BWT de bioloogquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:23 schreef bwt het volgende:
Is een natuurlijk omgeving voor een spin
Babyblauwquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
John Hopkins zeg je.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is zoiets als je GSX600R bij de flat neerzetten met alleen een schijfrem slotquote:
http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/3774quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:02 schreef bwt het volgende:
[..]
http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/3774
Hmm heb jij die motoren toevallig thuis staan???Stiekem wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso schrijf je zo.
quote:
Met zon motor ben je de politie te snel afquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:24 schreef -XX- het volgende:
[..]Nee, met zo'n motor zal de politie je niet aanhouden om te chekken of je je rijbewijs bij je hebt
![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:48 schreef richardgie het volgende:
Ries is ook weer thuis.Was weer knap warm op de brommer motor.
Mensen die zon auto kunnen betalen zijn vaak saaie flikkers, zondequote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:01 schreef richardgie het volgende:
Net nog een tijdje achter een Ferrari 348 aan gereden,heb nog wel effe zitten knipperen dat ie moest ophoepellen
,zodat ik er langs kon
,maar hij deed net oftie mij niet zag
.
Was ook al een 50 tiger denk ik zo dat ik zagquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mensen die zon auto kunnen betalen zijn vaak saaie flikkers, zonde![]()
Ach ja, het gaat er niet om wat je rijdt maar hoe je rijdt ofzoquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
Was ook al een 50 tiger denk ik zo dat ik zag,maar Ferrari's zie je niet zo bar veel,hoewel het hier in de "omgeving"wel zo zou moeten zijn dat je ze vaker ziet,met Kroymans in Hilversum
.Maar ik denk dat de BMW het toch niet helemaal bij zou kunnen sloffen
.
Helemaal mee eens.Ik denk dat die GSX 600 F'er met iets meer lef die straaljagerpiloot met z'nGSX 1300 Hayabotsa makkelijk de baas kan zijn op die dijk,alleen op topsnelheid gaat hij het afleggen,maar zo hard mogelijk recht uit is ook niet echt moeilijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, het gaat er niet om wat je rijdt maar hoe je rijdt ofzo![]()
![]()
Iddquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:23 schreef richardgie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.Ik denk dat die GSX 600 F'er met iets meer lef die straaljagerpiloot met z'nGSX 1300 Hayabotsa makkelijk de baas kan zijn op die dijk,alleen op topsnelheid gaat hij het afleggen,maar zo hard mogelijk recht uit is ook niet echt moeilijk.
Daarom wil ik nog wel eens achter gawaine aan rijdenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:23 schreef richardgie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.Ik denk dat die GSX 600 F'er met iets meer lef die straaljagerpiloot met z'nGSX 1300 Hayabotsa makkelijk de baas kan zijn op die dijk,alleen op topsnelheid gaat hij het afleggen,maar zo hard mogelijk recht uit is ook niet echt moeilijk.
Gawaine heeft gewoon heel veel reflectered materiaal achterop zitten wat afleidquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:35 schreef bwt het volgende:
[..]
Daarom wil ik nog wel eens achter gawaine aan rijden
die schijnt onverslaanbaar te zijn op de dijk (nog niet meegemaakt)
hoewel ik probeer meer rekening te houden met anderen die toevallig ook op de dijk rond cirkelen/zwabberen
Dat vindt ik nou eigenlijk het grootste probleem op de dijken.Als het een beetje mooi weer is dan loopt,fietst,rijdt en wandeld er van alles rond.En in het voor en najaar,als het met overige weggebruikers niet zo druk is dan mag er weer gegierd worden en rijden ze met van die strontkarren rond.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:35 schreef bwt het volgende:
[..]
Daarom wil ik nog wel eens achter gawaine aan rijden
die schijnt onverslaanbaar te zijn op de dijk (nog niet meegemaakt)
hoewel ik probeer meer rekening te houden met anderen die toevallig ook op de dijk rond cirkelen/zwabberen
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gawaine heeft gewoon heel veel reflectered materiaal achterop zitten wat afleid
Dus het komt er op neer dat je moet wachten op een duidelijk minder mooie dag in de zomer dat de temperatuur ook nog eens onder de 20 graden zit.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat vindt ik nou eigenlijk het grootste probleem op de dijken.Als het een beetje mooi weer is dan loopt,fietst,rijdt en wandeld er van alles rond.En in het voor en najaar,als het met overige weggebruikers niet zo druk is dan mag er weer gegierd worden en rijden ze met van die strontkarren rond.
Nooit opgevallen, zal toeval zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:51 schreef worldpimber het volgende:
WTF? Is al de tweede keer dasthollander
een 301ste post maakt. Misschien foutje in de rechten?
Probeer eens door te posten in een gesloten topic
Gedownleud ofzeuw?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
Frituur net aangezet en de bier staat koud.. En de hele avond al 'My name is Earl' aan het kijken![]()
't Heerlijk avondje is gekomen, alweer![]()
![]()
Nou Bazzie, je hebt ze allemaal weggejaagd.quote:
Raar, normaal heb ik dat effect alleen op vrouwenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nou Bazzie, je hebt ze allemaal weggejaagd.![]()
Behalve op 12 jarige breezahsletjes?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Raar, normaal heb ik dat effect alleen op vrouwen
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Behalve op 12 jarige breezahsletjes?
Dat heeft ie zelf zitten verkondigen.quote:
14 is toch wel het absolute minimum en dat doe ik dan ook niet graagquote:Op zondag 9 juli 2006 00:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat heeft ie zelf zitten verkondigen.
Okee ze waren 13 of 14 maar het idee is hetzelfde.![]()
Pass maar door dan.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
14 is toch wel het absolute minimum en dat doe ik dan ook niet graag
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Pass maar door dan.![]()
Mits het "gras" groeit en gemaaid moet worden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |