Hahaquote:Op zondag 9 juli 2006 22:42 schreef Bruce117 het volgende:
En dan morgen te horen krijgen dat je in de Serie C speelt
Feyenoord neemt ze overquote:Op zondag 9 juli 2006 22:42 schreef venomsnake het volgende:
vandaag feesten ze, morgen huilen ze
Zidane liever niet denk ik zoquote:Op zondag 9 juli 2006 22:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil de L'Equipe van morgen wel eens zien.
Hehehequote:Op zondag 9 juli 2006 22:42 schreef venomsnake het volgende:
vandaag feesten ze, morgen huilen ze
mooie revanche in ieder geval.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:42 schreef Bruce117 het volgende:
En dan morgen te horen krijgen dat je in de Serie C speelt
Waaromquote:Op zondag 9 juli 2006 22:42 schreef NJ het volgende:
ITALIË!.
En ik heb even een vraagteken uit de TT vervangen door een uitroepteken!
dit is helemaal niet geweldigquote:Op zondag 9 juli 2006 22:43 schreef Bep het volgende:
Wat moet dat toch een heerlijk gevoel zijn dat winnen
godverdomme!!!!!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:43 schreef Junglebeast het volgende:
Italie WERELD KAMPIOEN!!! YES YES SI SI IS!!!
wiequote:Op zondag 9 juli 2006 22:44 schreef Lippie85 het volgende:
Zou Zizou straks zijn medaille afdoen?
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zo , die trezeguet zorgt even voor de amnestie die zijn juventus straks zal krijgen na deze wereldtitel ...
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:44 schreef Zwansen het volgende:
Ajax kwart, PSV halve finale alweer vergeten.
helaas jaquote:Op zondag 9 juli 2006 22:44 schreef Kerdaben het volgende:
italie heeft dus toch weer gewonnen he
welk complex?quote:
wat een kutzooi, werkelijkquote:Op zondag 9 juli 2006 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
ITALIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zidane rood![]()
![]()
![]()
Ik ben tegen frankrijkquote:Op zondag 9 juli 2006 22:44 schreef Zwansen het volgende:
Raar dat iedereen ineens voor Italie is, zijn we 2000, Ajax kwart, PSV halve finale alweer vergeten.
I second thatquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:45 schreef Lippie85 het volgende:
Eindelijk dat lelijke haar van Camorachinesi eraf
Het was de eerste keer al niet tof hoor.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
.
tyf eens op met dat domme kut gespam van die lelijke kut vlagquote:Op zondag 9 juli 2006 22:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
.
nederland uber allesquote:Op zondag 9 juli 2006 22:46 schreef Nyrem het volgende:
ach, ik vond alle vier de halve-finalisten bagger...
Ik erken dit WK sowieso niet
Die zet Lippie even op zijn mobiele telefoon!quote:
PSV interessert mij niet, 2000 was volgens opgefokte kuthonden de schuld van 'De Joden', en Ajax... ach, wij zijn toch de beste.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:44 schreef Zwansen het volgende:
Raar dat iedereen ineens voor Italie is, zijn we 2000, Ajax kwart, PSV halve finale alweer vergeten.
dieproodquote:
Zo'n feest is het nietquote:Op zondag 9 juli 2006 22:47 schreef pberends het volgende:
Hak dan gelijk die kop van Cameronesi eraf.
eigen schuld dikke bultquote:Op zondag 9 juli 2006 22:48 schreef Zwansen het volgende:
Beste voetballer van de laatste 20 jaar die zo afscheid moet nemen. Niet het Jordaneske afscheid waar ik op had gehoopt.
Nee, dan Ballack 4 jaar geleden.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:47 schreef Bruce117 het volgende:
Tsja Henry daar sta je dan.
Finale Champions League verloren
Finale wereldkampioenschap verloren
Lijkt me wel ja.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:49 schreef Rabieluh het volgende:
Cannavaro nu speler van 't toernooi?
ach, dat is maar een Duitserquote:Op zondag 9 juli 2006 22:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nee, dan Ballack 4 jaar geleden.
2e in de Bundesliga
Finale DFB - Pokal verloren
Finale CL verloren
Finale WK verloren (zonder te mogen meespelen).
4 keer tweede in een seizoen![]()
Ja, in de Tour en op Wimbledon hebben die Fransen wél gewonnenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een ontzettend lullige advertenties die er op de L'Equipe website staan:
[[url=http://xs203.xs.to/xs203/06270/ZidaneEquipe.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
of Ronaldinhoquote:Op zondag 9 juli 2006 22:49 schreef Toad het volgende:
Kunnen we weer lekker verder met de tour....
Dit was in ieder geval niet het WK van Totti....
dat is italiequote:Op zondag 9 juli 2006 22:49 schreef dVTB het volgende:
Wat een anti-climax zeg, dat die kut-Italianen er met de titel vandoor gaan. Vanaf de tweede helft tot aan de laatste minuut van de verlenging was het Frankrijk dat de klok sloeg. Geen Italiaanse aanval te bekennen.
Dat zou best kunnen, misschien is de borstkas van Marco ook wel hardquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:49 schreef Bruce117 het volgende:
Wat heerlijk om telleurgestelde fransen te zien
Wat mij betreft wel... of Pirlo.... Zidane zeker niet meer na vanavondquote:Op zondag 9 juli 2006 22:49 schreef Rabieluh het volgende:
Cannavaro nu speler van 't toernooi?
Dat was nog een tandje ergerquote:Op zondag 9 juli 2006 22:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nee, dan Ballack 4 jaar geleden.
2e in de Bundesliga
Finale DFB - Pokal verloren
Finale CL verloren
Finale WK verloren (zonder te mogen meespelen).
4 keer tweede in een seizoen![]()
ja en dan ook nog het minimumloon krijgenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het wel lullig voor Henry: 2 verloren finales in 1 seizoen, eerst met Arsenal tegen Barcelona in de CL en nu met Frankrijk tegen Italie op het WK.
Daarom was Buffon zo vroeg op het veld de 2e helftquote:Op zondag 9 juli 2006 22:50 schreef rednajt het volgende:
DIE KUT ITALIANEN HEBBEN GEWOON DE LAT OMGEKOCHT DIE TERING MAFIOSIE
Nee frankrijk,fransen en frans daar moeten we blij van worden. Om van de franse regering nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:50 schreef thedude0 het volgende:
[..]
![]()
italie is een kutland met een kuttaal en een kutvolk. die tering regering daar komt me ook de strot uit. tyf toch op met dat kutland.
* -Hans- houdt van Pizza, dus dat komt goed uit!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
zijn pizzas morgen goedkoper bij die italiaanse zaakjes
Tsjah, Zuid - Europeanen zijn nou eenmaal trotser en nationalistischer.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:50 schreef thedude0 het volgende:
[..]
![]()
italie is een kutland met een kuttaal en een kutvolk. die tering regering daar komt me ook de strot uit. tyf toch op met dat kutland.
het zal wel een duitser worden, Lahm, Podolski ofzo of Klose ...quote:Op zondag 9 juli 2006 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel... of Pirlo.... Zidane zeker niet meer na vanavond
Met slagroom en koekiequote:Op zondag 9 juli 2006 22:52 schreef TheGeneral het volgende:
Coupe Du monde.
Zoals ik al zeiquote:Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef Maisnon het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom iedereen ineens voor Italië is
Ik had er ook weinig vertrouwen in. Maar de Italiaantjes schoten ze allemaal heerlijk zeker inquote:Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef Rabieluh het volgende:
Del Piero scoorde godzijdank wel met de penalty serie, omdat ik altijd nog beetje fan van hem ben ben ik altijd bang dat juist hij gruwelijk mist op een moment als dit.
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:50 schreef thedude0 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:50 schreef dvdfreak het volgende:
ITALIA CAMPIONE DEL MONDO PER LA QUARTA VOLTA
Era finita 1-1. Rigori, sbaglia Trezeguet, decide Grosso
Testata di Zidane, espulso nei supplementari
[afbeelding]
Hoezo dat? Je ziet hem nu zeker voor het eerst spelen.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef Godlike02 het volgende:
Ik zie geloof ik nog liever duitsers winnen dan Frankrijk Zidane
italie is gewoon een grafland met een kut regering die nederlanders met nazi's vergelijkt. er is iets enorm mis met dat kutvolk.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tsjah, Zuid - Europeanen zijn nou eenmaal trotser en nationalistischer.
Leer er maar mee leven.
Sowieso kutvolkquote:Op zondag 9 juli 2006 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Kut Fransen,
beetje de scheids uitflulten
doe eens normaal idiootquote:Op zondag 9 juli 2006 22:54 schreef thedude0 het volgende:
[..]
italie is gewoon een grafland met een kut regering die nederlanders met nazi's vergelijkt. er is iets enorm mis met dat kutvolk.
Stijlvol omgaan met verlies lijkt niet je sterkste kant.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:54 schreef thedude0 het volgende:
[..]
italie is gewoon een grafland met een kut regering die nederlanders met nazi's vergelijkt. er is iets enorm mis met dat kutvolk.
Ik heb hem nooit erg kunnen waarderen.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo dat? Je ziet hem nu zeker voor het eerst spelen.
Flikker opquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:54 schreef thedude0 het volgende:
[..]
en dat zegt een Nederlanderquote:
je komt zeker vaak in Frankrijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |