waar staat dat het vrienden van me zijn?quote:op zondag 9 juli 2006 20:51 schreef biancavia het volgende:
gezellig, die nieuwe vriendengroep van jou.
het kan afhankelijkheid zijn. maar waarom vindt jij dat ze slecht behandeld worden door hun vriend? het zou natuurlijk ook nog kunnen dat jij dingen ziet die er niet zijn.quote:op zondag 9 juli 2006 20:48 schreef simtekf1 het volgende:
ik zit al een tijdje met dit onderwerp in mn maag.
ik heb de laatste tijd wat nieuwe mensen leren kennen en wat me opvalt is dat deze dames stuk voor stuk slecht behandeld worden door hun vriend.
nou, met 1 meisje heb ik een tijdje best wel veel contact gehad en die heeft me genoeg dingen verteld, vandaar.quote:op zondag 9 juli 2006 21:02 schreef alicey het volgende:
[..]
het kan afhankelijkheid zijn. maar waarom vindt jij dat ze slecht behandeld worden door hun vriend? het zou natuurlijk ook nog kunnen dat jij dingen ziet die er niet zijn.
maar geef eens wat concrete voorbeelden van wat je als slechte behandeling ziet?quote:op zondag 9 juli 2006 21:10 schreef simtekf1 het volgende:
[..]
nou, met 1 meisje heb ik een tijdje best wel veel contact gehad en die heeft me genoeg dingen verteld, vandaar.
en zo zijn er nog wel wat dingetjes.
liefde kan soms erg lastig zijn, vooral in dat soort situaties maar uiteindelijk hoor je toch voor jezelf te kiezen, alleen dat doen de meeste dus schijnbaar niet.
onzekere meiden dan, zoals al gezegd is.quote:op zondag 9 juli 2006 21:19 schreef simtekf1 het volgende:
- het verbieden van naar dezelfde discotheek gaan als haar vriend gaat. (omdat ze dan bonje krijgen)
- het voor lul zetten waar andere bij zijn. (neerbuigend doen)
- vreemdgaan.
- niet met andere gasten dansen enz.
zo zijn er nog wel wat dingetjes maar bovenstaande zijn toch gewoon redenen om er mee te kappen of ben ik nou achterlijk.
ik denk zelf dat je als buitenstaander niet goed weet wat de belangrijke aspecten binnen de relatie zijn. je kunt er niet klakkeloos vanuit gaan dat het de gozer niets interesseert en het meisje juist wel. het is soms ook precies andersom en de situatie die jij beschrijft is iets te makkelijk, omdat elke relatie weer anders is.quote:op zondag 9 juli 2006 20:48 schreef simtekf1 het volgende:
ik zit al een tijdje met dit onderwerp in mn maag.
ik heb de laatste tijd wat nieuwe mensen leren kennen en wat me opvalt is dat deze dames stuk voor stuk slecht behandeld worden door hun vriend.
wat ik me dan afvraag, waarom blijft zo'n meisje dan toch bij zo'n gast.
wat zijn de redenen daar voor?
zijn ze bang om weer opnieuw te beginnen, of om alleen te zijn ofzo?
what can it be?
ik snap het namelijk niet.![]()
vreemdgaan is idd slecht behandelen. de rest is imo echter wel discutabel, al zou ik geen vent moeten hebben die mij verbiedt met anderen om te gaan.quote:op zondag 9 juli 2006 21:19 schreef simtekf1 het volgende:
- het verbieden van naar dezelfde discotheek gaan als haar vriend gaat. (omdat ze dan bonje krijgen)
- het voor lul zetten waar andere bij zijn. (neerbuigend doen)
- vreemdgaan.
- niet met andere gasten dansen enz.
zo zijn er nog wel wat dingetjes maar bovenstaande zijn toch gewoon redenen om er mee te kappen of ben ik nou achterlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |