Ik heb die finale niet eens gezienquote:Op zondag 9 juli 2006 17:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je bent gewoon nog verbitterd over het verlies van Henin-Hardenne
het zal niet genoeg zijn, vrees ik ...quote:Op zondag 9 juli 2006 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat Nadal ervoor zal blijven vechten. Maar of dat genoeg is, is de vraag.
Heb jij trouwens MSN, petitlapin2?
Nee, maar ik hoop het wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:11 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
het zal niet genoeg zijn, vrees ik ...
ik heb msn, maar ik zit er al maaanden niet meer op, kheb het een beetje afgezworen, kheb toch nauwelijks de tijd met mijne kleine, dus sorry
Het zou idd. niet gek zijn als Nadal de set nu pakt.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:17 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het nu wel een leuke wedstrijd. Hoop dat het nog een tijdje doorgaat.![]()
1 |
onterechtquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 17:28 schreef petitlapin2 het volgende:
Mijn vuist zat bijna tot in het plafond
Nadal speelt goed als zijn tegenstander slecht gaat spelen. Federer blundert tot 2x toe enorm, waat Nadal zich vervolgens aan optrekt en nog 2 punten door pakt. En dan sta je 3 mini-breaks achter.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou onterecht zijn
Hij maakt paar geweldige punten![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 17:28 schreef petitlapin2 het volgende:
Mijn vuist zat bijna tot in het plafond
Dat geldt toch ook voor Federer? Nadal maakte een aantal behoorlijk stomme fouten in de tie-break van de 2e set.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nadal speelt goed als zijn tegenstander slecht gaat spelen. Federer blundert tot 2x toe enorm, waat Nadal zich vervolgens aan optrekt en nog 2 punten door pakt. En dan sta je 3 mini-breaks achter.
en waarom de vijfde ook nietquote:Op zondag 9 juli 2006 17:29 schreef Eppie_NL het volgende:
kom op Nadal !!! die 4e set ook ff pakken !!![]()
![]()
Omdat Federer de man isquote:Op zondag 9 juli 2006 17:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou onterecht zijn
Hij maakt paar geweldige punten![]()
als ik met één vent in mijn leven zou willen vreemdgaan, is het Nadal welquote:Op zondag 9 juli 2006 17:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb echt een hekel aan dat mannetje met z'n rattenkop
Ik vind hem echt enorm onsympathiek, met z'n gejuich en z'n vuistjes en z'n VAMOS/COME ON!
Mijn vriend zal het nooit worden
Nadal wint de set, maar dat is onterecht, want Federer is de man. Makes sense.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:32 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Omdat Federer de man is![]()
Hij wint deze wel makkelijk, let maar op![]()
Agreed. Dat lichaam! Dat halflange haar! Die donkere ogen!quote:Op zondag 9 juli 2006 17:33 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als ik met één vent in mijn leven zou willen vreemdgaan, is het Nadal wel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |