Een man als Materazzi, die achter de rug om van de scheids smerige dingen doet. Zou me niks verbazen als hij wat beledigende woordjes heeft gebruikt richting Zidane.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar een man met de ervaring als Zidane, op zo'n moment...
Ja lekker boeiend, als Italië wint staat die kerel van Italië die tegen de VS een elleboog gaf met de cup. (de Rossi geloof ik ?)quote:Op zondag 9 juli 2006 22:22 schreef Jasza het volgende:
Als Frankrijk wint word ik zo boos, dan krijgt zidane de cup
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:
op naar penals
ja en> je bent prof toch?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Een man als Materazzi, die achter de rug om van de scheids smerige dingen doet. Zou me niks verbazen als hij wat beledigende woordjes heeft gebruikt richting Zidane.
kan niet, hij heeft last van zijn arm.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:23 schreef dvdfreak het volgende:
Wat zou het mooi zijn als Frankrijk wint en Zidane als eerste de beker omhoog houd
Jij bent idd een Boeman, ik schrik me rot!! Laten we hopen van niet zeg!!quote:
Dat is die wel gewend mag ik hopen.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Een man als Materazzi, die achter de rug om van de scheids smerige dingen doet. Zou me niks verbazen als hij wat beledigende woordjes heeft gebruikt richting Zidane.
Van Matterazzi verwacht je zoeits wel, maar van Zidane.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:25 schreef WeebI het volgende:
[..]
kan niet, hij heeft last van zijn arm.
Maar hetgene dat Materazzi heeft gezegd, moet wel hard zijn aangekomen bij Zidane, normaal zou hij zoiets nooit doen. Een van de sympathiekste spelers op de velden.
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:25 schreef TheGeneral het volgende:
Trouwens wel een onterechte rode kaart, slechte arbitrage,
Ik denk dan ook dat als Materazzi iets gezegd heeft dat het niet bleef bij: "Jemig, wat ben jij een amateurvoetballer, je schiet nog geen deuk in een pakje boter".quote:Op zondag 9 juli 2006 22:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
het was een schijtactiequote:Op zondag 9 juli 2006 22:26 schreef Maisnon het volgende:
Wat gebeurde er nou precies? Net nou ik zat te schijten, ik kom terug, overal Zidane dit en dat, en hij is eruit gestuurd
Kopstoot?
zidane deelde met zn kop een stoot tegen de borstkas van materazziquote:Op zondag 9 juli 2006 22:26 schreef Maisnon het volgende:
Wat gebeurde er nou precies? Net nou ik zat te schijten, ik kom terug, overal Zidane dit en dat, en hij is eruit gestuurd
Kopstoot?
Daar hebben ze toch ook gewoon grote schermen die laten zien wat er gebeurde? in herhalingen enzo?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:25 schreef denthemen het volgende:
publiek heeft niet gezien wat wij hebben gezien, maar zeg nou eerlijk, als dit bergkamp was overkomen hadden wij ook gefloten
je kijkt voor het eerst naar een voetbalwedstrijd zekerquote:Op zondag 9 juli 2006 22:27 schreef DeeBee het volgende:
wat een schraal publiek zeg, zijn ze simpel of zo...als dit al geen rode kaart meer isgaan ze lopen fluiten de hele tijd
![]()
Materazzi schijnt iets gedaan te hebben maargoed.. dan nog...quote:Op zondag 9 juli 2006 22:27 schreef DeeBee het volgende:
wat een schraal publiek zeg, zijn ze simpel of zo...als dit al geen rode kaart meer isgaan ze lopen fluiten de hele tijd
![]()
ja bel jij ze ffquote:Op zondag 9 juli 2006 22:26 schreef Stefkuh het volgende:
wat een kut finale.. kut wk... echt dramatisch... laat de supporters ingrijpen en de wedstrijd staken ofzo bah bah..
Maar waarom zou Materazzi iets hebben gezegd.. waarschijnlijk ook weer omdat Zidane zelf vervelend deed daarvoor.. Dus dat boeit allemaal niet. Zidane is gewoon een loser. En hij heeft al vaker rare dingen gedaan. Blughquote:Op zondag 9 juli 2006 22:25 schreef WeebI het volgende:
Maar hetgene dat Materazzi heeft gezegd, moet wel hard zijn aangekomen bij Zidane, normaal zou hij zoiets nooit doen. Een van de sympathiekste spelers op de velden.
hahaquote:Op zondag 9 juli 2006 22:27 schreef denthemen het volgende:
ben benieuwd hoelang Zidane geschorst word
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:25 schreef Lippie85 het volgende:
Deel 6 ZES 6
Dat zeg ik, maar is al veranderdquote:
Je zag juist dat Materazzi iets zei. En wij kennen Materazzi toch ook wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat als Materazzi iets gezegd heeft dat het niet bleef bij: "Jemig, wat ben jij een amateurvoetballer, je schiet nog geen deuk in een pakje boter".
Zidane liep er langs, draait opeens om en geeft volgens mij echt uit woede die kopstoot. Dan is hetgeen Materazzi zei toch ook echt te laag voor woorden.
Maar goed, allemaal speculatie, misschien zei Materazzi wel helemaal niets.
Penalties vind ik afschrikwekkender.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:25 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Jij bent idd een Boeman, ik schrik me rot!! Laten we hopen van niet zeg!!
Volgens mij zat M. daarvoor nog ff aan Zidane zijn geblesseerde duim te rommelen, en zal daarna vast wel iets gezegd hebben. Maar toch dom.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:27 schreef Maisnon het volgende:
Zidane heeft Matterazzi dus een flinke kopstoot "uit het niets" gegeven?
Daarvoor omarmde Matterazzi Zidane om z'n middel. Maar dat mag geen naam hebben.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:27 schreef Maisnon het volgende:
Zidane heeft Matterazzi dus een flinke kopstoot "uit het niets" gegeven?
Ja er kwam een stier in het veld.quote:
Alsof die mensen allemaal heilig waren.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:27 schreef Agrafes het volgende:
Wat is die Zidane een idioot, heb die gast nooit gemogen. En waarom vergoeilijken sommigen zijn actie door te wijzen op de misschien slechte woorden van Materazzi, als je een topspeler bent negeer je dat of geef je hoogstens een duw, dit was een van de smerigste overtredingen ooit gemaakt op het voetbalveld.
Vooraf werd Zidane nog geschaard in het lijntje van Pele, Di Stefano, Romario, Beckenbauer etc, nou die plek heeft ie dus in 1 actie verspeeld zeg, wat een barbaar
Je moet maar niet reageren daarop, zeker op dit niveau. Materazzi zou zelfs geen prof waardig zijn als hij zijn tegenstanders niet zou proberen op te naaien , dat hoor je op dit niveau gewoon te doen.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Van Matterazzi verwacht je zoeits wel, maar van Zidane.
De stier.quote:
inderdaadquote:Op zondag 9 juli 2006 22:29 schreef FiXeR999 het volgende:
Pff, dat het zo moet eindigen.. wat een klote toernooi,..
En dat hebben we aan een duitser te dankenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:29 schreef H.Flick het volgende:
Penalties zijn in ieder geval beter dan loten.
ik snap t ook nie..quote:
Natuurlijk, oordelen zonder het te hebben gezien.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:29 schreef Vogel87 het volgende:
Die Materazzi zat waarschijnlijk ongelooflijk te etteren, haalde het bloed onder zijn nagels vandaan, ik kan me er dan wel íets van voorstellen... maar het blijft niet bepaald professioneel van Zidane.
johquote:Op zondag 9 juli 2006 22:30 schreef TheGeneral het volgende:
Pff, ik zou vrij zenuwachtig zijn als ik zo'n penalty zou moeten nemen,
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gast, ken je Materazzi uberhaupt wel? Zogenaamde voetbalkenner.
Oprotten.
Zeker van Zidane verwacht ik nioet dat hij hapt. Zidane kan zelf trouwens ook erg goed het bloed onder de nagels van een tegenstander vandaan halen. Misschien was het wel heen-en-weer ge-etter de gehele wedstrijd tussen die twee...quote:Op zondag 9 juli 2006 22:29 schreef Vogel87 het volgende:
Die Materazzi zat waarschijnlijk ongelooflijk te etteren, haalde het bloed onder zijn nagels vandaan, ik kan me er dan wel íets van voorstellen... maar het blijft niet bepaald professioneel van Zidane.
Het is en blijft een eikel, die fabelachtige dingen met een bal kankonquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Om 1 kopstoot? Ach, niet zo aanstellen.
Nee Frankrijk niet wil je zeggenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:31 schreef Nyrem het volgende:
Die italianen zijn toch wel laf hoor; man meer en nog met z'n 10nen verdedigen.
Zei ik toch !quote:Op zondag 9 juli 2006 22:30 schreef Lippie85 het volgende:
Dus daarom begonnen ze om 20.00
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:30 schreef tong80 het volgende:
Materazi :
'Je bent een EO lid geef het maar toe.'
Dat is ook gewoon een etter, maar dat is zijn rol. Het is de rol van Zidane om daar professioneel mee om te gaan. Het is gewoon een spelquote:Op zondag 9 juli 2006 22:29 schreef Vogel87 het volgende:
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net een leuk alternatief... na 90 minuten wordt het verlengen... beide coaches moeten een speler van het veld halen... is het na 5 minuten nog gelijk, weer allebei een speler enz enz... net zo lang totdat er een goal valt... levert een leuk tactisch steekspel op want wie haal je eruit... aanvaller, middenvelder of verdediger
Ik niet, allebei een bewuste belachelijke actie. Donker-donkerrood, wat Materazzi ook zei, leer je beheersen.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:31 schreef Noca het volgende:
Ik vond die van De Rossi tegen de VS toch 10x erger dan deze hoor.
Maar erg dom dit.
OMG OMG, its Phil Ivey, OMG OMGquote:
Mail het naar de FIFAquote:Op zondag 9 juli 2006 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net een leuk alternatief... na 90 minuten wordt het verlengen... beide coaches moeten een speler van het veld halen... is het na 5 minuten nog gelijk, weer allebei een speler enz enz... net zo lang totdat er een goal valt... levert een leuk tactisch steekspel op want wie haal je eruit... aanvaller, middenvelder of verdediger
en op het eind Buffon tegen Barthez. Ik denk dat Buffon wintquote:Op zondag 9 juli 2006 22:31 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Om 1 kopstoot? Ach, niet zo aanstellen.
Oe, dat is leuk!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:31 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik niet, allebei een bewuste belachelijke actie. Donker-donkerrood, wat Materazzi ook zei, leer je beheersen.
zeker.. een minuut of 10quote:Op zondag 9 juli 2006 22:33 schreef pberends het volgende:
Gaat Barthez nog door trouwens?
Die laatste is wel vreemd... hij was degene die zich zo opmaakte voor die kaart...quote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Buffon gepijpt door Christiano Ronaldo
Nou de eerste is een franse stier in spaanse dienst, en de andere gewoon een spaanse stier...quote:
Ik wil het niet zien. Krijg er buikkramoen van.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:32 schreef TC03 het volgende:
Waarom herhalen ze die overtreding niet, terwijl er dit WK zo veelvuldig herhaald wordt? Laten ze HET moment niet zien.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:33 schreef Meki het volgende:
Zidane actie was terecht
de Italliaan wou hem hebben
[afbeelding]
Buffon gepijpt door Christiano Ronaldo
Juist.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:33 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Die van Rossi was veel en veel smeriger.
Mwah, Barthez. Buffon zeker,quote:Op zondag 9 juli 2006 22:34 schreef SpiceP het volgende:
2 goeie keepers, zowel Barthez als Buffon. Ben benieuwd
Ik denk dat ik dat eens ga doenquote:
Het publiek iig nietquote:Op zondag 9 juli 2006 22:34 schreef Slachtkalf het volgende:
Maar serieus, wie gaat er nou winnen, mede fokkers?
Stand up forrrrrrrr the champions... VEEL ERGER!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:33 schreef denthemen het volgende:
grafmuziek zeg
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:34 schreef Skwish het volgende:
Wat ben je toch een enorme loser als je vandaag in het stadion met een duitse vlag aan het zwaaien bent![]()
![]()
27quote:Op zondag 9 juli 2006 22:34 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe oud is Pirlo dan?
[afbeelding]
Buffon zegt: Nu Christiano, bij mij niet. Ga maar naar Scolari
wiltord?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:35 schreef borisz het volgende:
het zal me een drol wezen die gaat winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |