Teleurstellend dit.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Eerste set 6-0 voor Federer.
Tweede set inmiddels 5-5.
jammer genoeg ...quote:
Nja, ik hoopte het. Nu wordt het makkelijk 7-5 en is Nadal mentaal gebroken. Derde set wordt een eitje voor Federer.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Teleurstellend dit.Ik hoop echt dat dit nog een wedstrijd wordt.
wie kijkt er nu graag naar tennis waar in een mannenfinale maar drie voorspelbare sets worden gespeeldquote:Op zondag 9 juli 2006 16:22 schreef addictivebeat het volgende:
beter....
Roger Federerquote:Op zondag 9 juli 2006 16:24 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wie kijkt er nu graag naar tennis waar in een mannenfinale maar drie voorspelbare sets worden gespeeld![]()
Ik bedoel maar. Je mag dan geen fan zijn van Nadal, maar een beetje meer strijd is toch leuk, ondanks dat we denk ik allemaal op voorhand wel wisten dat Nadal dit niet ging winnen.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:24 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wie kijkt er nu graag naar tennis waar in een mannenfinale maar drie voorspelbare sets worden gespeeld![]()
zeg maar direct: wat een lelijke vriendin heeft federerquote:Op zondag 9 juli 2006 16:32 schreef addictivebeat het volgende:
wat een lelijke bril draagt de vriendin van federer
Ze heeft geen lelijk gezicht maar ze wordt wel met het toernooi dikker.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:34 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zeg maar direct: wat een lelijke vriendin heeft federer
Inderdaad, wat een bril ook, een van de lelijkste die ik ooit heb gezien.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:33 schreef Libris het volgende:
En waarom heeft Tony Roach, naast de vriendin met die bril, een postbode elastiek (zo'n brede) in zijn mond?
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:34 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zeg maar direct: wat een lelijke vriendin heeft federer
idd, ze heeft een mooi gezicht, en in den beginne was ze mager...moest ik federer zijn stuur ik haar onmiddellijk naar de gymquote:Op zondag 9 juli 2006 16:36 schreef Cheesecake het volgende:
Ze heeft geen lelijk gezicht maar ze wordt wel met het toernooi dikker.
VAMOS RAFAquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:37 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
idd, ze heeft een mooi gezicht, en in den beginne was ze mager...moest ik federer zijn stuur ik haar onmiddellijk naar de gym
ik geef maar op als de wedstrijd gedaan isquote:Op zondag 9 juli 2006 16:39 schreef addictivebeat het volgende:
![]()
maar over de wedstrijd, Federer lijkt opgelucht na de winst van de tweede set, denk dat hij denkt dat de wedstrijd nu binnen is en Nadal keek alsof hij de wedstrijd verloren had.
Nadal was zo dichtbij, en het is zijn eigen stomme schuld dat ie de set niet gepakt heeft. Pasdan had ie terug kunnen komen in de wedstrijd, hoewel ik hem dan nog niet zag winnen.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:38 schreef mitt het volgende:
Respect voor Nadal in de tweede set
Federer had m ook gewoon kunnen verliezen, nu gaat het zeker niet meer fout.
het gaat hem bij mij niet over winnen of verliezen ... nadal verliest toch ... ik zou gewoon graag hebben dat hij toch een setje had genomen ... en die kans heeft hij laten schietenquote:
Ja, Tony is vroeger postbode geweest.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:33 schreef Libris het volgende:
En waarom heeft Tony Roach, naast de vriendin met die bril, een postbode elastiek (zo'n brede) in zijn mond?
Er is inderdaad niet echt sprake van een wedstrijd.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:48 schreef Federer-fan het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dit echt een beetje saai tot nu toe.
Ben blij dat ik niet de enige ben die dit vindt. Ik ben een beetje dubbel over deze wedstrijd Enerzijds ben ik voor Federer, omdat ik al jaren fan van hem ben; anderzijds ben ik voor Nadal, omdat het me spectaculair zou lijken als Nadal zou winnen. Ik hoop echt op een vierde set.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:55 schreef mitt het volgende:
[..]
Er is inderdaad niet echt sprake van een wedstrijd.
ik hoop het ook enorm hard, maar ik zie het niet gebeuren ...quote:Op zondag 9 juli 2006 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
Ben blij dat ik niet de enige ben die dit vindt. Ik ben een beetje dubbel over deze wedstrijd Enerzijds ben ik voor Federer, omdat ik al jaren fan van hem ben; anderzijds ben ik voor Nadal, omdat het me spectaculair zou lijken als Nadal zou winnen. Ik hoop echt op een vierde set.
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet de enige ben die dit vindt. Ik ben een beetje dubbel over deze wedstrijd Enerzijds ben ik voor Federer, omdat ik al jaren fan van hem ben; anderzijds ben ik voor Nadal, omdat het me spectaculair zou lijken als Nadal zou winnen. Ik hoop echt op een vierde set.
Het is natuurlijk wel zo dat Nadal ervoor zal blijven vechten. Maar of dat genoeg is, is de vraag.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:59 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik hoop het ook enorm hard, maar ik zie het niet gebeuren ...
Je bent gewoon nog verbitterd over het verlies van Henin-Hardennequote:Op zondag 9 juli 2006 17:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ah, mannentennis. Boeiend.
Op gras, ja. Op gravel, nee.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:05 schreef Jaytonism het volgende:
Federer is gewoonweg de beste tennisser van de 2 beide heren.
Ik heb die finale niet eens gezienquote:Op zondag 9 juli 2006 17:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je bent gewoon nog verbitterd over het verlies van Henin-Hardenne
het zal niet genoeg zijn, vrees ik ...quote:Op zondag 9 juli 2006 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat Nadal ervoor zal blijven vechten. Maar of dat genoeg is, is de vraag.
Heb jij trouwens MSN, petitlapin2?
Nee, maar ik hoop het wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:11 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
het zal niet genoeg zijn, vrees ik ...
ik heb msn, maar ik zit er al maaanden niet meer op, kheb het een beetje afgezworen, kheb toch nauwelijks de tijd met mijne kleine, dus sorry
Het zou idd. niet gek zijn als Nadal de set nu pakt.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:17 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het nu wel een leuke wedstrijd. Hoop dat het nog een tijdje doorgaat.![]()
1 |
onterechtquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 17:28 schreef petitlapin2 het volgende:
Mijn vuist zat bijna tot in het plafond
Nadal speelt goed als zijn tegenstander slecht gaat spelen. Federer blundert tot 2x toe enorm, waat Nadal zich vervolgens aan optrekt en nog 2 punten door pakt. En dan sta je 3 mini-breaks achter.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou onterecht zijn
Hij maakt paar geweldige punten![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 17:28 schreef petitlapin2 het volgende:
Mijn vuist zat bijna tot in het plafond
Dat geldt toch ook voor Federer? Nadal maakte een aantal behoorlijk stomme fouten in de tie-break van de 2e set.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nadal speelt goed als zijn tegenstander slecht gaat spelen. Federer blundert tot 2x toe enorm, waat Nadal zich vervolgens aan optrekt en nog 2 punten door pakt. En dan sta je 3 mini-breaks achter.
en waarom de vijfde ook nietquote:Op zondag 9 juli 2006 17:29 schreef Eppie_NL het volgende:
kom op Nadal !!! die 4e set ook ff pakken !!![]()
![]()
Omdat Federer de man isquote:Op zondag 9 juli 2006 17:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou onterecht zijn
Hij maakt paar geweldige punten![]()
als ik met één vent in mijn leven zou willen vreemdgaan, is het Nadal welquote:Op zondag 9 juli 2006 17:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb echt een hekel aan dat mannetje met z'n rattenkop
Ik vind hem echt enorm onsympathiek, met z'n gejuich en z'n vuistjes en z'n VAMOS/COME ON!
Mijn vriend zal het nooit worden
Nadal wint de set, maar dat is onterecht, want Federer is de man. Makes sense.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:32 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Omdat Federer de man is![]()
Hij wint deze wel makkelijk, let maar op![]()
Agreed. Dat lichaam! Dat halflange haar! Die donkere ogen!quote:Op zondag 9 juli 2006 17:33 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als ik met één vent in mijn leven zou willen vreemdgaan, is het Nadal wel![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 17:32 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Omdat Federer de man is![]()
Hij wint deze wel makkelijk, let maar op![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 17:35 schreef Cheesecake het volgende:
Agreed. Dat lichaam! Dat halflange haar! Die donkere ogen!Had ik al gezegd dat hij zo'n mooi lichaam heeft?
die armen, die ruige blik, dat goddelijke lijfquote:Op zondag 9 juli 2006 17:35 schreef Cheesecake het volgende:
Agreed. Dat lichaam! Dat halflange haar! Die donkere ogen!Had ik al gezegd dat hij zo'n mooi lichaam heeft?
quote:Op zondag 9 juli 2006 17:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb ook niks met nadal, maar deze redenering slaat ook nergens op
Wat betreft Nadal zijn lijf komt Federer nog niet eens in de buurt. En zo'n colbert helpt ook niet echt, hoewel Nadal er met colbert aan ook goddelijk uit kan zien. En die billen vragen er gewoon om om in geknepen te worden.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:36 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
die armen, die ruige blik, dat goddelijke lijf... uiteindelijk wil ik alleen maar daarom dat hij langer op de baan staat
Klopt absoluut, niemand zegt dat Federer dat op eigen kracht won.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook voor Federer? Nadal maakte een aantal behoorlijk stomme fouten in de tie-break van de 2e set.
Vrouwen die om die reden voor een sporter zijn.. Mijn god.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:33 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als ik met één vent in mijn leven zou willen vreemdgaan, is het Nadal wel![]()
Daarom hoeft ie niet eens moeite te doen om Nadal te breakenquote:Op zondag 9 juli 2006 17:44 schreef petitlapin2 het volgende:
federer kan echt niet meer lachen precies ... hij ziet er een beetje gestressed uit
dat heeft er niets mee te maken. voor mij mag federer ook winnenquote:Op zondag 9 juli 2006 17:43 schreef Mensenkenner het volgende:
Vrouwen die om die reden voor een sporter zijn.. Mijn god.
jup, nu zal het snel afgelopen zijnquote:
Agh, hij was niet voorbereid op een Sampras Smash en maakt dan een rare slag.quote:
blablablablablaquote:Op zondag 9 juli 2006 17:52 schreef Morthill het volgende:
Agh, het is Nadals eerste Wimbledon Finale, hij is nog jong. Hij wint dit toernooi echt nog wel een keer.
inderdaad, hij doet het beter dan federers eerste wimbledonsquote:Op zondag 9 juli 2006 17:52 schreef Morthill het volgende:
Agh, het is Nadals eerste Wimbledon Finale, hij is nog jong. Hij wint dit toernooi echt nog wel een keer.
quote:
het is een vechter, daar heb ik echt enorm veel respect en bewondering voorquote:
quote:
je moet het maar doen, inderdaadquote:
Ik had hem graag tegen Hewitt zien spelen op gras. Maar Baghdatis wilde dat nietquote:Op zondag 9 juli 2006 17:59 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
je moet het maar doen, inderdaad
al zal hij niet winnen, hij maakt indruk op het engelse gras![]()
De rest van het toernooi niet gezien, hoezo deed ie dat elke keer dan?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is dat nou serieus of heb je gewoon de rest van het toernooi niet gekeken?
Om hij Federer isquote:Op zondag 9 juli 2006 18:10 schreef addictivebeat het volgende:
Dat colbertje is irritant en hautain. Waarom draagt hij dat?
Heb je de 2e Wimbledon titel van Serena Williams ooit gezien. Ze juichte zelfs niet eens. Federer was tenminste duidelijk gelukkig en blij met zijn overwinning. Het is alleen wel moeilijk om dolgelukkig te zijn als het de 4e keer is. Als ie Roland Garros wint zien we hem gewoon weer met tranen en alles.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:14 schreef mitt het volgende:
Winnen wordt blijkbaar normaal voor Roger, alsof hij een wedstrijdje wint in de tweede ronde van Doha.
en ik ben ook niet kapot van het jasje.
Het verlies van Justine was ook een stuk onverwachter dan dat van Nadal.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:24 schreef petitlapin2 het volgende:
rafa is wel een betere verliezer dan justine gisteren ...
ik mag dan belgische zijn, zo'n fan van justine ben ik niet, wat was ze zuur zeg ...
Krijg je als je er 4 achter elkaar wint he.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:30 schreef pfaf het volgende:
Leuke match wel, de service van Federer maakte echt een verschil.
Hij ging dit maal wel erg gelaten met de titel om trouwens, geen tranen etc.
da's waar ... maar ze had niet moeten zeggen dat ze "moe" was, en weer eens excuses moeten zoekenquote:Op zondag 9 juli 2006 18:31 schreef Heero87 het volgende:
Het verlies van Justine was ook een stuk onverwachter dan dat van Nadal.
Ben ik het nu, of was het eerste wat ze zei dat Mauresmo gewoon beter was vandaag en dat ze op de beslissende punten er meer stond dan zij?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:34 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
da's waar ... maar ze had niet moeten zeggen dat ze "moe" was, en weer eens excuses moeten zoeken
justine heeft het probleem dat ze altijd de fouten en het verlies op haar eigen schouders wil dragen. ze denkt dat ze zich altijd moet verdedigen ... ofwel is ze ziek, ofwel is ze moe, of ze was nerveus, of ze heeft te veel wedstrijden gespeeld ...
ze mag gerust eens zeggen dat amélie die dag beter was, punt.
nee, ze zei eerst dat ze moe was, ...zelfs sue barker deed er achteraf in de studio nog eens ironisch overquote:Op zondag 9 juli 2006 18:35 schreef Heero87 het volgende:
Ben ik het nu, of was het eerste wat ze zei dat Mauresmo gewoon beter was vandaag en dat ze op de beslissende punten er meer stond dan zij?
Ik heb haar tijdens het interview met Sue Barker op de Court bij de prijsuitreiking nochtans zéér duidelijk horen zeggen dat Mauresmo beter was en dat ze er op de belangrijke momenten gewoon stond.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:38 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nee, ze zei eerst dat ze moe was, ...zelfs sue barker deed er achteraf in de studio nog eens ironisch over![]()
in de interviews achteraf heeft ze haar herpakt en heeft ze EINDELIJK eens gezegd dat ze inderdaad gezond is, en dat ze eigenlijk geen excuses moest zoeken. Toen had ze echt een introspectieve blik in haar ogen, dat ze haar eens eindelik realiseerde: OK, amélie was beter, punt
dan hoop ik dat je haar even duidelijk hebt horen zeggen dat ze moe was, in de interviews achteraf heeft ze dat nog aangepast in "mentaal moe", toen zei ze dan maar dat ze gezond was...quote:Op zondag 9 juli 2006 18:41 schreef Heero87 het volgende:
Ik heb haar tijdens het interview met Sue Barker op de Court nochtans zéér duidelijk horen zeggen dat Mauresmo beter was en dat ze er op de belangrijke momenten gewoon stond.
Ze heeft inderdaad gezegd dat ze moe is, zonder het als excuus te gebruikken, want ze heeft er dus duidelijk bij gezegd dat Mauresmo gewoon beter was.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:43 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je haar even duidelijk hebt horen zeggen dat ze moe was, in de interviews achteraf heeft ze dat nog aangepast in "mentaal moe", toen zei ze dan maar dat ze gezond was...
ik vind dat je gewoon uit respect voor de tegenstander niet zulke dingen zegt... dat is weer de overwinning van de ander naar beneden halen ... en dat doet ze onbewust en onbedoeld (!) altijd. Of ze is ziek, moe, blabla ... anders zou ze wel gewonnen hebben hoor!quote:Op zondag 9 juli 2006 18:46 schreef Heero87 het volgende:
Dat is inderdaad ook gevallen, maar ze heeft er toch duidelijk bij gezegd dat Mauresmo gewoon beter was.
Dat ze aanvoert dat ze moe was, kan ik goed begrijpen. Ze heeft ten slotte op Roland Garros, Eastbourne en Wimbledon telkens de finale gespeeld op enkele weken tijd.
Die gast..... dat was wel Jimmy Connors hoor!quote:Op zondag 9 juli 2006 15:04 schreef Zyggie het volgende:
Wat heeft die gast op de BBC een dudastic blauw jasje aan.
Neem nu de Australian Open. Daar was ze gewoon doodziek, dat kan je gewoon zo zien aan haar spel en haar voorkomen die dag. Ze heeft toen zelfs opgegeven. Als je Henin een beetje kent, weet je gewoon dat ze nooit opgeeft tenzij er écht iets serieus mis is met haar.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:49 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik vind dat je gewoon uit respect voor de tegenstander niet zulke dingen zegt... dat is weer de overwinning van de ander naar beneden halen ... en dat doet ze onbewust en onbedoeld (!) altijd. Of ze is ziek, moe, blabla ... anders zou ze wel gewonnen hebben hoor!
ze heeft CMV gehad omdat ze haar inderdaad overtraind heeft met pat etchberry ... nu traint ze onder wetenschappelijk toezicht bij proffen van louvain la neuve die al sinds jaar en dag zeggen dat ze kerngezond, fris en fit is. Tijdens RG zegt ze dat goed in form is, tijdens wimbledon ook ...quote:Op zondag 9 juli 2006 18:46 schreef Heero87 het volgende:
Dat ze bij verlies vaak zegt dat ze ziek of moe is, kan ik ook goed begrijpen. Henin-Hardenne is nu eenmaal iemand die sneller ziek wordt dan andere sporters.
toen was ze doodziek ja, door de ontstekingsremmers, over die wedstrijd heb ik het niet, dat verklaart de tientallen andere wedstrijden nog nietquote:Op zondag 9 juli 2006 18:51 schreef Heero87 het volgende:
Neem nu de Australian Open. Daar was ze gewoon doodziek, dat kan je gewoon zo zien aan haar spel en haar voorkomen die dag. Ze heeft toen zelfs opgegeven. Als je Henin een beetje kent, weet je gewoon dat ze nooit opgeeft tenzij er écht iets serieus mis is met haar.
Dat ze na dan na de wedstrijd zegt dat ze ziek is, is toch gewoon normaal?
Ze speelt op vijf weken tijd Roland Garros, Eastbourne en Wimbledon. Ze speelt telkens de finale. Ze heeft dus zo goed als geen moment rust gehad. Dat ze dan fysiek en mentaal moe is tegen het einde aan, is niet meer dan logisch imo.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:51 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ze heeft CMV gehad omdat ze haar inderdaad overtraind heeft met pat etchberry ... nu traint ze onder wetenschappelijk toezicht bij proffen van louvain la neuve die al sinds jaar en dag zeggen dat ze kerngezond, fris en fit is. Tijdens RG zegt ze dat goed in form is, tijdens wimbledon ook ...
dan speelt ze de finale van wimbledon en dan is ze plots moe ...
dan trek ik toch eens mijn ogen op ja, en ik was niet de enige
moe is een serieuze klacht in damestennis! Je speelt drie zware sets met veel rust tussendoor. Bovendien speel je 8 wedstrijden in 14 dagen terwijl het je beroep is en je daar je hele jaarschema en leefritme op afstemt. Laat haar dusquote:Op zondag 9 juli 2006 18:51 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ze heeft CMV gehad omdat ze haar inderdaad overtraind heeft met pat etchberry ... nu traint ze onder wetenschappelijk toezicht bij proffen van louvain la neuve die al sinds jaar en dag zeggen dat ze kerngezond, fris en fit is. Tijdens RG zegt ze dat goed in form is, tijdens wimbledon ook ...
dan speelt ze de finale van wimbledon en dan is ze plots moe ...
dan trek ik toch eens mijn ogen op ja, en ik was niet de enige
en ik vind dat klinkklare onzin, tijdens de HF met clijsters zei ze nog dat ze in goede vorm was, iedereen tipt haar als favoriete, en twee dagen daarna is ze fysiek en mentaal moe ... tja, dat pakt niet bij mij. En al was het zo, dan had ze het respect moeten hebben om het niet te zeggen...quote:Op zondag 9 juli 2006 18:54 schreef Heero87 het volgende:
Ze speelt op vijf weken tijd Roland Garros, Eastbourne en Wimbledon. Ze speelt telkens de finale. Ze heeft dus zo goed als geen moment rust gehad. Dat ze dan fysiek en mentaal moe is tegen het einde aan, is niet meer dan logisch imo.
Vond ik ook een raar moment inderdaad, heb ik 'm nog niet zien doen. Maargoed, Nadal sjokte de hele wedstrijd lang als laatste naar de baan, met het drinken tijdens de wisselingen in de tie-break natuurlijk als hoogtepunt, dus staan ze weer quitte wat deze wedstrijd betreftquote:Op zondag 9 juli 2006 17:40 schreef Butra het volgende:
Haha, heeft twi het hier 2 weken lang over een onsportieve Nadal, moet Federer precies op het moment dat Nadal het momentum te pakken heeft naar de wc. Yeah right.
Gelukkig is Connors het met me eens.
Mentaal gezien is er een serieus verschil tussen een halve finale en een finale he.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:56 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en ik vind dat klinkklare onzin, tijdens de HF met clijsters zei ze nog dat ze in goede vorm was, iedereen tipt haar als favoriete, en twee dagen daarna is ze fysiek en mentaal moe ... tja, dat pakt niet bij mij. En al was het zo, dan had ze het respect moeten hebben om het niet te zeggen...
Een koekje van eigen deeg heet zoiets.quote:Haha, heeft twi het hier 2 weken lang over een onsportieve Nadal, moet Federer precies op het moment dat Nadal het momentum te pakken heeft naar de wc. Yeah right.
Gelukkig is Connors het met me eens.
Vandaar ook mijn compliment na de wedstrijdquote:Op zondag 9 juli 2006 19:00 schreef mitt het volgende:
Ik heb btw geen moment geirriteerd aan de snelheid van het spel van Nadal.
eerste games nam hij zijn tijd maar twi, jij kan niet zeggen dat Nadal tijd liep te rekken in de rest van de wedstrijd.
Nadal
Sportief dat je er nog ff op reageert.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
Vond ik ook een raar moment inderdaad, heb ik 'm nog niet zien doen. Maargoed, Nadal sjokte de hele wedstrijd lang als laatste naar de baan, met het drinken tijdens de wisselingen in de tie-break natuurlijk als hoogtepunt, dus staan ze weer quitte wat deze wedstrijd betreft
Nadal heeft trouwens nu een rustpauze is gelastquote:Op zondag 9 juli 2006 19:00 schreef mitt het volgende:
Ik heb btw geen moment geirriteerd aan de snelheid van het spel van Nadal.
eerste games nam hij zijn tijd maar twi, jij kan niet zeggen dat Nadal tijd liep te rekken in de rest van de wedstrijd.
Nadal
ach, uiteindelijk weet ik dat ook wel, iedereen heeft zijn fouten.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:58 schreef Heero87 het volgende:
Mentaal gezien is er een serieus verschil tussen een halve finale en een finale he.
Respect hebben om zoiets niet te zeggen... Tja, zoiets is eigen aan topsport. Mauresmo roept bij elke mislukking op Roland Garros ook telkens (wellicht terecht) het excuse van stress en druk in.
Yup, en gedurende de 2e en 3e set vreesde ik toch wel hoor. Had Nadal die 2e set gepakt, had het een heel ander verhaal geweest. Gelukkig chokete Nadal die game waar 'ie serveerde voor de set, en brak Roger nog een extra keertje in de laatste set. Anders waren ze nu nog aan 't spelen geweest.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:01 schreef Butra het volgende:
[..]
Sportief dat je er nog ff op reageert.![]()
Overigens moest Fed toch nog ff zn ogen uitwrijven toen hij weer binnen op een stoeltje zat. Toch nog wat emoties, maar hij houdt het (na zn uitbarsting op de Australian Open) denk ik liever binnenskamers.
Nog twee toernooi goed volgen en je bent fanquote:Op zondag 9 juli 2006 19:01 schreef twi het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn compliment na de wedstrijdEn nu opkrassen, ga niet nog een keer een compliment aan dat ventje uitdelen
![]()
moet je die mannen zien als Sharapova of Hantuchova speeltquote:Op zondag 9 juli 2006 17:43 schreef Mensenkenner het volgende:
[..]
Vrouwen die om die reden voor een sporter zijn.. Mijn god.
Hmm, ik heb toch betrapt op een paar glimlachjes.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:02 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ach, uiteindelijk weet ik dat ook wel, iedereen heeft zijn fouten.
ik denk dat ik gewoon ietsje meer vriendelijkheid had verwacht van justine. Ik zou gewoon tien minuten even hard mijn best doen om te lachen, mauresmo een goed gevoel te geven en haar eens echt oprecht te feliciteren, en dan na de persverplichtinten uithuilen bij pierre-yves
maar echt niet op zo'n zure manier ... ik was echt een beetje ontgoocheld in haar.
Ho, ho, ik ben Mathieu nog niet vergeten bij 't FOquote:Op zondag 9 juli 2006 19:04 schreef XL het volgende:
[..]
Nog twee toernooi goed volgen en je bent fan![]()
MAURESMO zei het over Henin...Mauresmo zei dat Henin wel moe zou zijn geweest, en Henin was juist degene die zei dat Mauresmo terecht had gewonnen etc...quote:Op zondag 9 juli 2006 18:35 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ben ik het nu, of was het eerste wat ze zei dat Mauresmo gewoon beter was vandaag en dat ze op de beslissende punten er meer stond dan zij?
shit, heb ik gemist! was zeker een mooi moment dan. wel goed dat ze elkaar respecteren.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ho, ho, ik ben Mathieu nog niet vergeten bij 't FO
Mooiste moment zelf vond ik trouwens na de wedstrijd. Federer loopt z'n rondje, komt halverwege Nadal tegen en ze geven elkaar een "low five"
nee, henin had dat eerst gezegd in haar interview, en mauresmo was nog zo vriendelijk om haar gelijk te geven in haar interview, al vond ik dat al een beetje ironisch overkomenquote:Op zondag 9 juli 2006 19:09 schreef Norrage het volgende:
MAURESMO zei het over Henin...Mauresmo zei dat Henin wel moe zou zijn geweest, en Henin was juist degene die zei dat Mauresmo terecht had gewonnen etc...
Jammer dat m'n andere PC er tijdelijk even uit ligt, anders had ik er een filmpje van gemaakt. Moet 't nu met VHS doenquote:Op zondag 9 juli 2006 19:11 schreef addictivebeat het volgende:
shit, heb ik gemist! was zeker een mooi moment dan. wel goed dat ze elkaar respecteren.
Die low-five was echt geweldigquote:Op zondag 9 juli 2006 19:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ho, ho, ik ben Mathieu nog niet vergeten bij 't FO
Mooiste moment zelf vond ik trouwens na de wedstrijd. Federer loopt z'n rondje, komt halverwege Nadal tegen en ze geven elkaar een "low five"
Dat zeggen ze altijd. Federer en Nadal zeiden dat ook voorafgaand aan de wedstrijd. Iedereen is moe aan het eind van een toernooi, zeker aan het eind van een grandslam...Ik vind het weer een typische uit zijn verband gerukt feit hoor dit..quote:Op zondag 9 juli 2006 19:11 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nee, henin had dat eerst gezegd in haar interview, en mauresmo was nog zo vriendelijk om haar gelijk te geven in haar interview, al vond ik dat al een beetje ironisch overkomen
ik denk dat ze haar die uitspraak nochtans berouwd heeft, want ze is er hard op aangepakt ...het wordt niet bepaald geapprecieerd, en ook niet door mij ...quote:Op zondag 9 juli 2006 19:14 schreef Norrage het volgende:
Dat zeggen ze altijd. Federer en Nadal zeiden dat ook voorafgaand aan de wedstrijd. Iedereen is moe aan het eind van een toernooi, zeker aan het eind van een grandslam...Ik vind het weer een typische uit zijn verband gerukt feit hoor dit..
Ach, dat zal dan wel een vergetelheid zijn geweest. Ik kan me niet voorstellen dat ze na winst op RG zoiets bewust verzwijgd.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:21 schreef Norrage het volgende:
Sportiever dan na de RG-finale waar ze Kuznetsova niet eens feliciteerde met haar finaleplaats...dat vond ik best wel erg..
Volledig mee eens.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:46 schreef Malebolgia het volgende:
vind het heel terecht dat Federer weer heeft gewonnen op het heilige gras.
Nadal is een krachtPATSERtje, Federer een kunstenaar.
Hij is behoorlijk breder geworden in één jaar he?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:46 schreef Malebolgia het volgende:
vind het heel terecht dat Federer weer heeft gewonnen op het heilige gras.
Nadal is een krachtPATSERtje, Federer een kunstenaar.
Als Henin verliest, is het ook haar eigen schuld, want ze is gewoon dé beste.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:30 schreef petitlapin2 het volgende:
RG kan ik me niet meer herinneren, maar haar reactie op dit verlies was naar mijn gevoel een beetje triest ...
en nogmaals, het is onbewust en onbedoeld, ik herinner me dat carlos dat eens gezegd heeft...alles wat fout loopt is haar schuld, ze denkt precies niet aan de andere speelster, als ze verliest is dat omdat zij slecht was, nooit omdat de ander misschien te goed was...
en misschien is dat uiteindelijk nog niet zo verkeerd, zij kan niets veranderen aan het spel van de andere speelsters, ze kan alleen zelf proberen te verbeteren.
ik hoop dat hij niet aan verboden productjes heeft gezeten ... dat zou mijn sympathie voor hem wel behoorlijk aantasten.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:03 schreef Airelle het volgende:
Hij is behoorlijk breder geworden in één jaar he?
Hier een plaatje ervan:quote:Op zondag 9 juli 2006 19:11 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
shit, heb ik gemist! was zeker een mooi moment dan. wel goed dat ze elkaar respecteren.
Mooi moment jaquote:Op zondag 9 juli 2006 21:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hier een plaatje ervan:
[afbeelding]
Mooi zeg.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hier een plaatje ervan:
[afbeelding]
Wat een helden. Hoe cool ben je dan zeg.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:26 schreef TheGeneral het volgende:
En het filmpje voor de liefhebbers:
http://www.youtube.com/watch?v=A1dmJxhQFJs
Het maakt de wedstrijd in een klap fantastisch naar mijn mening! Wat cool datquote:Op maandag 10 juli 2006 00:10 schreef TheGeneral het volgende:
Super actie van Federer ja.
coole shit! en dat plaatje is ook leuk!quote:Op zondag 9 juli 2006 21:26 schreef TheGeneral het volgende:
En het filmpje voor de liefhebbers:
http://www.youtube.com/watch?v=A1dmJxhQFJs
Veel plezier!quote:Op maandag 10 juli 2006 00:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het maakt de wedstrijd in een klap fantastisch naar mijn mening! Wat cool dat
Nou, ik ga nu op vakantie. Kunnen jullie mijn Hewitt en Nadal ophemelingen een paar weekjes missen
Het is Connors...quote:Op maandag 10 juli 2006 00:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vond het een leuke wedstrijd, lekker spannend, maar waar Federer vrij makkelijk zijn meeste service games won moest Nadal er meer voor vechten. Leuk hoeveel respect ze voor elkaar hebben. Roger is een gentleman.
Was het niet eens met de opmerking van Conners dat het onsportief was om te plassen...tussen 2 sets in. Hij had ook voor de tiebreak kunnen pissen maar wachtte de set af.
En conners moet helemaal niet spreken..ooit bij een discutable bal op roland garros veegde hij de afdruk uit voor de scheidsrechter kon kijken en zei dat de bal uit was...dat is pas onsportief.
Nadal vind ik nu ook leuker, hij hield zich een beetje in met zijn gebaartjes. Hij moet wel echt aangesproken worden op de tijd die hij neemt tussen 2 punten want ik heb zitten checken en het was een paar keer 35 seconden en niet 25
zoiets deden Agassi (of ja Agassi eigenlijk) en Sampras ook na de finale in 1999. Agassi wilde met zijn runner up schaal Sampras slaan ik vond dat echt hilarischquote:
Misschien dat het voor Federer meer betekent omdat hij er toch voor heeft moeten werken.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:03 schreef twi het volgende:
Je zag wel goed dat Federer na 't verliezen van z'n service in de tweede set toch ineens het vertrouwen mistte. Frustrerend om hem ballen uit of in 't net te zien slaan, en 'm daarbij ook constant verkeerde keuzes ziet maken. Hij speelt tegen een lefty, en de meeste 'zekerheidjes' van winners sloeg 'ie naar links om de running forehand down the line van Nadal te voorkomen. Spijtig, dat zorgde dat Nadal alsnog in de wedstrijd kwam.
Bureaubladachtergrond.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hier een plaatje ervan:
[afbeelding]
Tsja, de rave over Nadal zal nu toch wel doorgaan, nu hij het tot 2 tie-breaks heeft weten te schoppen en er zelfs eentje won. Ik denk liever dan Federer gewoon in straight sets had gewonnen om te laten zien dat hij onaantastbaar is op gras.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:15 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien dat het voor Federer meer betekent omdat hij er toch voor heeft moeten werken.![]()
nadal had die tweede set met 6-4 moeten binnenhalenquote:Op maandag 10 juli 2006 10:56 schreef twi het volgende:
Tsja, de rave over Nadal zal nu toch wel doorgaan, nu hij het tot 2 tie-breaks heeft weten te schoppen en er zelfs eentje won. Ik denk liever dan Federer gewoon in straight sets had gewonnen om te laten zien dat hij onaantastbaar is op gras.
Tot nu toe is anders nog steeds niet bewezen dat Nadal verboden middelen heeft gebruikt, en ik geloof ook niet dat hij ze gebruikt. Nadal is op en top sportman, en pas wanneer men met keiharde bewijzen komt zal ik ze geloven. Zwak dat zoveel mensen geruchten voor feiten aannemen.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:44 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nadal had die tweede set met 6-4 moeten binnenhalen, dan hadden we pas een match gehad. ik weet niet of federer dàt overleefd had ... dan had hij het tot een vijfsetter moeten volhouden tegen springding nadal
ik beschouw federer nog steeds als onaantastbaar, nadal zal toch nog iets meer verboden producten moeten nemen en veel meer moeten oefenen om roger van de troon te stoten
Niet geheel onaantastbaar dus, met uitzondering van het gras. Voor Nadal geldt dit op gravel, dat valt moeilijk te ontkennen. Die jongen is net 20 jaar en heeft een record van formaat in handen.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:55 schreef TheGeneral het volgende:
Mwah, ik denk niet dat Nadal op dit moment een groot probleem is, Nadal verliest ook nog van andere spelers. Federer alleen van Nadal. Nadal heeft 5x dit jaar verloren, waarvan maar 1 door Federer. Dus je ziet Nadal ook nog van andere verliezen, en Federer alleen van Nadal. (misschien nu niet meer.)
Hij heeft een aardig record in handen. Niet meer dan dat. Vraag het Guillermo Vilas, die Nadal die lachwekkende trofee overhandigde. Ik vind het - mijn Nadal haat wegschuivend - echt knap wat die jongen heeft laten zien op gravel. Alleen kun je dat record echt niet vergelijken met dat van Vilas.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:58 schreef Cheesecake het volgende:
Niet geheel onaantastbaar dus, met uitzondering van het gras. Voor Nadal geldt dit op gravel, dat valt moeilijk te ontkennen. Die jongen is net 20 jaar en heeft een record van formaat in handen.
Springding is echt een schattig woord.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:44 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nadal had die tweede set met 6-4 moeten binnenhalen, dan hadden we pas een match gehad. ik weet niet of federer dàt overleefd had ... dan had hij het tot een vijfsetter moeten volhouden tegen springding nadal
ik HOOP met heel mijn hart dat nadal niet aan de verboden producten heeft gezeten, echt waar, ik wil niet geloven dat hij het gedaan heeft ...quote:Op maandag 10 juli 2006 12:53 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Tot nu toe is anders nog steeds niet bewezen dat Nadal verboden middelen heeft gebruikt, en ik geloof ook niet dat hij ze gebruikt. Nadal is op en top sportman, en pas wanneer men met keiharde bewijzen komt zal ik ze geloven. Zwak dat zoveel mensen geruchten voor feiten aannemen.
Ik denk tevens dat Federer een deel van zijn onaantastbaarheid heeft verloren. Nadal heeft dit jaar al meerdere malen van hem gewonnen, op hardcourt en op gravel. Ik denk dat Federer, mits Nadal in deze vorm blijft, Roland Garros voorlopig nog niet zal winnen en hij heel veel moeite moet gaan doen zijn titel op de US Open te gaan behouden. Op gras blijft Federer voorlopig onaantastbaar, maar het is Nadal die dat op gravel is.
nadal is dan ook een schattig mannekequote:Op maandag 10 juli 2006 13:29 schreef Federer-fan het volgende:
Springding is echt een schattig woord.![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:50 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nadal is dan ook een schattig manneke![]()
Van tennissen zelf en push-ups wordt je niet zo gespierd.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Nadal heeft gezegd (volgens een engels forum) dat hij alleen zo sterk is geworden door het tennissen zelf en door push ups..dat ik vind ik hard te geloven maar misschien is die 'bron' van mij ook niet zo goed lol
Feit blijft dat Nadal echt heel erg gespierd is voor zijn leeftijd, maar laat ze eerst maar met echte bewijzen komen. Hoop het niet...wielrennen heeft voor mij nu echt afgedaan..waar ik altijd trouw de tour volgde kijk ik er nu niet naar om, vooral omdat het 1 en al dope is.
Om hier even op in te haken: ik zie toch echt liever een Tour met toppers dan een onthoofde Tour. Ook al zitten ze aan de dope. Tennis is een heel andere sport, een tegen een.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoop het niet...wielrennen heeft voor mij nu echt afgedaan..waar ik altijd trouw de tour volgde kijk ik er nu niet naar om, vooral omdat het 1 en al dope is.
Voor een speler die ook hardcourttoernooien wint (zelfs in de finale van Federer) en die de finale van Wimbledon haalt, vind ik dat wel meevallen. Vri8jwel alle gravelbijters verloren in Wimbledon meestal in de eerste paar ronden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 05:45 schreef DutchTennis. het volgende:
Federer is gewoon onverslaanbaar op gras voor de huidige generatie tennissers en Nadal is een mooi voorbeeld van een Spaanse gravelbijte [...]
Die speelden dan ook niet tegen een stel waailappen. Als Baghdatis je zwaarste tegenstander is, die zelf voor Wimbledon nog nooit een wedstrijd op gras had gewonnen...quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor een speler die ook hardcourttoernooien wint (zelfs in de finale van Federer) en die de finale van Wimbledon haalt, vind ik dat wel meevallen. Vri8jwel alle gravelbijters verloren in Wimbledon meestal in de eerste paar ronden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |