quote:Op zondag 9 juli 2006 22:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gast, ken je Materazzi uberhaupt wel? Zogenaamde voetbalkenner.
Oprotten.
Zeker van Zidane verwacht ik nioet dat hij hapt. Zidane kan zelf trouwens ook erg goed het bloed onder de nagels van een tegenstander vandaan halen. Misschien was het wel heen-en-weer ge-etter de gehele wedstrijd tussen die twee...quote:Op zondag 9 juli 2006 22:29 schreef Vogel87 het volgende:
Die Materazzi zat waarschijnlijk ongelooflijk te etteren, haalde het bloed onder zijn nagels vandaan, ik kan me er dan wel íets van voorstellen... maar het blijft niet bepaald professioneel van Zidane.
Het is en blijft een eikel, die fabelachtige dingen met een bal kankonquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Om 1 kopstoot? Ach, niet zo aanstellen.
Nee Frankrijk niet wil je zeggenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:31 schreef Nyrem het volgende:
Die italianen zijn toch wel laf hoor; man meer en nog met z'n 10nen verdedigen.
Zei ik toch !quote:Op zondag 9 juli 2006 22:30 schreef Lippie85 het volgende:
Dus daarom begonnen ze om 20.00
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:30 schreef tong80 het volgende:
Materazi :
'Je bent een EO lid geef het maar toe.'
Dat is ook gewoon een etter, maar dat is zijn rol. Het is de rol van Zidane om daar professioneel mee om te gaan. Het is gewoon een spelquote:Op zondag 9 juli 2006 22:29 schreef Vogel87 het volgende:
Die Materazzi zat waarschijnlijk ongelooflijk te etteren, haalde het bloed onder zijn nagels vandaan, ik kan me er dan wel íets van voorstellen... maar het blijft niet bepaald professioneel van Zidane.
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net een leuk alternatief... na 90 minuten wordt het verlengen... beide coaches moeten een speler van het veld halen... is het na 5 minuten nog gelijk, weer allebei een speler enz enz... net zo lang totdat er een goal valt... levert een leuk tactisch steekspel op want wie haal je eruit... aanvaller, middenvelder of verdediger
Ik niet, allebei een bewuste belachelijke actie. Donker-donkerrood, wat Materazzi ook zei, leer je beheersen.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:31 schreef Noca het volgende:
Ik vond die van De Rossi tegen de VS toch 10x erger dan deze hoor.
Maar erg dom dit.
OMG OMG, its Phil Ivey, OMG OMGquote:
Mail het naar de FIFAquote:Op zondag 9 juli 2006 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net een leuk alternatief... na 90 minuten wordt het verlengen... beide coaches moeten een speler van het veld halen... is het na 5 minuten nog gelijk, weer allebei een speler enz enz... net zo lang totdat er een goal valt... levert een leuk tactisch steekspel op want wie haal je eruit... aanvaller, middenvelder of verdediger
en op het eind Buffon tegen Barthez. Ik denk dat Buffon wintquote:Op zondag 9 juli 2006 22:31 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Om 1 kopstoot? Ach, niet zo aanstellen.
Oe, dat is leuk!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:31 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik niet, allebei een bewuste belachelijke actie. Donker-donkerrood, wat Materazzi ook zei, leer je beheersen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |