quote:Op zondag 9 juli 2006 17:32 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Omdat Federer de man is![]()
Hij wint deze wel makkelijk, let maar op![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 17:35 schreef Cheesecake het volgende:
Agreed. Dat lichaam! Dat halflange haar! Die donkere ogen!Had ik al gezegd dat hij zo'n mooi lichaam heeft?
die armen, die ruige blik, dat goddelijke lijfquote:Op zondag 9 juli 2006 17:35 schreef Cheesecake het volgende:
Agreed. Dat lichaam! Dat halflange haar! Die donkere ogen!Had ik al gezegd dat hij zo'n mooi lichaam heeft?
quote:Op zondag 9 juli 2006 17:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb ook niks met nadal, maar deze redenering slaat ook nergens op
Wat betreft Nadal zijn lijf komt Federer nog niet eens in de buurt. En zo'n colbert helpt ook niet echt, hoewel Nadal er met colbert aan ook goddelijk uit kan zien. En die billen vragen er gewoon om om in geknepen te worden.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:36 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
die armen, die ruige blik, dat goddelijke lijf... uiteindelijk wil ik alleen maar daarom dat hij langer op de baan staat
Klopt absoluut, niemand zegt dat Federer dat op eigen kracht won.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook voor Federer? Nadal maakte een aantal behoorlijk stomme fouten in de tie-break van de 2e set.
Vrouwen die om die reden voor een sporter zijn.. Mijn god.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:33 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als ik met één vent in mijn leven zou willen vreemdgaan, is het Nadal wel![]()
Daarom hoeft ie niet eens moeite te doen om Nadal te breakenquote:Op zondag 9 juli 2006 17:44 schreef petitlapin2 het volgende:
federer kan echt niet meer lachen precies ... hij ziet er een beetje gestressed uit
dat heeft er niets mee te maken. voor mij mag federer ook winnenquote:Op zondag 9 juli 2006 17:43 schreef Mensenkenner het volgende:
Vrouwen die om die reden voor een sporter zijn.. Mijn god.
jup, nu zal het snel afgelopen zijnquote:
Agh, hij was niet voorbereid op een Sampras Smash en maakt dan een rare slag.quote:
blablablablablaquote:Op zondag 9 juli 2006 17:52 schreef Morthill het volgende:
Agh, het is Nadals eerste Wimbledon Finale, hij is nog jong. Hij wint dit toernooi echt nog wel een keer.
inderdaad, hij doet het beter dan federers eerste wimbledonsquote:Op zondag 9 juli 2006 17:52 schreef Morthill het volgende:
Agh, het is Nadals eerste Wimbledon Finale, hij is nog jong. Hij wint dit toernooi echt nog wel een keer.
quote:
het is een vechter, daar heb ik echt enorm veel respect en bewondering voorquote:
quote:
je moet het maar doen, inderdaadquote:
Ik had hem graag tegen Hewitt zien spelen op gras. Maar Baghdatis wilde dat nietquote:Op zondag 9 juli 2006 17:59 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
je moet het maar doen, inderdaad
al zal hij niet winnen, hij maakt indruk op het engelse gras![]()
De rest van het toernooi niet gezien, hoezo deed ie dat elke keer dan?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is dat nou serieus of heb je gewoon de rest van het toernooi niet gekeken?
Om hij Federer isquote:Op zondag 9 juli 2006 18:10 schreef addictivebeat het volgende:
Dat colbertje is irritant en hautain. Waarom draagt hij dat?
Heb je de 2e Wimbledon titel van Serena Williams ooit gezien. Ze juichte zelfs niet eens. Federer was tenminste duidelijk gelukkig en blij met zijn overwinning. Het is alleen wel moeilijk om dolgelukkig te zijn als het de 4e keer is. Als ie Roland Garros wint zien we hem gewoon weer met tranen en alles.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:14 schreef mitt het volgende:
Winnen wordt blijkbaar normaal voor Roger, alsof hij een wedstrijdje wint in de tweede ronde van Doha.
en ik ben ook niet kapot van het jasje.
Het verlies van Justine was ook een stuk onverwachter dan dat van Nadal.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:24 schreef petitlapin2 het volgende:
rafa is wel een betere verliezer dan justine gisteren ...
ik mag dan belgische zijn, zo'n fan van justine ben ik niet, wat was ze zuur zeg ...
Krijg je als je er 4 achter elkaar wint he.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:30 schreef pfaf het volgende:
Leuke match wel, de service van Federer maakte echt een verschil.
Hij ging dit maal wel erg gelaten met de titel om trouwens, geen tranen etc.
da's waar ... maar ze had niet moeten zeggen dat ze "moe" was, en weer eens excuses moeten zoekenquote:Op zondag 9 juli 2006 18:31 schreef Heero87 het volgende:
Het verlies van Justine was ook een stuk onverwachter dan dat van Nadal.
Ben ik het nu, of was het eerste wat ze zei dat Mauresmo gewoon beter was vandaag en dat ze op de beslissende punten er meer stond dan zij?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:34 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
da's waar ... maar ze had niet moeten zeggen dat ze "moe" was, en weer eens excuses moeten zoeken
justine heeft het probleem dat ze altijd de fouten en het verlies op haar eigen schouders wil dragen. ze denkt dat ze zich altijd moet verdedigen ... ofwel is ze ziek, ofwel is ze moe, of ze was nerveus, of ze heeft te veel wedstrijden gespeeld ...
ze mag gerust eens zeggen dat amélie die dag beter was, punt.
nee, ze zei eerst dat ze moe was, ...zelfs sue barker deed er achteraf in de studio nog eens ironisch overquote:Op zondag 9 juli 2006 18:35 schreef Heero87 het volgende:
Ben ik het nu, of was het eerste wat ze zei dat Mauresmo gewoon beter was vandaag en dat ze op de beslissende punten er meer stond dan zij?
Ik heb haar tijdens het interview met Sue Barker op de Court bij de prijsuitreiking nochtans zéér duidelijk horen zeggen dat Mauresmo beter was en dat ze er op de belangrijke momenten gewoon stond.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:38 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nee, ze zei eerst dat ze moe was, ...zelfs sue barker deed er achteraf in de studio nog eens ironisch over![]()
in de interviews achteraf heeft ze haar herpakt en heeft ze EINDELIJK eens gezegd dat ze inderdaad gezond is, en dat ze eigenlijk geen excuses moest zoeken. Toen had ze echt een introspectieve blik in haar ogen, dat ze haar eens eindelik realiseerde: OK, amélie was beter, punt
dan hoop ik dat je haar even duidelijk hebt horen zeggen dat ze moe was, in de interviews achteraf heeft ze dat nog aangepast in "mentaal moe", toen zei ze dan maar dat ze gezond was...quote:Op zondag 9 juli 2006 18:41 schreef Heero87 het volgende:
Ik heb haar tijdens het interview met Sue Barker op de Court nochtans zéér duidelijk horen zeggen dat Mauresmo beter was en dat ze er op de belangrijke momenten gewoon stond.
Ze heeft inderdaad gezegd dat ze moe is, zonder het als excuus te gebruikken, want ze heeft er dus duidelijk bij gezegd dat Mauresmo gewoon beter was.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:43 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je haar even duidelijk hebt horen zeggen dat ze moe was, in de interviews achteraf heeft ze dat nog aangepast in "mentaal moe", toen zei ze dan maar dat ze gezond was...
ik vind dat je gewoon uit respect voor de tegenstander niet zulke dingen zegt... dat is weer de overwinning van de ander naar beneden halen ... en dat doet ze onbewust en onbedoeld (!) altijd. Of ze is ziek, moe, blabla ... anders zou ze wel gewonnen hebben hoor!quote:Op zondag 9 juli 2006 18:46 schreef Heero87 het volgende:
Dat is inderdaad ook gevallen, maar ze heeft er toch duidelijk bij gezegd dat Mauresmo gewoon beter was.
Dat ze aanvoert dat ze moe was, kan ik goed begrijpen. Ze heeft ten slotte op Roland Garros, Eastbourne en Wimbledon telkens de finale gespeeld op enkele weken tijd.
Die gast..... dat was wel Jimmy Connors hoor!quote:Op zondag 9 juli 2006 15:04 schreef Zyggie het volgende:
Wat heeft die gast op de BBC een dudastic blauw jasje aan.
Neem nu de Australian Open. Daar was ze gewoon doodziek, dat kan je gewoon zo zien aan haar spel en haar voorkomen die dag. Ze heeft toen zelfs opgegeven. Als je Henin een beetje kent, weet je gewoon dat ze nooit opgeeft tenzij er écht iets serieus mis is met haar.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:49 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik vind dat je gewoon uit respect voor de tegenstander niet zulke dingen zegt... dat is weer de overwinning van de ander naar beneden halen ... en dat doet ze onbewust en onbedoeld (!) altijd. Of ze is ziek, moe, blabla ... anders zou ze wel gewonnen hebben hoor!
ze heeft CMV gehad omdat ze haar inderdaad overtraind heeft met pat etchberry ... nu traint ze onder wetenschappelijk toezicht bij proffen van louvain la neuve die al sinds jaar en dag zeggen dat ze kerngezond, fris en fit is. Tijdens RG zegt ze dat goed in form is, tijdens wimbledon ook ...quote:Op zondag 9 juli 2006 18:46 schreef Heero87 het volgende:
Dat ze bij verlies vaak zegt dat ze ziek of moe is, kan ik ook goed begrijpen. Henin-Hardenne is nu eenmaal iemand die sneller ziek wordt dan andere sporters.
toen was ze doodziek ja, door de ontstekingsremmers, over die wedstrijd heb ik het niet, dat verklaart de tientallen andere wedstrijden nog nietquote:Op zondag 9 juli 2006 18:51 schreef Heero87 het volgende:
Neem nu de Australian Open. Daar was ze gewoon doodziek, dat kan je gewoon zo zien aan haar spel en haar voorkomen die dag. Ze heeft toen zelfs opgegeven. Als je Henin een beetje kent, weet je gewoon dat ze nooit opgeeft tenzij er écht iets serieus mis is met haar.
Dat ze na dan na de wedstrijd zegt dat ze ziek is, is toch gewoon normaal?
Ze speelt op vijf weken tijd Roland Garros, Eastbourne en Wimbledon. Ze speelt telkens de finale. Ze heeft dus zo goed als geen moment rust gehad. Dat ze dan fysiek en mentaal moe is tegen het einde aan, is niet meer dan logisch imo.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:51 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ze heeft CMV gehad omdat ze haar inderdaad overtraind heeft met pat etchberry ... nu traint ze onder wetenschappelijk toezicht bij proffen van louvain la neuve die al sinds jaar en dag zeggen dat ze kerngezond, fris en fit is. Tijdens RG zegt ze dat goed in form is, tijdens wimbledon ook ...
dan speelt ze de finale van wimbledon en dan is ze plots moe ...
dan trek ik toch eens mijn ogen op ja, en ik was niet de enige
moe is een serieuze klacht in damestennis! Je speelt drie zware sets met veel rust tussendoor. Bovendien speel je 8 wedstrijden in 14 dagen terwijl het je beroep is en je daar je hele jaarschema en leefritme op afstemt. Laat haar dusquote:Op zondag 9 juli 2006 18:51 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ze heeft CMV gehad omdat ze haar inderdaad overtraind heeft met pat etchberry ... nu traint ze onder wetenschappelijk toezicht bij proffen van louvain la neuve die al sinds jaar en dag zeggen dat ze kerngezond, fris en fit is. Tijdens RG zegt ze dat goed in form is, tijdens wimbledon ook ...
dan speelt ze de finale van wimbledon en dan is ze plots moe ...
dan trek ik toch eens mijn ogen op ja, en ik was niet de enige
en ik vind dat klinkklare onzin, tijdens de HF met clijsters zei ze nog dat ze in goede vorm was, iedereen tipt haar als favoriete, en twee dagen daarna is ze fysiek en mentaal moe ... tja, dat pakt niet bij mij. En al was het zo, dan had ze het respect moeten hebben om het niet te zeggen...quote:Op zondag 9 juli 2006 18:54 schreef Heero87 het volgende:
Ze speelt op vijf weken tijd Roland Garros, Eastbourne en Wimbledon. Ze speelt telkens de finale. Ze heeft dus zo goed als geen moment rust gehad. Dat ze dan fysiek en mentaal moe is tegen het einde aan, is niet meer dan logisch imo.
Vond ik ook een raar moment inderdaad, heb ik 'm nog niet zien doen. Maargoed, Nadal sjokte de hele wedstrijd lang als laatste naar de baan, met het drinken tijdens de wisselingen in de tie-break natuurlijk als hoogtepunt, dus staan ze weer quitte wat deze wedstrijd betreftquote:Op zondag 9 juli 2006 17:40 schreef Butra het volgende:
Haha, heeft twi het hier 2 weken lang over een onsportieve Nadal, moet Federer precies op het moment dat Nadal het momentum te pakken heeft naar de wc. Yeah right.
Gelukkig is Connors het met me eens.
Mentaal gezien is er een serieus verschil tussen een halve finale en een finale he.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:56 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en ik vind dat klinkklare onzin, tijdens de HF met clijsters zei ze nog dat ze in goede vorm was, iedereen tipt haar als favoriete, en twee dagen daarna is ze fysiek en mentaal moe ... tja, dat pakt niet bij mij. En al was het zo, dan had ze het respect moeten hebben om het niet te zeggen...
Een koekje van eigen deeg heet zoiets.quote:Haha, heeft twi het hier 2 weken lang over een onsportieve Nadal, moet Federer precies op het moment dat Nadal het momentum te pakken heeft naar de wc. Yeah right.
Gelukkig is Connors het met me eens.
Vandaar ook mijn compliment na de wedstrijdquote:Op zondag 9 juli 2006 19:00 schreef mitt het volgende:
Ik heb btw geen moment geirriteerd aan de snelheid van het spel van Nadal.
eerste games nam hij zijn tijd maar twi, jij kan niet zeggen dat Nadal tijd liep te rekken in de rest van de wedstrijd.
Nadal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |