recent nummer.![]()
Eric Prydz - Call On Mequote:Op woensdag 12 juli 2006 12:38 schreef Useless_User het volgende:
Ik zoek een nummer van Gigi D'agostino.
In de clip zitten ze in een sportzaal oefeningen voor te doen.
Super (1,2,3) ... misschienquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:38 schreef Useless_User het volgende:
Ik zoek een nummer van Gigi D'agostino.
In de clip zitten ze in een sportzaal oefeningen voor te doen.
Oke bedankt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:28 schreef Walvisje het volgende:
Village People - YMCA
http://www.youtube.com/watch?v=30obH-NiJes
Dance twee?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:16 schreef anisubs het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer dat als refrein iets van:' Dance twee aha aha, I like it aha, aha.
Weet je zeker dat het een liedje van Akcent is? Er wordt totaal niet over gesproken op de site van de groep.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:54 schreef Blackletter het volgende:
ik zoek het nummer french kiss van akcent op internet, maar kan het nergens vinden, weet iemand waar ik de clip kan vinden?
jeps op het topic "wat wordt dé zomerhit van 2006?" wordt regelmatig over dit nummer gepraat, zoals bijvoorbeeld hier. dus dan ga ik er wel van uit dat het van akcent isquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:27 schreef Walvisje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een liedje van Akcent is? Er wordt totaal niet over gesproken op de site van de groep.
Akcent site
Ze staan wel in de tipparade met Jokero : Clipje
Whahaha.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:16 schreef anisubs het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer dat als refrein iets van:' Dance twee aha aha, I like it aha, aha.
Ik ben ook opzoek naar de echte soudtrack van dit http://flowgo.com/index.cfm?action=view&id=4738
niemandquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:54 schreef Blackletter het volgende:
ik zoek het nummer french kiss van akcent op internet, maar kan het nergens vinden, weet iemand waar ik de clip kan vinden?
anyone?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik zoek een dance achtig nummer met een soort kinderstemmen koor die zingt: we're gonna get this party rockin'4 keer achter elkaar.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:32 schreef Blackletter het volgende:
[..]
jeps op het topic "wat wordt dé zomerhit van 2006?" wordt regelmatig over dit nummer gepraat, zoals bijvoorbeeld hier. dus dan ga ik er wel van uit dat het van akcent is
Dat nummer hebben ze nog niet als single uitgebracht volgens mij. Wat ook in het topic waar je naar verwijst wordt gezegd trouwensquote:
een liedje dan in ieder geval, als hun het een leuk nummer vinden moet het toch ergens te vinden zijnquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:54 schreef HV het volgende:
[..]
[..]
Dat nummer hebben ze nog niet als single uitgebracht volgens mij. Wat ook in het topic waar je naar verwijst wordt gezegd trouwens. Lijkt me logisch dat er dan ook nog geen clip is.
Mail me maar. Staat in m'n profiel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:15 schreef Blackletter het volgende:
[..]
een liedje dan in ieder geval, als hun het een leuk nummer vinden moet het toch ergens te vinden zijn
mailen zodat je me het liedje toestuurd? dat hoeft niet dankjequote:Op woensdag 12 juli 2006 19:45 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Mail me maar. Staat in m'n profiel.
Het is waarschijnlijk een remix van Don Diablo feat. Beatkids - Blow...probeer eens de Sidney Samson Remixquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:34 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een beetje een club nummer, iets als van Fedde le Grand - Put your hands..
Er zijn geen vocals in het nummer behalve 'Blow, blow, blow your speakers..'
Ik dacht eerst dat het van Don Diablo was, maar die heeft iets met beatkidz ofzo, en het is in ieder geval niet met vocals (dus zang) dus dat is het niet.
Iemand?![]()
haha jij beantwoordt de vraag die gaat komen vastquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:01 schreef Berkery het volgende:
The Beloved - Sweet Harmony
Ik probeer te minderen met terugvindpostsquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:05 schreef bartrid het volgende:
haha jij beantwoordt de vraag die gaat komen vast
Ja, ik had hem net voordat je het zei gevonden, omdat ik al die nummers drukte en dus ook de remixen!quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk een remix van Don Diablo feat. Beatkids - Blow...probeer eens de Sidney Samson Remix
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:01 schreef Berkery het volgende:
The Beloved - Sweet Harmony
Kansas - Dust in the windquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:22 schreef donroyco het volgende:
* Traag nummer met de tekst 'all we [..]dust in the wind'... (ouder nummer)
* Nog een oud en sloom nummer: ' Bright eyes, [..] like fire' ..
Bvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |