quote:
haha dat dacht ik ook gelijkquote:op zondag 9 juli 2006 23:48 schreef dickies het volgende:
nee, geen 'verkering' willen hebben als je op vakantie gaat voor 2 weken is lekker volwassen
alleen voor labiele sloeries zoals jij denk ikquote:
daar kun je best wel eens gelijk in hebbenquote:op maandag 10 juli 2006 01:51 schreef mensenkenner het volgende:
[..]
alleen voor labiele sloeries zoals jij denk ik.
quote:op maandag 10 juli 2006 01:55 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
daar kun je best wel eens gelijk in hebben.
xennia, mijn labiele feeks, alles goed?quote:
jazeker, al val ik niet op lui die mij slecht behandelen.quote:op maandag 10 juli 2006 01:59 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
xennia, mijn labiele feeks, alles goed?.
quote:op maandag 10 juli 2006 00:19 schreef #ANONIEM het volgende:
je zit ermee in de maag omdat je het niet begrijpt?
zit jij ook al zo met de relativiteitstheorie in je maag?
quote:vrouwen worden lastig en vervelend bij een langdurig goede behandeling, zo nu en dan grof en onaardig tegen ze zijn houdt ze een beetje in toom en ze zijn er vriendelijker door. ( )
inderdaad. die heren hebben een inzicht verworven dat ts volledig te boven gaat.quote:nah, mijn ervaring is dat je vrouwen beter slecht dan extreem goed kunt behandelen...
zodra je ze te goed behandeld, raken ze verwend en gaan ze van elk futiel detail een wereldramp maken
moslimquote:op maandag 10 juli 2006 08:56 schreef aglarrr het volgende:
inderdaad. die heren hebben een inzicht verworven dat ts volledig te boven gaat.
woorden... uithalen...mond.....quote:op zondag 9 juli 2006 23:48 schreef dickies het volgende:
nee, geen 'verkering' willen hebben als je op vakantie gaat voor 2 weken is lekker volwassen
wat lopen jullie nou te bitchen?quote:
jep. vrouwen willen onderdrukt worden. zit in hun genen.quote:op zondag 9 juli 2006 20:51 schreef nanking het volgende:
volgens mij is dat het ik-ben-bang-dat-ik-alleen-achterblijf-syndroom.
nou bij mij hoef een vriendje dat niet te verbieden of te flikken...ik heb een motto ' wat jij kan,kan ik beter''quote:op zondag 9 juli 2006 21:19 schreef simtekf1 het volgende:
- het verbieden van naar dezelfde discotheek gaan als haar vriend gaat. (omdat ze dan bonje krijgen)
- het voor lul zetten waar andere bij zijn. (neerbuigend doen)
- vreemdgaan.
- niet met andere gasten dansen enz.
zo zijn er nog wel wat dingetjes maar bovenstaande zijn toch gewoon redenen om er mee te kappen of ben ik nou achterlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |