Nee, het is zo precies goed. Auto's langzaam, motoren snelquote:Op zondag 9 juli 2006 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
heu Fulcrum, de PTA SC zit toevallig ook vol, open je voor ons ook even een nieuwe?
Alsjeblieft?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee, het is zo precies goed. Auto's langzaam, motoren snel![]()
Inderdaad ja. Heb wel wat jaren overgeslagen, maja anders werd het wat een lange OPquote:Op zondag 9 juli 2006 20:13 schreef worldpimber het volgende:
Die van 2006 zijn nogal apart, wel mooi... maar moet er toch aan wennen. 2003 mag er best wezen wel het "strakst", ware het niet dat ze het design hebben gejat van Gawaine. Lusters
Mooi hequote:
Ja deze (vooral 2006-model) staat wel ergens bovenaan mijn lijstje van mooiste motoren.quote:
D'r zijn ook kuipen voor verkrijgbaarquote:Op zondag 9 juli 2006 20:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja deze (vooral 2006-model) staat wel ergens bovenaan mijn lijstje van mooiste motoren.![]()
De GS500 blijft ook best mooi he.Alleen voor langere ritten en stunten is het niet zo'n ideale brommert.
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja deze (vooral 2006-model) staat wel ergens bovenaan mijn lijstje van mooiste motoren.![]()
De GS500 blijft ook best mooi he.Alleen voor langere ritten en stunten is het niet zo'n ideale brommert.
Inderdaad ja. En vanaf 1990 hadden die Gixxers al Upsidedown voorvorkenquote:Op zondag 9 juli 2006 20:32 schreef richardgie het volgende:
Wel leuk hoe je de evolutie van een motorfiets zo kan zien,met al die GSX en in de opp..
.
Was toen inderdaad een noviteit.Suzuki heeft ook nog heel lang vast gehouden aan een iets andere frame constructie.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
[..]
Inderdaad ja. En vanaf 1990 hadden die Gixxers al Upsidedown voorvorken![]()
Kontje misschien, maar de koplamp en spiegels/knippers vind ik helemaal nietsquote:
Nu moet ik nog snel een foto fiksenquote:
We zullen sterven.Joe barquote:Op zondag 9 juli 2006 21:01 schreef dunc het volgende:
[..]
Kontje misschien, maar de koplamp en spiegels/knippers vind ik helemaal niets![]()
'85 en '91 zijn gewoon echt klassiek mooi. Ik moet nog een duoseat cover regelen trouwens, als iemand iets tegenkomt, ik hou me aanbevolen.
[..]
Nu moet ik nog snel een foto fiksen![]()
Kan deze niet![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:01 schreef dunc het volgende:
[..]
Nu moet ik nog snel een foto fiksen![]()
Kan deze niet![]()
[afbeelding]
Ik heb nog geen vakantie. Dinsdag mijn laatste kans om mijn propedeuse te halen (althans voor dit studiejaar) en ik moet nog een heel werkstuk maken voor woensdag ofzoquote:Op zondag 9 juli 2006 21:07 schreef hicham het volgende:
Fulcrum heeft kennelijk ook vakantie![]()
![]()
Dit is al de vijfde keer op rij dat je een Fok!MC topic hebt geopend
Ahhh okquote:Op zondag 9 juli 2006 22:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan gebruik je de verkeerde kant van de vork om je eten op te prikken![]()
nog ffquote:Op zondag 9 juli 2006 22:29 schreef -XX- het volgende:
Rustig rustig! wie heeft er gewonnen met voetbal!
Bij een normale voorvork zitten de dunne delen in je kroonplaat geschroefd,en de dikkere delen onderaan.Bij een UPSD voorvork zit het dikke gedeelte in je kroonplaat,dan dun,en vervolgens bij je wielas weer dik.Is iets stugger en wordt hoofzakelijk op sportmotoren toe gepast.Het voordeel is dat ze wat stugger zijn qua torsi krachtenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ahhh okdan weet ik dat ok weer
![]()
SCHKK, waarom worden mijn vragen nooit serieus genomen hierPffff ! Denk ik een beetje meer over motoren te weten te komen in zo'n topic,
![]()
![]()
Kijk daar heb ik wat aan!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Bij een normale voorvork zitten de dunne delen in je kroonplaat geschroefd,en de dikkere delen onderaan.Bij een UPSD voorvork zit het dikke gedeelte in je kroonplaat,dan dun,en vervolgens bij je wielas weer dik.Is iets stugger en wordt hoofzakelijk op sportmotoren toe gepast.Het voordeel is dat ze wat stugger zijn qua torsi krachten.
Een UPSD voorvork is ook makkelijk te herkennen omdat het glimmende,blanke gedeelte,wat in de andere buis schuift,onderaan zit,en bij een normale voorvork bovenaan.
Als je ooit eens de kans krijgt om een bijvoorbeeld XJ Diversion en een GSX 600 of wat dan ook naast elkaar te zien,moet je maar eens kijken.Dan zal je het verschil wel zien.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kijk daar heb ik wat aan!![]()
Nu alleen nog tig keer lezen wil ik het snappen
Ja, maar doe het dan goed ipv geblaat over dunner of dikkerquote:Op zondag 9 juli 2006 22:37 schreef richardgie het volgende:
Een serieuze vraag,mag ook wel wat serieuzer beantwoord worden.
Gracias compadrequote:
Ik wilde het niet al te technisch houden,maar gewoon hoe je het verschil kan zien.Ik kan wel gaan beginnen over onafgeveert gewicht,de voor en de nadelen etc,maar dan ziet ze door de bomen helemaal het bos niet meer.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, maar doe het dan goed ipv geblaat over dunner of dikker
Ik kan het ook niet goed uitleggen, maar bij een normale voorvork veert de gehele motor in een vork bevestigd aan het voorwiel, bij een USD veert het wiel in de vork die bevestigd is aan de motor min of meer. Geheel heeft hiermee te maken![]()
[afbeelding]
Bij een USD voorvork is het onafgeveerde gewicht kleiner...
Voor Pepijn betekent dat dat ie inene 3 minuten sneller de Ring rond gaat.![]()
Fotografeer nou eens een keer wat mooisquote:Op zondag 9 juli 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Suzuki 125cc
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 8 juli 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij het Mega Trucks Festival; te koop; bouwjaar 2001
Alsof ze de vetgedrukte woorden snaptquote:Op zondag 9 juli 2006 22:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Bij een normale voorvork zitten de dunne delen in je kroonplaat geschroefd,en de dikkere delen onderaan.Bij een UPSD voorvork zit het dikke gedeelte in je kroonplaat,dan dun,en vervolgens bij je wielas weer dik.Is iets stugger en wordt hoofzakelijk op sportmotoren toe gepast.Het voordeel is dat ze wat stugger zijn qua torsi krachten.
Een UPSD voorvork is ook makkelijk te herkennen omdat het glimmende,blanke gedeelte,wat in de andere buis schuift,onderaan zit,en bij een normale voorvork bovenaan.
Boeiendquote:Op zondag 9 juli 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Suzuki 125cc
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 8 juli 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij het Mega Trucks Festival; te koop; bouwjaar 2001
En dan kies je en passent de 2 lelijkste motoren op aarde uitquote:Op zondag 9 juli 2006 23:39 schreef bwt het volgende:
Wikipedia to the rescue over upside down voorvering
Dit is een upside down voorvork
[afbeelding]
en dit een gewone
[afbeelding]
Ja, ik moest gewoon iets laten zien dat het goed liet zienquote:Op zondag 9 juli 2006 23:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En dan kies je en passent de 2 lelijkste motoren op aarde uit
En dan kies je nogmaals en passent de 2 lelijkste motoren op aarde uitquote:Op zondag 9 juli 2006 23:45 schreef bwt het volgende:
[..]
Ja, ik moest gewoon iets laten zien dat het goed liet zien
kan anders ook wel deze pakken hoor, zijn eerder al geweest:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En dan kies je nogmaals en passent de 2 lelijkste motoren op aarde uit
is er nog wat merkwaardigs gebeurd bij het voetbal vanavond? ik heb niet gekekenquote:
Spannend spel, penalties en drama van jewelste, voor de rest niks gemist hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 00:27 schreef Youp het volgende:
[..]
is er nog wat merkwaardigs gebeurd bij het voetbal vanavond? ik heb niet gekeken
ik volg het sowieso nietquote:Op maandag 10 juli 2006 00:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Spannend spel, penalties en drama van jewelste, voor de rest niks gemist hoor![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:34 schreef Youp het volgende:
[..]
ik volg het sowieso niet
kutspel... ik heb 1 wedstrijd van oranje gezien... die dat ze er uit geknikkerd zijn
Ach joh wereldverbeteraarquote:Op maandag 10 juli 2006 00:35 schreef Youp het volgende:
ik ben meer van de motorsportals een holbewoner achter een bal aan rennen is aan mij niet besteed.. en ik vind er ook niks meer aan om er naar te kijken omdat het toch alleen nog maar om geld draait
geen enkele voetballer die nog voetbalt om te voetballen
zou kunnen, ik lag bji te slapenquote:Op maandag 10 juli 2006 00:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach joh wereldverbeteraarVind motorsport ook wel leuker maarja de finale was nog steeds beter dan de rest van de meuk op TV.
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:39 schreef Youp het volgende:
[..]
zou kunnen, ik lag bji te slapen
en ik ben geen wereldverbeteraar, ik hoef het gewoon niet te ziennet zoals dat ik de schijt krijg (wie niet) van Talpa
'Normaal'quote:Op maandag 10 juli 2006 00:10 schreef bwt het volgende:
Als jullie beter voorbeelden kunnen aanleveren zie ik het graag
andersik er op
En je gunt het Nederland ook niet dus. Verhuis naar Duitsland ofzoquote:Op maandag 10 juli 2006 00:44 schreef Youp het volgende:
ik vind het wel mooi dat portugal gewonnen heeftfrankrijk gun ik het niet
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:44 schreef Youp het volgende:
ik vind het wel mooi dat portugal gewonnen heeftfrankrijk gun ik het niet
ik heb niet gehoopt dat nederland zou verliezen hoor, van mij mochten ze wel winnenquote:Op maandag 10 juli 2006 00:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
En je gunt het Nederland ook niet dus. Verhuis naar Duitsland ofzo![]()
Dat je niet van voetbal houdt, okee.. maar daarvoor hoef je toch niet te hopen dat Nederland verliest![]()
![]()
Idd, net zoals dat trieste oranje KTM gedoequote:Op maandag 10 juli 2006 00:49 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb niet gehoopt dat nederland zou verliezen hoor, van mij mochten ze wel winnenwas echter wel gelukkig dat die ontzettend overdreven oranje gekte weer voorbij was want daar krijg ik toch wel de kots van
![]()
ik vind dat oranje niet meer de nationale kleur mag zijnquote:Op maandag 10 juli 2006 00:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Idd, net zoals dat trieste oranje KTM gedoe![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
En je gunt het Nederland ook niet dus. Verhuis naar Duitsland ofzo![]()
Dat je niet van voetbal houdt, okee.. maar daarvoor hoef je toch niet te hopen dat Nederland verliest![]()
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Idd, net zoals dat trieste oranje KTM gedoe![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:54 schreef Youp het volgende:
[..]
ik vind dat oranje niet meer de nationale kleur mag zijn
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:56 schreef Youp het volgende:
[..]![]()
gelukkig heb ik binnekort een gele
al vind ik oranje wel mooier![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ga jij nou slapen of ben je onder de indruk dat ik dat ga doen?
Ah ok ik dus ookquote:Op maandag 10 juli 2006 01:03 schreef Youp het volgende:
[..]geen idee, ik zwaaide naar hicham en fulcrum_x
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:18 schreef Youp het volgende:
als je je verveelt moet je eens voor de grap bij een arrivals gate gaan staan op schiphol... even kijken of er een vliegtiug van een exotisch adres aan komt en vrolijk gaan staan..... dan kan je vrouwen kijkenniet normaal vandaag
had bijna een kwijlbakje nodig
ik was idd op het vliegveld om een oom van me af te halenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft dat je ook nog voor iets anders op het vliegveld was
Maarja nogal ver he, de pron op de PC is dichterbij
Dit alles komt nogal eng op me overquote:Op maandag 10 juli 2006 01:24 schreef Youp het volgende:
[..]
-edit-
anders ga ik wel naar dusseldorf airport, 45 minuutjes rijden max en je mag zo hard als je zelf wilook al vaak genoeg geweest
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:37 schreef Youp het volgende:
[..]
nee ik ben niet een of andere vreemde contactgestoorde stalker
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:37 schreef Youp het volgende:
al zou je dat wel denken met 14,5k Fok! posts
En, al wakker?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:40 schreef -XX- het volgende:
Maar lieve mensenIk ga slapen!
![]()
![]()
5.45 er uit!!!! BazzieK zijn in bed stap tijd
Kijk, dat zijn tenminste plaatjesquote:Op maandag 10 juli 2006 00:46 schreef hicham het volgende:
[..]
'Normaal'
[afbeelding]
Upsidedown
[afbeelding]Kots ze
Eh..ja,daar zit wat in jaquote:Op zondag 9 juli 2006 23:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Alsof ze de vetgedrukte woorden snaptIets meer Jip en Janneke graag
[..]
Prima locatie hôr.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:34 schreef worldpimber het volgende:
Niet verder dan d'r jasje en d'r helm![]()
Maareeuh... ook wel een geweldig locatie om te shooten zeg, verpauperd graffitigebouw.![]()
Mzzls, ff rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk ding!quote:Op zondag 9 juli 2006 18:01 schreef dunc het volgende:
He, was ik vergeten te melden dat ik nu ook eindelijk in het bezit ben van een gevleugelde tweewieler?
Heb via motorforum een gsx-r 750 op de kop weten te tikken... modelletje '85Ding gaat als een trein (zo'n snelle trein). Fotootje zal ik binnenkort wel eens regelen, rijden is nu prioriteit
![]()
Alleen dat moet een telelever expert niet gaan uitleggen.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:37 schreef richardgie het volgende:
de binnenpoot die meestal van vrij zwaar metaal gemaakt is wil nog wel eens meer wegen dan de buitenpootquote:Op maandag 10 juli 2006 11:09 schreef Worldbeater het volgende:
Mooie OP fullie.![]()
[..]
Alleen dat moet een telelever expert niet gaan uitleggen.![]()
![]()
Zo ooit met OPM bij Ariel Molenaar gestaan, hij had al zijn tweede motor, en beide UPSD.
Toen zei ik tegen hem dat ik die voorvorken veel mooier vind dan gewone.
OPM... UPSD..wat is dat?![]()
-XX- neemt voor het rijbewijs al een voorsprong op de rest.![]()
Youp heeft trouwens ook gelijk dat het effect op de rijeigenschappen zwaar overdreven wordt.![]()
Heel veel high tech race machines bleven dan ook gewone voorvorken hebben.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:28 schreef Youp het volgende:
de binnenpoot die meestal van vrij zwaar metaal gemaakt is wil nog wel eens meer wegen dan de buitenpooten als je dat dan om gaat draaien werkt het averechts
maargoed moet meteen weer weg
Heeft hij ook volkomen gelijk in,het is alleen iets comfortabeler bij remmen,hij duikt wat minder,en de besturing en vering zijn min of meer gescheiden,waardoor een hobbel in de weg in de bocht wat minder extreem uitpakt,maar goed dat zal je zelf ook wel ondervonden hebbenquote:Op maandag 10 juli 2006 11:09 schreef Worldbeater het volgende:
Mooie OP fullie.![]()
[..]
Alleen dat moet een telelever expert niet gaan uitleggen.![]()
![]()
Zo ooit met OPM bij Ariel Molenaar gestaan, hij had al zijn tweede motor, en beide UPSD.
Toen zei ik tegen hem dat ik die voorvorken veel mooier vind dan gewone.
OPM... UPSD..wat is dat?![]()
-XX- neemt voor het rijbewijs al een voorsprong op de rest.![]()
Youp heeft trouwens ook gelijk dat het effect op de rijeigenschappen zwaar overdreven wordt.![]()
Voor jou is niet zo zeer de max snelheid op 's Neerlands wegen het probleem, eerder je 1-cilindertjequote:Op maandag 10 juli 2006 01:24 schreef Youp het volgende:
[..]
anders ga ik wel naar dusseldorf airport, 45 minuutjes rijden max en je mag zo hard als je zelf wilook al vaak genoeg geweest
Whehehehe, lefgozert. Durf je pas vrij te nemen als je baas op vakantie isquote:
Ziet er inderdaad naar uit dat de rest van de spullen ook uit de jaren '80 komtquote:Op maandag 10 juli 2006 12:27 schreef dunc het volgende:
Hier m'n gixxertje in volledige omgevings-camo![]()
[[url=http://ladnet.org/~dunc/pics/DSC03509.thumb.jpg]afbeelding][/url]
¤ 1500 - 2000quote:Op maandag 10 juli 2006 12:47 schreef peacetaker het volgende:
hoe duur is het gemiddeld om je motor rijbewijs te halen?
Hij wist er van, een andere collega moest van hem ook gelijk vrij nemen omdat we die niet in de gaten konden houden als we er beide niet waren.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:58 schreef hicham het volgende:
Whehehehe, lefgozert. Durf je pas vrij te nemen als je baas op vakantie is![]()
Wacht maar tot ie terug is en erachter komt dat je een dagje vrij hebt genomen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij wist er van, een andere collega moest van hem ook gelijk vrij nemen omdat we die niet in de gaten konden houden als we er beide niet waren.![]()
En net gebeld door de directie secretaresse ..waar de sleutel van de postbus is.Is ze blont toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij wist er van, een andere collega moest van hem ook gelijk vrij nemen omdat we die niet in de gaten konden houden als we er beide niet waren.![]()
Ik iets van 1400 euro, maar het gemiddelde wordt opgedreven door n00biestrollsquote:Op maandag 10 juli 2006 13:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee, minder![]()
1250 tot 1750 euri. Ik was zo'n 1300 in totaal kwijt geloof ik
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:12 schreef bwt het volgende:
Is ze blont toevallig?
Heks, muts, gigantische chaoot, kutwijf dat je er bent,quote:Op maandag 10 juli 2006 13:23 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
Is dat diezelfde collega die ook regelmatig spullen naar z'n hoofd geslingerd krijgt?
Volgens mij kan er wel een serie van de avonturen op Pep's kantoor gemaakt worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij anders niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:58 schreef hicham het volgende:
Ziet er inderdaad naar uit dat de rest van de spullen ook uit de jaren '80 komt![]()
Nu met RVs uitlaat.![]()
In de jaren 80 waren de foto's toch nog grotendeels zwart/wit.![]()
![]()
Minibiken met Nick en de buurjongen, staan al een tijdje te schreeuwen.
![]()
![]()
KTM heeft begin jaren 90 ook USD vering gehad en na een paar jaar zijn ze weer overgestapt naar normale vering "WP Extreme" zoals op mijn motor... de laatste tijd zijn ze wel weer terug naar USD gegaanquote:Op maandag 10 juli 2006 11:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heel veel high tech race machines bleven dan ook gewone voorvorken hebben.
Mijn Bimota YB9 had om die reden ook een gewone voorvork.
Alleen hadden de linker en rechterpoot wel elk een eigen functie gekregen. Ook dit duikt nu weer op.
Alleen commercieel gezien ligt een UPSD voorvork nou eenmaal beter in de markt.![]()
![]()
![]()
![]()
juistemquote:Op maandag 10 juli 2006 12:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor jou is niet zo zeer de max snelheid op 's Neerlands wegen het probleem, eerder je 1-cilindertjeMaar je zal wel met het koekblik zijn gegaan
ik zat aan 900 euroquote:Op maandag 10 juli 2006 13:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee, minder![]()
1250 tot 1750 euri. Ik was zo'n 1300 in totaal kwijt geloof ik
ach... maat van me had nog 1 of 2 lessen minderquote:
Was dat nog met 1 of al met 2 examens?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:20 schreef Youp het volgende:
[..]
ach... maat van me had nog 1 of 2 lessen minderzonder motorervaring...
hij had nog net 1 examen ja... een maand voordat het ingevoerd werd... ik had wel al 2 examensquote:Op maandag 10 juli 2006 14:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was dat nog met 1 of al met 2 examens?
Mmmkay, netjes danquote:Op maandag 10 juli 2006 14:24 schreef Youp het volgende:
[..]
hij had nog net 1 examen ja... een maand voordat het ingevoerd werd... ik had wel al 2 examens
achja dat kan he... ik nam wel 2x per week minstens 2 lessen, ik wou er zo snel mogelijk vanaf zijnquote:Op maandag 10 juli 2006 14:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mmmkay, netjes danIk zit er al overheen
![]()
Tja, ik zou dat ook wel willen maar CBR is sloomquote:Op maandag 10 juli 2006 14:29 schreef Youp het volgende:
[..]
achja dat kan he... ik nam wel 2x per week minstens 2 lessen, ik wou er zo snel mogelijk vanaf zijn
ja ruk is dat he.... dan krijg je van die "opvul lessen" om de tijd door te komenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja, ik zou dat ook wel willen maar CBR is sloom
Ach ja, gewoon rijden gaat goed zat dus als ik mijn AVB heb ga ik gewoon iedere week 1 uurtje lessen tot ik het examen AVD heb.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:32 schreef Youp het volgende:
[..]
ja ruk is dat he.... dan krijg je van die "opvul lessen" om de tijd door te komen
mijn rijinstructeur ging dan lekker met mij een avondje mergelland doen![]()
lekker touren en van tijd tot tijd schandalig hard knallen
Wat is er met de kleuren gebeurd zegquote:Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
Da Liks kan wel inpakken.![]()
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
Da Liks kan wel inpakken.![]()
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:19 schreef bwt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zidane - the game
Zidane saves Materazzi
ik was omgerekend nog net geen 500 euro kwijtquote:
quote:Een jas en broek hoort bij elkaar.
Als je dit wilt neem je twee pakken!!
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: P.Bart
Verzonden: maandag 10 juli 2006 12:04
Aan: Erison
Onderwerp: Re: Reactie op advertentie 14870190 op motor.2dehands.nl: Nieuwe
Leren Combi Pakken Nu voor ? 199,00
Hoi, een broek met 50 en een jas 52 kan dat?
----- Original Message -----
From: "Erison"
To: <pbart>
Sent: Sunday, July 09, 2006 10:00 PM
Subject: RE: Reactie op advertentie 14870190 op motor.2dehands.nl: Nieuwe
Leren Combi Pakken Nu voor ? 199,00
> Hoi.
> Het zijn combi pakken in maat 50/52/54/en maat 56
>
> -----Oorspronkelijk bericht-----
> Van: Tweedehands,,,
> Verzonden: zaterdag 8 juli 2006 11:24
> Aan: E. ten Tusscher
> Onderwerp: Reactie op advertentie 14870190 op motor.2dehands.nl: Nieuwe
> Leren Combi Pakken Nu voor ? 199,00
>
> Hallo, die blauw witte heeft mijn voorkeur. Kan ik die ook per postorder
> bestellen, maat 52 voor de jas, maat 48 voor de broek.
>
> De advertentie:
>> Nieuwe Leren Combi Pakken Nu voor ? 199,00
>> Nieuwe leren combi pakken van ? 449,00 nu voor ? 199,00
>> Dit is geen overjarig model maar een model van 2006
>> Kom en overtuig je zelf.
>> gr Erison Motoren
>>
>> Prijs: ? 199,00
>> Type: Aangeboden
>> Accessoires: Motorkleding
>> Bieden: Ja
>> Foto: http://img.2dehands.nl/f/normal/14870190.jpg
>> http://img.2dehands.nl/f/normal/14870190_1.jpg
>> http://img.2dehands.nl/f/normal/14870190_2.jpg
>> http://img.2dehands.nl/f/normal/14870190_3.jpg
>> Afdeling: motor.2dehands.nl
>> Rubriek: Motor Accessoires / Onderdelen
>> Naam: E. ten Tusscher
[camsteun lui modus]Nog maar 2 gaatjes boren [/camsteun lui modus] en dan doe ik hem morgen op de post.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:13 schreef worldpimber het volgende:
Die van 2006 zijn nogal apart, wel mooi... maar moet er toch aan wennen. 2003 mag er best wezen wel het "strakst", ware het niet dat ze het design hebben gejat van Gawaine. Lusters
mhaw 21,50 gulden geloof ik, ik heb nog met zo'n wegklapbaar L bordje mogen rijdenquote:Op maandag 10 juli 2006 15:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik was omgerekend nog net geen 500 euro kwijt![]()
EN maar 1 examen gedaanTheorie was niet nodig omdat ik al auto rijbewijs had
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De telefoon had een beetje geheugentekort, en ook nog last van de zon.![]()
Gaaf.![]()
seat coverquote:Op zondag 9 juli 2006 21:01 schreef dunc het volgende:
[..]
'85 en '91 zijn gewoon echt klassiek mooi. Ik moet nog een duoseat cover regelen trouwens, als iemand iets tegenkomt, ik hou me aanbevolen.
[..]
Uber.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uber.![]()
En het gaat deze kant op hier.......
[afbeelding]Je houdt een darkroom feest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
He, 1 koplampje maar he, zoals dat hoortquote:Op maandag 10 juli 2006 13:28 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
In de jaren 80 waren de foto's toch nog grotendeels zwart/wit.![]()
![]()
Oei oei, doen die dingen al zo veel in prijs... Thanks voor de link tho, ik hou m in de gatenquote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uber.![]()
En het gaat deze kant op hier.......
[afbeelding]De mannen worden al robuuster, of de kleding word steeds kleinerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hoi![]()
Sowieso schrijf je zo.
Vraag me wel af of die cover wel gaat passen op een '85 modelquote:Op maandag 10 juli 2006 17:14 schreef dunc het volgende:
[..]
Oei oei, doen die dingen al zo veel in prijs... Thanks voor de link tho, ik hou m in de gaten![]()
Prijs zit meestal tussen de 60 en 100 euri. nieuw zijn ze helemaal reteduurquote:Op maandag 10 juli 2006 17:14 schreef dunc het volgende:
[..]
Oei oei, doen die dingen al zo veel in prijs... Thanks voor de link tho, ik hou m in de gaten![]()
Die van mij is 100,- nieuw.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Prijs zit meestal tussen de 60 en 100 euri. nieuw zijn ze helemaal reteduur![]()
Zonde voor iets wat alleen in de tuin staatquote:Op maandag 10 juli 2006 19:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die van mij is 100,- nieuw.![]()
Ongespoten dat wel.![]()
Kan het adres wel even opzoeken, ze maken die dingen ook op maat.![]()
Foto?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Heeft die chica van jou nog plannen om d'r motorrijbewijs te halen of wat
Yup.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:04 schreef hicham het volgende:
Heeft die chica van jou nog plannen om d'r motorrijbewijs te halen of wat
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
De mannen worden al robuuster, of de kleding word steeds kleiner![]()
Hoi![]()
![]()
Had je naar de Fok!MC meeting midzomer '73 moeten komenquote:
Volgens mij zijn jij en Pepsel de enigenquote:Op maandag 10 juli 2006 19:49 schreef bwt het volgende:
[..]
![]()
-xx- weet zeker nog niet dat zo'n beetje de helft van de aanwezigen met enige regelmaat in de fitness zaal vertoeft.
disclaimer: enige regelmaat is ook 1x in de 2 weken
Ik ga ook met de regelmaat van 1 keer per jaar naar de sportschoolquote:Op maandag 10 juli 2006 19:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jij en Pepsel de enigen
Ik kijk elke dag bij de sportschool naar binnenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ga ook met de regelmaat van 1 keer per jaar naar de sportschool
Heb 2 maanden gefitnesst, echt geen reet aanquote:Op maandag 10 juli 2006 20:08 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik kijk elke dag bij de sportschool naar binnen.
En denk dan bij me zelf"dat nooit".![]()
Ik zweet al genoeg op een werkdag.Dan ga ik dat voor de lol ook niet nog eens doenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb 2 maanden gefitnesst, echt geen reet aanDan liever een echte sport.
Lijkt mij ook nietsquote:Op maandag 10 juli 2006 20:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb 2 maanden gefitnesst, echt geen reet aanDan liever een echte sport.
Je vergeet maksterquote:Op maandag 10 juli 2006 19:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jij en Pepsel de enigen
Tja het is ook precies wat je zegt, maarja moet maar eens een andere sport gaan zoeken want zo thuis niks doen is ook niet allesquote:Op maandag 10 juli 2006 20:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Lijkt mij ook nietsVind het echt zo'n sport waarbij het echt neerkomt om alleen maar voor je lichaam bezig te zijn
![]()
Niet voor sociale contacten, gezelligheid of geestverruimend![]()
![]()
Noujakan er natuurlijk niet zo over oordelen, maar brrr
Voor mij ook geen fitness school hoor
![]()
Bmxquote:Op maandag 10 juli 2006 20:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja het is ook precies wat je zegt, maarja moet maar eens een andere sport gaan zoeken want zo thuis niks doen is ook niet alles
bij de fitness kun je meer sociaal bezig zijn dan met bijvoorbeeld wielrennen of hardlopen hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Lijkt mij ook nietsVind het echt zo'n sport waarbij het echt neerkomt om alleen maar voor je lichaam bezig te zijn
![]()
Niet voor sociale contacten, gezelligheid of geestverruimend![]()
![]()
Noujakan er natuurlijk niet zo over oordelen, maar brrr
Voor mij ook geen fitness school hoor
![]()
Een ECHTE sport, voetbal, basketbal desnoods hockeyquote:Op maandag 10 juli 2006 20:17 schreef bwt het volgende:
[..]
bij de fitness kun je meer sociaal bezig zijn dan met bijvoorbeeld wielrennen of hardlopen hoor.
van de 2 uur die ik daar per week doorbreng ben ik 1 uur aan het ouwehoeren
Dan rijd je op een cruiserquote:Op maandag 10 juli 2006 20:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vindt ik mezelf toch echt wat te lang voor![]()
Je zou eens kunnen denken aan basketbal of zoquote:Op maandag 10 juli 2006 20:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja het is ook precies wat je zegt, maarja moet maar eens een andere sport gaan zoeken want zo thuis niks doen is ook niet alles
[/damn]quote:Op maandag 10 juli 2006 20:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Een ECHTE sport, voetbal, basketbal desnoods hockeyFitness is geen reet aan ook al lul je nog zo veel
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:17 schreef bwt het volgende:
[..]
bij de fitness kun je meer sociaal bezig zijn dan met bijvoorbeeld wielrennen of hardlopen hoor.
Weet niet of je dit meent of niet maar heb dus 12 jaar gebasketbaltquote:Op maandag 10 juli 2006 20:19 schreef bwt het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen denken aan basketbal of zo![]()
![]()
maar ja - als je te zwaar word dan kom je de lucht niet meer in.![]()
[damn]
je was me net voor
[..]
[/damn]
Voetbal zit er dus ook niet inquote:Op maandag 10 juli 2006 20:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet niet of je dit meent of niet maar heb dus 12 jaar gebasketbalt
Ook zeker vetttttquote:Op maandag 10 juli 2006 20:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ga mss mountainbiken, dat lijkt me wel wat.
Voetbal lijkt me nog wel wat, wielrennen is voor homo's, speerwerpen lijkt me geen reet aan en kanoen op een rustig riviertje ga ik wel doen als ik bejaard ben.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
Voetbal zit er dus ook niet in![]()
Basketbal en voetbal![]()
![]()
Hockey?![]()
Wielrennen? speerwerpen? kanoen?
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voetbal lijkt me nog wel wat, wielrennen is voor homo's, speerwerpen lijkt me geen reet aan en kanoen op een rustig riviertje ga ik wel doen als ik bejaard ben.
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet niet of je dit meent of niet maar heb dus 12 jaar gebasketbalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een jaar of 6 aan het betere en snellere soort van hardlopen gedaan
daarvoor heb ik jaren aan wedstrijd zwemmen gedaan<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:28 schreef hicham het volgende:
[..]Jij weet wat je wilt, jammer dat je niet zo adequaat bent wat betreft je studie
Het is maar hoe je wielrennen beoefent.Wielrennen in wedstrijd verband is inderdaad KMP.Ieder voor zich en god voor ons allen,maar toerfietsen kan best gezellig wezen.Drinken ook gewoon bier etc.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:17 schreef bwt het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:32 schreef bwt het volgende:
en nu echt weg voor het niet meer nodig is
quote:Bazziek zal straks het volgende schrijven:
[..]
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:32 schreef bwt het volgende:
en nu echt weg voor het niet meer nodig is
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach joh, lekker hard tegen iets aanraggenAltijd goed
Lolquote:Op maandag 10 juli 2006 20:37 schreef BazzieK het volgende:
* BazzieK stuurt foto op msn naar -XX-
-XX- has gone offline
Jajaquote:Op maandag 10 juli 2006 20:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
LolIk vond het zelf ook al frapant!
Ineens was ik afgemeld!
je ziet er goed uit hoor!![]()
Moedertje natuur mag die vette kont zelf houden ! !quote:Op maandag 10 juli 2006 20:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Die krijg je sowieso. Gratis van moedertje natuur, komt met de jaren![]()
U gaat door voor de:quote:Op maandag 10 juli 2006 21:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ga ik nu door voor de volgende ronde?
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:14 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb ik al,kan ik um ook inruilen voor een droger.
Hey ik doe mijn werk alleen maar, de prijzen worden door de baas bepaaldquote:Op maandag 10 juli 2006 21:18 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een k** quize master.
Gras... maaien?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:19 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met een grasmaaier![]()
.
Ik ga wel effe met je baas praten,kan ik meteen die grasmaaier die ik bij dunc gewonnen heb effe uitproberenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hey ik doe mijn werk alleen maar, de prijzen worden door de baas bepaald![]()
![]()
Volgens mij heb jij meer aan een kookcursusquote:Op maandag 10 juli 2006 21:14 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb ik al,kan ik um ook inruilen voor een droger.
Ik kan anders als de beste opwarmen in de magnetron hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 21:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meer aan een kookcursus
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:21 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik ga wel effe met je baas praten,kan ik meteen die grasmaaier die ik bij dunc gewonnen heb effe uitproberen.
Gewoon rijden manquote:Op maandag 10 juli 2006 21:45 schreef dunc het volgende:
Shit, dacht nog even een avondritje te gaan maken, maar die giga regenbuien die er aan komen doen me toch anders denken
Doe niet zo zakelijk manquote:Op maandag 10 juli 2006 22:02 schreef dribbel79 het volgende:
schijttrekkers, schijtbochten, schijthomofiele koekblokkers, sterf, allemaal!!!
schijt ederveen en schijt renswoude...godver!!
truste
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meer aan een kookcursus
Of je denkt dat ze een heel jonge moeder heeft of je snapt hem.quote:
Milfhunter?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Of je denkt dat ze een heel jonge moeder heeft of je snapt hem.![]()
Denk geen beiden, je wil gewoon een vrouw zien, naakt, oud, gerimpelt, whatever maakt niet je niet meer uit enzo.![]()
Give the boy some creditquote:Op maandag 10 juli 2006 22:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Of je denkt dat ze een heel jonge moeder heeft of je snapt hem.![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:23 schreef dribbel79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* dribbel79 mompelt iets van post hier je favo model enzo...whehe
De 2de en de laatste 2quote:Op maandag 10 juli 2006 22:23 schreef dribbel79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:23 schreef dribbel79 het volgende:
Niet mooi!quote:Op maandag 10 juli 2006 22:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kast?quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:39 schreef -XX- het volgende:
http://www.hotrodshows.com/pics/ambmc_daheb.jpg Kan dat nog rijden ook!![]()
Kastquote:Op maandag 10 juli 2006 22:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kast?![]()
Maarja objectief gezien vindt ik em ook niet de mooiste maar ben er gewoon verliefd op om de een of andere reden![]()
![]()
Ook sehr schon!quote:Op maandag 10 juli 2006 22:43 schreef hicham het volgende:
* hicham doet mee met grote foto's posten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jah dat grijzequote:Op maandag 10 juli 2006 22:44 schreef hicham het volgende:
[..]
KastZe zal wel de zijkuipen bedoelen gezien d'r voorkeur voor een Bandit S
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:44 schreef hicham het volgende:
[..]
KastZe zal wel de zijkuipen bedoelen gezien d'r voorkeur voor een Bandit S
Duitse kontjesquote:Op maandag 10 juli 2006 22:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jah dat grijze![]()
![]()
loldit lijkt wel versmolten
http://www.streetfighter-franken.de/eure_bilder2.jpg
Die is toch mooi!quote:
paarse velgen met roze rimstripingquote:Op maandag 10 juli 2006 22:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die is toch mooi!NU zie je tenminste dat het ene motor is!, bij die je net posten zou je azes niet geloven dat het nog kan rijden
1 kast met wielen
![]()
![]()
quote:
Ahh, dan ziet het wat sneller!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Iets om de kont wat hoger te zetten waardoor de motor meer op z'n neus komt te staan
Niet te verwarren met die lelijke Duitse kont die je een stuk terug postte
-edit
Terminologie btw
Ik ben met stomheid geslagen dat je deze conclusie hebt getrokkenquote:
Ja, feest vierenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:08 schreef hicham het volgende:
Is richardgie aan de drank nu Rudi Carell overleden is?
[..]
Ik ben met stomheid geslagen dat je deze conclusie hebt getrokken![]()
Misschien komt het ooit goed met je
Ja man mis hem nu alquote:Op maandag 10 juli 2006 23:08 schreef hicham het volgende:
Is richardgie aan de drank nu Rudi Carell overleden is?
[..]
Ik ben met stomheid geslagen dat je deze conclusie hebt getrokken![]()
Misschien komt het ooit goed met je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |