precies en dan leen je ze geld en krijg je het niet terugquote:op maandag 10 juli 2006 08:11 schreef kastanova het volgende:
nah, mijn ervaring is dat je vrouwen beter slecht dan extreem goed kunt behandelen...
zodra je ze te goed behandeld, raken ze verwend en gaan ze van elk futiel detail een wereldramp maken.
ik zet daar altijd meteen een advocaat op. oh wacht, dat kan ik zelf ook afhandelenquote:op maandag 10 juli 2006 11:12 schreef manu82 het volgende:
[..]
precies en dan leen je ze geld en krijg je het niet terug![]()
ik denk dat meiden die in zo'n relatie blijven plakken graag die jongen willen veranderen. iemand in een 'droomjongen' willen vormen. ze geloven dat zij dat wel even gaan doen. vroeg of laat komen ze er christiano ronaldo jankend achter dat ze wel erg lang in een illusie hebben geloofd en enkele jaren hebben weggegooid. als de vriendin van die zuiplap uit mijn vriendengroep dit eens zou kunnen lezenquote:op maandag 10 juli 2006 11:02 schreef gabry het volgende:
wat mij meestal opvalt is dat meisjes die slecht behandeld worden meer aandacht van hun vriendje proberen te krijgen
en vaak meer voor hun vriendje over hebben dan meisjes die goed behandeld worden
een slechte relatie is denk ik boeiender, daar zijn ze meer mee bezig![]()
quote:op zondag 9 juli 2006 23:53 schreef pony-lover het volgende:
vrouwen worden lastig en vervelend bij een langdurig goede behandeling, zo nu en dan grof en onaardig tegen ze zijn houdt ze een beetje in toom en ze zijn er vriendelijker door. ()
sterker nog, ik heb daar contracten voor klaarliggen. en voor een eventueel huwelijk heb ik al prachtige huwelijkse voorwaarden (ku) en een testament met tweetrapsmaking uitgedacht.quote:op maandag 10 juli 2006 11:56 schreef diederik_duck het volgende:
[..]
ik zet daar altijd meteen een advocaat op. oh wacht, dat kan ik zelf ook afhandelen.
vandaar dat je single bentquote:op maandag 10 juli 2006 23:02 schreef thisbe het volgende:
[..]
sterker nog, ik heb daar contracten voor klaarliggen. en voor een eventueel huwelijk heb ik al prachtige huwelijkse voorwaarden (ku) en een testament met tweetrapsmaking uitgedacht.![]()
jij bent engquote:op maandag 10 juli 2006 23:02 schreef thisbe het volgende:
[..]
sterker nog, ik heb daar contracten voor klaarliggen. en voor een eventueel huwelijk heb ik al prachtige huwelijkse voorwaarden (ku) en een testament met tweetrapsmaking uitgedacht.![]()
verbaast me ook iedere keer weer idd.. blijkbaar zit er in alle vrouwen een stukje hoop dat ze hem wel kunnen veranderen, dat zij degenen zijn die het verschil makenquote:op zondag 9 juli 2006 20:48 schreef simtekf1 het volgende:
ik zit al een tijdje met dit onderwerp in mn maag.
ik heb de laatste tijd wat nieuwe mensen leren kennen en wat me opvalt is dat deze dames stuk voor stuk slecht behandeld worden door hun vriend.
wat ik me dan afvraag, waarom blijft zo'n meisje dan toch bij zo'n gast.
wat zijn de redenen daar voor?
zijn ze bang om weer opnieuw te beginnen, of om alleen te zijn ofzo?
what can it be?
ik snap het namelijk niet.![]()
je zou ook gewoon normaal met ze om kunnen gaan natuurlijk. misschien wordt het dan zelfs nog leuk!quote:op maandag 10 juli 2006 08:11 schreef kastanova het volgende:
nah, mijn ervaring is dat je vrouwen beter slecht dan extreem goed kunt behandelen...
zodra je ze te goed behandeld, raken ze verwend en gaan ze van elk futiel detail een wereldramp maken.
quote:op dinsdag 11 juli 2006 23:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
je zou ook gewoon normaal met ze om kunnen gaan natuurlijk. misschien wordt het dan zelfs nog leuk!![]()
wat is normaal?quote:op dinsdag 11 juli 2006 23:06 schreef djenneke het volgende:
je zou ook gewoon normaal met ze om kunnen gaan natuurlijk. misschien wordt het dan zelfs nog leuk!![]()
dat wat tussen slecht en extreem goed zitquote:op dinsdag 11 juli 2006 23:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
wat is normaal?
en wat maakt mij dan zo uniek?
in dat opzicht ben ik dus wel normaal...quote:op dinsdag 11 juli 2006 23:23 schreef djenneke het volgende:
dat wat tussen slecht en extreem goed zit![]()
m'n exenquote:wie zegt dat jij uniek bent?
ik wilde gisteren een blikje kattevoer opeten, maar de vrouw in kwestie vond het een kutplanquote:op woensdag 12 juli 2006 00:14 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
een sok opeten is ook wel uniek hoor![]()
laf wijfquote:op woensdag 12 juli 2006 00:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
ik wilde gisteren een blikje kattevoer opeten, maar de vrouw in kwestie vond het een kutplan.
het kan ook heel gezellig zijn, zo samen een blik nuttigen. je laat er mee zien dat je wat voor elkaar over hebtquote:op woensdag 12 juli 2006 00:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
zei ik ook! ik drong notabene herhaaldelijk aan!
naja, ik had met de katten afgesproken dat ze eerst een truukje moesten doen...quote:op woensdag 12 juli 2006 00:39 schreef pony-lover het volgende:
het kan ook heel gezellig zijn, zo samen een blik nuttigen. je laat er mee zien dat je wat voor elkaar over hebt(zij dan he, door het je te laten doen.)
het moet ook wel, ze worden zo vervelend van vriendelijk gedrag.quote:op woensdag 12 juli 2006 01:02 schreef heiden6 het volgende:
de meeste vrouwen verdienen een slechte behandeling zonder twijfel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |