abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39672867
Hai,

Ik zit met een kut probleem. Mijn vader heeft sinds een half jaar een vriendin, 22 jaar jonger dan hij. Wegens omstandigheden hebben ze drie maanden bij mij gewoond, en ik ben in die tijd echt helemaal voor haar gevallen. Ze is van mijn leeftijd (drie jaar verschil) en precies het soort vrouw dat ik altijd gezocht heb. Ik kan heel erg met d'r lachen, met d'r praten, nou ja, ik ben gewoon stapelgek op d'r. Ik heb het idee dat ze mij ook meer dan leuk vind, maar ja, het is wel de vriendin van m'n pa. Ik denk gewoon de hele dag aan haar, en het erge is dat ik een hekel aan die ouwe begin te krijgen omdat hij haar heeft. Ik ben inmiddels zover dat als ik de kans krijg ik met haar naar bed ga, denk ik, want die ouwe zit er natuurlijk tussen en die gaat het me nooit vergeven.
Wat moet ik doen?! Ik geef natuurlijk wel om m'n pa, maar zij beheerst mijn hele leven. Ik word er echt helemaal ziek van!
pi_39673321
Praat er over met haar? Ik vind het trouwens niet normaal dat je vader een relatie heeft met iemand van de leeftijd van zn eigen zoon.
pi_39673567
Wat je zegt. Een relatie beginnen met de vriendin van je vader kan niet (ook al is ze niet van zijn leeftijd). Het is net zoiets als de vriendin van je beste vriend afpakken. Dat doe je ook niet.
Probeer uit elkaars leven te blijven, dan komt het wel goed en vergeet je jouw liefdesverdriet!
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_39673655
Hoe kan hij nou uit hun leven blijven, ik neem aan dat ie niet het contact met zn vader wil verbreken.
pi_39673696
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Praat er over met haar? Ik vind het trouwens niet normaal dat je vader een relatie heeft met iemand van de leeftijd van zn eigen zoon.
ik ook niet!
  zondag 9 juli 2006 @ 22:43:39 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_39673750
Oei, dat is lullig.
Ik denk dat je net zo moet handelen als dat ze de vriendin van een vriend was: afblijven dus!

Mocht het uit gaan dan kan je alitjd nog kijken of het iets wordt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_39673802
Ja maar we komen mekaar toch tegen, en echt, dan zit mijn hart in m'n keel.
Ik weet ook dat het niet eerlijk tegenover die ouwe is, maar als het m'n pa niet was dan had ik allang actie ondernomen.
pi_39673837
Om het collectief af te keuren dat zijn vader een relatie heeft met iemand van 22 jaar jonger, heeft hij natuurlijk geen zak aan .

Hoe is de relatie met je vader? Zou je het hem niet voorzichtig kunnen vertellen met veel nuance.
ijs_beer fan!
pi_39673927
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:45 schreef NanKing het volgende:
Om het collectief af te keuren dat zijn vader een relatie heeft met iemand van 22 jaar jonger, heeft hij natuurlijk geen zak aan .

Hoe is de relatie met je vader? Zou je het hem niet voorzichtig kunnen vertellen met veel nuance.
zoiets als: "eey ouwe zak! waarom wil je met iemand van mijn leeftijd, ben je pedo ofzo? ga eens ff een leven leiden ofzo. als je toch niets beters te doen hebt, en dump die chicky bij mij in bed!" ??
  zondag 9 juli 2006 @ 22:47:20 #10
39328 RijstNatie
Cool Hwhip
pi_39673950
hahaha, ziekelijk...

is je pa een halve pedo?
Nothing to see here, carry on
pi_39674032
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:46 schreef CrazyPhunk het volgende:

[..]

zoiets als: "eey ouwe zak! waarom wil je met iemand van mijn leeftijd, ben je pedo ofzo? ga eens ff een leven leiden ofzo. als je toch niets beters te doen hebt, en dump die chicky bij mij in bed!" ??
Je hebt inderdaad goed begrepen wat nuance betekent .
ijs_beer fan!
  zondag 9 juli 2006 @ 22:49:49 #12
64288 Bensel
Ladderzat
pi_39674087
Laat haar kiezen? wie weet voelt ze wel helemaal niks voor jou.. En als ze je wel ziet zitten: sorry pa, maar ze heeft wel m'n leeftijd. En als het goed is, blijf je haar tóch zien
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zondag 9 juli 2006 @ 22:51:16 #13
90400 longinus
Hollander
pi_39674163
Dat gaat meestal niet lang goed, dan kan ze bij jou uithuilen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_39674189
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:49 schreef Bensel het volgende:
Laat haar kiezen? wie weet voelt ze wel helemaal niks voor jou.. En als ze je wel ziet zitten: sorry pa, maar ze heeft wel m'n leeftijd. En als het goed is, blijf je haar tóch zien
zoals als: "nou lekker ding, je zoon is toch echt de jongere versie van jouw en daar kan ik beter mee leven dan met jouw. dus doegie!" ??
pi_39674196
Mijn ouders zijn al 28 jaar gescheiden en ik ben dus niet in een gezinssituatie met hem opgegroeid. Pas op latere leeftijd heb ik met tussenpozen een paar maanden bij hem gewoond, toen ik studeerde, maar om nou te zeggen dat we een echte vader-zoon relatie hebben, nee dus.
Het is ook nogal een stugge vent, hij zou er echt nooit begrip voor hebben als ik hem zou vertellen hoe het zit. Terwijl zij heel vrolijk en levenslustig is enzo, ze past gewoon echt niet bij hem.
pi_39674332
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef kapteinhaak het volgende:
Mijn ouders zijn al 28 jaar gescheiden en ik ben dus niet in een gezinssituatie met hem opgegroeid. Pas op latere leeftijd heb ik met tussenpozen een paar maanden bij hem gewoond, toen ik studeerde, maar om nou te zeggen dat we een echte vader-zoon relatie hebben, nee dus.
Het is ook nogal een stugge vent, hij zou er echt nooit begrip voor hebben als ik hem zou vertellen hoe het zit. Terwijl zij heel vrolijk en levenslustig is enzo, ze past gewoon echt niet bij hem.
Of ze wel of niet bij hem past is natuurlijk niet aan jou om te bepalen, dat bepaalt ze zelf.
Het vertellen zit er niet in als ik het zo lees.
IMO zit er dan nog maar één ding op en dat is haar vergeten.
Probeer haar vooral de eerste tijd te ontlopen, misschien slijt het wel.
ijs_beer fan!
pi_39674392
Is je pa rijk?
pi_39674460
kerel, je kunt toch geen wijf neuken dat het met je vader heeft gedaan
pi_39674462
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:56 schreef Crazykill het volgende:
Is je pa rijk?
my thought
pi_39674500
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:47 schreef RijstNatie het volgende:
hahaha, ziekelijk...

is je pa een halve pedo?
Nou ja, als je daarover kunt spreken als hij 59 is. Ik zeg eerlijk dat ik het ook niks vind, maar dat is voornamelijk omdat zij het is. Hij heeft wel vaker jongere vriendinnen gehad, maar de jongste tot nog toe was toch wel over de 40. Vroeger hield hij het iig wel bij zijn eigen leeftijd.
pi_39674532
Oei, post 'ns wat pics?

Voordat ik verder klets, laat ik even wat duidelijk stellen...
We hebben het hier over je VADER, niet over één of andere goede vriend.

Maar goed, volgens mij heb je voor jezelf al heel duidelijk hoe sterk je verliefdheid is, dus daar zal ik niet over zeuren, maar bekijk het eens van haar kant?
Misschien is ze gewoon zo aardig omdat je de zoon van haar vriend bent.
Probeer daar eerst 'ns achter te komen.

Als je ZEKER weet dat ze ook wat voor jou voelt, praat er dan met haar over.
Maar doe zoiets niet als je het niet zeker weet, het kan de relatie met haar en je vader compleet verwoesten.

Als ze voor je valt, dan is er maar één oplossing... keihard... euh... praten.

Zo niet, dan moet je gewoon een tijdje bij d'r uit de buurt blijven en het weg laten lopen.
pi_39674576
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:56 schreef Crazykill het volgende:
Is je pa rijk?
Nee man, hij heeft geen rooie cent! Daarom heeft hij bij mij ingewoond!
  zondag 9 juli 2006 @ 23:01:46 #23
64288 Bensel
Ladderzat
pi_39674662
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef CrazyPhunk het volgende:

[..]

zoals als: "nou lekker ding, je zoon is toch echt de jongere versie van jouw en daar kan ik beter mee leven dan met jouw. dus doegie!" ??
Lijkt me beter dan niks doen.. dat gaat sowieso verkeerd.. eens komt z'n pa erachter dat z'n zoon zijn vriendin leuk vind (euhm.. je begrijpt me wel). Dan zijnde poppen al helemaal aan het dansen waarschijnlijk.

Bovendien lijkt een beete tact toch wel iets beter dan deze vrij groffe manier van zeggen.
beter zou zijn voor haar (als ze iets wil ondernemen): sorry, jij bent voor mij eigenlijk toch te oud.. jammergenoeg ben ik voor je zoon gevallen, die wel mijn leeftijd is. Ik hoop dat je het begrijpt, en als je echt van me houd, me zal laten gaan
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zondag 9 juli 2006 @ 23:02:20 #24
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_39674683
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:57 schreef Byte_Me het volgende:
Dat vat het mooi samen lijkt me.
  zondag 9 juli 2006 @ 23:03:29 #25
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_39674746
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vind het trouwens niet normaal dat je vader een relatie heeft met iemand van de leeftijd van zn eigen zoon.
Waar staat dat? Misschien is pa 80, zoon 20 en dan is dat wijfie 58 !
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_39674803
quote:
Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef Napalm het volgende:

[..]

Waar staat dat? Misschien is pa 80, zoon 20 en dan is dat wijfie 58 !
In de OP .
ijs_beer fan!
pi_39674848
Haha, ik ben 34, mijn pa 59 en zij 37
pi_39674879
Ach, het is tenslotte maar je vader...
Die vind wel weer een ander bloempie.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_39675388
quote:
My thoughts exactly!

Denk aan het idee dat deze vrouw ook met je vader in bed heeft gelegen, en blijf dit beeld vasthouden. Op den duur moet je daar gewoon misselijk van worden, dat kan niet anders.
  zondag 9 juli 2006 @ 23:18:27 #30
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_39675393
Wacht eerst totdat je vader haar zwanger heeft gemaakt vervolgens trouw je haar en dan ben je mooi de vader van je broer!

Ff serieus, vrouwen komen en gaan over het algemeen. Je hebt maar een vader. Wil je die kwijt voor een paar maanden lol?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_39676149
Man, dat heb ik zelf ook allemaal al bedacht, maar dit is echt ernstig, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb zat wijven geneukt, maar dit is gewoon echt verliefd zoals ik nog nooit geweest ben! Ik schaam me er voor gewoon. En ze is verdomme ook gewoon mooi!
pi_39676224
Ga er dan voor, muts!
Die blijft toch niet bij je pa.
pi_39676562
quote:
Op zondag 9 juli 2006 23:37 schreef Oblivion het volgende:
Ga er dan voor, muts!
Die blijft toch niet bij je pa.
Het is lullig, maar daar hoop ik ook op. Hij is drie keer getrouwd geweest, en heeft een paar serieuze relaties achter de rug, maar ze houden het op den duur toch niet bij hem uit. Ik heb haar trouwens al een paar vervelende zaken over hem verteld. Fout weet ik, maar op het ogenblik werkt mijn verstand niet zoals normaal.
pi_39676598
quote:
Op zondag 9 juli 2006 23:46 schreef kapteinhaak het volgende:

[..]

Het is lullig, maar daar hoop ik ook op. Hij is drie keer getrouwd geweest, en heeft een paar serieuze relaties achter de rug, maar ze houden het op den duur toch niet bij hem uit. Ik heb haar trouwens al een paar vervelende zaken over hem verteld. Fout weet ik, maar op het ogenblik werkt mijn verstand niet zoals normaal.
All is fair in love and war...

Go get her, tiger....
  zondag 9 juli 2006 @ 23:57:49 #35
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_39676957
Geloof best dat je verliefd op haar bent, TS, maar na wat je uitlegt over je gezinssituatie denk ik ook dat je je vader misschien iets betaald wilt zetten
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_39676990
ingewikkelde situatie....wellicht wat leuks met haar gaan doen om haar als stiefma wat beter te leren kennen? kun je peilen hoe ze echt is, of je dr echt leuk vindt en wellicht uitvvogelen wrom ze zo'n oude man heeft en wellicht kun je dr dan verleiden?
pi_39677056
Gatver wat een smerig idee om hetzelfde wijf als je vader te willen prikken

Zou het niet gewoon de spanning van het verbodene zijn, die je aantrekt en verwart met verliefdheid?
pi_39677085
nou........alsof TS er wat aan kan doen dat z'n vader een leuke vrouw aan de haak heeft geslagen die niet bij m past?
pi_39677150
quote:
Op maandag 10 juli 2006 00:00 schreef Xennia het volgende:
Ach, niet erger dan een ander vent toch?
pi_39677353
quote:
Op maandag 10 juli 2006 00:03 schreef Oblivion het volgende:
Nou vind ik wel
pi_39677679
quote:
Op maandag 10 juli 2006 00:03 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Misschien ongeloofwaardig maar ik denk niet eens aan 'neuken' , eerder aan liefde bedrijven! Jezus ik klink vast als een wijf. Ik bedoel, ik fantaseer me kapot hoor, daar niet van, maar neuken heeft ineens iets oneerbiedigs ofzo. Zo ver is het dus al met me gekomen.
pi_39677704
Dit lijkt mij serieus echt erg!!

Ik zou eens proberen met je pa te praten, want 22 jaar is nog al wat...
Veel succes iig,
PS4 online: micro_nl
pi_39677847
quote:
Op maandag 10 juli 2006 00:17 schreef kapteinhaak het volgende:

[..]

Misschien ongeloofwaardig maar ik denk niet eens aan 'neuken' , eerder aan liefde bedrijven! Jezus ik klink vast als een wijf. Ik bedoel, ik fantaseer me kapot hoor, daar niet van, maar neuken heeft ineens iets oneerbiedigs ofzo. Zo ver is het dus al met me gekomen.

Ga er voor dan!
pi_39677877
quote:

[..]

Nou ik weet niet hoe het met die chick van je pa zit, maar ik droog spontaan op bij deze woorden en ik ben nog wel een wijf
pi_39678136
quote:
Op maandag 10 juli 2006 00:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nou ik weet niet hoe het met die chick van je pa zit, maar ik droog spontaan op bij deze woorden en ik ben nog wel een wijf
ha ha ha! Sorry hoor maar die is echt grappig! Zoiets zou zij nou ook kunnen zeggen! Ik bedoel eigenlijk meer dat het me niet (alleen) om het neuken gaat, maar dat ik echt iets met haar wil.
pi_39678236
quote:
Op maandag 10 juli 2006 00:29 schreef kapteinhaak het volgende:

[..]

ha ha ha! Sorry hoor maar die is echt grappig! Zoiets zou zij nou ook kunnen zeggen! Ik bedoel eigenlijk meer dat het me niet (alleen) om het neuken gaat, maar dat ik echt iets met haar wil.
Misschien kun je je vader vragen getuige te zijn

Naja je zult aan mijn reacties wel merken dat ik het echt niet vind kunnen en je haar uit je hoofd moet zetten
pi_39678851
Hoe serieus is die relatie tussen haar en je vader eigenlijk? Wonen ze samen, willen ze kinderen? Praat je wel eens met je vader over haar? en wat zegt hij dan? Misschien is zij voor je pa wel gewoon een avontuurtje. Of andersom, je vader voor haar? Als de relatie niet erg serieus is zou je misschien best iets kunnen zeggen als: Hmm, echt een vrouw voor mij! (tegen hem) Of zoiets...
Of aan haar zoiets van: Wat zie je in mijn vader?
Dan weet je in ieder geval een beetje waar je "kansen" liggen...
De aarde schuilt in een korrel zand, het heelal in een bloemblad puur, de oneindigheid in de palm van je hand en de eeuwigheid in een uur.
pi_39678915
quote:
Op maandag 10 juli 2006 00:00 schreef Xennia het volgende:
Mijn vader heeft zich ook al jaren bekeerd tot de (veel) jongere vriendinnen en één keer zat er een enorm strak wijf tussen, 29 jaar, bloedmooi, dus toen die de woonkamer kwam binnenlopen sloegen bij mij ook ff de stoppen door. Fuck man! Hoe die ouwe dat had geregeld gaat er bij mij nog steeds niet in. Meestal zijn 't toch de treurige gevallen die met ouwe kerels meegaan, van die wijven die al zestien jaar stuk zitten omdat ze op de lagere school door een of ander gastje zijn gedumpt en als het dan 1 minuut voor 12 is gaan ze er met een halve invalide vandoor, dat soort wijven zijn het vaak. Deze dus niet. Zij had echt klasse,

Maarrrrr... hoe lekker een vrouw ook is, ik kan het er niet op als ik weet dat ze 't met m'n pa heeft gedaan, of nog steeds elke nacht met hem ligt te neuken. Je moet ff realistisch blijven want dat zijn de feiten. Die ouwe met z'n grote pens... dat beeld op je netvlies is niet echt geil
Dat 't toch een keer bijna fout is gegaan omdat ik teveel had gezopen en ik m'n kop verloor (ff gezoend) heb ik nog steeds spijt van. Zij is er later met een ander vandoor gegaan en nooit meer iets van gehoord. Houwen zo
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_39679204
quote:
Op maandag 10 juli 2006 00:58 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Mijn vader heeft zich ook al jaren bekeerd tot de (veel) jongere vriendinnen en één keer zat er een enorm strak wijf tussen, 29 jaar, bloedmooi, dus toen die de woonkamer kwam binnenlopen sloegen bij mij ook ff de stoppen door. Fuck man! Hoe die ouwe dat had geregeld gaat er bij mij nog steeds niet in. Meestal zijn 't toch de treurige gevallen die met ouwe kerels meegaan, van die wijven die al zestien jaar stuk zitten omdat ze op de lagere school door een of ander gastje zijn gedumpt en als het dan 1 minuut voor 12 is gaan ze er met een halve invalide vandoor, dat soort wijven zijn het vaak. Deze dus niet. Zij had echt klasse,

Maarrrrr... hoe lekker een vrouw ook is, ik kan het er niet op als ik weet dat ze 't met m'n pa heeft gedaan, of nog steeds elke nacht met hem ligt te neuken. Je moet ff realistisch blijven want dat zijn de feiten. Die ouwe met z'n grote pens... dat beeld op je netvlies is niet echt geil
Dat 't toch een keer bijna fout is gegaan omdat ik teveel had gezopen en ik m'n kop verloor (ff gezoend) heb ik nog steeds spijt van. Zij is er later met een ander vandoor gegaan en nooit meer iets van gehoord. Houwen zo
Ja, zo is zij ook! Ze heeft klasse, is mooi, strak, grappig en heeft ook nog eens inhoud, ik bedoel, hoe vaak kom je zo'n combinatie tegen? M'n jongere broer is trouwens ook weg van d'r, en we hebben het ook samen vaak over hoe hij dat flikt. Maar uit je verhaal begrijp ik dat je alleen op haar geilde. Ze is gewoon echt een superwijf!
pi_39679262
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:11 schreef kapteinhaak het volgende:

[..]

Ja, zo is zij ook! Ze heeft klasse, is mooi, strak, grappig en heeft ook nog eens inhoud, ik bedoel, hoe vaak kom je zo'n combinatie tegen? M'n jongere broer is trouwens ook weg van d'r, en we hebben het ook samen vaak over hoe hij dat flikt. Maar uit je verhaal begrijp ik dat je alleen op haar geilde. Ze is gewoon echt een superwijf!
Vind je nog steeds dat ze klasse heeft als ze zowel vader als zoon zou neuken?
pi_39679300
als ze nou hier een acount heeft en dit leest wordt het al een stuk makkelijker
pi_39679317
Ga een keer met haar winkelen/lunchen om haar te leren kennen en zeik je vader dan helemaal af als je met haar spreekt (wel tactisch). Dan als t mis gaat gaat je vader misschien weer uit huis en ga je met haar daten.
  maandag 10 juli 2006 @ 01:21:31 #53
130026 Shakermaker
in de wolken
pi_39679416
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:16 schreef marcito het volgende:
Ga een keer met haar winkelen/lunchen om haar te leren kennen en zeik je vader dan helemaal af als je met haar spreekt (wel tactisch). Dan als t mis gaat gaat je vader misschien weer uit huis en ga je met haar daten.
Dat lijkt me een waanzinnig dom plan.
pi_39679497
quote:
Op maandag 10 juli 2006 00:55 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Hoe serieus is die relatie tussen haar en je vader eigenlijk? Wonen ze samen, willen ze kinderen? Praat je wel eens met je vader over haar? en wat zegt hij dan? Misschien is zij voor je pa wel gewoon een avontuurtje. Of andersom, je vader voor haar? Als de relatie niet erg serieus is zou je misschien best iets kunnen zeggen als: Hmm, echt een vrouw voor mij! (tegen hem) Of zoiets...
Of aan haar zoiets van: Wat zie je in mijn vader?
Dan weet je in ieder geval een beetje waar je "kansen" liggen...
Weet ik eigenlijk niet precies. Ze wonen niet samen, en kinderen? Me pa heeft er vijf, dus dat lijkt me niet (meer) aan de orde. Ze zien elkaar ook niet elke dag ofzo, maar 1 x in de week of 2 weken. Hij raakt er niet uitgesproken over hoe intelligent ze is, en belezen, nou ja, alles wat ze is want hij is natuurlijk niet blind. Mijn indruk is dat hij alles een stuk serieuzer neemt dan zij. Ik ben een paar keer met haar doorgezakt, en heb best heel diepgaande gesprekken met haar gehad, (terwijl die ouwe notabene in z'n nest lag) waarbij ze echt heel openlijk is en geen enkel probleem had om dingen te zeggen waar een ander misschien ff twee x over nadenkt. Het lag ook steeds op het puntje van m'n tong om haar te vragen hoe ze over mij dacht maar heb het niet gedaan. Misschien doe ik dat alsnog. Ik weet het niet.
pi_39679556
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:16 schreef lesley het volgende:
als ze nou hier een acount heeft en dit leest wordt het al een stuk makkelijker
Nou, ik ben eerder bang dat m'n pa hier een account heeft en mij gelijk herkend als ie dit leest! Dat zou een stuk lulliger zijn.
pi_39679637
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:11 schreef kapteinhaak het volgende:
Ja, zo is zij ook! Ze heeft klasse, is mooi, strak, grappig en heeft ook nog eens inhoud, ik bedoel, hoe vaak kom je zo'n combinatie tegen? M'n jongere broer is trouwens ook weg van d'r, en we hebben het ook samen vaak over hoe hij dat flikt. Maar uit je verhaal begrijp ik dat je alleen op haar geilde.
Nou, 't was niet alléén geilen, onder andere omstandigheden had ik wel een een serieuze move gemaakt, maar de vraag is of ik respect voor d'r had kunnen hebben. Respect is een kutwoord, maar ik bedoel: een vrouw die zich door je vader heeft laten neuken, dat beeld blijft hangen. Nix mis verder met mijn pa, zolang hij gewoon m'n pa blijft. Eén keer heb ik meegemaakt dat hij zat te geilen op mijn vriendin, zag ik aan zijn kop, en dat wil je als zoon niet meemaken met je pa. Dus ik hou die dingen zoveel mogelijk gescheiden
pi_39679790
quote:
Omfg, ik moet er niet aan denken
  maandag 10 juli 2006 @ 02:12:44 #58
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_39680266
quote:

[..]

Oke oke... het lijkt echt serieus te zijn dus.
Je kan meerdere dingen ondernemen volgens mij.. of ik het zou doen is gelukkig niet aan de orde

1 Het motto onderhouden: ' In liefde en oorlog is alles geoorloofd' en dus de consequentie onder ogen zien dat je je vader ontzettend kwetst en daarmee een breuk veroorzaakt. ( Er vanuit gaande dat zij jou ook wil natuurlijk )

2. Als je er zo zeker van bent dat zij en je vader niet bij elkaar blijven .... je terugtrekken en ze ontlopen en dan je eventuele slag slaan

3. Je vermant je toch en neemt je verlies door je vader zijn geluk te gunnen ?

Dat was het wel denk ik.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 10 juli 2006 @ 10:52:56 #59
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_39684085
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:25 schreef kapteinhaak het volgende:

[..]

Het lag ook steeds op het puntje van m'n tong om haar te vragen hoe ze over mij dacht maar heb het niet gedaan. Misschien doe ik dat alsnog. Ik weet het niet.
Dat zou ik nou niet doen. Toon een beetje lef en vertel haar hoe je over haar denkt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 10 juli 2006 @ 10:58:52 #60
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_39684210
quote:
Op zondag 9 juli 2006 23:46 schreef kapteinhaak het volgende:

[..]

Wow behoorlijk triets ben je
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 10 juli 2006 @ 11:01:45 #61
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_39684248
Beetje vent gaat eerst met zn pa praten....
ff een wijf neuken / verliefd worden kan je altijd gebeuren....
maar een relatie zoals met bv je vader is er maar 1 van op de wereld ook al is tie niet altijd goed...
kom op zonder je pa had jij er niet eens geweest!
Dus get over it en neem een eigen vriendin en laat je pa lekker zn leven leiden!

ps en ik zou zowieso nooit een wijf neuken waar mn pa al overheen geweest is... insert kots smilie
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_39684263
Lullig probleem.
Ik zou er echt niet over nadenken om over de vriendin van mijn pa heen te gaan en dat is echt niet omdat ik het zo goed met m'n pa kan vinden ofzo (heb een bloedhekel aan die man).
Maar gewoon het idee....

Op welk schip vaart je pa? Misschien ken ik hem en die meid ook wel
Schipperswereldje is klein.
Profiel opgeheven.
pi_39684305
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:58 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wow behoorlijk triets ben je
Nou, klinkt mij gewoon als verliefd hoor!
De aarde schuilt in een korrel zand, het heelal in een bloemblad puur, de oneindigheid in de palm van je hand en de eeuwigheid in een uur.
  Redactie Frontpage maandag 10 juli 2006 @ 11:08:35 #64
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_39684415
Doet me denken aan Allstars/
  maandag 10 juli 2006 @ 11:11:28 #65
78575 francoise
this is so real...
pi_39684481
Heb je ooit al eens een relatie gehad? Afgezien van de "wijven die je geneukt hebt", wat ook al afdoet aan je geloofwaardigheid, jouw intenties zijn volgens mij niet zuiver.

Ik vind het nl. ronduit weird dat je valt op de eerste de beste vrouw die je huis binnen wandelt.
Zeker als het de vriendin van je vader betreft, ik bedoel, .

Zoek iemand voor jezelf, en gun je vader zijn geluk, dit slaat helemaal nergens op.
  Redactie Frontpage maandag 10 juli 2006 @ 11:13:07 #66
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_39684523
Maar heeft je stiefmoeder geen leuke dochter?
pi_39684889
Kerel.... het is al een aantal keer gezegd, ik zal het nog 1 keer herhalen: het is de vriendin van je pa
Wat je ook voor haar voelt, je vader is er dus ook overheen gegaan
Dat zou voor mij (maar ik ben dan ook een vrouw ) reden genoeg zijn om er meteen op af te knappen
  maandag 10 juli 2006 @ 11:33:19 #68
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_39685040
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:27 schreef Locusta het volgende:
Kerel.... het is al een aantal keer gezegd, ik zal het nog 1 keer herhalen: het is de vriendin van je pa
Wat je ook voor haar voelt, je vader is er dus ook overheen gegaan
Dat zou voor mij (maar ik ben dan ook een vrouw ) reden genoeg zijn om er meteen op af te knappen
Liefde overwint alles!
Die zoute stokjes...
pi_39685090
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:28 schreef kapteinhaak het volgende:

[..]

Nou, ik ben eerder bang dat m'n pa hier een account heeft en mij gelijk herkend als ie dit leest! Dat zou een stuk lulliger zijn.
Zoon, wij gaan eens goed praten vanavond.
pi_39685165
Stel je voor dat je je aanstaande schoonmoeder naait, wordt het dan je broer of je zoon.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_39685856
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:11 schreef francoise het volgende:
Heb je ooit al eens een relatie gehad? Afgezien van de "wijven die je geneukt hebt", wat ook al afdoet aan je geloofwaardigheid, jouw intenties zijn volgens mij niet zuiver.

Ik vind het nl. ronduit weird dat je valt op de eerste de beste vrouw die je huis binnen wandelt.
Zeker als het de vriendin van je vader betreft, ik bedoel, .

Zoek iemand voor jezelf, en gun je vader zijn geluk, dit slaat helemaal nergens op.
Ik heb een paar x een vaste relatie gehad, en heb een zoon van drie...Ja ik voel de reacties al aankomen.
BTW. dit betreft echt niet de eerste de beste vrouw.
pi_39686409
quote:
Op maandag 10 juli 2006 00:33 schreef Xennia het volgende:

[..]

Misschien kun je je vader vragen getuige te zijn

Naja je zult aan mijn reacties wel merken dat ik het echt niet vind kunnen en je haar uit je hoofd moet zetten
Ik ben het met je eens.
Het is onbeschoft, onbeleefd en onfatsoenlijk.
  maandag 10 juli 2006 @ 12:50:16 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39687222
Opruimslot.

En opgeruimd weer open. Niets constructiefs toe te voegen? Blijf dan weg uit dit topic .

[ Bericht 47% gewijzigd door Copycat op 10-07-2006 12:56:26 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_39687941
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:04 schreef SunChaser het volgende:
Fuck your mother and your son wil be your brother
Er is wel een verschil tussen je moeder en de vriendin van je vader. Is weer anders als zij met hem is getrouwd = stiefmoeder. Nóg anders: ze hebben kids, jouw halfbroers of zussen. Dat is een soort bloedband, nu niet. Zij doet het toevallig met een ouwe kerel en die ouwe kerel is toevallig je verwekker. Dat laatste is jammer omdat je 't op sexgebied tegen je verwekker moet opnemen en dat is, als 't goed is, je eer te na. Klopt van geen kanten. Moet je niet willen. Gaat tegen alle natuurwetten in.

Dat je pa op d'r valt... logisch, doe jij ook. Maar dat ZIJ op je pa valt is ff een ander verhaal. Hoe zit dat? Ik bedoel: snap jij het? Heb jij daar geen problemen mee, dat zij blijkbaar op die ouwe fiets wil rijden? Gaat het om z'n karakter (geld heeft ie niet, dus...) of zoekt ze avontuur of heeft ze een vadercomplex of wat?

Luister, ff serieus nou, ik zeg het gewoon zoals het is: stel je krijgt iets met die vrouw en je weet haar in bed te praten, er word geneukt of de liefde bedreven, hoe je 't ook noemt, en dan komt zij schreeuwend klaar. Wat gaat er dan door je heen?

Nogmaals ik kan je wel begrijpen, soms val je voor de verkeerde vrouw daar doe je nix aan, maar ik zou d'r gewoon eens vragen of ze geen lekkere vriendinnen/zussen of zo heeft.
pi_39690213
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:13 schreef SunChaser het volgende:
Maar heeft je stiefmoeder geen leuke dochter?
of een lekkere zus?
pi_39690332
in liefde en oorlog is alles toegestaan . take your chance, je verliest er misschien wel je vader door.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_39691004
Zie een paar posts boven je de reden van verwijdering.

[ Bericht 84% gewijzigd door Copycat op 10-07-2006 15:46:33 ]
pi_39701686
[quote]Op maandag 10 juli 2006 13:17 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Dat je pa op d'r valt... logisch, doe jij ook. Maar dat ZIJ op je pa valt is ff een ander verhaal. Hoe zit dat? Ik bedoel: snap jij het? Heb jij daar geen problemen mee, dat zij blijkbaar op die ouwe fiets wil rijden? Gaat het om z'n karakter (geld heeft ie niet, dus...) of zoekt ze avontuur of heeft ze een vadercomplex of wat?

[/quote
Eigenlijk denk ik het wel, avontuur en een vaderfiguur. Ze is zonder vader opgegroeid, dus dat zou zomaar kunnen. En ergens begrijp ik het ook wel ja, mijn pa is niet echt een ouwe-lulle vent, komt best jongensachtig over, en hij is best wel vrouwvriendelijk enzo.

Ik geloof trouwens niet dat als ik haar zou neuken dat ik dan aan m'n ouwe ga liggen denken!
Maw: jammer dan dat ie me voorging, maar misselijk zou het me niet maken.
pi_39702344
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:14 schreef Xennia het volgende:

[..]

Vind je nog steeds dat ze klasse heeft als ze zowel vader als zoon zou neuken?
inderdaad, daar kan je toch geen respect voor hebben.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_39702523
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:09 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

inderdaad, daar kan je toch geen respect voor hebben.
Ik zie niet in waarom niet? Stel dat ze een andere vent zou hebben, en die voor mij zou verlaten, die dingen gebeuren, hoe zou het dan zitten? Gewoon voor de neuk niet natuurlijk, dat zou ik iig nooit doen.
  maandag 10 juli 2006 @ 21:15:18 #81
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_39702565
L'amour!!!!

Ga er voor en luister niet naar die negatieve reactie
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_39703038
Sjezus, me pa belt net op dat ie eraan komt, en hij klonk niet blij!
Kut! Zit ik nou net op wachten...
pi_39703186
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:14 schreef kapteinhaak het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom niet? Stel dat ze een andere vent zou hebben, en die voor mij zou verlaten, die dingen gebeuren, hoe zou het dan zitten? Gewoon voor de neuk niet natuurlijk, dat zou ik iig nooit doen.
waarom niet? omdat het ziekelijk is om iemands familie af te werken op die manier
ze doet het met je PA man

en dat je pa er nu boos aankomt... misschien heeft ie deze topic wel gelezen
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_39703217
Tja...
  maandag 10 juli 2006 @ 21:37:49 #85
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_39703483
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef kapteinhaak het volgende:
Wat moet ze dan met hem Of heeft ie veel geld
pi_39703652
Nee, hij had al gezegd dat z'n vader niet bepaalt in de slappe was zit.

Ik ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat er gaat gebeuren!
Is het erg slecht om stiekem op een leuk relletje te hopen? hahahaha!
Hoop wel dat we op z'n minst een leuk verslag krijgen, als TS nog terugkomt tenminste!
pi_39704153
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:14 schreef kapteinhaak het volgende:

[..]

Ik vind het toch wel even wat anders wanneer ze een voor jou anoniem persoon verlaat en daarna het bed deelt met jou. Maar je vader, ik vind het ronduit ziek
pi_39704328
lekker tegen het zaad van je pa aanduwen
☻☺☻☺☻☺ ☻☺☻☺☻☺ ☻☺☻☺☻☺ ☻☺☻☺☻☺☻☺ ☻☺☻☺☻☺ ☻☺
pi_39704572
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:54 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik vind het toch wel even wat anders wanneer ze een voor jou anoniem persoon verlaat en daarna het bed deelt met jou. Maar je vader, ik vind het ronduit ziek
Ik wil graag weten wat je precies ziek vind, kapiteins verliefdheid en/of geilheid naar zijn vaders vriendin, of de gedachte dat die vriendin eventueel voor kapitein zou kunnen vallen, en ze dus samen het bed delen? Dus: Kapitein of haar?
Ik vind het op zich ook best een vreemde situatie, maar liefde, en dan bedoel ik dus echte liefde he, staat dat niet boven alles, dus zelfs boven familierelaties?
pi_39706862
quote:
Op maandag 10 juli 2006 22:05 schreef Haviksvrouwe het volgende:

[..]

Ik wil graag weten wat je precies ziek vind, kapiteins verliefdheid en/of geilheid naar zijn vaders vriendin, of de gedachte dat die vriendin eventueel voor kapitein zou kunnen vallen, en ze dus samen het bed delen? Dus: Kapitein of haar?
Ik vind het op zich ook best een vreemde situatie, maar liefde, en dan bedoel ik dus echte liefde he, staat dat niet boven alles, dus zelfs boven familierelaties?
helemaal mee eens.....!
ksnap kapitein wel!
pi_39707603
quote:

[..]

Ik vind het zowel ziek van hem uit om het bed te willen delen met de mogelijke ex van zijn vader, als van haar uit het bed te willen delen met de zoon van je ex.
En liefde, liefde Eerder geilheid/verliefdheid en ja dat moet je maar negeren omwille van de familiebanden ja.
  maandag 10 juli 2006 @ 23:22:33 #92
62291 TiepJoop
en blijf van mijn avatar af ja
pi_39707806
PICS !!!
>>Nee dat doe ik niet. Je bent niet blind toch?<<
pi_39708761
quote:
Als 't echte liefde zou blijken, dan wel ja. Maar what's the rush? Zolang die ouwe nog met haar is, zou ik zeggen: laat het rusten en wacht je kansen af. Je gaat niet met de vriendin van je pa liggen krikken, dat doe je niet, ook niet als zij de eerste move maakt.

Dus hopen dat ze bij hem weggaat, wat ze vast wel zal doen als 't echte liefde is en dan na een tijdje weer contact met haar zoeken en hopen dat ze van dichtbij net zo leuk is als van een afstand. Maar mijn ervaring met de vriendinnen van m'n pa is dat 't allemaal golddiggers zijn, of vadersuckers.
pi_39709342
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:50 schreef kapteinhaak het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat als ik haar zou neuken dat ik dan aan m'n ouwe ga liggen denken!
Maw: jammer dan dat ie me voorging, maar misselijk zou het me niet maken.
Niet aan je vader misschien maar wel aan de dingen die hij met d'r heeft gedaan en zij met hem en hoe en waar en hoe lang en of ze toen ook zo lekker kreunde. Come on! Elke zoon/dochter gaat over z'n nek bij de combinatie sex + ouders, dat wil je allemaal niet weten, je ouders hebben geen sex. Simpel. Bloemkolen, ooievaars, weet je wel

Misschien kan je die shit met echte liefde overwinnen, ik weet 't niet, maar zelf zou ik de gok niet wagen.

Ik zag m'n pa tijdens een vakantie eens per ongeluk door een kier van de slaapkamerdeur op z'n toenmalige vriendin tekeer gaan, heb de rest van de vakantie geen hap meer door m'n keel gekregen
pi_39709425
Ik zie het misschien een beetje teveel van de "romantische" kant. *zucht*
Ik heb een groot zwak voor mannen die verliefd zijn.

Jammer dat we nog niet ge-update zijn trouwens...
pi_39709459
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:07 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Niet aan je vader misschien maar wel aan de dingen die hij met d'r heeft gedaan en zij met hem en hoe en waar en hoe lang en of ze toen ook zo lekker kreunde. Come on! Elke zoon/dochter gaat over z'n nek bij de combinatie sex + ouders, dat wil je allemaal niet weten, je ouders hebben geen sex. Simpel. Bloemkolen, ooievaars, weet je wel

Misschien kan je die shit met echte liefde overwinnen, ik weet 't niet, maar zelf zou ik de gok niet wagen.

Ik zag m'n pa tijdens een vakantie eens per ongeluk door een kier van de slaapkamerdeur op z'n toenmalige vriendin tekeer gaan, heb de rest van de vakantie geen hap meer door m'n keel gekregen
Hahahaha! kan het me helemaal voorstellen! Gatverdegatver!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:21:21 #97
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_39709716
quote:
ranzig verhaal
Nou Ridge ik zou het niet doen. Brooke mag dan wel slim lijken en knap maar je vader Eric neukt haar nu.
Natuurlijk zal Eric binnenkort het loodje leggen maar dat maakt het niet goed.
En wat moet Thorne er wel niet van denken. We weten tenslotte dat ze eerst zijn vrouw was. De moeder van zijn kinderen.
pi_39709734
quote:
Idealistisch maar ver van de realiteit vrees ik.

Net alsof z'n pa zal zeggen "ach zoon, als jij echt verliefd bent op haar en zij is meer verliefd op jou dan op mij dan wens ik jullie veel succes en ik begrijp het allemaal wel. No offence taken". Ik zou er niet te hard op hopen.

Zoals reeds gezegd kan dit veel kanten op. Het kan op ruzie uitlopen maar het kan ook zo gaan dat jij je gevoelens uitspreekt, zij die niet beantwoord maar vervolgens wel met je pa bespreekt.

M'n gevoel en rationaliteit spreken elkaar een beetje tegen. Rationeel is het heel eenvoudig: NEE. Het kan uitlopen op ruzie en ze is al met je pa naar bed geweest Je pa is je pa, die doen niet aan sex enzo en al helemaal niet met jou vriendin Emotioneel is het lastig, een vrouw waar je zo goed mee klikt is te mooi om te laten liggen.

Overall weegt het denk ik niet tegen elkaar op. Houd je dromen voor je en get on with your life.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_39721113
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:21 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nou Ridge ik zou het niet doen. Brooke mag dan wel slim lijken en knap maar je vader Eric neukt haar nu.
Natuurlijk zal Eric binnenkort het loodje leggen maar dat maakt het niet goed.
En wat moet Thorne er wel niet van denken. We weten tenslotte dat ze eerst zijn vrouw was. De moeder van zijn kinderen.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:49:08 #100
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_39721517
Of dalijk neuk je met haar en zegt ze dan tegen je pa en tegen jou dat je er niks van bakt en dat je wielie ook niet veel is.. En dat ze toch liever die van je pa boven die van jou prefereert en dan sta je de rest van je leven bekent als de zoon die zijn vaders vriendin geneukt heeft maar er totaal niks van bakte..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')