quote:Op zondag 9 juli 2006 22:19 schreef Little_Meanie het volgende:
waarom geven ze rood, het is zijn laatste wedstrijd
Dat dan weer welquote:Op zondag 9 juli 2006 22:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Gelukkig was het Materazzi
Dan moet je nog niet zo triest doen.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:19 schreef xFriendx het volgende:
wtf die Zidane. Waarom doet hij dat in godsnaam? Of zullen we straks te horen krijgen dat Materazzi soms iets heeeeel vuils gezegd heeft toen Zidane net langs hem liep?
Materazzi heeft de naam keihard te zijn, maar deze wedstrijd heeft hij zich volgens mij prima gedragen.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Gelukkig was het Materazzi
Wat is daar mis mee marcelquote:Op zondag 9 juli 2006 22:19 schreef jorienvdherik het volgende:
algerijnen gadverdamme
Ach, hij hoeft toch niet meer te voetballenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:20 schreef manny het volgende:
Zidane komt goed weg. Als ie geen rood had gekregen dan had Matterazzi zelf moeten ingrijpen
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:19 schreef raistlin6 het volgende:
daar gaat dan mijn respect voor zidane.
en enquote:Op zondag 9 juli 2006 22:20 schreef Hrvat het volgende:
Ik ken de krantenkoppen voor morgen al!
Van iemand met zo'n staat van dienst mag je toch verwachten dat 'ie zich in zo'n wedstrijd, op een dergelijk belangrijk moment, voor álles kan afsluiten.quote:
Zidane heeft gewoon af en toe dit soort momenten, z'n hele carriere al. Verbaast mij wel dat hij dat nu in een WK finale heeft.quote:
Iets over zn vrouw, kinderen, moeder, weet ik het.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:20 schreef VeX- het volgende:
We weten nu ook niet wat Materazzi heeft gezegd, maar dit kan nauwelijks gerechtvaardigd worden. Zonde!
Inderdaad, flinke steek los.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Zidane sluit zijn voetbalcarriere zo af.
WAT EEN IDIOOT!
Dierenmishandeling!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:19 schreef Againzender het volgende:
Even opletten scheids, voordat het uit de hond loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |