Een man als Materazzi, die achter de rug om van de scheids smerige dingen doet. Zou me niks verbazen als hij wat beledigende woordjes heeft gebruikt richting Zidane.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar een man met de ervaring als Zidane, op zo'n moment...
Ja lekker boeiend, als Italië wint staat die kerel van Italië die tegen de VS een elleboog gaf met de cup. (de Rossi geloof ik ?)quote:Op zondag 9 juli 2006 22:22 schreef Jasza het volgende:
Als Frankrijk wint word ik zo boos, dan krijgt zidane de cup
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:
op naar penals
ja en> je bent prof toch?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Een man als Materazzi, die achter de rug om van de scheids smerige dingen doet. Zou me niks verbazen als hij wat beledigende woordjes heeft gebruikt richting Zidane.
kan niet, hij heeft last van zijn arm.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:23 schreef dvdfreak het volgende:
Wat zou het mooi zijn als Frankrijk wint en Zidane als eerste de beker omhoog houd
Jij bent idd een Boeman, ik schrik me rot!! Laten we hopen van niet zeg!!quote:
Dat is die wel gewend mag ik hopen.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Een man als Materazzi, die achter de rug om van de scheids smerige dingen doet. Zou me niks verbazen als hij wat beledigende woordjes heeft gebruikt richting Zidane.
Van Matterazzi verwacht je zoeits wel, maar van Zidane.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:25 schreef WeebI het volgende:
[..]
kan niet, hij heeft last van zijn arm.
Maar hetgene dat Materazzi heeft gezegd, moet wel hard zijn aangekomen bij Zidane, normaal zou hij zoiets nooit doen. Een van de sympathiekste spelers op de velden.
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:25 schreef TheGeneral het volgende:
Trouwens wel een onterechte rode kaart, slechte arbitrage,
Ik denk dan ook dat als Materazzi iets gezegd heeft dat het niet bleef bij: "Jemig, wat ben jij een amateurvoetballer, je schiet nog geen deuk in een pakje boter".quote:Op zondag 9 juli 2006 22:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
het was een schijtactiequote:Op zondag 9 juli 2006 22:26 schreef Maisnon het volgende:
Wat gebeurde er nou precies? Net nou ik zat te schijten, ik kom terug, overal Zidane dit en dat, en hij is eruit gestuurd
Kopstoot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |