abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39669050
ik zit al een tijdje met dit onderwerp in mn maag.
ik heb de laatste tijd wat nieuwe mensen leren kennen en wat me opvalt is dat deze dames stuk voor stuk slecht behandeld worden door hun vriend.

wat ik me dan afvraag, waarom blijft zo'n meisje dan toch bij zo'n gast.
wat zijn de redenen daar voor?
zijn ze bang om weer opnieuw te beginnen, of om alleen te zijn ofzo?
what can it be?

ik snap het namelijk niet.
pi_39669078
dat snap ik ook niet, gewoonte misschien ?
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_39669083
en jij bent vrijgezel? tis niet eerlijk ook he de wereld
pi_39669085
verliefd, te afhankelijk, denken dat ze niets beters kan krijgen?
pi_39669133
gezellig, die nieuwe vriendengroep van jou.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_39669136
volgens mij is dat het ik-ben-bang-dat-ik-alleen-achterblijf-syndroom.
ijs_beer fan!
pi_39669188
ik zie vaak dat mannen hun vriendin met opzet voor lul zetten in het bijzijn van anderen.
maar zonder anderen zijn ze dan weer poeslief en de romanticus zelve.

poging van stoer doen? bang dat ze voor een homo worden aangezien als ze wél lief doen tegen hun vriendin?
  zondag 9 juli 2006 @ 20:53:26 #8
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_39669200
anders krijgt ze mischien klappen, als ze bij hem weggaat.
of hij gaat haar stalken. het leven zuur maken. pikante foto's verspreiden ofzo.
pi_39669234
oh en vaak is het "sorry, ik bedoelde het niet zo" gelul waar meiden veelal weer intrappen.
pi_39669283
outcast_within>> ik ben idd vrijgezel en daar heb ik bewust voor gekozen, ga namelijk over 2 weken op vakantie en dan wil ik geen verkering hebben.

ontopic: een tijdje geleden leerde ik ook een meisje kennen die al een tijd verkering had.
en het contact tussen ons werd steeds beter en leuker, dr was een bepaalde spanning, van beide kanten.
en dan hoor je constant hoe ze behandeld word en dat ze weer eens ruzie hebben gehad, dat die gast weer vreemd is gegaan en dat ze er over denkt om het uit te maken.
maar uiteindelijk gaan ze wel gewoon samen verder.

ongelovelijk toch.
zijn er dan zoveel meisjes die gewoon een steekje los hebben in hun hoofd ofzo?
pi_39669285
ik behandelde mijn vriendinnen altijd goed en ben toch weer vrijgezel. dus iemand doet iets goed en iemand doet iets verkeerd. misschien moet ik dus toch meer een hufter worden... dames?
Dick Schaffa
pi_39669395
quote:
op zondag 9 juli 2006 20:51 schreef biancavia het volgende:
gezellig, die nieuwe vriendengroep van jou.
waar staat dat het vrienden van me zijn?
ik zei dat ik nieuwe mensen heb leren kennen.
pi_39669460
edit, snap hem nu pas.

[ Bericht 70% gewijzigd door SimtekF1 op 10-07-2006 09:34:57 ]
  zondag 9 juli 2006 @ 21:02:17 #14
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39669513
quote:
op zondag 9 juli 2006 20:48 schreef simtekf1 het volgende:
ik heb de laatste tijd wat nieuwe mensen leren kennen en wat me opvalt is dat deze dames stuk voor stuk slecht behandeld worden door hun vriend.
het kan afhankelijkheid zijn. maar waarom vindt jij dat ze slecht behandeld worden door hun vriend? het zou natuurlijk ook nog kunnen dat jij dingen ziet die er niet zijn.
pi_39669637
misschien "kijk-mij-ik-wil-aandacht-van-jou-meisjes"?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_39669825
quote:
op zondag 9 juli 2006 21:02 schreef alicey het volgende:

[..]

het kan afhankelijkheid zijn. maar waarom vindt jij dat ze slecht behandeld worden door hun vriend? het zou natuurlijk ook nog kunnen dat jij dingen ziet die er niet zijn.
nou, met 1 meisje heb ik een tijdje best wel veel contact gehad en die heeft me genoeg dingen verteld, vandaar.
en zo zijn er nog wel wat dingetjes.

liefde kan soms erg lastig zijn, vooral in dat soort situaties maar uiteindelijk hoor je toch voor jezelf te kiezen, alleen dat doen de meeste dus schijnbaar niet.
  zondag 9 juli 2006 @ 21:11:35 #17
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39669856
quote:
op zondag 9 juli 2006 21:10 schreef simtekf1 het volgende:

[..]

nou, met 1 meisje heb ik een tijdje best wel veel contact gehad en die heeft me genoeg dingen verteld, vandaar.
en zo zijn er nog wel wat dingetjes.

liefde kan soms erg lastig zijn, vooral in dat soort situaties maar uiteindelijk hoor je toch voor jezelf te kiezen, alleen dat doen de meeste dus schijnbaar niet.
maar geef eens wat concrete voorbeelden van wat je als slechte behandeling ziet?
pi_39670129
- het verbieden van naar dezelfde discotheek gaan als haar vriend gaat. (omdat ze dan bonje krijgen)
- het voor lul zetten waar andere bij zijn. (neerbuigend doen)
- vreemdgaan.
- niet met andere gasten dansen enz.

zo zijn er nog wel wat dingetjes maar bovenstaande zijn toch gewoon redenen om er mee te kappen of ben ik nou achterlijk.
pi_39670456
quote:
op zondag 9 juli 2006 21:19 schreef simtekf1 het volgende:
- het verbieden van naar dezelfde discotheek gaan als haar vriend gaat. (omdat ze dan bonje krijgen)
- vreemdgaan.

zo zijn er nog wel wat dingetjes maar bovenstaande zijn toch gewoon redenen om er mee te kappen of ben ik nou achterlijk.
onzekere meiden dan, zoals al gezegd is.

[ Bericht 0% gewijzigd door JanisJoplin op 09-07-2006 21:38:23 ]
pi_39670575
quote:
op zondag 9 juli 2006 20:48 schreef simtekf1 het volgende:

wat ik me dan afvraag, waarom blijft zo'n meisje dan toch bij zo'n gast.
wat zijn de redenen daar voor?
zijn ze bang om weer opnieuw te beginnen, of om alleen te zijn ofzo?
what can it be?

ik snap het namelijk niet.
ik denk zelf dat je als buitenstaander niet goed weet wat de belangrijke aspecten binnen de relatie zijn. je kunt er niet klakkeloos vanuit gaan dat het de gozer niets interesseert en het meisje juist wel. het is soms ook precies andersom en de situatie die jij beschrijft is iets te makkelijk, omdat elke relatie weer anders is.
  zondag 9 juli 2006 @ 21:35:06 #21
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39670621
die meiden zijn onzeker over zichzelf en al hartstikke blij dat ze een vriendje hebben .. als die kerel zich zo gedraagd, leggen ze snel de schuld bij zichzelf neer .. "ik zal het wel verdiend hebben" is dan het algemeen gedachtengoed. uit angst dat het uitgaat pikken ze alles ..

ik heb dit al een aantal keer gezien bij vriendinnen van mij die ook door hun vent ongelooflijk slecht behandeld werden .. het heeft mij (en velen met mij) veel moeite gekost om hen ervan te overtuigen dat wat die vent deed slecht is, dat ze beter verdienden en absoluut niet alleen over zouden blijven.
  zondag 9 juli 2006 @ 22:13:49 #22
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39671873
quote:
op zondag 9 juli 2006 21:19 schreef simtekf1 het volgende:
- vreemdgaan.

vreemdgaan is idd slecht behandelen. de rest is imo echter wel discutabel, al zou ik geen vent moeten hebben die mij verbiedt met anderen om te gaan.
pi_39676301
afhankelijkheid, bang om los te laten, enz...
pi_39676409
liefde maakt blind he.. ze zien het zelf niet in omdat die jongens toch ook wel lief kunnen zijn.. helaas vaker niet dan wel.
Zo niet.. dan toch!
  zondag 9 juli 2006 @ 23:48:38 #25
141994 Dickies
Since 1922
pi_39676642
nee, geen 'verkering' willen hebben als je op vakantie gaat voor 2 weken is lekker volwassen
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')