ik ook niet!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Praat er over met haar? Ik vind het trouwens niet normaal dat je vader een relatie heeft met iemand van de leeftijd van zn eigen zoon.![]()
zoiets als: "eey ouwe zak! waarom wil je met iemand van mijn leeftijd, ben je pedo ofzo? ga eens ff een leven leiden ofzo. als je toch niets beters te doen hebt, en dump die chicky bij mij in bed!" ??quote:Op zondag 9 juli 2006 22:45 schreef NanKing het volgende:
Om het collectief af te keuren dat zijn vader een relatie heeft met iemand van 22 jaar jonger, heeft hij natuurlijk geen zak aan.
Hoe is de relatie met je vader? Zou je het hem niet voorzichtig kunnen vertellen met veel nuance.
Je hebt inderdaad goed begrepen wat nuance betekentquote:Op zondag 9 juli 2006 22:46 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
zoiets als: "eey ouwe zak! waarom wil je met iemand van mijn leeftijd, ben je pedo ofzo? ga eens ff een leven leiden ofzo. als je toch niets beters te doen hebt, en dump die chicky bij mij in bed!" ??
zoals als: "nou lekker ding, je zoon is toch echt de jongere versie van jouw en daar kan ik beter mee leven dan met jouw. dus doegie!" ??quote:Op zondag 9 juli 2006 22:49 schreef Bensel het volgende:
Laat haar kiezen? wie weet voelt ze wel helemaal niks voor jou.. En als ze je wel ziet zitten: sorry pa, maar ze heeft wel m'n leeftijd. En als het goed is, blijf je haar tóch zien
Of ze wel of niet bij hem past is natuurlijk niet aan jou om te bepalen, dat bepaalt ze zelf.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef kapteinhaak het volgende:
Mijn ouders zijn al 28 jaar gescheiden en ik ben dus niet in een gezinssituatie met hem opgegroeid. Pas op latere leeftijd heb ik met tussenpozen een paar maanden bij hem gewoond, toen ik studeerde, maar om nou te zeggen dat we een echte vader-zoon relatie hebben, nee dus.
Het is ook nogal een stugge vent, hij zou er echt nooit begrip voor hebben als ik hem zou vertellen hoe het zit. Terwijl zij heel vrolijk en levenslustig is enzo, ze past gewoon echt niet bij hem.
Nou ja, als je daarover kunt spreken als hij 59 is. Ik zeg eerlijk dat ik het ook niks vind, maar dat is voornamelijk omdat zij het is. Hij heeft wel vaker jongere vriendinnen gehad, maar de jongste tot nog toe was toch wel over de 40. Vroeger hield hij het iig wel bij zijn eigen leeftijd.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:47 schreef RijstNatie het volgende:
hahaha, ziekelijk...
is je pa een halve pedo?
Nee man, hij heeft geen rooie cent! Daarom heeft hij bij mij ingewoond!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:56 schreef Crazykill het volgende:
Is je pa rijk?
Lijkt me beter dan niks doen.. dat gaat sowieso verkeerd.. eens komt z'n pa erachter dat z'n zoon zijn vriendin leuk vind (euhm.. je begrijpt me wel). Dan zijnde poppen al helemaal aan het dansen waarschijnlijk.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
zoals als: "nou lekker ding, je zoon is toch echt de jongere versie van jouw en daar kan ik beter mee leven dan met jouw. dus doegie!" ??
Dat vat het mooi samen lijkt me.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:57 schreef Byte_Me het volgende:
kerel, je kunt toch geen wijf neuken dat het met je vader heeft gedaan
Waar staat dat? Misschien is pa 80, zoon 20 en dan is dat wijfie 58 !quote:Op zondag 9 juli 2006 22:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vind het trouwens niet normaal dat je vader een relatie heeft met iemand van de leeftijd van zn eigen zoon.![]()
In de OPquote:Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef Napalm het volgende:
[..]
Waar staat dat? Misschien is pa 80, zoon 20 en dan is dat wijfie 58 !
My thoughts exactly!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:57 schreef Byte_Me het volgende:
Het is lullig, maar daar hoop ik ook op. Hij is drie keer getrouwd geweest, en heeft een paar serieuze relaties achter de rug, maar ze houden het op den duur toch niet bij hem uit. Ik heb haar trouwens al een paar vervelende zaken over hem verteld. Fout weet ik, maar op het ogenblik werkt mijn verstand niet zoals normaal.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:37 schreef Oblivion het volgende:
Ga er dan voor, muts!
Die blijft toch niet bij je pa.
All is fair in love and war...quote:Op zondag 9 juli 2006 23:46 schreef kapteinhaak het volgende:
[..]
Het is lullig, maar daar hoop ik ook op. Hij is drie keer getrouwd geweest, en heeft een paar serieuze relaties achter de rug, maar ze houden het op den duur toch niet bij hem uit. Ik heb haar trouwens al een paar vervelende zaken over hem verteld. Fout weet ik, maar op het ogenblik werkt mijn verstand niet zoals normaal.
Ach, niet erger dan een ander vent toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:00 schreef Xennia het volgende:
Gatver wat een smerig idee om hetzelfde wijf als je vader te willen prikken
Nou vind ik welquote:Op maandag 10 juli 2006 00:03 schreef Oblivion het volgende:
Ach, niet erger dan een ander vent toch?
Misschien ongeloofwaardig maar ik denk niet eens aan 'neuken' , eerder aan liefde bedrijven! Jezus ik klink vast als een wijf. Ik bedoel, ik fantaseer me kapot hoor, daar niet van, maar neuken heeft ineens iets oneerbiedigs ofzo.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ach, niet erger dan een ander vent toch?
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:17 schreef kapteinhaak het volgende:
[..]
Misschien ongeloofwaardig maar ik denk niet eens aan 'neuken' , eerder aan liefde bedrijven! Jezus ik klink vast als een wijf. Ik bedoel, ik fantaseer me kapot hoor, daar niet van, maar neuken heeft ineens iets oneerbiedigs ofzo.Zo ver is het dus al met me gekomen.
Nou ik weet niet hoe het met die chick van je pa zit, maar ik droog spontaan op bij deze woorden en ik ben nog wel een wijfquote:Op maandag 10 juli 2006 00:17 schreef kapteinhaak het volgende:
[..]
Misschien ongeloofwaardig maar ik denk niet eens aan 'neuken' , eerder aan liefde bedrijven! Jezus ik klink vast als een wijf. Ik bedoel, ik fantaseer me kapot hoor, daar niet van, maar neuken heeft ineens iets oneerbiedigs ofzo.Zo ver is het dus al met me gekomen.
ha ha ha! Sorry hoor maar die is echt grappig! Zoiets zou zij nou ook kunnen zeggen! Ik bedoel eigenlijk meer dat het me niet (alleen) om het neuken gaat, maar dat ik echt iets met haar wil.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe het met die chick van je pa zit, maar ik droog spontaan op bij deze woorden en ik ben nog wel een wijf
Misschien kun je je vader vragen getuige te zijnquote:Op maandag 10 juli 2006 00:29 schreef kapteinhaak het volgende:
[..]
ha ha ha! Sorry hoor maar die is echt grappig! Zoiets zou zij nou ook kunnen zeggen! Ik bedoel eigenlijk meer dat het me niet (alleen) om het neuken gaat, maar dat ik echt iets met haar wil.
Mijn vader heeft zich ook al jaren bekeerd tot de (veel) jongere vriendinnen en één keer zat er een enorm strak wijf tussen, 29 jaar, bloedmooi, dus toen die de woonkamer kwam binnenlopen sloegen bij mij ook ff de stoppen door. Fuck man! Hoe die ouwe dat had geregeld gaat er bij mij nog steeds niet in. Meestal zijn 't toch de treurige gevallen die met ouwe kerels meegaan, van die wijven die al zestien jaar stuk zitten omdat ze op de lagere school door een of ander gastje zijn gedumpt en als het dan 1 minuut voor 12 is gaan ze er met een halve invalide vandoor, dat soort wijven zijn het vaak. Deze dus niet. Zij had echt klasse,quote:Op maandag 10 juli 2006 00:00 schreef Xennia het volgende:
Gatver wat een smerig idee om hetzelfde wijf als je vader te willen prikken
Ja, zo is zij ook! Ze heeft klasse, is mooi, strak, grappig en heeft ook nog eens inhoud, ik bedoel, hoe vaak kom je zo'n combinatie tegen? M'n jongere broer is trouwens ook weg van d'r, en we hebben het ook samen vaak over hoe hij dat flikt. Maar uit je verhaal begrijp ik dat je alleen op haar geilde. Ze is gewoon echt een superwijf!quote:Op maandag 10 juli 2006 00:58 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Mijn vader heeft zich ook al jaren bekeerd tot de (veel) jongere vriendinnen en één keer zat er een enorm strak wijf tussen, 29 jaar, bloedmooi, dus toen die de woonkamer kwam binnenlopen sloegen bij mij ook ff de stoppen door. Fuck man! Hoe die ouwe dat had geregeld gaat er bij mij nog steeds niet in. Meestal zijn 't toch de treurige gevallen die met ouwe kerels meegaan, van die wijven die al zestien jaar stuk zitten omdat ze op de lagere school door een of ander gastje zijn gedumpt en als het dan 1 minuut voor 12 is gaan ze er met een halve invalide vandoor, dat soort wijven zijn het vaak. Deze dus niet. Zij had echt klasse,
Maarrrrr... hoe lekker een vrouw ook is, ik kan het er niet op als ik weet dat ze 't met m'n pa heeft gedaan, of nog steeds elke nacht met hem ligt te neuken. Je moet ff realistisch blijven want dat zijn de feiten. Die ouwe met z'n grote pens... dat beeld op je netvlies is niet echt geil![]()
Dat 't toch een keer bijna fout is gegaan omdat ik teveel had gezopen en ik m'n kop verloor (ff gezoend) heb ik nog steeds spijt van. Zij is er later met een ander vandoor gegaan en nooit meer iets van gehoord. Houwen zo![]()
Vind je nog steeds dat ze klasse heeft als ze zowel vader als zoon zou neuken?quote:Op maandag 10 juli 2006 01:11 schreef kapteinhaak het volgende:
[..]
Ja, zo is zij ook! Ze heeft klasse, is mooi, strak, grappig en heeft ook nog eens inhoud, ik bedoel, hoe vaak kom je zo'n combinatie tegen? M'n jongere broer is trouwens ook weg van d'r, en we hebben het ook samen vaak over hoe hij dat flikt. Maar uit je verhaal begrijp ik dat je alleen op haar geilde. Ze is gewoon echt een superwijf!
Dat lijkt me een waanzinnig dom plan.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:16 schreef marcito het volgende:
Ga een keer met haar winkelen/lunchen om haar te leren kennen en zeik je vader dan helemaal af als je met haar spreekt (wel tactisch). Dan als t mis gaat gaat je vader misschien weer uit huis en ga je met haar daten.
Weet ik eigenlijk niet precies. Ze wonen niet samen, en kinderen? Me pa heeft er vijf, dus dat lijkt me niet (meer) aan de orde. Ze zien elkaar ook niet elke dag ofzo, maar 1 x in de week of 2 weken. Hij raakt er niet uitgesproken over hoe intelligent ze is, en belezen, nou ja, alles wat ze is want hij is natuurlijk niet blind. Mijn indruk is dat hij alles een stuk serieuzer neemt dan zij. Ik ben een paar keer met haar doorgezakt, en heb best heel diepgaande gesprekken met haar gehad, (terwijl die ouwe notabene in z'n nest lag) waarbij ze echt heel openlijk is en geen enkel probleem had om dingen te zeggen waar een ander misschien ff twee x over nadenkt. Het lag ook steeds op het puntje van m'n tong om haar te vragen hoe ze over mij dacht maar heb het niet gedaan. Misschien doe ik dat alsnog. Ik weet het niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:55 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Hoe serieus is die relatie tussen haar en je vader eigenlijk? Wonen ze samen, willen ze kinderen? Praat je wel eens met je vader over haar? en wat zegt hij dan? Misschien is zij voor je pa wel gewoon een avontuurtje. Of andersom, je vader voor haar? Als de relatie niet erg serieus is zou je misschien best iets kunnen zeggen als: Hmm, echt een vrouw voor mij! (tegen hem) Of zoiets...
Of aan haar zoiets van: Wat zie je in mijn vader?
Dan weet je in ieder geval een beetje waar je "kansen" liggen...
![]()
Nou, ik ben eerder bang dat m'n pa hier een account heeft en mij gelijk herkend als ie dit leest! Dat zou een stuk lulliger zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:16 schreef lesley het volgende:
als ze nou hier een acount heeft en dit leest wordt het al een stuk makkelijker
Nou, 't was niet alléén geilen, onder andere omstandigheden had ik wel een een serieuze move gemaakt, maar de vraag is of ik respect voor d'r had kunnen hebben. Respect is een kutwoord, maar ik bedoel: een vrouw die zich door je vader heeft laten neuken, dat beeld blijft hangen. Nix mis verder met mijn pa, zolang hij gewoon m'n pa blijft. Eén keer heb ik meegemaakt dat hij zat te geilen op mijn vriendin, zag ik aan zijn kop, en dat wil je als zoon niet meemaken met je pa. Dus ik hou die dingen zoveel mogelijk gescheidenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:11 schreef kapteinhaak het volgende:
Ja, zo is zij ook! Ze heeft klasse, is mooi, strak, grappig en heeft ook nog eens inhoud, ik bedoel, hoe vaak kom je zo'n combinatie tegen? M'n jongere broer is trouwens ook weg van d'r, en we hebben het ook samen vaak over hoe hij dat flikt. Maar uit je verhaal begrijp ik dat je alleen op haar geilde.
Omfg, ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:57 schreef Byte_Me het volgende:
Oke oke... het lijkt echt serieus te zijn dus.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:17 schreef kapteinhaak het volgende:
[..]
Dat zou ik nou niet doen. Toon een beetje lef en vertel haar hoe je over haar denkt.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:25 schreef kapteinhaak het volgende:
[..]
Het lag ook steeds op het puntje van m'n tong om haar te vragen hoe ze over mij dacht maar heb het niet gedaan. Misschien doe ik dat alsnog. Ik weet het niet.
Wow behoorlijk triets ben jequote:Op zondag 9 juli 2006 23:46 schreef kapteinhaak het volgende:
[..]
Het is lullig, maar daar hoop ik ook op. Hij is drie keer getrouwd geweest, en heeft een paar serieuze relaties achter de rug, maar ze houden het op den duur toch niet bij hem uit. Ik heb haar trouwens al een paar vervelende zaken over hem verteld. Fout weet ik, maar op het ogenblik werkt mijn verstand niet zoals normaal.
Nou, klinkt mij gewoon als verliefd hoor!quote:
Liefde overwint alles!quote:Op maandag 10 juli 2006 11:27 schreef Locusta het volgende:
Kerel.... het is al een aantal keer gezegd, ik zal het nog 1 keer herhalen: het is de vriendin van je pa![]()
Wat je ook voor haar voelt, je vader is er dus ook overheen gegaan![]()
Dat zou voor mij (maar ik ben dan ook een vrouw) reden genoeg zijn om er meteen op af te knappen
![]()
Zoon, wij gaan eens goed praten vanavond.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:28 schreef kapteinhaak het volgende:
[..]
Nou, ik ben eerder bang dat m'n pa hier een account heeft en mij gelijk herkend als ie dit leest! Dat zou een stuk lulliger zijn.
Ik heb een paar x een vaste relatie gehad, en heb een zoon van drie...Ja ik voel de reacties al aankomen.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:11 schreef francoise het volgende:
Heb je ooit al eens een relatie gehad? Afgezien van de "wijven die je geneukt hebt", wat ook al afdoet aan je geloofwaardigheid, jouw intenties zijn volgens mij niet zuiver.
Ik vind het nl. ronduit weird dat je valt op de eerste de beste vrouw die je huis binnen wandelt.
Zeker als het de vriendin van je vader betreft, ik bedoel,.
Zoek iemand voor jezelf, en gun je vader zijn geluk, dit slaat helemaal nergens op.
Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien kun je je vader vragen getuige te zijn![]()
Naja je zult aan mijn reacties wel merken dat ik het echt niet vind kunnen en je haar uit je hoofd moet zetten
Er is wel een verschil tussen je moeder en de vriendin van je vader. Is weer anders als zij met hem is getrouwd = stiefmoeder. Nóg anders: ze hebben kids, jouw halfbroers of zussen. Dat is een soort bloedband, nu niet. Zij doet het toevallig met een ouwe kerel en die ouwe kerel is toevallig je verwekker. Dat laatste is jammer omdat je 't op sexgebied tegen je verwekker moet opnemen en dat is, als 't goed is, je eer te na. Klopt van geen kanten. Moet je niet willen. Gaat tegen alle natuurwetten in.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:04 schreef SunChaser het volgende:
Fuck your mother and your son wil be your brother
of een lekkere zus?quote:Op maandag 10 juli 2006 11:13 schreef SunChaser het volgende:
Maar heeft je stiefmoeder geen leuke dochter?
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vind je nog steeds dat ze klasse heeft als ze zowel vader als zoon zou neuken?
Ik zie niet in waarom niet? Stel dat ze een andere vent zou hebben, en die voor mij zou verlaten, die dingen gebeuren, hoe zou het dan zitten? Gewoon voor de neuk niet natuurlijk, dat zou ik iig nooit doen.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:09 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
inderdaad, daar kan je toch geen respect voor hebben.
waarom niet? omdat het ziekelijk is om iemands familie af te werken op die manierquote:Op maandag 10 juli 2006 21:14 schreef kapteinhaak het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom niet? Stel dat ze een andere vent zou hebben, en die voor mij zou verlaten, die dingen gebeuren, hoe zou het dan zitten? Gewoon voor de neuk niet natuurlijk, dat zou ik iig nooit doen.
Wat moet ze dan met hem Of heeft ie veel geldquote:Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef kapteinhaak het volgende:
Mijn ouders zijn al 28 jaar gescheiden en ik ben dus niet in een gezinssituatie met hem opgegroeid. Pas op latere leeftijd heb ik met tussenpozen een paar maanden bij hem gewoond, toen ik studeerde, maar om nou te zeggen dat we een echte vader-zoon relatie hebben, nee dus.
Het is ook nogal een stugge vent, hij zou er echt nooit begrip voor hebben als ik hem zou vertellen hoe het zit. Terwijl zij heel vrolijk en levenslustig is enzo, ze past gewoon echt niet bij hem.
Ik vind het toch wel even wat anders wanneer ze een voor jou anoniem persoon verlaat en daarna het bed deelt met jou. Maar je vader, ik vind het ronduit ziekquote:Op maandag 10 juli 2006 21:14 schreef kapteinhaak het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom niet? Stel dat ze een andere vent zou hebben, en die voor mij zou verlaten, die dingen gebeuren, hoe zou het dan zitten? Gewoon voor de neuk niet natuurlijk, dat zou ik iig nooit doen.
Ik wil graag weten wat je precies ziek vind, kapiteins verliefdheid en/of geilheid naar zijn vaders vriendin, of de gedachte dat die vriendin eventueel voor kapitein zou kunnen vallen, en ze dus samen het bed delen? Dus: Kapitein of haar?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel even wat anders wanneer ze een voor jou anoniem persoon verlaat en daarna het bed deelt met jou. Maar je vader, ik vind het ronduit ziek
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:05 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Ik wil graag weten wat je precies ziek vind, kapiteins verliefdheid en/of geilheid naar zijn vaders vriendin, of de gedachte dat die vriendin eventueel voor kapitein zou kunnen vallen, en ze dus samen het bed delen? Dus: Kapitein of haar?
Ik vind het op zich ook best een vreemde situatie, maar liefde, en dan bedoel ik dus echte liefde he, staat dat niet boven alles, dus zelfs boven familierelaties?
Ik vind het zowel ziek van hem uit om het bed te willen delen met de mogelijke ex van zijn vader, als van haar uit het bed te willen delen met de zoon van je ex.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:05 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Ik wil graag weten wat je precies ziek vind, kapiteins verliefdheid en/of geilheid naar zijn vaders vriendin, of de gedachte dat die vriendin eventueel voor kapitein zou kunnen vallen, en ze dus samen het bed delen? Dus: Kapitein of haar?
Ik vind het op zich ook best een vreemde situatie, maar liefde, en dan bedoel ik dus echte liefde he, staat dat niet boven alles, dus zelfs boven familierelaties?
Als 't echte liefde zou blijken, dan wel ja. Maar what's the rush? Zolang die ouwe nog met haar is, zou ik zeggen: laat het rusten en wacht je kansen af. Je gaat niet met de vriendin van je pa liggen krikken, dat doe je niet, ook niet als zij de eerste move maakt.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:05 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Niet aan je vader misschien maar wel aan de dingen die hij met d'r heeft gedaan en zij met hem en hoe en waar en hoe lang en of ze toen ook zo lekker kreunde. Come on! Elke zoon/dochter gaat over z'n nek bij de combinatie sex + ouders, dat wil je allemaal niet weten, je ouders hebben geen sex. Simpel. Bloemkolen, ooievaars, weet je welquote:Op maandag 10 juli 2006 20:50 schreef kapteinhaak het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat als ik haar zou neuken dat ik dan aan m'n ouwe ga liggen denken!
Maw: jammer dan dat ie me voorging, maar misselijk zou het me niet maken.
Hahahaha! kan het me helemaal voorstellen! Gatverdegatver!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:07 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Niet aan je vader misschien maar wel aan de dingen die hij met d'r heeft gedaan en zij met hem en hoe en waar en hoe lang en of ze toen ook zo lekker kreunde. Come on! Elke zoon/dochter gaat over z'n nek bij de combinatie sex + ouders, dat wil je allemaal niet weten, je ouders hebben geen sex. Simpel. Bloemkolen, ooievaars, weet je wel![]()
Misschien kan je die shit met echte liefde overwinnen, ik weet 't niet, maar zelf zou ik de gok niet wagen.
Ik zag m'n pa tijdens een vakantie eens per ongeluk door een kier van de slaapkamerdeur op z'n toenmalige vriendin tekeer gaan, heb de rest van de vakantie geen hap meer door m'n keel gekregen![]()
![]()
Nou Ridge ik zou het niet doen. Brooke mag dan wel slim lijken en knap maar je vader Eric neukt haar nu.quote:ranzig verhaal
Idealistisch maar ver van de realiteit vrees ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:05 schreef Haviksvrouwe het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou Ridge ik zou het niet doen. Brooke mag dan wel slim lijken en knap maar je vader Eric neukt haar nu.
Natuurlijk zal Eric binnenkort het loodje leggen maar dat maakt het niet goed.
En wat moet Thorne er wel niet van denken. We weten tenslotte dat ze eerst zijn vrouw was. De moeder van zijn kinderen.
iddquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:52 schreef SeLang het volgende:
Je pa is een held !
Een 22 jaar jonger (18+) popje neuken
Wow dat is nou echt dé reden om het een fantasie te laten als zoon zijndequote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:49 schreef denka het volgende:
Of dalijk neuk je met haar en zegt ze dan tegen je pa en tegen jou dat je er niks van bakt en dat je wielie ook niet veel is..![]()
En dat ze toch liever die van je pa boven die van jou prefereert en dan sta je de rest van je leven bekent als de zoon die zijn vaders vriendin geneukt heeft maar er totaal niks van bakte..
idd nu zou ik ervoor gaan kerel!! Good Luck!!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:39 schreef IkWilbert het volgende:
Tja, nou heb je toch al ruzie... kun je haar net zo goed mee naar bed nemen.
inderdaad, nu het kwaad al geschied is moet je er maar snel zoveel mogelijk vruchten van pakken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:39 schreef IkWilbert het volgende:
Tja, nou heb je toch al ruzie... kun je haar net zo goed mee naar bed nemen.
Gewoon een keer de pleeborstel er doorheen trekkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:05 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
maar toch blijft het vies dat ze je vader al gedaan heeft![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:52 schreef SeLang het volgende:
Je pa is een held !
Een 22 jaar jonger (18+) popje neuken
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:22 schreef kapteinhaak het volgende:
Man man, wat een avond gisteren! M’n pa kwam dus langs gisteren, en na vijf minuten koetjes en kalfjes vroeg hij dus zo op de man af: “Ben je met haar naar bed geweest?”
Dacht dat ik van mijn kruk afzakte. Ik ben flink pissig geworden, ik weet het, dat slaat nergens op, maar ik had het gewoon niet meer! Een paar uur en veel verwijten later blijkt dat hij in mijn mail heeft zitten kijken, op mijn eigen computer nog wel! Daar zag hij dus dat zij mij een mail had gestuurd, en vermoedde een verhouding, omdat hij vond dat wij achter zijn rug om zaten te mailen. Mail ging overigens nergens over. Verder had hij ook nog zitten kijken welke websites ik allemaal ik bezoek, en daar had hij dus ook van alles op aan te merken. Ben gewoon geflipt daarna, en heb hem dus de deur uit gezet! In het kort komt het er dus op neer dat ik hem een pittige mail gestuurd heb met het verzoek geen contact meer met mij op te nemen.
Krijg ik later op de avond ook nog een mail van haar, dat m’n pa dus ook aan haar heeft gevraagd of wij wat ‘hebben’.
Weet nu even niet meer waar ik het heb, en wat te doen.
Hahaha! Schitterend...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:36 schreef ehqo het volgende:
Als je pa toch niet meer wil kun je met haar hand in hand aan de horizon verdwijnen, tijdens ondergaande zon. Met een erectie zelfs, mocht dat je bekoren.
Kan zijn dat et zoeen kinky freaky chick is die 't geil vindt om zowel pa als zoon te knakken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:51 schreef cYbErTiM het volgende:
Heeft het meisje ook nog een mening?
Of vindt ze het leuk om jullie tegen elkaar uit te spelen?
tvp
Waarschijnlijk is die er nu al mee bezig..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:04 schreef Shakermaker het volgende:
Ik ben geen Giphart fan maar nu ontkom ik er niet aan om hem te citeren: Als dat geen neuken wordt ....
Gezien zijn huidige situatie zal hij toch de dingen wat subtieler moeten aanpakken denk ik zo, vandaar..quote:
niets mee te makenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:09 schreef TimC het volgende:
[..]
Gezien zijn huidige situatie zal hij toch de dingen wat subtieler moeten aanpakken denk ik zo, vandaar..
Prachtigquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:22 schreef kapteinhaak het volgende:
Man man, wat een avond gisteren! M’n pa kwam dus langs gisteren, en na vijf minuten koetjes en kalfjes vroeg hij dus zo op de man af: “Ben je met haar naar bed geweest?”
Dacht dat ik van mijn kruk afzakte. Ik ben flink pissig geworden, ik weet het, dat slaat nergens op, maar ik had het gewoon niet meer! Een paar uur en veel verwijten later blijkt dat hij in mijn mail heeft zitten kijken, op mijn eigen computer nog wel! Daar zag hij dus dat zij mij een mail had gestuurd, en vermoedde een verhouding, omdat hij vond dat wij achter zijn rug om zaten te mailen. Mail ging overigens nergens over. Verder had hij ook nog zitten kijken welke websites ik allemaal ik bezoek, en daar had hij dus ook van alles op aan te merken. Ben gewoon geflipt daarna, en heb hem dus de deur uit gezet! In het kort komt het er dus op neer dat ik hem een pittige mail gestuurd heb met het verzoek geen contact meer met mij op te nemen.
Krijg ik later op de avond ook nog een mail van haar, dat m’n pa dus ook aan haar heeft gevraagd of wij wat ‘hebben’.
Waarom doet iedereen dat toch? Je kunt topics toch bookmarken?quote:
Als dit echt is, is het geniaal, ben benieuwd naar het vervolg!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:22 schreef kapteinhaak het volgende:
Nou ja als hij het gevoel heeft dat ie iets van zichzelf in haar kwijt kan ...quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:49 schreef SeLang het volgende:
Je hebt gewoon met je poten van het neukertje van je vader af te blijven
Ook fijn zo'n reactie tewijl je hen bij je in hebt laten wonen, ken je het spreekgezegde: "Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten?" Dat is in dit geval andersom,quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:43 schreef kapteinhaak het volgende:
*update*
Heb haar dus gesproken! Op dit ogenblik is ze erg kwaad op mijn vader vanwege zijn vertrouwen in haar. Voordat hij bij me langskwam hebben ze een flinke ruzie gehad, o.a omdat m'n pa dus in mijn computer had zitten kijken. Ze vond dat dus absoluut niet kunnen. Vervolgens heeft die ouwe mij behoorlijk zitten zwartmaken bij haar, en haar dingen over me verteld die je dus echt niet wilt delen met anderen, (dat had hij dus in mijn pc gezien) en dat veroordeelde ze dus ook. (hem dan he). In ieder geval heeft ze gezegd dat ze moet "bezinnen" waar het mijn pa aangaat...Hij heeft ook gezegd dat hij mij het leven gegeven heeft, en het me ook weer afpakt als het moet! Zo'n vent is het dus!
We hebben afgesproken contact te houden via de mail of per telefoon. Mijn besluit nu is dat ik wacht totdat zij iets van zich laat horen, dat lijkt me in deze huidige situatie het beste.
Ik voel me iig niet beter door deze toestand...
verkapte doodsverwensing -2quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:43 schreef kapteinhaak het volgende:
Hij heeft ook gezegd dat hij mij het leven gegeven heeft, en het me ook weer afpakt als het moet!
mee eensquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:17 schreef vinnie81 het volgende:
Moet je je "stiefmoeder" weer emailen met de vraag of ze niet een klein beetje pissig is op je vader vanwege die vraag die hij haar stelde en of zij hem niet wilt terug pakken.
als je het met een beetje tact aanpakt dan krijg je misschien te horen hoe zij over jou denkt en kan je er werk van maken... Of niet..
Amen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:17 schreef vinnie81 het volgende:
Moet je je "stiefmoeder" weer emailen met de vraag of ze niet een klein beetje pissig is op je vader vanwege die vraag die hij haar stelde en of zij hem niet wilt terug pakken.
als je het met een beetje tact aanpakt dan krijg je misschien te horen hoe zij over jou denkt en kan je er werk van maken... Of niet..
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou Ridge ik zou het niet doen. Brooke mag dan wel slim lijken en knap maar je vader Eric neukt haar nu.
Natuurlijk zal Eric binnenkort het loodje leggen maar dat maakt het niet goed.
En wat moet Thorne er wel niet van denken. We weten tenslotte dat ze eerst zijn vrouw was. De moeder van zijn kinderen.
't Is vooral niet duidelijk waarom/in welke context dat gezegd is. Zeg TS, kan je de confrontatie met je pa nog ff helder uiteenzetten?quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:17 schreef GrupoBalanca het volgende:
bizarre situatie.. en dat je pa zoiets kunt zeggen :''ik heb hm het leven gegeven, en kan het zo weer wegnemen''![]()
Dat is niet rechtstreeks tegen TS gezegd maar tegen de 'stiefmoeder'.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:31 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
't Is vooral niet duidelijk waarom/in welke context dat gezegd is. Zeg TS, kan je de confrontatie met je pa nog ff helder uiteenzetten?
Wat ik ervan begrijp is onmgeveer dit:
Hij heeft in je pc gekeken/mails gecheckt = zijn fout
Hij denkt dat je iets met z'n vriendin hebt = zijn fout
Hij heeft persoonlijke info over jou doorgeluld aan z'n vriendin = zijn fout
En jij dan? Jij hebt toch (nog) nix gedaan om je pa zo op stang te jagen? of heb je maar eerlijk toegegeven dat je z'n vriendin wel een lekkertje vind?![]()
De discussie met m'n pa ging wel over heel wat meer dan alleen zijn vriendin. Hij weet al langer dat ik haar graag mag, gewoon omdat ik dat zelf gezegd heb, niet dat ik haar meer dan leuk vind.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:31 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
't Is vooral niet duidelijk waarom/in welke context dat gezegd is. Zeg TS, kan je de confrontatie met je pa nog ff helder uiteenzetten?
En jij dan? Jij hebt toch (nog) nix gedaan om je pa zo op stang te jagen? of heb je maar eerlijk toegegeven dat je z'n vriendin wel een lekkertje vind?![]()
hij heeft dr nog niet gesprokenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:49 schreef livEliveD het volgende:
Heb je zijn vriendin intussen alweer gesproken? Wanneer denk je haar weer te spreken?
en dat laat hij maar even zo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:52 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
hij heeft dr nog niet gesproken
Helaas voor jou ben k bang dat ze haar buik vol heeft van je familie, dat ligt helemaal niet aan jou maar aan je vader.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:43 schreef kapteinhaak het volgende:
[..]
De discussie met m'n pa ging wel over heel wat meer dan alleen zijn vriendin. Hij weet al langer dat ik haar graag mag, gewoon omdat ik dat zelf gezegd heb, niet dat ik haar meer dan leuk vind.
Er zijn meer zaken ter tafel gekomen, blijkbaar zaten er over en weer toch meer dingen dwars. Bovendien vloeide de drank rijkelijk en dan word je toch loslippiger op een gegeven moment. Niet erg trouwens, want het is er wel uit. Waar hij voornamelijk kwaad om was, was het feit dat ik eens aan haar gevraagd heb of ze veel scharrels heeft gehad, in een gesprek dat daar betrekking op had. Hij vond dat een respectloze en onbehoorlijke vraag aan zijn vrouw. Misschien zou dat idd zou zijn als zij van zijn leeftijd zou zijn, maar aangezien ze van mijn leeftijd is, ga je toch anders met elkaar om, meer gelijkwaardig zeg maar. En dat dat misschien toch een gevolg van generatieverschil is. Dat heb ik dus ook tegen hem gezegd en daar werd hij flink pissig om. Wat ik ook heb gezegd is dat hij sinds zijn hartoperatie wanhopig zijn best doet om jong te zijn, op het belachelijke af. Ik had misschien best wat genuanceerder kunnen zijn, maar ik ben nu eenmaal (net als hij trouwens) niet echt uitgerust met een diplomatisch talent. Ik opperde ook dat hij misschien probeerde om mee te liften op haar levenlust, en hij verweet mij weer dat ik hem geen leven gunde.
Toen hij bekende in mijn pc te hebben zitten zoeken ging ik echt steigeren! Hij gebruikte de pc om zijn mail ed te lezen, prima natuurlijk, maar dat betekend niet dat je in mijn prive-zaken moet gaan zitten. Dat vind ik tamelijk onbeschoft, en bovendien vond ik dat hij op die manier mijn gastvrijheid heeft misbruikt. Hij vond het niet meer dan normaal dat ik hem onderdak heb verleent, en dat hij mail van mij leest als hij ziet dat die afkomstig is van zijn vriendin. Hij vergat even dat hij dan eerst mijn mail heeft moeten openen! Het komt er dus gewoon op neer dat hij mij niet vertrouwd, en zijn vriendin evenmin.
Dat van dat hij me het leven heeft gegeven en het me ook weer afneemt heeft hij niet tegen mij gezegd, maar tegen haar. Zij vond dat een ronduit schokkende opmerking, net als ik trouwens. Ik heb hem niks misdaan, dus het gaat nogal ver zo'n opmerking. Ik zit me nu gewoon weer helemaal op te naaien over die ouwe, en ik betwijfel ten zeerste dat dit nog goed komt. Helemaal geen behoefte aan eigenlijk.
Van haar heb ik nog niks gehoord, en ik laat alles maar even zo.
Zo zit het dus in grote lijnen.
Herkenbaarquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:43 schreef kapteinhaak het volgende:
Waar hij voornamelijk kwaad om was, was het feit dat ik eens aan haar gevraagd heb of ze veel scharrels heeft gehad, in een gesprek dat daar betrekking op had. Hij vond dat een respectloze en onbehoorlijke vraag aan zijn vrouw.
quote:Wat ik ook heb gezegd is dat hij sinds zijn hartoperatie wanhopig zijn best doet om jong te zijn, op het belachelijke af. Ik had misschien best wat genuanceerder kunnen zijn, maar ik ben nu eenmaal (net als hij trouwens) niet echt uitgerust met een diplomatisch talent. Ik opperde ook dat hij misschien probeerde om mee te liften op haar levenlust, en hij verweet mij weer dat ik hem geen leven gunde.
Dat betwijel ik ook. Ik zou alleen die vriendin er ff buiten laten. Serieus dude, je zit nu niet te wachten op een geflipte pa die ook nog es z'n vriendin aan je verliest. Daarmee speel je hem een veel te mooie troef in handen. Heeft ie toch gelijk gekregen. Zorg eerst dat die ouwe zich in z'n eigen poot schiet, kun je daarna altijd nog achter z'n vriendin aanquote:Ik zit me nu gewoon weer helemaal op te naaien over die ouwe, en ik betwijfel ten zeerste dat dit nog goed komt. Helemaal geen behoefte aan eigenlijk.
Eigenlijk vind ik je pa zelfs zielig dat ie met zo'n jonge meid gaat - no offence.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Praat er over met haar? Ik vind het trouwens niet normaal dat je vader een relatie heeft met iemand van de leeftijd van zn eigen zoon.![]()
Genoeg oude kerels scoren een jonge meid, dat kan je zielig vinden, maar 't word pas echt zielig als je de stelling omdraait en es goed naar die jonge meid kijkt. Motieven? Meestal zijn 't treurwilgjes die (nog) geen lesbo willen worden. Of ze missen hun pappie. Of ze krassen in hun arm met een nagelschaartje. De nervous wrecks zijn niet te tellen, en geloof me, ik heb veel van die meiden langs zien komen. Soms zit er eentje tussen die echt lekker is en echt slim, en dan heb je te maken met een golddigger. Tuurlijk kan zo'n vrouw echt verliefd zijn, zoiets bestaat wel, maar het geld moet je nooit onderschatten en dan ook echt NOOITquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:59 schreef Nemephis het volgende:
Eigenlijk vind ik je pa zelfs zielig dat ie met zo'n jonge meid gaat - no offence.
oja of jerry springerquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:49 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
tering.....bel ff de jennie jones show ofzo....
En dus valt zijn vriendin waarschijnlijk in de categorie 'nervous wreck'. Zei de TS niet iets over 'opgegroeid zonder vader'...? Dat zijn imho de ernstigste gevallenquote:
De TS is anders in goed gezelschap. Ik las ergens dat topmodel/zangeres Carla Bruni 't eerst deed met de pa van haar huidige man/vader van haar kinderenquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:49 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
tering.....bel ff de jennie jones show ofzo....
mwa , wat is het probleem dan? gewoon pakken die meid.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef kapteinhaak het volgende:
Sheep I Like to Fuckquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:57 schreef MikeyMo het volgende:
dus eigenlijk heeft je vader een SILF
Je pa voelt nattigheid, en hij heeft nog gelijk ook.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:43 schreef kapteinhaak het volgende:
[..]
De discussie met m'n pa ging wel over heel wat meer dan alleen zijn vriendin. Hij weet al langer dat ik haar graag mag, gewoon omdat ik dat zelf gezegd heb, niet dat ik haar meer dan leuk vind.
Er zijn meer zaken ter tafel gekomen, blijkbaar zaten er over en weer toch meer dingen dwars. Bovendien vloeide de drank rijkelijk en dan word je toch loslippiger op een gegeven moment. Niet erg trouwens, want het is er wel uit. Waar hij voornamelijk kwaad om was, was het feit dat ik eens aan haar gevraagd heb of ze veel scharrels heeft gehad, in een gesprek dat daar betrekking op had. Hij vond dat een respectloze en onbehoorlijke vraag aan zijn vrouw. Misschien zou dat idd zou zijn als zij van zijn leeftijd zou zijn, maar aangezien ze van mijn leeftijd is, ga je toch anders met elkaar om, meer gelijkwaardig zeg maar. En dat dat misschien toch een gevolg van generatieverschil is. Dat heb ik dus ook tegen hem gezegd en daar werd hij flink pissig om. Wat ik ook heb gezegd is dat hij sinds zijn hartoperatie wanhopig zijn best doet om jong te zijn, op het belachelijke af. Ik had misschien best wat genuanceerder kunnen zijn, maar ik ben nu eenmaal (net als hij trouwens) niet echt uitgerust met een diplomatisch talent. Ik opperde ook dat hij misschien probeerde om mee te liften op haar levenlust, en hij verweet mij weer dat ik hem geen leven gunde.
Toen hij bekende in mijn pc te hebben zitten zoeken ging ik echt steigeren! Hij gebruikte de pc om zijn mail ed te lezen, prima natuurlijk, maar dat betekend niet dat je in mijn prive-zaken moet gaan zitten. Dat vind ik tamelijk onbeschoft, en bovendien vond ik dat hij op die manier mijn gastvrijheid heeft misbruikt. Hij vond het niet meer dan normaal dat ik hem onderdak heb verleent, en dat hij mail van mij leest als hij ziet dat die afkomstig is van zijn vriendin. Hij vergat even dat hij dan eerst mijn mail heeft moeten openen! Het komt er dus gewoon op neer dat hij mij niet vertrouwd, en zijn vriendin evenmin.
Dat van dat hij me het leven heeft gegeven en het me ook weer afneemt heeft hij niet tegen mij gezegd, maar tegen haar. Zij vond dat een ronduit schokkende opmerking, net als ik trouwens. Ik heb hem niks misdaan, dus het gaat nogal ver zo'n opmerking. Ik zit me nu gewoon weer helemaal op te naaien over die ouwe, en ik betwijfel ten zeerste dat dit nog goed komt. Helemaal geen behoefte aan eigenlijk.
Van haar heb ik nog niks gehoord, en ik laat alles maar even zo.
Zo zit het dus in grote lijnen.
Really helpful.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:30 schreef Neel26 het volgende:
Je moet een vrouw niet tussen de relatie met je vader laten komen. En je vader zou een vrouw niet tussen zijn relatie met jou moeten laten komen.
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:46 schreef kapteinhaak het volgende:
[..]
Tjah, zo vader zo zoon zeker?...quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:43 schreef kapteinhaak het volgende:
*update*
Heb haar dus gesproken! Op dit ogenblik is ze erg kwaad op mijn vader vanwege zijn vertrouwen in haar. Voordat hij bij me langskwam hebben ze een flinke ruzie gehad, o.a omdat m'n pa dus in mijn computer had zitten kijken. Ze vond dat dus absoluut niet kunnen. Vervolgens heeft die ouwe mij behoorlijk zitten zwartmaken bij haar, en haar dingen over me verteld die je dus echt niet wilt delen met anderen, (dat had hij dus in mijn pc gezien) en dat veroordeelde ze dus ook. (hem dan he). In ieder geval heeft ze gezegd dat ze moet "bezinnen" waar het mijn pa aangaat...Hij heeft ook gezegd dat hij mij het leven gegeven heeft, en het me ook weer afpakt als het moet! Zo'n vent is het dus!
We hebben afgesproken contact te houden via de mail of per telefoon. Mijn besluit nu is dat ik wacht totdat zij iets van zich laat horen, dat lijkt me in deze huidige situatie het beste.
Ik voel me iig niet beter door deze toestand...
ehm en zij is 22. dus dan ben jij ook een beetje pedo. Zit het in de genen?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:05 schreef kapteinhaak het volgende:
Haha, ik ben 34, mijn pa 59 en zij 37
Dan quote je haar leeftijd en dan nog trek je de verkeerde conclusie ... Ze is 22 jaar jonger dan de pa van TS ...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:50 schreef Burakius het volgende:
ehm en zij is 22. dus dan ben jij ook een beetje pedo. Zit het in de genen?
voor de rest is mijn advies. Vergeet het meisje en stem lekker op die pedopartij
Dit is wel een intens domme opmerking ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
ehm en zij is 22. dus dan ben jij ook een beetje pedo. Zit het in de genen?
voor de rest is mijn advies. Vergeet het meisje en stem lekker op die pedopartij
Van de pa van TS, TS heeft niets met haar gedaan behalve praten en mailen, LEZEN!quote:
Ik denk dat TS heel blij zou zijn dat iemand zou roepen: And cut! Het staat erop jongens, nu ff lunchen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:51 schreef VD het volgende:
[..].
In een soap zijn altijd overwachte wendingen.
22 jaar oude stiefmoeder. Oedipus heeft hier minder mee te maken dan je denkt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:52 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Droevig dat je verliefd wordt op je moeder.![]()
Ik zou verder gewoon respect tonen voor mijn vader als ik jou was.
37 jaar oude stiefmoeder ... die 22 jaar jonger is dan de vader van TS.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:54 schreef Averon het volgende:
22 jaar oude stiefmoeder. Oedipus heeft hier minder mee te maken dan je denkt.
Het valt ook allemaal niet mee, dat lezenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
37 jaar oude stiefmoeder ... die 22 jaar jonger is dan de vader van TS.
My bad, overheen gelezen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het valt ook allemaal niet mee, dat lezen
Nee ... vooral ook omdat het een paar posts daarboven nogmaals is gezegd.quote:
Ik las penisquote:Op maandag 10 juli 2006 00:58 schreef Revolverheld het volgende:
Die ouwe met z'n grote pens
Heb je al weer met je vader gecommuniceerd?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:24 schreef kapteinhaak het volgende:
*Update*
Uit diverse 'betrouwbare bronnen' inmiddels vernomen dat m'n stiefma m'n stiefma niet meer is, en dat ze woedend op hem is. Een paar dagen terug is ze nog op de verjaardag van m'n zusje geweest en heeft haar een puppie kadoo gegeven. Terwijl m'n zusje en m'n pa het hondje uitlieten heeft ze de benen genomen, en liet alleen een kort en zakelijk briefje achter. Durf eigenlijk nog niet te bellen of te mailen, en laat alles toch maar even bezinken. Maar actie volgt zeker nog!![]()
Boeit niet, op dat briefje laat ze niet het achterste van haar tong zien. Zal iets op staan over 'nadenken' en 'even alleen zijn'. Boeie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:49 schreef kapteinhaak het volgende:
Wist ik maar wat er op dat op dat briefje stond, maar helaas, geen nadere info op dit moment!
Vreemde manier om een relatie te beeindigen. Ben benieuwd naar de detailsquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:24 schreef kapteinhaak het volgende:
*Update*
Uit diverse 'betrouwbare bronnen' inmiddels vernomen dat m'n stiefma m'n stiefma niet meer is, en dat ze woedend op hem is. Een paar dagen terug is ze nog op de verjaardag van m'n zusje geweest en heeft haar een puppie kadoo gegeven. Terwijl m'n zusje en m'n pa het hondje uitlieten heeft ze de benen genomen, en liet alleen een kort en zakelijk briefje achter. Durf eigenlijk nog niet te bellen of te mailen, en laat alles toch maar even bezinken. Maar actie volgt zeker nog!![]()
iddquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vreemde manier om een relatie te beeindigen. Ben benieuwd naar de details
Afblijven daar krijg je anders de rest van je leven spijt van, veny zijn, AFBLIJVENquote:Op zondag 9 juli 2006 22:32 schreef kapteinhaak het volgende:
Hai,
Ik zit met een kut probleem. Mijn vader heeft sinds een half jaar een vriendin, 22 jaar jonger dan hij. Wegens omstandigheden hebben ze drie maanden bij mij gewoond, en ik ben in die tijd echt helemaal voor haar gevallen. Ze is van mijn leeftijd (drie jaar verschil) en precies het soort vrouw dat ik altijd gezocht heb. Ik kan heel erg met d'r lachen, met d'r praten, nou ja, ik ben gewoon stapelgek op d'r. Ik heb het idee dat ze mij ook meer dan leuk vind, maar ja, het is wel de vriendin van m'n pa. Ik denk gewoon de hele dag aan haar, en het erge is dat ik een hekel aan die ouwe begin te krijgen omdat hij haar heeft. Ik ben inmiddels zover dat als ik de kans krijg ik met haar naar bed ga, denk ik, want die ouwe zit er natuurlijk tussen en die gaat het me nooit vergeven.
Wat moet ik doen?! Ik geef natuurlijk wel om m'n pa, maar zij beheerst mijn hele leven. Ik word er echt helemaal ziek van!
Ga ervoor henk! DOEN JONGE! Lees het hele topic!quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:25 schreef henkway het volgende:
[..]
Afblijven daar krijg je anders de rest van je leven spijt van, veny zijn, AFBLIJVEN
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:27 schreef longinus het volgende:
Is er geen deeltijdregeling mogenlijk, beter iets als niets.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:45 schreef releaze het volgende:
[..]
Ga ervoor henk! DOEN JONGE! Lees het hele topic!
Puppie's:quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:24 schreef kapteinhaak het volgende:
*Update*
Opgelost lijkt me...quote:Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef kapteinhaak het volgende:
...maar om nou te zeggen dat we een echte vader-zoon relatie hebben, nee dus.
Vind ik dus ook!!!! We hebben recht op een sappig vervolg!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik vind dat TS speciaal voor ons contact op moet nemen met zijn potentiele vrouw. Kunnen wij weer genieten van deze soap.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:00 schreef MikeyMo het volgende:
forget it, ze wil je niet...
In 1 woord: totally fuckedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:58 schreef kapteinhaak het volgende:
Wilde dat ik maar iets spectaculairs kon melden, maar helaas...Ik maak maar langzaam vorderingen.
Op een paar mailtjes over en weer na ben ik nog niet echt opgeschoten. Ik besef me de laatste paar dagen steeds meer in wat voor een bizarre situatie ik eigenlijk verkeer.
Ik heb haar inmiddels wel laten weten dat ik meer voor haar voel, maar ik kreeg daarop niet echt een enthousiast antwoord. Ze liet weten dat ze even wat afstand wilde bewaren...
Wat bedoeld ze daarmee? Nu even niet maar over een tijdje wel, of: nee dank je wel ik heb het wel gehad met jullie?
Ik heb geloof ik dringend hulp nodig want ik begin een enorme sukkel te worden en begin te balen van mezelf...
Zoals het er nu voorstaat zal dit topic geen lang leven meer beschoren zijn ben ik bang.![]()
Afgewezen worden we allemaal wel eens, maar je partnerkeuze in dit geval is wel een beetje raar. Of je daar hulp voor nodig hebt weet ik niet. Als je vaker op je pa's vriendinnen valt wel. Maar anders is het gewoon een witte raaf. In ieder geval, dit wordt inderdaad niets, het is te bizar. Probeer haar te vergeten. Ga lekker uit en regel zo'n simpel sletje in een bar.quote:Ik heb geloof ik dringend hulp nodig want ik begin een enorme sukkel te worden en begin te balen van mezelf...
In 4 woorden*: dat waren er twee.quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze best wel contact wil houden maar dat ze op relationeel gebied geen zin heeft zich in het wespennest dat jouw familie is te wagen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:58 schreef kapteinhaak het volgende:
Wilde dat ik maar iets spectaculairs kon melden, maar helaas...Ik maak maar langzaam vorderingen.
Op een paar mailtjes over en weer na ben ik nog niet echt opgeschoten. Ik besef me de laatste paar dagen steeds meer in wat voor een bizarre situatie ik eigenlijk verkeer.
Ik heb haar inmiddels wel laten weten dat ik meer voor haar voel, maar ik kreeg daarop niet echt een enthousiast antwoord. Ze liet weten dat ze even wat afstand wilde bewaren...
Wat bedoeld ze daarmee? Nu even niet maar over een tijdje wel, of: nee dank je wel ik heb het wel gehad met jullie?
Ik heb geloof ik dringend hulp nodig want ik begin een enorme sukkel te worden en begin te balen van mezelf...
Zoals het er nu voorstaat zal dit topic geen lang leven meer beschoren zijn ben ik bang.![]()
waarom gelijk condoms volgeschoten ? kan ook zonderquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:52 schreef Viper_74 het volgende:
Ik zeg, slotje
en pas weer open zodra er condoms volgeschoten worden
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:47 schreef Canisfire het volgende:
Haha geniaalik zou het gelijk doen.
Wat een soap krijg je dan.. Of stel gewoon voor dat je een triotje wil
ik denk dat ze idd een btje haar buik vol heeft van de familie. want je vader heeft dus gelijk gehad zal zij nu denken. zij heeft ruzie gemaakt om jou met haar vriend (jouw vader) daarover en hem ongelijk gegeven.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:58 schreef kapteinhaak het volgende:
waarop ze neukenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:45 schreef Kanogor het volgende:
Tijd voor een foto misschien [afbeelding]
WTF dude?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:36 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
want je vader heeft dus gelijk gehad zal zij nu denken. zij heeft ruzie gemaakt om jou met haar vriend (jouw vader) daarover en hem ongelijk gegeven.
uiteindelijk verbreekt ze om dat gedoe haar relatie en dan blijkt dat de bron van de ruzie uitlegd wat er is en dan zal zij zich realiseren dat haar vriend (jouw vader) gelijk heeft gehad....
Je kunt 't wel schudden, bedoelt zequote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:58 schreef kapteinhaak het volgende:
Wat bedoelt ze daarmee? Nu even niet maar over een tijdje wel, of: nee dank je wel ik heb het wel gehad met jullie?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:38 schreef Devolution het volgende:
Volgens mij krijgt de broer een grotere rol na de reclame!
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:00 schreef bravo het volgende:
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |