Dat zou ik graag nog een keer willen terugzien iddquote:Op zondag 9 juli 2006 08:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het gevecht was wel heel tôf
Ik heb met nog iemand veel gefilmt... Zometeen online
Snap de aversie tegen Sensation niet zo, zeker niet die tegen Black oké het is commercieel maar er wordt gewoon goed gedraaid en de mensen komen ook echt voor de muziek.quote:
Klopt. Echte muziek hoort ook niet op sensationquote:Op zondag 9 juli 2006 12:19 schreef appelsientje het volgende:
Lekkere vechtpartij
Maar ik vond het rock erdoor er niet bij passen..
Goede middag trouwens
Hier is 't ook bewolkt.. beetje jammer..quote:
Mensen zouden sowieso verboden moeten wordenquote:Op zondag 9 juli 2006 14:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rotterdam op zondag
Wat een tyfusdrukte. Mensen met kinderwagens die niet doorlopen, mensen die uberhaupt niet doorlopen. Mensen die niet weten waar ze naar toe willen. Mensen die midden op straat of in het winkelpad stil staan.
BLIJF DAN LEKKER THUIS!
quote:Op zondag 9 juli 2006 14:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rotterdam op zondag
Wat een tyfusdrukte. Mensen met kinderwagens die niet doorlopen, mensen die uberhaupt niet doorlopen. Mensen die niet weten waar ze naar toe willen. Mensen die midden op straat of in het winkelpad stil staan.
BLIJF DAN LEKKER THUIS!
Mwah. Een deel mag best ergens in een zee gegooid worden.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mensen zouden sowieso verboden moeten worden
Zwemmen is okéquote:Op zondag 9 juli 2006 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mwah. Een deel mag best ergens in een zee gegooid worden.
Het mag gezegd wordenquote:Op zondag 9 juli 2006 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja. Scherp hoor. Verrassend ook.
quote:Op zondag 9 juli 2006 14:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mensen met kinderwagens die niet doorlopen
quote:Op zondag 9 juli 2006 15:13 schreef DIGGER het volgende:
Glenn is al zenuwachtig voor de finale lijkt het, hij ligt al een poos op bed voor z'n middagdutje maar valt maar niet in slaap.
In plek daarvan hoor ik hem alles opratelen wat ie van voetbal weet: I-TA-LIA, I-TA-LIA, I-TA-LIA roept ie uit, Totti Totti Totti Totti goal zingt ie, Napoli, Napoli Napoli zingt ie, Palla in Rete, GOAAAAAAAAAAAAAAALLLL!!! gaat het.
Heerlijk
Zoiets moet het zijnquote:Op zondag 9 juli 2006 17:12 schreef -Vaduz- het volgende:
maar ik denk hoop de Fransen met de zege aan de haal gaan.\
Fuck de spaghettivreters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |