wellicht is de omgekeerde volgorde iets effectiever voor je zaadlozingquote:op vrijdag 7 juli 2006 02:21 schreef hyperviper het volgende:
dus, als een mokkoltje aan je vraagt van: mag ik je in je zak trappen? dan pijp ik je. zou je dat dan doen?
maar wel een afknapper op het laatst.quote:op vrijdag 7 juli 2006 02:22 schreef xennia het volgende:
[..]
wellicht is de omgekeerde volgorde iets effectiever voor je zaadlozing
hoe oud?quote:op vrijdag 7 juli 2006 02:21 schreef hyperviper het volgende:
dus, als een mokkoltje aan je vraagt van: mag ik je in je zak trappen? dan pijp ik je. zou je dat dan doen?
tsja, het is jouw stellingquote:op vrijdag 7 juli 2006 02:23 schreef hyperviper het volgende:
[..]
maar wel een afknapper op het laatst.
dat ligt eraan wie je treft. als ik in je zak mag trappen, komt er nooit meer een levend organisme uit hoorquote:op vrijdag 7 juli 2006 02:27 schreef hyperviper het volgende:
[..]
je kan sowieso beter eerst de trap krijgen, daarna word het alleen maar beter.
kun je altijd nog doen wat kelly doet.quote:op vrijdag 7 juli 2006 02:28 schreef xennia het volgende:
[..]
dat ligt eraan wie je treft. als ik in je zak mag trappen, komt er nooit meer een levend organisme uit hoor
een item bij jensen krijgen?quote:op vrijdag 7 juli 2006 02:30 schreef hyperviper het volgende:
[..]
kun je altijd nog doen wat kelly doet.
sado masochistquote:op vrijdag 7 juli 2006 02:35 schreef tichelaar het volgende:
btw als het een jongen betreft tussen de 18 en 30 (of 16 en 30) dan is het antwoord ja.
quote:op vrijdag 7 juli 2006 02:21 schreef hyperviper het volgende:
dus, als een mokkoltje aan je vraagt van: mag ik je in je zak trappen? dan ren ik snel weg pijp ik je. zou je dat dan doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |