waar staat dat het vrienden van me zijn?quote:op zondag 9 juli 2006 20:51 schreef biancavia het volgende:
gezellig, die nieuwe vriendengroep van jou.
het kan afhankelijkheid zijn. maar waarom vindt jij dat ze slecht behandeld worden door hun vriend? het zou natuurlijk ook nog kunnen dat jij dingen ziet die er niet zijn.quote:op zondag 9 juli 2006 20:48 schreef simtekf1 het volgende:
ik zit al een tijdje met dit onderwerp in mn maag.
ik heb de laatste tijd wat nieuwe mensen leren kennen en wat me opvalt is dat deze dames stuk voor stuk slecht behandeld worden door hun vriend.
nou, met 1 meisje heb ik een tijdje best wel veel contact gehad en die heeft me genoeg dingen verteld, vandaar.quote:op zondag 9 juli 2006 21:02 schreef alicey het volgende:
[..]
het kan afhankelijkheid zijn. maar waarom vindt jij dat ze slecht behandeld worden door hun vriend? het zou natuurlijk ook nog kunnen dat jij dingen ziet die er niet zijn.
maar geef eens wat concrete voorbeelden van wat je als slechte behandeling ziet?quote:op zondag 9 juli 2006 21:10 schreef simtekf1 het volgende:
[..]
nou, met 1 meisje heb ik een tijdje best wel veel contact gehad en die heeft me genoeg dingen verteld, vandaar.
en zo zijn er nog wel wat dingetjes.
liefde kan soms erg lastig zijn, vooral in dat soort situaties maar uiteindelijk hoor je toch voor jezelf te kiezen, alleen dat doen de meeste dus schijnbaar niet.
onzekere meiden dan, zoals al gezegd is.quote:op zondag 9 juli 2006 21:19 schreef simtekf1 het volgende:
- het verbieden van naar dezelfde discotheek gaan als haar vriend gaat. (omdat ze dan bonje krijgen)
- het voor lul zetten waar andere bij zijn. (neerbuigend doen)
- vreemdgaan.
- niet met andere gasten dansen enz.
zo zijn er nog wel wat dingetjes maar bovenstaande zijn toch gewoon redenen om er mee te kappen of ben ik nou achterlijk.
ik denk zelf dat je als buitenstaander niet goed weet wat de belangrijke aspecten binnen de relatie zijn. je kunt er niet klakkeloos vanuit gaan dat het de gozer niets interesseert en het meisje juist wel. het is soms ook precies andersom en de situatie die jij beschrijft is iets te makkelijk, omdat elke relatie weer anders is.quote:op zondag 9 juli 2006 20:48 schreef simtekf1 het volgende:
ik heb de laatste tijd wat nieuwe mensen leren kennen en wat me opvalt is dat deze dames stuk voor stuk slecht behandeld worden door hun vriend.
wat ik me dan afvraag, waarom blijft zo'n meisje dan toch bij zo'n gast.
wat zijn de redenen daar voor?
zijn ze bang om weer opnieuw te beginnen, of om alleen te zijn ofzo?
what can it be?
ik snap het namelijk niet.![]()
vreemdgaan is idd slecht behandelen. de rest is imo echter wel discutabel, al zou ik geen vent moeten hebben die mij verbiedt met anderen om te gaan.quote:op zondag 9 juli 2006 21:19 schreef simtekf1 het volgende:
- het verbieden van naar dezelfde discotheek gaan als haar vriend gaat. (omdat ze dan bonje krijgen)
- vreemdgaan.
zo zijn er nog wel wat dingetjes maar bovenstaande zijn toch gewoon redenen om er mee te kappen of ben ik nou achterlijk.
quote:
haha dat dacht ik ook gelijkquote:op zondag 9 juli 2006 23:48 schreef dickies het volgende:
nee, geen 'verkering' willen hebben als je op vakantie gaat voor 2 weken is lekker volwassen
alleen voor labiele sloeries zoals jij denk ikquote:
daar kun je best wel eens gelijk in hebbenquote:op maandag 10 juli 2006 01:51 schreef mensenkenner het volgende:
[..]
alleen voor labiele sloeries zoals jij denk ik.
quote:op maandag 10 juli 2006 01:55 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
daar kun je best wel eens gelijk in hebben.
xennia, mijn labiele feeks, alles goed?quote:
jazeker, al val ik niet op lui die mij slecht behandelen.quote:op maandag 10 juli 2006 01:59 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
xennia, mijn labiele feeks, alles goed?.
quote:op maandag 10 juli 2006 00:19 schreef #ANONIEM het volgende:
je zit ermee in de maag omdat je het niet begrijpt?
zit jij ook al zo met de relativiteitstheorie in je maag?
quote:vrouwen worden lastig en vervelend bij een langdurig goede behandeling, zo nu en dan grof en onaardig tegen ze zijn houdt ze een beetje in toom en ze zijn er vriendelijker door. ( )
inderdaad. die heren hebben een inzicht verworven dat ts volledig te boven gaat.quote:nah, mijn ervaring is dat je vrouwen beter slecht dan extreem goed kunt behandelen...
zodra je ze te goed behandeld, raken ze verwend en gaan ze van elk futiel detail een wereldramp maken
moslimquote:op maandag 10 juli 2006 08:56 schreef aglarrr het volgende:
inderdaad. die heren hebben een inzicht verworven dat ts volledig te boven gaat.
woorden... uithalen...mond.....quote:op zondag 9 juli 2006 23:48 schreef dickies het volgende:
nee, geen 'verkering' willen hebben als je op vakantie gaat voor 2 weken is lekker volwassen
wat lopen jullie nou te bitchen?quote:
jep. vrouwen willen onderdrukt worden. zit in hun genen.quote:op zondag 9 juli 2006 20:51 schreef nanking het volgende:
volgens mij is dat het ik-ben-bang-dat-ik-alleen-achterblijf-syndroom.
nou bij mij hoef een vriendje dat niet te verbieden of te flikken...ik heb een motto ' wat jij kan,kan ik beter''quote:op zondag 9 juli 2006 21:19 schreef simtekf1 het volgende:
- vreemdgaan.
precies en dan leen je ze geld en krijg je het niet terugquote:op maandag 10 juli 2006 08:11 schreef kastanova het volgende:
nah, mijn ervaring is dat je vrouwen beter slecht dan extreem goed kunt behandelen...
zodra je ze te goed behandeld, raken ze verwend en gaan ze van elk futiel detail een wereldramp maken.
ik zet daar altijd meteen een advocaat op. oh wacht, dat kan ik zelf ook afhandelenquote:op maandag 10 juli 2006 11:12 schreef manu82 het volgende:
[..]
precies en dan leen je ze geld en krijg je het niet terug![]()
ik denk dat meiden die in zo'n relatie blijven plakken graag die jongen willen veranderen. iemand in een 'droomjongen' willen vormen. ze geloven dat zij dat wel even gaan doen. vroeg of laat komen ze er christiano ronaldo jankend achter dat ze wel erg lang in een illusie hebben geloofd en enkele jaren hebben weggegooid. als de vriendin van die zuiplap uit mijn vriendengroep dit eens zou kunnen lezenquote:op maandag 10 juli 2006 11:02 schreef gabry het volgende:
wat mij meestal opvalt is dat meisjes die slecht behandeld worden meer aandacht van hun vriendje proberen te krijgen
en vaak meer voor hun vriendje over hebben dan meisjes die goed behandeld worden
een slechte relatie is denk ik boeiender, daar zijn ze meer mee bezig![]()
quote:op zondag 9 juli 2006 23:53 schreef pony-lover het volgende:
vrouwen worden lastig en vervelend bij een langdurig goede behandeling, zo nu en dan grof en onaardig tegen ze zijn houdt ze een beetje in toom en ze zijn er vriendelijker door. ()
sterker nog, ik heb daar contracten voor klaarliggen. en voor een eventueel huwelijk heb ik al prachtige huwelijkse voorwaarden (ku) en een testament met tweetrapsmaking uitgedacht.quote:op maandag 10 juli 2006 11:56 schreef diederik_duck het volgende:
[..]
ik zet daar altijd meteen een advocaat op. oh wacht, dat kan ik zelf ook afhandelen.
vandaar dat je single bentquote:op maandag 10 juli 2006 23:02 schreef thisbe het volgende:
[..]
sterker nog, ik heb daar contracten voor klaarliggen. en voor een eventueel huwelijk heb ik al prachtige huwelijkse voorwaarden (ku) en een testament met tweetrapsmaking uitgedacht.![]()
jij bent engquote:op maandag 10 juli 2006 23:02 schreef thisbe het volgende:
[..]
sterker nog, ik heb daar contracten voor klaarliggen. en voor een eventueel huwelijk heb ik al prachtige huwelijkse voorwaarden (ku) en een testament met tweetrapsmaking uitgedacht.![]()
verbaast me ook iedere keer weer idd.. blijkbaar zit er in alle vrouwen een stukje hoop dat ze hem wel kunnen veranderen, dat zij degenen zijn die het verschil makenquote:op zondag 9 juli 2006 20:48 schreef simtekf1 het volgende:
what can it be?
je zou ook gewoon normaal met ze om kunnen gaan natuurlijk. misschien wordt het dan zelfs nog leuk!quote:op maandag 10 juli 2006 08:11 schreef kastanova het volgende:
nah, mijn ervaring is dat je vrouwen beter slecht dan extreem goed kunt behandelen...
zodra je ze te goed behandeld, raken ze verwend en gaan ze van elk futiel detail een wereldramp maken.
quote:op dinsdag 11 juli 2006 23:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
je zou ook gewoon normaal met ze om kunnen gaan natuurlijk. misschien wordt het dan zelfs nog leuk!![]()
wat is normaal?quote:op dinsdag 11 juli 2006 23:06 schreef djenneke het volgende:
je zou ook gewoon normaal met ze om kunnen gaan natuurlijk. misschien wordt het dan zelfs nog leuk!![]()
dat wat tussen slecht en extreem goed zitquote:op dinsdag 11 juli 2006 23:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
wat is normaal?
en wat maakt mij dan zo uniek?
in dat opzicht ben ik dus wel normaal...quote:op dinsdag 11 juli 2006 23:23 schreef djenneke het volgende:
dat wat tussen slecht en extreem goed zit![]()
m'n exenquote:wie zegt dat jij uniek bent?
ik wilde gisteren een blikje kattevoer opeten, maar de vrouw in kwestie vond het een kutplanquote:op woensdag 12 juli 2006 00:14 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
een sok opeten is ook wel uniek hoor![]()
laf wijfquote:op woensdag 12 juli 2006 00:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
ik wilde gisteren een blikje kattevoer opeten, maar de vrouw in kwestie vond het een kutplan.
het kan ook heel gezellig zijn, zo samen een blik nuttigen. je laat er mee zien dat je wat voor elkaar over hebtquote:op woensdag 12 juli 2006 00:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
zei ik ook! ik drong notabene herhaaldelijk aan!
naja, ik had met de katten afgesproken dat ze eerst een truukje moesten doen...quote:op woensdag 12 juli 2006 00:39 schreef pony-lover het volgende:
het kan ook heel gezellig zijn, zo samen een blik nuttigen. je laat er mee zien dat je wat voor elkaar over hebt(zij dan he, door het je te laten doen.)
het moet ook wel, ze worden zo vervelend van vriendelijk gedrag.quote:op woensdag 12 juli 2006 01:02 schreef heiden6 het volgende:
de meeste vrouwen verdienen een slechte behandeling zonder twijfel.
voorkomen is beter dan genezen. liever regelmatig schreeuwen dan dat je ze af en toe een mep moet verkopen.quote:op woensdag 12 juli 2006 01:04 schreef pony-lover het volgende:
[..]
het moet ook wel, ze worden zo vervelend van vriendelijk gedrag.![]()
ah ik zie het al, je bent een verstandig manquote:op woensdag 12 juli 2006 01:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
voorkomen is beter dan genezen. liever regelmatig schreeuwen dan dat je ze af en toe een mep moet verkopen.
je bent wel vol van jezelf hequote:op zaterdag 15 juli 2006 13:25 schreef naief_and_nasty het volgende:
ik vind het ook dieptriest dat het bestaat, en als ik het weet beginnen mijn handen te jeuken om zo'n meisje te redden en te beschermen tegen zulke klozo's.
ik denk dat zulke meisjes vaak veel te veel laten afhangen van een man. een man doet bepaalde mannendingen die zij niet kan en als tie weg is weet ze niet wie het moet doen. je moet dus wel in staat zijn om daartegen bestand te zijn. maar dat is gedrag wat je wel kunt leren bij een psychotherapeut of zo.
ik ga er maar vanuit dat ik de beste redder bent. meisjes willen ook graag gered worden, dat is ook een klassiek filmthema. verder ben ik natuurlijk een stoere boy. ieder meisje is toch voor stoere boys??quote:op zaterdag 15 juli 2006 13:27 schreef nanking het volgende:
[..]
je bent wel vol van jezelf he.
wat geeft jouw het idee dat die meisjes door jou gered willen worden?
ze is pot, dat komt er dus niet vanquote:op zaterdag 15 juli 2006 13:59 schreef naief_and_nasty het volgende:
oww fuck een lesbie. fuckfuckfuck.
zoeken.fok.nl, er is vast wel een gilles de la tourette topicquote:op zaterdag 15 juli 2006 13:59 schreef naief_and_nasty het volgende:
oww fuck een lesbie. fuckfuckfuck. daar heb ik nog nooit iets van begrepen.
op naar de androgyne mens heb ik me ooit eens laten vertellen, maar da's een heel ander verhaal eigenlijk.
hoe zie jij jezelf? als manmeisje of als supervrouwelijk eigenlijk??
![]()
als een man/jongen zichzelf ''boy'' noemt, vind ik hem ineens niet stoer meerquote:op zaterdag 15 juli 2006 13:44 schreef naief_and_nasty het volgende:
ik ga er maar vanuit dat ik de beste redder bent. meisjes willen ook graag gered worden, dat is ook een klassiek filmthema. verder ben ik natuurlijk een stoere boy. ieder meisje is toch voor stoere boys??![]()
en hier komt de lesbiebrigade in actiequote:op zaterdag 15 juli 2006 13:59 schreef naief_and_nasty het volgende:
oww fuck een lesbie. fuckfuckfuck. daar heb ik nog nooit iets van begrepen.
op naar de androgyne mens heb ik me ooit eens laten vertellen, maar da's een heel ander verhaal eigenlijk.
hoe zie jij jezelf? als manmeisje of als supervrouwelijk eigenlijk??
![]()
dat staat uiteraard met een dergelijke welbespraaktheid volledig los van het feit of die meiden in kwestie nu lesbisch zijn of nietquote:op zaterdag 15 juli 2006 14:45 schreef viking84 het volgende:
moeilijk hè, als stoere machovent te horen krijgen dat meiden je niet nodig hebben.
sorry hoor, maar er wordt hier een meisje geslagen. ik sla geen meisjes en ik wil alleen helpen. en de meeste meisjes hebben nu eenmaal een man nodig in dit soort situatie's, omdat meiden fysiek niet in staat zijn een echte vent een paar klappen te geven.quote:op zaterdag 15 juli 2006 14:45 schreef viking84 het volgende:
[..]
en hier komt de lesbiebrigade in actie
moeilijk hè, als stoere machovent te horen krijgen dat meiden je niet nodig hebben.
wees gerust, er is vast wel een aomb (anonieme overbodige macho's bond) voor je.
ow wat leuk!quote:op zaterdag 15 juli 2006 14:56 schreef naief_and_nasty het volgende:
[..]
sorry hoor, maar er wordt hier een meisje geslagen. ik sla geen meisjes en ik wil alleen helpen. en de meeste meisjes hebben nu eenmaal een man nodig in dit soort situatie's, omdat meiden fysiek niet in staat zijn een echte vent een paar klappen te geven.
wat nou mokkeltje???quote:op zaterdag 15 juli 2006 15:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow wat leuk!
een kerel uit het jaar 0!
dames hier moeten we zuinig op zijn hoor! een echte bezienswaardigheid!
waar staat het dat ik met je wil vechten?quote:op zaterdag 15 juli 2006 16:06 schreef naief_and_nasty het volgende:
[..]
wat nou mokkeltje???je wilt met me vechten?
![]()
wat denk jij nu te kunnen wat ik als man kan.??![]()
de meeste meisjes weten wel dat je een man niet hoeft te slaan, om hem te raken waar het pijn doet.quote:op zaterdag 15 juli 2006 14:56 schreef naief_and_nasty het volgende:
en de meeste meisjes hebben nu eenmaal een man nodig in dit soort situatie's, omdat meiden fysiek niet in staat zijn een echte vent een paar klappen te geven.
ow okee dan. ik maar denken dat jaar nul negatief was.quote:op zaterdag 15 juli 2006 16:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waar staat het dat ik met je wil vechten?
ik deed aardig over je! ik wou je beschermen met je heerlijke ideetjes![]()
daar moeten we zuinig op zijn want weinig kerels denken nog zo!
quote:op zaterdag 15 juli 2006 17:40 schreef naief_and_nasty het volgende:
[..]
ow okee dan. ik maar denken dat jaar nul negatief was.![]()
maar idd het lijkt wel of er steeds minder echte mannen zijn.![]()
maar als een meisje had willen vechten ha ik me gewoon laten slaan hoor! en als jij wilt bewijzen hoe sterk je bent kunnen we evt. armpje drukken.
nou euh liefie_ jij bent zeker een flinke fakert. of je moet wel ik weet niet wat in je ogen hebben ziten als je niet eens die postjes van mij leest.quote:op zaterdag 15 juli 2006 17:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]he verdorie was ik de pi vergeten?
het was sarcasme
naief ben je zeker
nasty ook ja en die bedoel ik ook op een negatieve manier
echte mannen omdat ze slaan? wat een onzin een echte man communiceert juist niet alleen met brute kracht maar dat is wel alles wat jij blijkbaar aan kunt denken
maja jij zou een echte man nog niet kunnen herkennen al stond ie recht voor je wannabe-macho
sla ik vrouwen ?? (liefie_ scrolls 8 posts up)quote:echte mannen omdat ze slaan?
(deze zin slaat dus nergens meer op omdat ik niet sloeg)quote:wat een onzin een echte man communiceert juist niet alleen met brute kracht
hiermee verwijs je dus naar mij maar waar slaat dit in godesnaam op??quote:maar dat is wel alles wat jij blijkbaar aan kunt denken
nope maar blijkbaar heb je er geen moeite mee om kerels te slaanquote:op zaterdag 15 juli 2006 18:16 schreef naief_and_nasty het volgende:
[..]
nou euh liefie_ jij bent zeker een flinke fakert. of je moet wel ik weet niet wat in je ogen hebben ziten als je niet eens die postjes van mij leest.
om over logica in je gevolgtrekkingen maar niet eens te beginnen.
[..]
sla ik vrouwen ?? (liefie_ scrolls 8 posts up)
nee maar je wil wel handje drukken om dat er een of ander idioot punt wat niks met de situatie te maken heeft bewezen moet wordenquote:[..]
(deze zin slaat dus nergens meer op omdat ik niet sloeg)
je postsquote:[..]
hiermee verwijs je dus naar mij maar waar slaat dit in godesnaam op??
ik neem het niet voor vrouwenmishandelaars op maar mannen die andere mannen slaan vind ik haast net zo laag... en ik reageer niet te snel ik geef mn mening... sorry dat je nu aangetast bent in je manlijkheidquote:ik noem je een fakert omdat je het voor vrouwenmishandelaars opneemt. of:
ik noem je zenuwelijert omdat je te snel reageert, dit omdat je mannenhaat heb als lesbeau.
![]()
wat ben jij nou weer voor sneue autist.quote:op zaterdag 15 juli 2006 18:16 schreef naief_and_nasty het volgende:
[..]
nou euh liefie_ jij bent zeker een flinke fakert. of je moet wel ik weet niet wat in je ogen hebben ziten als je niet eens die postjes van mij leest.
om over logica in je gevolgtrekkingen maar niet eens te beginnen.
[..]
sla ik vrouwen ?? (liefie_ scrolls 8 posts up)
[..]
(deze zin slaat dus nergens meer op omdat ik niet sloeg)
[..]
hiermee verwijs je dus naar mij maar waar slaat dit in godesnaam op??
ik noem je een fakert omdat je het voor vrouwenmishandelaars opneemt. of:
ik noem je zenuwelijert omdat je te snel reageert, dit omdat je mannenhaat heb als lesbeau.
![]()
onzin, cactussen en koffie gaan prima samen.quote:op zaterdag 15 juli 2006 18:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
wat ben jij nou weer voor sneue autist.
en van een vrouw logica verwachten is net zoiets als vragen of je cactus even een kop koffie wil.
vrouwen vallen voor "machos." treat them like shit, and they will love you. zoek het mooiste meisje uit de groep, neuk haar en diss haar daarna keihard. restultaat? al haar vriendinnen en meiden die er van weten, zullen je nu willen.quote:op zondag 9 juli 2006 20:48 schreef simtekf1 het volgende:
what can it be?
het onderwerp is altijd on topic.quote:op zondag 16 juli 2006 14:06 schreef spacehamster het volgende:
is dit onderwerp nog ontopic?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |