KUT. Ik wist het, dat ik íets fout ging doen. Dizzle? Bupa? Duiveltja?quote:
Godtje?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
KUT. Ik wist het, dat ik íets fout ging doen. Dizzle? Bupa? Duiveltja?
GRR! Ik kán ook geen Frans. Godtje? Dizzle? Bupa? Duiveltja? Cc? Iemand?quote:
Hihi, nou als iedereen mij te hulp schietquote:Op zondag 9 juli 2006 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Les: geen ingewikkelde Franse TT's meer voor Erik.
Best leuke fotootjes jaquote:
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden (alsof iemand dat bij mij ooit ziet, maar goed, het is meer voor mezelfquote:Op zondag 9 juli 2006 21:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als vrouw zal je wel een stijve nek krijgen van het scheren. Ik vind het leuk én ik doe het ook nog gratis. Ben er wel superserieus mee bezig dan.
Deze foto vind ik een beetje engquote:
Sterker nog, ik vind mannenborsten zonder borsthaar enge, kale kippenborstjesquote:Op zondag 9 juli 2006 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben jij er zo een? Die borsthaar ok vindt?
Je bent net mijquote:Op zondag 9 juli 2006 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind mannenborsten zonder borsthaar enge, kale kippenborstjes.
Borsthaar.
Ik val ook op mannen jaquote:
Op mannen met borsthaar, ook nog.quote:
Ja, allebei nogal vrouwelijk.quote:
Hell yeahquote:
Ik val op borsthaar met mannenquote:
Dan is dit jóuw man:quote:
O ja, perfectie!quote:
Wij hetero's zijn inderdaad in de minderheid hier...quote:Op zondag 9 juli 2006 21:27 schreef Godlike02 het volgende:
Ik val gewoon niet op mannen.
Maar zo te horen is dat nogal gek in dit topic
Dan is het toch juist perfect voor jou, in dit topic? Goedkoop een date scoren, zo moeilijk zijn ze hier niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:27 schreef Godlike02 het volgende:
Een lekkere vrouw met borsthaarquote:Op zondag 9 juli 2006 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wij hetero's zijn inderdaad in de minderheid hier...
Maar we liggen wel goed in de marktquote:Op zondag 9 juli 2006 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wij hetero's zijn inderdaad in de minderheid hier...
Ach welnee, Bupa komt hier ook, en Pal... Ovidius, Odyseuzzz, DaMart, Dizer, Duiveltja, BVO, ATB, en nog een hele hoop mannen die voor de vrouwen gaan.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:27 schreef Godlike02 het volgende:
Kan ik het ook omdraaien?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:27 schreef rena het volgende:
[..]
Dan is het toch juist perfect voor jou, in dit topic? Goedkoop een date scoren, zo moeilijk zijn ze hier niet.![]()
quote:
Mijn excuses Zhenar.quote:
Maar ik blijf verassenquote:Op zondag 9 juli 2006 21:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Jij bent hier ook al eens geweest.!
Ik merk het. Kennelijk zijn vrouwen net als mannen... we laten eventjes onze borst(haar) zien en ze droolen all over the placequote:
Er zitten wel een paar naïevelingen hier jaquote:Op zondag 9 juli 2006 21:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan ik het ook omdraaien?
Dat ik ze laat betalen voor een date?![]()
Acceptéquote:
quote:
Tof!quote:Op zondag 9 juli 2006 21:30 schreef rena het volgende:
[..]
Er zitten wel een paar naïevelingen hier jaJe kunt het altijd proberen natuurlijk.
![]()
rena.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Tof! [afbeelding]
Ik blijf nog ff hangen!![]()
Namen willen we horen
Heerlijk, die open deurtjesquote:
quote:
Ik ontken ook niet van mezelf. Maar ik ga niet met mannen datenquote:
Such a shamequote:Op zondag 9 juli 2006 21:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet van mezelf. Maar ik ga niet met mannen daten
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet van mezelf. Maar ik ga niet met mannen daten
Jaquote:Op zondag 9 juli 2006 21:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
Dit: [afbeelding] betekend offline?
(Even de newbee uithangen.)
![]()
Zoals de feniks dat ook doet.quote:
verassen. Je weet wel. ver-assen.quote:
Dat klinkt wel even lekker.quote:
Leuke foto's in je foboquote:
Gekkerdquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Had je je cijfers gezien?
http://forum.fok.nl/topic/879672
Ik ookquote:
Aha!quote:Op zondag 9 juli 2006 21:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij staat het in je instellingen of mensen het mogen zien of niet
Ik denk het laatstequote:Op zondag 9 juli 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Nee! Maar dat zijn het aantal reacties door users. Of het aantal reacties bíj users?
quote:
quote:
Volgens mij is het toch het eerste, want hij heeft het over dat ik er (=het totale aantal reacties) een groot aandeel in heb. En ik heb net de 10.000 gehaald, dus dat komt niet overeen met het getal wat achter mijn naam staat.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk het laatste![]()
Maar de poster weet het vast beter.
WK Finalequote:Op zondag 9 juli 2006 21:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
Wat is er dan voor voetbal op tv?
WK Finalequote:Op zondag 9 juli 2006 21:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
Wat is er dan voor voetbal op tv?
Wie ben jij?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat vinden jullie van m'n nieuwe look?
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nieuwe avatar bedoel je?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
90e minuut 1-1.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:47 schreef rena het volgende:
Wat is de tussenstand?
Wie denk (hoop) jij dat er gaat winnen?quote:
Ik luister In your worldquote:Op zondag 9 juli 2006 21:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Én ondertitel én sig. Wel opletten he..
rena begrijpt het tenminste..
Ik hoop Italië, maar ik denk Frankrijk.quote:
Ja.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:50 schreef rena het volgende:
Ik luister In your worlden mijn ava is ook tof
![]()
Ik hoop Italiëquote:Op zondag 9 juli 2006 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoop Italië, maar ik denk Frankrijk.
Ik in een Muscle Museumquote:Op zondag 9 juli 2006 21:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja..
Vandaag ben ik in een Hysteria bui..
quote:
Jij moet alleen maar caps maken van Wytske en Gigi.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, zal ik daar eens wat caps van proberen te maken? Of zit niemand daar op te wachten?![]()
Ligt het nou aan mij of had je die sig (de tekst dus) al langer?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Én ondertitel én sig. Wel opletten he..
rena begrijpt het tenminste..
Ligt aan jou.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:54 schreef Bupatih het volgende:
Ligt het nou aan mij of had je die sig (de tekst dus) al langer?
Is lekker he, om mee te zingen als je alleen thuis bentquote:Op zondag 9 juli 2006 21:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
I WANT YOU NOW
I WANT YOU NOW
I'LL FEEL MY HEART IMPLODE
I'M BREAKING OUT
ESCAPING NOW
FEELING MY FAITH ERODE
Ik zat vandaag in de trein (tussen allemaal stinkende Sensation Black mensjes) toen 'ie weer eens voorbij kwam. Ik moest me echt inhouden.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:56 schreef rena het volgende:
Is lekker he, om mee te zingen als je alleen thuis bent? Ik doe het maar niet als er mensen zijn, anders denken ze dat ik gek ben.
Mijn moeder vind Muse sowieso herrie
![]()
Gigiquote:Op zondag 9 juli 2006 21:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij moet alleen maar caps maken van Wytske en Gigi.
Je had het gewoon moeten doen, dan krijgen ze nog eens smaakquote:Op zondag 9 juli 2006 21:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik zat vandaag in de trein (tussen allemaal stinkende Sensation Black mensjes) toen 'ie weer eens voorbij kwam. Ik moest me echt inhouden..
Ik woon nog wel thuis en ik luister het heel veelquote:
En m'n moeder én vader hebben een tyfushekel aan Muse. Gelukkig voor hen woon ik niet meer thuis, want ik luister bijna alleen nog maar Muse de laatste tijd.
Welke "e" en welk streepje?quote:
Op de naam? Dat hoort zo.quote:
quote:
En dan ook nog Fiançailles aan iemand anders verkopenquote:
Nee, maar dat is wel zonde.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:22 schreef rena het volgende:
[..]
[afbeelding] Niet iedereen heeft zo'n goede smaak als jij, Erik.![]()
Un Long Dimanche de Fiançaillesquote:Op zondag 9 juli 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dan ook nog Fiançailles aan iemand anders verkopen.
en je msn is stuk.
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dan ook nog Fiançailles aan iemand anders verkopen.
en je msn is stuk.
Gezien de foto in je fotoboek zou je zo ook het verloren derde CocoRosie zusje kunnen zijn.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar is Litso, die zegt altijd dat ik op Amélie lijk.
Ik heb nu drie films met Audreyquote:Op zondag 9 juli 2006 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Un Long Dimanche de Fiançailles![]()
Sorry voor eventuele spellingsfouten.
Ik zie geen fotoquote:Op zondag 9 juli 2006 22:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Gezien de foto in je fotoboek zou je zo ook het verloren derde CocoRosie zusje kunnen zijn.
Wow, een wit vlakquote:Op zondag 9 juli 2006 22:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Gezien de foto in je fotoboek zou je zo ook het verloren derde CocoRosie zusje kunnen zijn.
Ik héb er 1, (He loves me, he loves me not (frnase titel kan ik nooit onthouden, iets van a folie, pas du tout ofzoquote:
Ik heb 'm inmiddels al jaquote:Op zondag 9 juli 2006 22:25 schreef Dizer het volgende:
[..]ik dacht dat ik nog online was... ik bedoel dus offline maar alleen voor jou online
p.s. wees blij, nu kan je hem kopen voor de helft van de prijs dat ik hem toen had verkocht
Heb je de Da Vinci code al op dvdquote:Op zondag 9 juli 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik héb er 1, (He loves me, he loves me not (frnase titel kan ik nooit onthouden, iets van a folie, pas du tout ofzo)
En die is tof. Maar verder heb ik Amélie (meerdere keren) gezien, Fiançailles en DaVinci code.
Ja, die heb ik dusquote:Op zondag 9 juli 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik héb er 1, (He loves me, he loves me not (frnase titel kan ik nooit onthouden, iets van a folie, pas du tout ofzo)
En die is tof. Maar verder heb ik Amélie (meerdere keren) gezien, Fiançailles en DaVinci code.
En mocht je ze viezig en stom vinden, ik bedoel het niet als een belediging.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bij mij doet 'ie het wel..
Nou ja, dit dan maar?
Jij ook altijd met je lelijke muziekvrouwen.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, dit dan maar?
Nou... nee. Sorry, maar daar lijk ik dus écht niet op he?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, dit dan maar?
Ik moet je wel gelijk gevenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je lelijke muziekvrouwen.![]()
Vind ik ook, dat je niet op haar lijkt. Maar misschien omdat ik je in het echt kenquote:
In die hoek op de foto en de bek die je trekt wel. Heus!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou... nee. Sorry, maar daar lijk i dus écht niet op he?
Ook niet op Amélie trouwens, maar ok.
Het is ook alleen Litso die dat vindt hoorquote:Op zondag 9 juli 2006 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vind ik ook, dat je niet op haar lijkt. Maar misschien omdat ik je in het echt ken
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is ook alleen Litso die dat vindt hoor.
Dat heb je goed geconstateerdquote:
Wat een gebruik van hoofdletters en punten.quote:
Dat méén je niet.quote:
Ja, de sukkel!quote:
Dat moet pijn hebben gedaanquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
Echt, ook nog geen een beeld gezien met dat iemand van hen de beker heeft aangeraakt? Of het ik dat gemist?
DaMart heeft hem gewonnenquote:
Hey lieverd meneer borsthaarquote:
Ga je dan mee op de foto?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey lieverd meneer borsthaar
Dinsdag wat borsthaarfoto's?
Ik ookquote:Op zondag 9 juli 2006 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het nu nóg toffer dat ik naar Italië op vakantie ga.
100 euroquote:Op zondag 9 juli 2006 23:15 schreef rena het volgende:
[..]
DaMart heeft hem gewonnenOp zijn werk dan.
![]()
Hoeveel geld ben je misgelopen?
Dat is kut.quote:
Regio Marche, in de bergjesquote:
Toscanequote:
Wat een neus heeft die gozerquote:
"Ik zieee... ik zieeeeee...."quote:
Toffe ava, Svenquote:
quote:
H.H.H.quote:
quote:
Zidane vs Materazziquote:
We weten nog niet wat Materazzi gemompeld heeftquote:Op zondag 9 juli 2006 23:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
bij vs denk ik aan interactie tussen de twee.
Dit is gewoon rammen van af zidane![]()
Wat een drolquote:
quote:
Jij bent zeker een ochtendmens hequote:
Bup heeeel misschien komt Wytske wel. Haha, en dan kan ik lekker wel kijken omdat ik dan dus niet slaap. En jij kunt dan dus niet kijken omdat jij dan wel slaapt.quote:
Ach...ik ben 's morgens levendig en vrolijk....maar 's avonds ook.quote:
Waarom ga je dan zo vroeg naar bedquote:Op zondag 9 juli 2006 23:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach...ik ben 's morgens levendig en vrolijk....maar 's avonds ook.!
Kom eens online op msn...quote:Op zondag 9 juli 2006 23:48 schreef MissBliss het volgende:
Maarruuuuuh weet iemand ook waarom Zidane die kopstoot gaf?
Wat had die ander gedaan?? Wij reageerden alleen op het geluid van de tv en hebben dus het voorgaande gemist
Omdat ik wel wat rust nodig heb, natuurlijk. Ik moet morgen weer de hele dag lopen.quote:
Geen zin in / tijd voor.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik wel wat rust nodig heb, natuurlijk. Ik moet morgen weer de hele dag lopen.
Misschien had hij jeuk.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:48 schreef MissBliss het volgende:
Maarruuuuuh weet iemand ook waarom Zidane die kopstoot gaf?
Mja..quote:
Omdat ik dat wildequote:
JE BENT BEST WEL STOM SOMSquote:
Ik doe mijn best, maar ik weet niet of er aan zoveel domheid wat te doen valtquote:Op zondag 9 juli 2006 23:50 schreef Bupatih het volgende:
Geen zin in / tijd voor.'t Is jouw beurt nu.
Gelukkig maar.quote:
Maandagquote:
Welk bed boek?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga m'n bed in. Nog even lekker in m'n boek lezen!
3. SCHADUW VAN DE WINDquote:
Aha, nou veel plezier dan.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
3. SCHADUW VAN DE WIND
Auteur: RUIZ ZAFON, C.
In het oude centrum van Barcelona ligt het Kerkhof der Vergeten Boeken. Hoofdpersoon Daniel Sempere wordt door zijn vader, weduwnaar en boekhandelaar, meegenomen naar deze geheimzinnige,verborgen wereld van verhalen.
Vanaf dat moment neemt Daniels leven een wending die hij niet had kunnen voorzien.
Normaal gesproken niet het soort boek dat ik zou kiezen, maar toch maar gekocht op aanraden van een vriendin en het blijkt een positieve verrassing.
Ja, ik waak wel.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:10 schreef rena het volgende:
Ik ga ook maar eens naar dromenland![]()
Een goede nacht gewenst allemaal.
![]()
Alleen maar ten gunstequote:Op maandag 10 juli 2006 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga slapen. Vooral omdat er nog meer aan mijn TT is veranderd.
quote:
Ja, ik ben er.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Spookuur, MB.
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Bup heeeel misschien komt Wytske wel. Haha, en dan kan ik lekker wel kijken omdat ik dan dus niet slaap. En jij kunt dan dus niet kijken omdat jij dan wel slaapt.!!!!
Geen van beidequote:Op maandag 10 juli 2006 00:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ben je te laat? Of was Erik te vroeg?![]()
Altijd naar de bekende weg vragen die Odysseuzzz.![]()
Check.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
3. SCHADUW VAN DE WIND
Auteur: RUIZ ZAFON, C.
In het oude centrum van Barcelona ligt het Kerkhof der Vergeten Boeken. Hoofdpersoon Daniel Sempere wordt door zijn vader, weduwnaar en boekhandelaar, meegenomen naar deze geheimzinnige,verborgen wereld van verhalen.
Vanaf dat moment neemt Daniels leven een wending die hij niet had kunnen voorzien.
Normaal gesproken niet het soort boek dat ik zou kiezen, maar toch maar gekocht op aanraden van een vriendin en het blijkt een positieve verrassing.
Ik moet werkenquote:
Waarquote:Op maandag 10 juli 2006 09:36 schreef Dizer het volgende:
Hoi Sven
Gister ook al 2x gezegd, maar je hebt niet gerageerd,
quote:maar ik heb dus 700 weer gefixxxt
Oh, ik wist niet eens dat die het niet meer dedenquote:Op maandag 10 juli 2006 09:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Show Chat #852: FOK!-vrienden
ShowChat #853: Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain Pt. 2
Was jij niet degene die mij ging afkraken dat ie het niet meer deed vanwehe het verdwijnen van mijnnaam.nl ?quote:Op maandag 10 juli 2006 09:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet eens dat die het niet meer deden.
Dat ging toen over de huidige OP, niet over #700. Dat was vast Zhenarquote:Op maandag 10 juli 2006 09:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was jij niet degene die mij ging afkraken dat ie het niet meer deed vanwehe het verdwijnen van mijnnaam.nl ?
Hmm... dat kan ookquote:Op maandag 10 juli 2006 09:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ging toen over de huidige OP, niet over #700. Dat was vast Zhenar.
Sinds gister doet mijn geluid het ook niet meerquote:Op maandag 10 juli 2006 09:57 schreef Dizer het volgende:
Eindelijk mijn geluidskaart van mijn PC gaat het weer doen. Ik had gewoon de verkeerde drivers geinstaleerd
Onze computers voelen elkaar aanquote:Op maandag 10 juli 2006 09:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sinds gister doet mijn geluid het ook niet meer.
Hoe doe ik datquote:Op maandag 10 juli 2006 10:04 schreef Dizer het volgende:
Heb je geprobeert om de drivers opnieuw te instaleren?
> Startquote:Op maandag 10 juli 2006 10:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat?
PS. ik heb een laptop
Oh, hij is al up-to-date.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:24 schreef Svensational het volgende:
Hij is nu aan het zoeken op internet
quote:Op maandag 10 juli 2006 10:26 schreef Svensational het volgende:
Wacht, misschien moet ik 'm van Mute afhalen!
quote:Op maandag 10 juli 2006 10:26 schreef Svensational het volgende:
Nee Sven, dit ga je niet menenquote:Op maandag 10 juli 2006 10:26 schreef Svensational het volgende:
Kan me niet schelen! Hij blijft in mijn signaturequote:Op maandag 10 juli 2006 10:31 schreef Svensational het volgende:
Dudes, natuurlijk ben ik niet zó dom!
Ik hoor nog steeds niks.
Mij kan het wel schelenquote:Op maandag 10 juli 2006 10:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan me niet schelen! Hij blijft in mijn signature
Op de grond leggen en goed hard bovenop springenquote:Op maandag 10 juli 2006 10:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mij kan het wel schelen. Wat moet ik nou doen
?
Dan maak je ook geluidquote:Op maandag 10 juli 2006 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op de grond leggen en goed hard bovenop springen.
Daaromquote:
Ja, ik heb er namelijk voor betaald, niet waar?quote:Op maandag 10 juli 2006 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op de grond leggen en goed hard bovenop springen.
Helpdesk bellen? Voor maar 80cent per minuut?quote:Op maandag 10 juli 2006 10:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik heb er namelijk voor betaald, niet waar?
En dan kom je naar Meppel om 't te fixenquote:
Steek die hand maar in je aarsquote:
Maar dan voel jij je weer zo overbodigquote:Op maandag 10 juli 2006 10:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Steek die hand maar in je aars.
Kom jij maar even langs in Hoorn, dan fixxxxx ik je wel.. uuh ik bedoel je laptopquote:Op maandag 10 juli 2006 10:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan kom je naar Meppel om 't te fixen?
Je woont toch in Purmerendquote:Op maandag 10 juli 2006 11:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kom jij maar even langs in Hoorn, dan fixxxxx ik je wel.. uuh ik bedoel je laptop
Whehehequote:Op zondag 12 maart 2006 14:42 schreef Svensational het volgende:
Op dit Raffa-topic komt vrij raf een slotje
Eigengeilerij!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |