Dat zou ik graag nog een keer willen terugzien iddquote:Op zondag 9 juli 2006 08:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het gevecht was wel heel tôf
Ik heb met nog iemand veel gefilmt... Zometeen online
Snap de aversie tegen Sensation niet zo, zeker niet die tegen Black oké het is commercieel maar er wordt gewoon goed gedraaid en de mensen komen ook echt voor de muziek.quote:
Klopt. Echte muziek hoort ook niet op sensationquote:Op zondag 9 juli 2006 12:19 schreef appelsientje het volgende:
Lekkere vechtpartij
Maar ik vond het rock erdoor er niet bij passen..
Goede middag trouwens
Hier is 't ook bewolkt.. beetje jammer..quote:
Mensen zouden sowieso verboden moeten wordenquote:Op zondag 9 juli 2006 14:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rotterdam op zondag
Wat een tyfusdrukte. Mensen met kinderwagens die niet doorlopen, mensen die uberhaupt niet doorlopen. Mensen die niet weten waar ze naar toe willen. Mensen die midden op straat of in het winkelpad stil staan.
BLIJF DAN LEKKER THUIS!
quote:Op zondag 9 juli 2006 14:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rotterdam op zondag
Wat een tyfusdrukte. Mensen met kinderwagens die niet doorlopen, mensen die uberhaupt niet doorlopen. Mensen die niet weten waar ze naar toe willen. Mensen die midden op straat of in het winkelpad stil staan.
BLIJF DAN LEKKER THUIS!
Mwah. Een deel mag best ergens in een zee gegooid worden.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mensen zouden sowieso verboden moeten worden
Zwemmen is okéquote:Op zondag 9 juli 2006 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mwah. Een deel mag best ergens in een zee gegooid worden.
Het mag gezegd wordenquote:Op zondag 9 juli 2006 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja. Scherp hoor. Verrassend ook.
quote:Op zondag 9 juli 2006 14:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mensen met kinderwagens die niet doorlopen
quote:Op zondag 9 juli 2006 15:13 schreef DIGGER het volgende:
Glenn is al zenuwachtig voor de finale lijkt het, hij ligt al een poos op bed voor z'n middagdutje maar valt maar niet in slaap.
In plek daarvan hoor ik hem alles opratelen wat ie van voetbal weet: I-TA-LIA, I-TA-LIA, I-TA-LIA roept ie uit, Totti Totti Totti Totti goal zingt ie, Napoli, Napoli Napoli zingt ie, Palla in Rete, GOAAAAAAAAAAAAAAALLLL!!! gaat het.
Heerlijk
Zoiets moet het zijnquote:Op zondag 9 juli 2006 17:12 schreef -Vaduz- het volgende:
maar ik denk hoop de Fransen met de zege aan de haal gaan.\
Fuck de spaghettivreters
quote:Op zondag 9 juli 2006 13:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt. Echte muziek hoort ook niet op sensation
kan welquote:Op zondag 9 juli 2006 18:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ok
Alleen een neergestort vliegtuig geloof ik? Rusland.
Ok buk maar.quote:
quote:Het gras uit het stadion van Berlijn, waar de WK-finale plaatvind, zal de komende dagen per internet worden verkocht.
De grasmat, die door het Nederlandse bedrijf Hendriks Graszoden gekweekt en gelegd is, zal dinsdag aan kleine stukjes gesneden worden. Een paar sprieten kosten 75 euro. Bij het gras zal een certificaat van echtheid worden geleverd.
Toegiftquote:Op zondag 9 juli 2006 21:53 schreef DeTolk het volgende:
Nog een half uur zidane
Ja helaasquote:Op zondag 9 juli 2006 22:28 schreef DutchGooner het volgende:
Afscheid in stijl van Zidane.
Zo kon ie dus ook zijn.
en dan loopt er ook nog een kansloos persoon op alle donkere spelers te scheldenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:43 schreef clauwheee het volgende:
Ow en hoe dom ook. Juichen voor de Rossi en Zidane uitkotsen, in zo'n livetopic.
Ja, wanneer vertrekken jullie eigenlijk?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:43 schreef clauwheee het volgende:
Maar goed, dit hebben we ook maar weer gehad.
Op de trekker naar Madrid!
Dank jequote:Op zondag 9 juli 2006 22:43 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vanhetzelfde.
En natuurlijk ook de andere Italia-fans.![]()
Idd, heb ze wel eens beter gezienquote:Op zondag 9 juli 2006 22:46 schreef Noca het volgende:
Feestje bij DIGGER thuis lijkt me
Jammerlijke afsluiting van in mijn ogen een jammerlijk WK trouwens.
Het WK in 1990 vond ik eerlijk gezegd veel erger.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:46 schreef Noca het volgende:
Jammerlijke afsluiting van in mijn ogen een jammerlijk WK trouwens.
ik vind dat zo opntzettend zwak! als je gvd feest hebt en blij bent, dan kan je de volgende dag ook blij, maar ontzettend brak, naar je werk!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:49 schreef clauwheee het volgende:
Ik denk dat er morgen iemand niet op komt dagen trouwens":r
Vind ik ook.. je bent toch geen mietje tenslottequote:Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind dat zo opntzettend zwak! als je gvd feest hebt en blij bent, dan kan je de volgende dag ook blij, maar ontzettend brak, naar je werk!
En de hele dag geen reet zeggen omdat je stem eraan is.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind dat zo opntzettend zwak! als je gvd feest hebt en blij bent, dan kan je de volgende dag ook blij, maar ontzettend brak, naar je werk!
Dat heb ik 1 keer gehad na de CL finale tegen Milan. Ik had vrijwel geen stem meer, en een knie deed het niet meerquote:Op zondag 9 juli 2006 22:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En de hele dag geen reet zeggen omdat je stem eraan is.
Ja.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Wát zou die paparazzi gezegd hebben, mss moeten we dat ook eerst weten.
Ongetwijfeld zal ook dat niet netjes zijn geweest... Maar dan nog moet je toch wel je rust weten te bewaren. Terecht rood en een triest einde van een voor de rest wel interessante wedstrijd.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Wát zou die paparazzi gezegd hebben, mss moeten we dat ook eerst weten.
Ik geniet altijd van het voetbal, maar het WK viel me tegen. En daar heeft oranje niks mee te maken trouwens.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:55 schreef tong80 het volgende:
Wat een gezeik weer.Ik heb een maand lang genoten. Niet allemaal briljant. Maar genoten van voetbal mensen, met alle slechte en goede dingen.
Oranje was bagger ok, maar er waren genoeg leuke dingen te zien.
Ik kijk weer uit naar Zuid-Afrika.
Niet dat ik met een boot bij hun kust lig.
Clau,quote:Op zondag 9 juli 2006 22:56 schreef clauwheee het volgende:
Ja.
Maar hoewel ik Zidanevind, had hij dit niet moeten doen. Wat die engerd
ook gezegd heeft.
Aangezien het in Duitsland was heb ik mij over de organisatie nooit echt zorgen gemaaktquote:Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef golfer het volgende:
Ik vond het al-met-al toch een geslaagd tournooi met complimenten vooral voor de organisatie en de vriendelijke sfeer overal.
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Clau,
ik heb een héle wedstrijd uitgezeten
Ben ik nou een echte Hool
Organiseren kunnen die Duutsers wel ja.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef golfer het volgende:
Ik vond het al-met-al toch een geslaagd tournooi met complimenten vooral voor de organisatie en de vriendelijke sfeer overal.
Ja vast, na de halve finale ook al. En heb je al die Italië shirts niet gezien in de stad afgelopen week?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:08 schreef StarGazer het volgende:
Hoorde ik nou getoeter hier in Groningen ?
Nee gemist. Wel mooi ditquote:Op zondag 9 juli 2006 23:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja vast, na de halve finale ook al. En heb je al die Italië shirts niet gezien in de stad afgelopen week?
wil ik dit weten?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:10 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat er iemand ergens in Toscane een onruSCHtige nacht tegemoet gaat.![]()
In Amsterdam zag ik het hele jaar al erg veel Brazilie shirts (erg hippe lui) en wat minder Italia shirts (de wat coolere, of hoe dat ook mag heten, lui).quote:Op zondag 9 juli 2006 23:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja vast, na de halve finale ook al. En heb je al die Italië shirts niet gezien in de stad afgelopen week?
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:12 schreef Superheld het volgende:
Nu weer mooi terug naar het club voetbal.
Zidane is een held. Doet ie goed, de goeie uitkiezen. Hij verdwijnt nu toch van het toneel.quote:
Ik heb al antwoordquote:Op zondag 9 juli 2006 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal die sms aankomen op het moment?
quote:
Dat het mobiele netwerk er nog niet uitligt daar, god dat moet een teringzooi zijn nu in Italiequote:Op zondag 9 juli 2006 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb al antwoord
"wat een herrie zeg...forza. op dorpsplein gekeken beeld viel 2 keer weg, en nu is het feest. het is hier echt heel mooi."
(en wat perschoonlijke wenSCHen)
Raar dat 't nu wel kan, als Figo 't doet schreeuw je moord en brand.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zidane is een held. Doet ie goed, de goeie uitkiezen. Hij verdwijnt nu toch van het toneel.
Eigen schuld denk je?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:20 schreef popolon het volgende:
Onwaardig afscheid van een grote. En heel onprofessioneel en sneu.
Hoe haal je het in je harses om Zidane met Figo te vergelijken?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Raar dat 't nu wel kan, als Figo 't doet schreeuw je moord en brand.
Onwaardig afscheid van een grote. En heel onprofessioneel en sneu.
Tja, 't is zeker eigen schuld en eigenlijk mag het niet uitmaken wat ie zei.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eigen schuld?
Soort kortsluiting in je hoofd, het moet wel heul erg zijn wat er tegen je gezegd wordt
Het is iets dat ik ook altijd bij Davids zag: volkomen kortsluiting. Geen idee wat dat nou is....quote:Op zondag 9 juli 2006 23:22 schreef DutchGooner het volgende:
Typisch dat Zidane nooit rood heeft gekregen voor een spelmoment,altijd voor natrappen oid
Waar doe ik dat?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hoe haal je het in je harses om Zidane met Figo te vergelijken?
Daar kan je hem idd mee vergelijken.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het is iets dat ik ook altijd bij Davids zag: volkomen kortsluiting. Geen idee wat dat nou is....
Hey verdimme, dat lijkt wel een cryptopuzzel.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:24 schreef Bluezz het volgende:
Boes = eens + pop.
ik zie Figo staan in een zin, en trek iets te snel mijn conclusie misschien, mijn excuses.quote:
Hop naar MEN met onsquote:Op zondag 9 juli 2006 23:25 schreef popolon het volgende:
Hey verdimme, dat lijkt wel een cryptopuzzel.
Nee hoor.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Raar dat 't nu wel kan, als Figo 't doet schreeuw je moord en brand.
Mannenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:26 schreef Againzender het volgende:
ik zie Figo staan in een zin, en trek iets te snel mijn conclusie misschien, mijn excuses.
Alleen is Zidane technisch even een stukkie beter natuurlijkquote:Op zondag 9 juli 2006 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar kan je hem idd mee vergelijken.
Oh ik heb ook een bloedhekel aan die trekpop hoor.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zie Figo staan in een zin, en trek iets te snel mijn conclusie misschien, mijn excuses.
Hoe zal de nieuwe mascotte toch gaan hetenquote:
Of iets over haaruitval.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:28 schreef Superheld het volgende:
Zal wel iets zijn geweest met dat het geen 'echte' fransman is ofzo denk ik.
Dat siert hem dan wel weer,geen onderscheid makenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:27 schreef Againzender het volgende:
Maar het is vreemd dat Zidane dat doet in een WK finale, dan zit er toch ergens een steekje los denk ik dan.
De naam Luca is al tricky, in ER (emergency room, tv) was 'een' Luca ook al een goeie speler, zeg maarquote:Op zondag 9 juli 2006 23:28 schreef Againzender het volgende:
Hoe zal de nieuwe mascotte toch gaan heten
Ik hoop eigenlijk dat het gewoon iets heel stompzinnigs was ipv. zoiets...quote:Op zondag 9 juli 2006 23:28 schreef Superheld het volgende:
Zal wel iets zijn geweest met dat het geen 'echte' fransman is ofzo denk ik.
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:29 schreef popolon het volgende:
Misschien riep ie wel 'Hey Dick Advocaatje !!'
Tja, dan zou ik hem ook neerhoeken.
en dan vooral de toevoeging:quote:Op zondag 9 juli 2006 23:29 schreef popolon het volgende:
Misschien riep ie wel 'Hey Dick Advocaatje !!'
Tja, dan zou ik hem ook neerhoeken.
Y. Mulder is het eens met Jackquote:Op zondag 9 juli 2006 23:32 schreef DutchGooner het volgende:
Man,van Gelder,Zidane is niet de man van het tournooi
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:29 schreef Bluezz het volgende:
Als golfer en ik ooit een baby krijgen zal ik het er eens over hebben![]()
Zidane heeft 1 wedstrijd echt goed gespeeld,2 aardige,1 zelfs niet en de rest was ondermaats.quote:
Have fun en zoquote:Op zondag 9 juli 2006 23:34 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden wenst iedereen welterusten
Morgen er vroeg uit .. training in Engeland en vlieg al om 7:45 .....
Slaapzzzzzzzzze
Als je er volgende week zaterdag nog bent doen we wel ff meetenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:34 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden wenst iedereen welterusten
Morgen er vroeg uit .. training in Engeland en vlieg al om 7:45 .....
Slaapzzzzzzzzze
Nog niet, nog even de napraat en zo. Daarna zal het forum wel dicht gaan en ik weer op zwart.quote:
Ik vlieg vrijdagavond terug.....quote:Op zondag 9 juli 2006 23:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als je er volgende week zaterdag nog bent doen we wel ff meeten
quote:
I wish ......quote:Op zondag 9 juli 2006 23:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan je hem niet met 24 uur verlengen?
Zaterdag nog effe Barnet v Arsenal meepikken?
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:07 schreef golfer het volgende:
En nu nog even de laatste uitzending van Villa BVD bekijken op de video.
Heb video nog even verlengd, qua opname, want zie dat ze nog steeds bezig zijn.quote:
1.10 staat op TT, maar ze zijn met de originele uitzending 10 minuten later begonnen, dus zeg maar 1.20.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe laat komt de herhaling?
tja ik had een account al is aangemaakt, maar na een tijdje pas actief op het forum gebruiktquote:Op maandag 10 juli 2006 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed zeg
Maar je gemiddelde is niet echt hoog![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kan u echt nie mes kkijjke n hiir,
Hij ziet de awards naderen en wil de Best-awardquote:Op maandag 10 juli 2006 01:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kan u echt nie mes kkijjke n hiir,
Neen oor.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij ziet de awards naderen en wil de Best-award
Wioet is oke!quote:Op maandag 10 juli 2006 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Best gebruikte geen wiet toch?
Nee, maar is toch voor de user die het beste typt onder invloed of niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Best gebruikte geen wiet toch?
Nieeet w?quote:Op maandag 10 juli 2006 01:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow, dan denk ik niet dat BS heel veel kans maakt
Wel eens vakjer met Vooom, maar die was er nu nietquote:Op maandag 10 juli 2006 01:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Best was toch voor de MBU? (Meest Bezopen User).
BS is wel een aantal keren lam binnengekomen als ik 't me goed herinner tho.
Waar?quote:Op maandag 10 juli 2006 01:18 schreef dndiek het volgende:
Vandaag trouwens nog in Den Bosch gaan eten op de markt
bij 'In de kleine Werelt'quote:
Dat was ook het enige goede daar zo ongeveer.... We hebben de duiven zitten voerenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Daar moet je ook niet gaan eten. Alleen Jupiler drinken
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:34 schreef dndiek het volgende:
Ik ben er vandaag wel achtergekomen dat het fijn is om dichter bij het strand te wonen
Ja jaloers jaquote:
Lijkt mij verstandig.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar goed, ik gaat nu uuu echt lapaei sdoen.
Strand is cool, zelfs als het weer niet mooi isquote:Op maandag 10 juli 2006 01:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Dicht bij het strand? Voor die 6 dagen per jaar dat het mooi weer is?
Ach joh, dat snapt ie niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:41 schreef dndiek het volgende:
Strand is cool, zelfs als het weer niet mooi is
Is ook.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach joh, dat snapt ie niet.
Nooit verder dan zijn eigen dorp geweest
Wanneer ga je naar Thailand?quote:
Welke sport Digger ?quote:Op maandag 10 juli 2006 07:36 schreef DIGGER het volgende:
Schitterende voorpagina van de Gazzetta Website: http://www.gazzetta.it/
En de koppen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
was dat soms je collega?quote:Op maandag 10 juli 2006 09:29 schreef clauwheee het volgende:
Nee, je woont in Nederland, Tolk. Dus rustig maar.
Er waren een paar van die figuren die de boel op stelten wilden zetten bij ons beneden voor de deur vannacht. Vechten, dingen stuk maken. Wees blij dat je wereldkampioen bent geworden en gedraag je, zou ik zeggen. Maar nee hoor. Werd er zo'n pipo meegenomen door de politie. Begon ie in het Italiaans te schelden. Politieman: 'Doe maar gewoon in het Nederlands hoor, deed je net ook.'
Sukkel.
emmertje water nodig BS ?quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 10:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat zou wel een idee zijn.
Die kwamen volgens mij ook nog bij mij langs... of dat was een ander groepje.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:29 schreef clauwheee het volgende:
Nee, je woont in Nederland, Tolk. Dus rustig maar.
Er waren een paar van die figuren die de boel op stelten wilden zetten bij ons beneden voor de deur vannacht. Vechten, dingen stuk maken. Wees blij dat je wereldkampioen bent geworden en gedraag je, zou ik zeggen. Maar nee hoor. Werd er zo'n pipo meegenomen door de politie. Begon ie in het Italiaans te schelden. Politieman: 'Doe maar gewoon in het Nederlands hoor, deed je net ook.'
Sukkel.
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:37 schreef pascalheister het volgende:
Zidane toch de beste speler van het wk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |