Dat is hem, thanksquote:Op maandag 10 juli 2006 13:28 schreef c0ne het volgende:
[..]
Lee Cabrera feat. Alex cartana - Shake it
Outwork ft Mr. Gee - Elektro (Cube Guys mix).quote:Op maandag 10 juli 2006 12:13 schreef Narkie het volgende:
hoe heet dat liedje van 538 die ze gebruiken in (ik dacht) de dance department reclame van 8 juli. Da n zegt de stem zing met me mee en dan krijg je een soort van pa pa pampam padapam.
Alvast bedankt.
Hampenberg - Ducktoy.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:22 schreef BaggerUser het volgende:
hoi hoi, ik zoek dat nummer dat gemaakt was met die piepgeluiden van badeendjes..
was een paar jaar geleden redelijk in
was een beetje dance nummer
iemand ?
Ik ken de reclame niet maar voor dergelijke verzoeken kun je altijd kijken op www.ster.nl en dan bij ''muziek'' kijken, daar is een uitgebreide zoekmachine mbt tvreclames...quote:Op maandag 10 juli 2006 18:31 schreef Oxymoron het volgende:
Ik zoek: de muziek van de Fortis reclame met het oude mevrouwtje erin.
Maria Mena - Just Hold Mequote:Op maandag 10 juli 2006 22:20 schreef realbase het volgende:
Op RTL5 is steeds een reclame waarin ze promo maken voor o.a. de film " threesome"
Tijdens die reclame wordt een nummer gedraaid waar een vrouw in zingt.
Iemand enig idee welk nummer dat is ? ( twas net 3 mins geleden nog op tv)
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:43 schreef splendor het volgende:
Vanavond of ergens in de namiddag op royaal FM (staat op het werk standaard aan) hoorde ik een remix van Marco Borsato's De Bestemming, heeft iemand enig idee hoe dit nummer heet? Bij voorbaad dank uiteraard.
Bedankt.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hier kun je klikken naar een sample (klik op 'Begin hier', ga naar Inhoudsopgave > Ferry Corsten > rechtsonder op Play)
Marco Borsato - De Bestemming (Ferry Corsten remix) btw
ook verschenen op die cd van 'De muziek 10-daagse'...quote:Op maandag 10 juli 2006 22:57 schreef splendor het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Het klonk ook erg danceachtig dus ik had wel zoiets verwacht ja.
tot 3.37 of zo is in ieder geval een versie van Oh Fortuna uit de Carmina Burana.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:46 schreef Koepert het volgende:
[url=http://video.google.com/videoplay?docid=-1488494903422202558&q=zidane[].....:')[/url]
Oh wijze musicale fokkers. Welke nummers zitten er onder deze compilatie van Zizou
=edit= nou ja deze link dus. maar hij wil niet blauw worden
Het nummer heet Per Lei, van een Italiaanse zanger, maar weet even niet meer wie dat was . . .quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:32 schreef Cutebutpsycho het volgende:
'T zal vast ook wel elders op internet te vinden zijn, maar heb hem tot nu toe niet kunnen vinden, en ben een beetje lui vandaag.. Ben opzoek naar de originele Italiaanse versie van het nummer waarop Paul de Leeuw het nummer "Voorbij" gezongen heeft..
Weet iemand welke dat geweest is?
Thanks.
Neeee dat zou een deceptie zijn!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Het nummer heet Per Lei, van een Italiaanse zanger, maar weet even niet meer wie dat was . . .
Andrea Bocelli????????
Het is Ricardo Cocciante.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:40 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Neeee dat zou een deceptie zijn!!(Heeft hij het niet gewoon ook gecovered?? )Niks tegen Andrea maar laat het zon ouwe italiaan met meer statige stem zijn
quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:43 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Dankje. Margeritha dan ook geloof ik.
1 2 3 | Music/Text: Richard Cocciante, M. Luberti, Leo Driessen, Han Kooreneef Producer: John Ewbank |
Chumbawumba - I get knocked down?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:16 schreef Julien het volgende:
Ik zoek de wk-song van 1998 het ging iets met "i got no town"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |