Zou pas de tweede keer zijn in de WK-historiequote:
Wie wordt de opvolger bij Italië van Baggio.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou pas de tweede keer zijn in de WK-historie
de vorige keer waren het kutpenals na een kutwedstrijdquote:Op zondag 9 juli 2006 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou pas de tweede keer zijn in de WK-historie
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:13 schreef Againzender het volgende:
Zidane heeft verstoppertje gespeeld en gaat zich nu laten zien
hoop ik
Als het Totti wordt ga ik heel hard juichen!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie wordt de opvolger bij Italië van Baggio.
Ik gok Pirloquote:Op zondag 9 juli 2006 22:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ik niet want dat zou schandalig zijnquote:Op zondag 9 juli 2006 22:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als het Totti wordt ga ik heel hard juichen!
Tja, vanaf de bank een penal schieten is ook niet echt makkelijk.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Toch knap, aangezien hij al gewisseld is.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Penalties in de finale is inderdaad een domper op het toernooi.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:12 schreef TheVulture het volgende:
allesbehalve penalty's aub
lul toch niet zo slap man, Henry is hardstikke waardevol geweestquote:Op zondag 9 juli 2006 22:14 schreef Againzender het volgende:
Henry eindelijk eruit, die is de hele wedstrijd al de weg kwijt
owquote:Op zondag 9 juli 2006 22:14 schreef WeebI het volgende:
[..]
ik niet want dat zou schandalig zijn
de man zit op de bank
Als het om pingels missen gaat, Totti is er al tijdje uit.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:13 schreef Zwansen het volgende:
ja dat is me nu al 4 keer verteldquote:Op zondag 9 juli 2006 22:15 schreef jakees het volgende:
[..]
Als het om pingels missen gaat, Totti is er al tijdje uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |