wellicht is de omgekeerde volgorde iets effectiever voor je zaadlozingquote:op vrijdag 7 juli 2006 02:21 schreef hyperviper het volgende:
dus, als een mokkoltje aan je vraagt van: mag ik je in je zak trappen? dan pijp ik je. zou je dat dan doen?
maar wel een afknapper op het laatst.quote:op vrijdag 7 juli 2006 02:22 schreef xennia het volgende:
[..]
wellicht is de omgekeerde volgorde iets effectiever voor je zaadlozing
hoe oud?quote:op vrijdag 7 juli 2006 02:21 schreef hyperviper het volgende:
dus, als een mokkoltje aan je vraagt van: mag ik je in je zak trappen? dan pijp ik je. zou je dat dan doen?
tsja, het is jouw stellingquote:op vrijdag 7 juli 2006 02:23 schreef hyperviper het volgende:
[..]
maar wel een afknapper op het laatst.
dat ligt eraan wie je treft. als ik in je zak mag trappen, komt er nooit meer een levend organisme uit hoorquote:op vrijdag 7 juli 2006 02:27 schreef hyperviper het volgende:
[..]
je kan sowieso beter eerst de trap krijgen, daarna word het alleen maar beter.
kun je altijd nog doen wat kelly doet.quote:op vrijdag 7 juli 2006 02:28 schreef xennia het volgende:
[..]
dat ligt eraan wie je treft. als ik in je zak mag trappen, komt er nooit meer een levend organisme uit hoor
een item bij jensen krijgen?quote:op vrijdag 7 juli 2006 02:30 schreef hyperviper het volgende:
[..]
kun je altijd nog doen wat kelly doet.
sado masochistquote:op vrijdag 7 juli 2006 02:35 schreef tichelaar het volgende:
btw als het een jongen betreft tussen de 18 en 30 (of 16 en 30) dan is het antwoord ja.
quote:op vrijdag 7 juli 2006 02:21 schreef hyperviper het volgende:
dus, als een mokkoltje aan je vraagt van: mag ik je in je zak trappen? dan ren ik snel weg pijp ik je. zou je dat dan doen?
ts kreeg alleen een trap in z'n zak, maar ze wou hem niet pijpenquote:op vrijdag 7 juli 2006 07:46 schreef mikelennium het volgende:
[..]
absurde stelling... maar werd het aan de ts onlangs gevraagd dan?
1000 wekenquote:
dan voel je toch niets van het pijpen, doppie!quote:op vrijdag 7 juli 2006 09:02 schreef jpg97 het volgende:
mag ik een tock gebruiken ?
nee maar ook niks van die trap in mijn zak dus ja... kiezen of delenquote:op vrijdag 7 juli 2006 09:18 schreef dungeonmaster het volgende:
[..]
dan voel je toch niets van het pijpen, doppie!
quote:op vrijdag 7 juli 2006 03:05 schreef perico het volgende:
tip van www.hookers.nl:
in roermond zit een vrouw die je voor 20 euro zonder condoom klaarpijpt en het zaad doorslikt. ze ziet er alleen niet best uit en is al wat ouder. verder praat ze zo ontzettend veel dat de zin snel over is.
als dat je allemaal niet interesseert en je ogen dichthoudt dan is het ok, want ze zuigt best goed.
(het is zelfs helemaal gratis, als ze je eerst een sjtamp in je zak mag geven!)
zal ik je eens wat verklappen...? er bestaan ook vrouwen die seks willen hebben zonder er geld voor te krijgen!! jaja, echt waar! ik snap dat je wereldbeeld instort, omdat je dit nog nooit gelezen hebt op www.hookers.nl ...quote:op vrijdag 7 juli 2006 03:05 schreef perico het volgende:
tip van www.hookers.nl:
in roermond zit een vrouw die je voor 20 euro zonder condoom klaarpijpt en het zaad doorslikt. ze ziet er alleen niet best uit en is al wat ouder. verder praat ze zo ontzettend veel dat de zin snel over is.
als dat je allemaal niet interesseert en je ogen dichthoudt dan is het ok, want ze zuigt best goed.
(het is zelfs helemaal gratis, als ze je eerst een sjtamp in je zak mag geven!)
voor vrouwen misschienquote:op vrijdag 7 juli 2006 10:49 schreef zwartemagika het volgende:
http://www.videosrule.com/videos/all_videos/japanese_ball_massage__rid2674.aspx
geil toch ..
omg! die moeten toch een enorme hekel aan mannen hebben..quote:op vrijdag 7 juli 2006 10:49 schreef zwartemagika het volgende:
geil toch ..
evilquote:op vrijdag 7 juli 2006 10:49 schreef zwartemagika het volgende:
geil toch ..
kan een man dat lekker vindenquote:op vrijdag 7 juli 2006 10:49 schreef zwartemagika het volgende:
geil toch ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |