Er zaten woorden en alles in, post ik eens wat meer dan smilies is het weer niet goedquote:Op zondag 9 juli 2006 01:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe eens iets meer je best op een reply.![]()
Stijl?quote:Op zondag 9 juli 2006 01:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Er zaten woorden en alles in, post ik eens wat meer dan smilies is het weer niet goed
quote:Op zondag 9 juli 2006 01:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Stijl?Inhoud?
Presentatie?
Maar goed je wil bij de politie en die pet past ons allemaal toch?![]()
![]()
Je bent of een smiley vergeten of je hebt dat vreemde plan laten varen, ik ga even van het laatste uit en verwelkom je bij het normale gepeupel.quote:
Nee ga nog steeds bij de politie en ja ben vroeger veel gepestquote:Op zondag 9 juli 2006 01:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je bent of een smiley vergeten of je hebt dat vreemde plan laten varen, ik ga even van het laatste uit en verwelkom je bij het normale gepeupel.
Mocht ik het verkeerd hebben, ben je vroeger veel gepest?![]()
Vandaar dus dat je je seksuele gevoelens moet botvieren op 14 jarige kleuters.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee ga nog steeds bij de politie en ja ben vroeger veel gepest
quote:Op zondag 9 juli 2006 01:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vandaar dus dat je je seksuele gevoelens moet botvieren op 14 jarige kleuters.![]()
Liegen doe je ook niet, je bent er eerlijk voor uitgekomen dat je agent wil worden.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee hoor heb er verder geen last van maar ook zo kneuzig om er over te gaan liegen he
Yup, have fun met ons schandknaapje.quote:
Hmz, dan vertrek ik ook maar. Wie wil er nou alleen achter blijven met hemquote:Op zondag 9 juli 2006 01:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Yup, have fun met ons schandknaapje.
quote:Op zondag 9 juli 2006 01:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Liegen doe je ook niet, je bent er eerlijk voor uitgekomen dat je agent wil worden.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 01:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Yup, have fun met ons schandknaapje.
quote:Op zondag 9 juli 2006 01:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Hmz, dan vertrek ik ook maar. Wie wil er nou alleen achter blijven met hem![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 02:21 schreef bwt het volgende:
[afbeelding]
Dag allemaal* bwt gaat nu ook iest doen wat gebruikelijk is rond dit tijdstip voor de meeste mensen
slapen dus![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 04:22 schreef BazzieK het volgende:
HoerenmotorbladenWord er helemaal actief en kriebelig van en dat is niet echt handig op dit tijdstip
Ja, misschien is het tijdstip wel de oorzaak van je kriebeligheid????quote:
Geen idee,maar als er nog wel gewoon mee gepraat kan worden,en de rest van de omgevingsgeluiden gedempt worden is het zeker geen slechte demperquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:17 schreef hollander172 het volgende:
Ries, heb vanmiddag een Peltor H64FB gehaald, is dat wat qua gehoorprotectie?
Wel geinig, had hem vanmiddag in onze bijna oldtimer even opgezet en helemaal geen ander geluid meer behalve de stem van mijn vriendin.Geen motorgeluid of windgeruis meer.
Hele aparte gewaarwording.
![]()
Dunno, op het doosje staat wel het eea maar het zegt me niet zoveel eigenlijk, don't have a fucking clue welk geluid er vrij komt bij het schieten anders dan een knal.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:55 schreef richardgie het volgende:
[..]
Geen idee,maar als er nog wel gewoon mee gepraat kan worden,en de rest van de omgevingsgeluiden gedempt worden is het zeker geen slechte demper.
Ik weet niet of er een geluidscurve bij geleverd is,maar als dat zo is kijk dan even hoe hoog de demping bij een piekbelasting is.
En!? En!? En!? gaat ze naakt?quote:Op zondag 9 juli 2006 12:28 schreef hicham het volgende:
Whehehe, fotoshoot bij ons voor de deur ...
[afbeelding]
Ja, accepteer hem nou eens Lotte.. scheelt weer nutteloze posts hierquote:Op zondag 9 juli 2006 16:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Kom eens een keer op msn of accepteer me
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja, accepteer hem nou eens Lotte.. scheelt weer nutteloze posts hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |