Hey tofquote:Op zondag 9 juli 2006 10:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
FOT BBQ.. En ik heb bij Xilantof geslapen
.
BBQ in de regen?quote:Op zondag 9 juli 2006 10:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
FOT BBQ.. En ik heb bij Xilantof geslapen
.
Ik wil ook zon. En zover zit ik toch niet van die BBQ af, dacht ik. Of komen die wolken juist van die BBQ af?quote:
Okquote:Op zondag 9 juli 2006 10:48 schreef Airelle het volgende:
Dizzle jij bent MOD op V&A he?
Oh wacht ik vraag het daar wel.
quote:Op zondag 9 juli 2006 11:02 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Zo iets gaat mijn tattoo ook worden
quote:
Wat hij zegtquote:Op zondag 9 juli 2006 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind tattoo's maar niks.
quote:Op zondag 9 juli 2006 11:12 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Ik vind zo een ook wel mooi... Maar het is moeilijk. Maar goed, heb er nog even tijd om over na te denken en zo
Inderdaad... toch minstens een jaartje of 50 à 60quote:Op zondag 9 juli 2006 11:31 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zou er inderdaad heeeeeeeeel goed over nadenken.
![]()
Zoiets ja.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad... toch minstens een jaartje of 50 à 60.
Dan moet je je arm amputerenquote:Op zondag 9 juli 2006 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
En het is ook geen subtiele tat. Ik bedoel, wat nou als je jezus zat bent?
Die ben ik al 24 jaar niet zat en zal Hem ook nooit zat worden. Idioot. Ik ben Christelijk en ook oud genoeg om te zeggen dat ik nog Christelijk wil blijven!quote:Op zondag 9 juli 2006 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Inderdaad... je verandert 'm ook niet zo eventjes in een bloemetje ofzoquote:Op zondag 9 juli 2006 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry hoor.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die ben ik al 24 jaar niet zat en zal Hem ook nooit zat worden. Idioot. Ik ben Christelijk en ook oud genoeg om te zeggen dat ik nog Christelijk wil blijven!
Dat topic heb ik nog nooit gezienquote:Op zondag 9 juli 2006 11:43 schreef Dizer het volgende:ShowChat #700: Hoeren zijn wij! Hoeren!
Ik heb de foto's teruggevonden en omdat ik mod ben, kon ik het nog aanpassen![]()
zo vind ik je niet zo leukquote:Op zondag 9 juli 2006 11:40 schreef Dizer het volgende:
Die ben ik al 24 jaar niet zat en zal Hem ook nooit zat worden. Idioot. Ik ben Christelijk en ook oud genoeg om te zeggen dat ik nog Christelijk wil blijven!
quote:
Ik had het Christelijk geloof helemaal niet achter je gezocht.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:55 schreef Dizer het volgende:
[..]. Ik wil mijn kinderen later Christelijk opvoeden.
Acht wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had het Christelijk geloof helemaal niet echter je gezocht.
mja je hebt christelijk en christelijk.....quote:Op zondag 9 juli 2006 12:55 schreef Dizer het volgende:. Ik wil mijn kinderen later Christelijk opvoeden.
Dat heb ik altijd gedaan. Hoofdletters en zo. En ik lees ook de bijbelquote:Op zondag 9 juli 2006 13:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja je hebt christelijk en christelijk.....
maar ik doel vooral op het feit dat je inééns in de here lijkt te zijn, met de afzichtelijke jezus-tattoo's en praten over Hem [met hoofdletter] enzo... dan zal ik wel weer cynisch zijn enzo, maar dan denk ik toch vooral: ah weer één van de nieuwe grillen van Diz...
Nee. Ook niet voor het slapen gaan. Maar wel af en toe in moielijke tijdenquote:Op zondag 9 juli 2006 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Bid je voor het eten?
Heb je schoenen met stalen neuzen?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee. Ook niet voor het slapen gaan. Maar wel af en toe in moielijke tijden
Maar dat betekent nie dat ik God niet dankbaar ben voor het voedsel op tafel.
Sex voor het huwelijk?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee. Ook niet voor het slapen gaan. Maar wel af en toe in moielijke tijden
Maar dat betekent nie dat ik God niet dankbaar ben voor het voedsel op tafel.
Jehova's enzoquote:
Oh ja hoorquote:
Waarom ga je dan naar de Kerk? Voel je je verplicht? Als dat zo is, moet je echt niet gaan.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben wel Christelijk opgevoed, nou ja, gedoopt en communie, en met kert en pasen naar de kerk, maa ik voel verder echt helemaal niks bij de kerk of het christelijk geloof.
Uuhm.. wie ziet mijn Tattoo dan? Ik wil hem op mijn bovenarm...quote:Op zondag 9 juli 2006 13:29 schreef babette21 het volgende:
oh dan valt 't allemaal nog wel mee....
zo'n jezustattoo komt dan meer over als 'n icoon ofzo, zoals anderen zeg maar met een che-shirt lopen. maar net als die shirts raakt ook jezus ooit weer uit de mode
en daarnaast: hier kom je niet meer vanaf [en daarnaast zal 't je niet altijd helpen, want je zal spontaan in 'n hokje worden gestopt...]. handig bij sollicitaties enzo [nót]
quote:Op zondag 9 juli 2006 13:24 schreef Dizer het volgende:
Oh mijn God. Eindigt MP and the Holy Grail echt zo? Politie komt en neemt ze mee... zwart beeld..![]()
Ik ging altijd emt mijn ouders mee, maar het laatste jaar ben ik thuis gebleven. maar op zich, ja, wat moet ik met een geloof waarin ik als zondaar wordt bestempeld, zo nodig is eht niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom ga je dan naar de Kerk? Voel je je verplicht? Als dat zo is, moet je echt niet gaan.
wél dus.... ik zat op 'n Christelijke hbo en al dat eo-tuig ging "spontaan" trouwen, nog voor 't afstuderen zeg maar [dus allemaal rond de 20].... ze hadden net zo goed "ik wil sex" op hun voorhoofd kunnen zettenquote:Op zondag 9 juli 2006 13:29 schreef Dizer het volgende:
Geen sex voor het huwelijk is echt niet zo Christelijk hoor.. Dat is een hele grote misverstand, dan misschien door deKatholieke
Kerk naar voren is gebracht
die afbeeldingen die hierboven staan nemen 'n halve arm in beslagquote:Op zondag 9 juli 2006 13:30 schreef Dizer het volgende:
Uuhm.. wie ziet mijn Tattoo dan? Ik wil hem op mijn bovenarm...
Ja idd.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
wél dus.... ik zat op 'n Christelijke hbo en al dat eo-tuig ging "spontaan" trouwen, nog voor 't afstuderen zeg maar [dus allemaal rond de 20].... ze hadden net zo goed "ik wil sex" op hun voorhoofd kunnen zetten
en eh, niet kotsen op de Katholieken he, want die zijn óók Christelijk
ik ben zelf RK, maar ik heb echt niks met de kerk [altijd de neiging om de discussie met de pastor aan te gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |