verbaast me ook iedere keer weer idd.. blijkbaar zit er in alle vrouwen een stukje hoop dat ze hem wel kunnen veranderen, dat zij degenen zijn die het verschil makenquote:op zondag 9 juli 2006 20:48 schreef simtekf1 het volgende:
ik zit al een tijdje met dit onderwerp in mn maag.
ik heb de laatste tijd wat nieuwe mensen leren kennen en wat me opvalt is dat deze dames stuk voor stuk slecht behandeld worden door hun vriend.
wat ik me dan afvraag, waarom blijft zo'n meisje dan toch bij zo'n gast.
wat zijn de redenen daar voor?
zijn ze bang om weer opnieuw te beginnen, of om alleen te zijn ofzo?
what can it be?
ik snap het namelijk niet.![]()
je zou ook gewoon normaal met ze om kunnen gaan natuurlijk. misschien wordt het dan zelfs nog leuk!quote:op maandag 10 juli 2006 08:11 schreef kastanova het volgende:
nah, mijn ervaring is dat je vrouwen beter slecht dan extreem goed kunt behandelen...
zodra je ze te goed behandeld, raken ze verwend en gaan ze van elk futiel detail een wereldramp maken.
quote:op dinsdag 11 juli 2006 23:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
je zou ook gewoon normaal met ze om kunnen gaan natuurlijk. misschien wordt het dan zelfs nog leuk!![]()
wat is normaal?quote:op dinsdag 11 juli 2006 23:06 schreef djenneke het volgende:
je zou ook gewoon normaal met ze om kunnen gaan natuurlijk. misschien wordt het dan zelfs nog leuk!![]()
dat wat tussen slecht en extreem goed zitquote:op dinsdag 11 juli 2006 23:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
wat is normaal?
en wat maakt mij dan zo uniek?
in dat opzicht ben ik dus wel normaal...quote:op dinsdag 11 juli 2006 23:23 schreef djenneke het volgende:
dat wat tussen slecht en extreem goed zit![]()
m'n exenquote:wie zegt dat jij uniek bent?
ik wilde gisteren een blikje kattevoer opeten, maar de vrouw in kwestie vond het een kutplanquote:op woensdag 12 juli 2006 00:14 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
een sok opeten is ook wel uniek hoor![]()
laf wijfquote:op woensdag 12 juli 2006 00:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
ik wilde gisteren een blikje kattevoer opeten, maar de vrouw in kwestie vond het een kutplan.
het kan ook heel gezellig zijn, zo samen een blik nuttigen. je laat er mee zien dat je wat voor elkaar over hebtquote:op woensdag 12 juli 2006 00:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
zei ik ook! ik drong notabene herhaaldelijk aan!
naja, ik had met de katten afgesproken dat ze eerst een truukje moesten doen...quote:op woensdag 12 juli 2006 00:39 schreef pony-lover het volgende:
het kan ook heel gezellig zijn, zo samen een blik nuttigen. je laat er mee zien dat je wat voor elkaar over hebt(zij dan he, door het je te laten doen.)
het moet ook wel, ze worden zo vervelend van vriendelijk gedrag.quote:op woensdag 12 juli 2006 01:02 schreef heiden6 het volgende:
de meeste vrouwen verdienen een slechte behandeling zonder twijfel.
voorkomen is beter dan genezen. liever regelmatig schreeuwen dan dat je ze af en toe een mep moet verkopen.quote:op woensdag 12 juli 2006 01:04 schreef pony-lover het volgende:
[..]
het moet ook wel, ze worden zo vervelend van vriendelijk gedrag.![]()
ah ik zie het al, je bent een verstandig manquote:op woensdag 12 juli 2006 01:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
voorkomen is beter dan genezen. liever regelmatig schreeuwen dan dat je ze af en toe een mep moet verkopen.
je bent wel vol van jezelf hequote:op zaterdag 15 juli 2006 13:25 schreef naief_and_nasty het volgende:
ik vind het ook dieptriest dat het bestaat, en als ik het weet beginnen mijn handen te jeuken om zo'n meisje te redden en te beschermen tegen zulke klozo's.
ik denk dat zulke meisjes vaak veel te veel laten afhangen van een man. een man doet bepaalde mannendingen die zij niet kan en als tie weg is weet ze niet wie het moet doen. je moet dus wel in staat zijn om daartegen bestand te zijn. maar dat is gedrag wat je wel kunt leren bij een psychotherapeut of zo.
ik ga er maar vanuit dat ik de beste redder bent. meisjes willen ook graag gered worden, dat is ook een klassiek filmthema. verder ben ik natuurlijk een stoere boy. ieder meisje is toch voor stoere boys??quote:op zaterdag 15 juli 2006 13:27 schreef nanking het volgende:
[..]
je bent wel vol van jezelf he.
wat geeft jouw het idee dat die meisjes door jou gered willen worden?
ze is pot, dat komt er dus niet vanquote:op zaterdag 15 juli 2006 13:59 schreef naief_and_nasty het volgende:
oww fuck een lesbie. fuckfuckfuck.
zoeken.fok.nl, er is vast wel een gilles de la tourette topicquote:op zaterdag 15 juli 2006 13:59 schreef naief_and_nasty het volgende:
oww fuck een lesbie. fuckfuckfuck. daar heb ik nog nooit iets van begrepen.
op naar de androgyne mens heb ik me ooit eens laten vertellen, maar da's een heel ander verhaal eigenlijk.
hoe zie jij jezelf? als manmeisje of als supervrouwelijk eigenlijk??
![]()
als een man/jongen zichzelf ''boy'' noemt, vind ik hem ineens niet stoer meerquote:op zaterdag 15 juli 2006 13:44 schreef naief_and_nasty het volgende:
ik ga er maar vanuit dat ik de beste redder bent. meisjes willen ook graag gered worden, dat is ook een klassiek filmthema. verder ben ik natuurlijk een stoere boy. ieder meisje is toch voor stoere boys??![]()
en hier komt de lesbiebrigade in actiequote:op zaterdag 15 juli 2006 13:59 schreef naief_and_nasty het volgende:
oww fuck een lesbie. fuckfuckfuck. daar heb ik nog nooit iets van begrepen.
op naar de androgyne mens heb ik me ooit eens laten vertellen, maar da's een heel ander verhaal eigenlijk.
hoe zie jij jezelf? als manmeisje of als supervrouwelijk eigenlijk??
![]()
dat staat uiteraard met een dergelijke welbespraaktheid volledig los van het feit of die meiden in kwestie nu lesbisch zijn of nietquote:op zaterdag 15 juli 2006 14:45 schreef viking84 het volgende:
moeilijk hè, als stoere machovent te horen krijgen dat meiden je niet nodig hebben.
sorry hoor, maar er wordt hier een meisje geslagen. ik sla geen meisjes en ik wil alleen helpen. en de meeste meisjes hebben nu eenmaal een man nodig in dit soort situatie's, omdat meiden fysiek niet in staat zijn een echte vent een paar klappen te geven.quote:op zaterdag 15 juli 2006 14:45 schreef viking84 het volgende:
[..]
en hier komt de lesbiebrigade in actie
moeilijk hè, als stoere machovent te horen krijgen dat meiden je niet nodig hebben.
wees gerust, er is vast wel een aomb (anonieme overbodige macho's bond) voor je.
ow wat leuk!quote:op zaterdag 15 juli 2006 14:56 schreef naief_and_nasty het volgende:
[..]
sorry hoor, maar er wordt hier een meisje geslagen. ik sla geen meisjes en ik wil alleen helpen. en de meeste meisjes hebben nu eenmaal een man nodig in dit soort situatie's, omdat meiden fysiek niet in staat zijn een echte vent een paar klappen te geven.
wat nou mokkeltje???quote:op zaterdag 15 juli 2006 15:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow wat leuk!
een kerel uit het jaar 0!
dames hier moeten we zuinig op zijn hoor! een echte bezienswaardigheid!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |