Zou pas de tweede keer zijn in de WK-historiequote:
Wie wordt de opvolger bij Italië van Baggio.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou pas de tweede keer zijn in de WK-historie
de vorige keer waren het kutpenals na een kutwedstrijdquote:Op zondag 9 juli 2006 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou pas de tweede keer zijn in de WK-historie
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:13 schreef Againzender het volgende:
Zidane heeft verstoppertje gespeeld en gaat zich nu laten zien
hoop ik
Als het Totti wordt ga ik heel hard juichen!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie wordt de opvolger bij Italië van Baggio.
Ik gok Pirloquote:Op zondag 9 juli 2006 22:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ik niet want dat zou schandalig zijnquote:Op zondag 9 juli 2006 22:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als het Totti wordt ga ik heel hard juichen!
Tja, vanaf de bank een penal schieten is ook niet echt makkelijk.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Toch knap, aangezien hij al gewisseld is.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Penalties in de finale is inderdaad een domper op het toernooi.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:12 schreef TheVulture het volgende:
allesbehalve penalty's aub
lul toch niet zo slap man, Henry is hardstikke waardevol geweestquote:Op zondag 9 juli 2006 22:14 schreef Againzender het volgende:
Henry eindelijk eruit, die is de hele wedstrijd al de weg kwijt
owquote:Op zondag 9 juli 2006 22:14 schreef WeebI het volgende:
[..]
ik niet want dat zou schandalig zijn
de man zit op de bank
Als het om pingels missen gaat, Totti is er al tijdje uit.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:13 schreef Zwansen het volgende:
ja dat is me nu al 4 keer verteldquote:Op zondag 9 juli 2006 22:15 schreef jakees het volgende:
[..]
Als het om pingels missen gaat, Totti is er al tijdje uit.
met 10 man de laatste helft van de verlenging tegen Italie spelen, nee, dat is slimquote:Op zondag 9 juli 2006 22:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Je haalt Henry er toch niet uit met penalty's in de vooruitzicht.![]()
Wat een tactisch onbenul is die Dommenech.![]()
Yep, heeft een hoop kansen gecreëerd en wist zich van de Italiaanse verdediging los te makenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:15 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
lul toch niet zo slap man, Henry is hardstikke waardevol geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat heb ik niet gezegd...
En rood, einde ZidaneNou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
Daar heeft de scheids het goed gezien. De enige tering lijer hier is Zidane zelf.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
rood tering lijer
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:19 schreef jorienvdherik het volgende:
hehe torrentjes in zn kop
Dan nog. Zoiets DOMS doe je niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:19 schreef Viking84 het volgende:
Ja wat lullig, maar die Materazzi zal wel wat gezegd hebben
woefquote:Op zondag 9 juli 2006 22:19 schreef Againzender het volgende:
Even opletten scheids, voordat het uit de hond loopt
Zoiets denk ik welquote:Op zondag 9 juli 2006 22:19 schreef xFriendx het volgende:
wtf die Zidane. Waarom doet hij dat in godsnaam? Of zullen we straks te horen krijgen dat Materazzi soms iets heeeeel vuils gezegd heeft toen Zidane net langs hem liep?
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:19 schreef Little_Meanie het volgende:
waarom geven ze rood, het is zijn laatste wedstrijd
Dat dan weer welquote:Op zondag 9 juli 2006 22:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Gelukkig was het Materazzi
Dan moet je nog niet zo triest doen.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:19 schreef xFriendx het volgende:
wtf die Zidane. Waarom doet hij dat in godsnaam? Of zullen we straks te horen krijgen dat Materazzi soms iets heeeeel vuils gezegd heeft toen Zidane net langs hem liep?
Materazzi heeft de naam keihard te zijn, maar deze wedstrijd heeft hij zich volgens mij prima gedragen.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Gelukkig was het Materazzi
Wat is daar mis mee marcelquote:Op zondag 9 juli 2006 22:19 schreef jorienvdherik het volgende:
algerijnen gadverdamme
Ach, hij hoeft toch niet meer te voetballenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:20 schreef manny het volgende:
Zidane komt goed weg. Als ie geen rood had gekregen dan had Matterazzi zelf moeten ingrijpen
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:19 schreef raistlin6 het volgende:
daar gaat dan mijn respect voor zidane.
en enquote:Op zondag 9 juli 2006 22:20 schreef Hrvat het volgende:
Ik ken de krantenkoppen voor morgen al!
Van iemand met zo'n staat van dienst mag je toch verwachten dat 'ie zich in zo'n wedstrijd, op een dergelijk belangrijk moment, voor álles kan afsluiten.quote:
Zidane heeft gewoon af en toe dit soort momenten, z'n hele carriere al. Verbaast mij wel dat hij dat nu in een WK finale heeft.quote:
Iets over zn vrouw, kinderen, moeder, weet ik het.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:20 schreef VeX- het volgende:
We weten nu ook niet wat Materazzi heeft gezegd, maar dit kan nauwelijks gerechtvaardigd worden. Zonde!
Inderdaad, flinke steek los.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Zidane sluit zijn voetbalcarriere zo af.
WAT EEN IDIOOT!
Dierenmishandeling!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:19 schreef Againzender het volgende:
Even opletten scheids, voordat het uit de hond loopt
Zal hij er om treuren als hij de gouden wereldbeker innig zoent?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:19 schreef Mikkie het volgende:
Wáárom, Zidane, wáárom?!
Ik snap dit echt niet... waarom maak je zó een eind aan je carrière? Zo'n mooie speler...
Een briljante aap met domme uitvallen. Wellicht heeft hij een persoonlijkheidsstoornis waardoor hij 1 keer in de zoveel wedstrijden domme dingen doet.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:21 schreef Jasza het volgende:
BETER WINT FRANKRIJK NIET, Dan staat die aap met de cup in zijn handen straks
Welke aap van het franse elftal?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:21 schreef Jasza het volgende:
BETER WINT FRANKRIJK NIET, Dan staat die aap met de cup in zijn handen straks
eens... weet ik ook eindelijk voor wie ik ben deze wedstrijd haha.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:22 schreef Afwezig het volgende:
KlotepubliekTerechte rode kaart, en als ze verliezen is het terecht, alleen al om de actie van zidane.
Maar een man met de ervaring als Zidane, op zo'n moment...quote:Op zondag 9 juli 2006 22:21 schreef Nashje het volgende:
Niemand weet natuurlijk wat Materazzi tegen Zidane heeft gezegd. Zal ook wel smerig zijn, anders doet Zinedine zoiets niet.
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:22 schreef wolferl het volgende:
Materazzi is mijn held, vaak verguist, maar gedraagt zich echt als een prof.
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:22 schreef wolferl het volgende:
ja, maar zo gaat het altijd toch?!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:22 schreef salutem het volgende:
die italiaan moet wel iet heel raars gezed hebben
Hij speelt een erg goed tournooi moet ik zeggen!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:22 schreef wolferl het volgende:
Dan nog dan houdt Zidane zich in.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:21 schreef Nashje het volgende:
Niemand weet natuurlijk wat Materazzi tegen Zidane heeft gezegd. Zal ook wel smerig zijn, anders doet Zinedine zoiets niet.
Tja, dat doet eigenlijk niks ter zake hé. Je moet maar niet reageren daarop, zeker op dit niveau. Materazzi zou zelfs geen prof waardig zijn als hij zijn tegenstanders niet zou proberen op te naaien , dat hoor je op dit niveau gewoon te doen.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:21 schreef Nashje het volgende:
scoorde meer als ruudquote:Op zondag 9 juli 2006 22:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij speelt een erg goed tournooi moet ik zeggen!
Boeie, als Itallië wint krijgt Materazzi um, alsof dat zo'n schattebout is. Al heeft ie zich deze wedstrijd goed gedragen.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:22 schreef Jasza het volgende:
Als Frankrijk wint word ik zo boos, dan krijgt zidane de cup
Het is niet de eerste keerquote:Op zondag 9 juli 2006 22:21 schreef Nashje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |