Pigment.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:34 schreef sigme het volgende:
Apropos, Autodidact, wat is het verschil?
Maar jij bent een van de aardigste mensen van Fok.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:38 schreef Glasnosteraar het volgende:
maar aangezien ik een beetje bang ben voor Johan durfde ik niet zo goed.
aardig zijn is een slechte eigenschap die veel zorgen geeft en ongebreidelde zelfverrijking belemmertquote:Op zondag 9 juli 2006 15:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar jij bent een van de aardigste mensen van Fok.
het is meer de kennis van zaken die vreeswekkend kan zijn, dan val je zo hard door de mand, of met de bek vol tanden: ja maar ... maar ....quote:En ik ook.
quote:Op zondag 9 juli 2006 15:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
En ik ook.
En dan moet je nog gaan studeren.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:51 schreef Monidique het volgende:
Allemachtig, wat ben ik verrot.
Dat zeg je nu wel, maar ondertussen ben je nog nooit bij een meet geweest.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
En ik ook.
Nee, RQ en Dr.W ook.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:02 schreef sigme het volgende:
Tsjonge jonge. Ben ik dan de enige die wel eens op een 'meet' geweest is?
Gezien de betekenis van het concept "meet" lijkt me dat sterkquote:Op zondag 9 juli 2006 16:02 schreef sigme het volgende:
Tsjonge jonge. Ben ik dan de enige die wel eens op een 'meet' geweest is?
Haha, ja, ik vond het een grappige intrinsiek onmogelijke vraag.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, RQ en Dr.W ook.
(Wat een rare vraag, eigenlijk.)
Nog geknokt?quote:Op zondag 9 juli 2006 16:09 schreef -IksRee- het volgende:
Ik ben 1 keer op een meet geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |